Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Allianz opinie

Ocena na podstawie 277 opinii

1.38 / 5

  • Oferta
    1.49
  • Obsługa klienta
    1.31
  • Cena/Jakość
    1.37

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 14 z 14
  • ~Zuzol / 2019-08-01 11:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra! ubezpieczenie telefonów to porażka. Przedłużają wszystko ile się da, nie odpowiadają na maile. Nawalają na całej linii w kwestii naprawy szkody i sama musiałam dzwonić do serwisu bo oni nie dostali odpowiedzi na maila, więc najwyżej mogą napisać jeszcze jednego maila
    Zaletybrak
    Wadyczas oczekiwania na rozwiązanie problemu, brak odpowiedzi na maile
  • ~Życzliwy / 2022-01-23 23:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Szanowni Państwo. Posiadałem pełen pakiet ubezpieczenia nieruchomości i ruchomości w w/w firmie. Po 15 latach bez szkody okazało się, że w maju biegłego roku firma ENEA SA doprowadziła do zwarcia instalacji ( mam przyznanie się do winy firmy ENEA ), wobec niniejszego zwarcia uszkodzenia uległo wiele elementów elektrycznych i elektronicznych w moim domu. Na oględziny wysłano firmę techexpert ROBET Fraszko. Bardzo proszę o uwagę na w/w człowiek ponieważ nie posiada on uprawnień gazowniczych, elektrycznych, budowlanych. Człowiek nie wie o czym pisze w swoich pismach, a firma ubezpieczeniowa tylko i wyłącznie wysyła mnie do sądu. Tak też się stało. Sprawa dotyczy spalenia elektroniki w piecu gazowym, centrali alarmowej w budynku jednorodzinnym oraz innych urządzeń elektrycznych. Firma Allianz to jedna wielka ściema oraz ich współpracownicy nawet z firm zewnętrznych. Robert Fraszko jest to osoba, która w dniu oględzin chciała zabrać mój kosztowny sprzęt AGD & RTV ( wartość ok 20 tyś ) bez protokołu zdawczo odbiorczego.
    ZaletyŻadna ! oszuści
    WadyTylko zdobyć klienta oby otrzymać pieniądz za ubezpieczenie !
  • ~Artur1960 / 2015-05-21 21:16
    Moja szkoda jeszcze nie została zlikwidowana)))) ale właśnie dzisiaj, po 3 latach w sądzie, WYGRAŁEM!!
    Zaletybrak zalet)))
    Wadysame wady
  • ~darek / 2017-10-09 16:05
    To obłęd nie można zgłosić szkody bo nikt nie odbiera telefonu. Na maile nie odpisują inna forma zgłoszenia jest niedostępna ,usiłuję dodzwonić się od rana .Masakra aby zainkasować składkę a póżniej klienta mają w d.. Ostatni raz ubezpieczyłem auto w tej firmie
  • ~Jadzia / 2016-03-23 09:05
    Najgorsze ubezpieczenie na świecie. Pakiet medyczny strasznie drogi. A w pakiecie ciągle ograniczenia. Strasznie niekompetentna infolinia . Strasznie długi czas oczekiwania, ponieważ na wszystko musi się czekać i wszystko musi się konsultować z innymi. Nie polecam!!
    ZaletyZero
    WadyDrogi. Niekompetentna infolinia. Beznadziejna oferta.
    We firmie Wadwicz ok 6 miesiecy
  • ~jotemon / 2016-10-26 22:09
    Po kolizji (tak, po kolizji, a nie po wypadku) policja orzekła współwinę i wszystko wskazywało na szkodę całkowitą. Przyjechało assistance i tutaj popełniłem największą głupotę w tym roku. Początkowo zamierzałem odprowadzić wrak na parking w pobliżu mojego miejsca zamieszkania, ale dałem się zbajerować facetom, którzy przyjechali jako assistance i zgodziłem się zawieź go do firmy mającej w tym dniu dyżur assistance - bo parking strzeżony, bo są szanse, że da się naprawić itd. W ten sposób po podpisaniu cyrografu w postaci pełnomocnictwa wpadłem w szpony właściciela firmy. Po podwójnych oględzinach Allianz ustalono szkodę całkowitą zaś masę pokolizyjną, czyli złom, wyceniono na 3300PLN. Mój pełnomocnik wyraził zainteresowanie kupnem złomu ale za cenę 2500PLN, zatem 800PLN w plecy. Wycofanie pełnomocnictwa nie miało sensu, bo dotychczasowe koszty mojego pełnomocnika, chociażby za parking, byłyby jeszcze wyższe. W międzyczasie znalazłem w Internecie informację, że Allianz posiada giełdę samochodów powypadkowych i żeby dojść do jakiejś bardziej sensownej ceny złomu zadzwoniłem na infolinię Allianz z zapytaniem jakie mam szanse wystawić mój złom na ich giełdę z prawem pierwokupu mojego pełnomocnika. Po podaniu proponowanej mi obecnie ceny, pani coś sprawdziła i powiedziała, że mogę złom sprzedać za 2500PLN i pokryją różnicę w stosunku do wyliczonej ceny w rozliczeniu szkody i tutaj szczęka mi opadła. Po sprzedaży, mój agent wysłał do centrali kopię umowy z adnotacją „za zgodność z oryginałem” i gotówka wpłynęła na konto.
  • ~Obywatel / 2015-08-08 12:03
    Szczytem pazerności jest zlecanie poszkodowanemu wykonanie wszystkich czynności w związku ze szkodą. Poszkodowany ma wykonać opis, zdjęcia itp, następnie przesłać to do Allianz. Przecież jest to obowiązek Allianz. ubezpieczyciela. Jest to Wasza praca, której wcale nie musicie wykonywać.Ludzie, jeżeli wykonujecie już te czynności to obciążajcie za to kosztami
strona 14 z 14
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Hestia
Ocena: 1.81, ilość opinii: 829
PZU
Ocena: 1.44, ilość opinii: 741
Link4
Ocena: 1.49, ilość opinii: 614
Uniqua
Ocena: 2.10, ilość opinii: 443
Warta
Ocena: 1.38, ilość opinii: 434
Generali
Ocena: 1.60, ilość opinii: 288
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4609
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4458
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3931
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2987