Przy kolejnym kontakcie i pytaniu, kiedy otrzymam odpowiedź zwrotną o innych terminach, zostałam poinformowana, że stanie się to kiedy tylko ustalą mi nowy termin. W związku z tym nie wiem kiedy otrzymam informację, a termin na wykonanie wizyty skraca się.
Panie w telefonie niezbyt miłe, jedynym plusem jest to, że nie trzeba wisieć na infolinii godzinami. Niestety nie dorównuje to opiece medycznej w konkretnej sieci placówek, gdzie można do woli wybierać i zmieniać terminy wizyt przy użyciu aplikacji. Trafienie na dogodny termin i placówkę w Allianz może ciągnąć się tygodniami.
ZaletyNie trzeba długo czekać na połączenie z obsługą klienta, kontakt jest wyjątkowo szybki.
WadyBrak pytań o preferencje godzinowe. Brak propozycji terminów i placówek, wizyta została umówiona bez konsultacji. Bardzo powolny proces zmiany terminu, trzeba dzwonić, czekać, nie ma możliwośći wyboru placówki czy terminu w bardziej dogodny sposób, np. dzięki aplikacji, w której dostępne byłyby różne opcje co oferuje dzisiejszy rynek.
Panie w obsłudze klienta średnio miłe.
Panie w obsłudze klienta średnio miłe.