strona 12 z 15
- « poprzednia
- 1 ...
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- nastepna »
-
~Niezadowolona / 2018-12-27 09:51Ocena: 2.00 / 5
Najgorsza infolinia jaka istnieje, za kazdym razem ktos popelnia blad i umawia ludzi na nie to badanie co trzeba i nie w tym miescie co trzeba!!!! -
-
~Grzegorz / 2018-12-14 17:10Ocena: 1.00 / 5
Szkoda rozliczana z OC sprawcy.
W chwili obecnej brak jest możliwości uzyskania informacji na temat szkody TELEFONICZNIE.
Jedyny kontakt na temat szkody to e-mail.
W jednym piszą że przyjmują odpowiedzialność a za kilkanaście dni znowu im brakuje jakiegoś dokumentu.
Dodam że w moim przypadku na miejscu była policja do której ubezpieczyciel się zwraca i mają czarno na białym kto był sprawcą kolizji.Wadybrak kontaktu telefonicznego -
~Krzysztof / 2018-11-23 06:22Ocena: 1.00 / 5
Zdecydowanie odradzam ta firme. Likwiduje u nich szkode z OC sprawcy. Kwestonuja zakres szkod a kosztorys aso zanizyli 10-krotnie. Rzeczoznawca uszkodzony spod auta ogladal u mnie w garazu kładąc sie pod auto z telefonem!!! Brak odpowiedzi na maile. Nie mozna dodzwonic sie na infolinię. WadyTylko i wylacznie wady -
~Dariusz / 2018-11-21 17:13Ocena: 1.33 / 5
Wycena szkody oderwana od rzeczywistości, błędy, błędy i jeszcze raz błędy. Przekraczanie terminów , zagubienie dokumentów, na infolinii brak osób kompetentnych, jak bym rozmawiał z automatem, brak komunikacji i lekceważenie korespondencji. Nikomu nie polecam ZaletyBrakWadyNiezliczone -
~Agata / 2018-11-20 11:53Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam nikomu nakgorsza firma z jaką mialam do czynienia wyłudzają pieniądze.Mialam ubezpieczenie w tej firmie w 2010roku samochód sprzedalam 5 razy dzwonilam na infolinię wysylalam umowę a tu po 8 latach dostałam pismo od wierzyciela o dlugu w allianz kpina i nic wiecej allianz dlug sprzedał nie interesuje to ze ja zglosilam sprzedaż samochodu i nie bylam właścicielem mam płacić tysiące wyjaśnień reklamacji i zero odzewu oni nie mają takiej informacji trzeba płacić za ich błąd nigdy w życiu nic nie wezne z allianz nawet jak by za darmo dawali bo to oszuści ZaletyBrakWadyTępe debile -
~Aga / 2018-11-18 00:40Ocena: 2.67 / 5
Rzeczoznawca ktory przyszedl na wycene i ubezpieczalnia nie traktuja powaznie sprawy. Zalane meble w lazience a oni stwierdzaja ze 50% szafki sie da wymienic na jakas szafke nie pasujaca kolorem materialem ani wymiarem ani pod istniejaca umywalke (50% szafki sie nie da wymienic bo calosc jest polaczona na stale, nie sklada sie z dwoch czesci- ale z jednej). Podali jako przyklad linka do szafki z castoramy. Nie przyslali profesjonalisty ani profesjonalnie sprawy nie potraktowali. Rezygnuje z ich uslug....ah i podniesli cene ubezpieczenia zanim wyplacili odszkodowanie! masakra. ZaletyObsluga w miare szybkaWadyDzialanie na niekorzysc klienta w momencie wyceny. -
~Wiesław / 2018-11-08 21:27Ocena: 2.33 / 5
Prosta sprawa. Kontynuacja ubezpieczenia przez infolinię. Dwie polisy. W terminie opłacone. Po kilku tygodniach listowne wezwanie do opłacenia polis. Inne numery polis. Dzwonię na infolinię. Sprawdzają, wyjaśniają, przepraszają. Błąd agenta. Mija miesiąc - Przedsądowe wezwanie do zapłaty za dwie polisy - mail. Działa windykacja. Telefon do windykacji. Nic ich nie interesuje. Albo płać, albo wyjaśniaj w Allianz. Kolejny raz infolinia. Sprawdzenie. Oczywiście wszystko się zgadza, opłaciłem w terminie, dodatkowe polisy to pomyłka. Muszę napisać mail z prośbą o unieważnienie polis, błędnie wystawionych przez Allianz. Trafiłem na pracownika, który miesiąc wcześniej wszystko wyjaśniał i rzekomo załatwił sprawę. Tym razem wymuszam przeprosiny i stosowne pismo. Allianz to bałagan i brak kompetencji. Mnóstwo straconego czasu. Nie mają procedur i zwykłej staranności. Nigdy więcej. Stracili wieloletniego klienta. -
~Anna M. / 2018-11-07 08:57Ocena: 2.33 / 5
Niestety nie jestem zadowolona z obsługi na infolinii Allianz. Trzykrotnie miałam sytuację, że konsultantka mnie pouczała, podczas gdy w placówce okazywało się, że np. w ogóle nie jestem wprowadzona w systemie. Niemiły ton. Wadybrak uprzejmości, pouczanie, -
-
~Lekkaparanoja / 2018-10-10 16:17Ocena: 1.00 / 5
Allianz zażądał ode mnie zaswiadczenia o wypłacie z bankomatu pieniędzy, którymi zapłaciłam za usługe medyczna w Egipcie. Według biura faktura za usługe nie jest wystarczającym dokumentem. Zaletynarazie ani jednej nie widzę -
~Anna / 2018-10-08 18:57Ocena: 1.00 / 5
Bardzo utrudnionykonntakt z likwidatorem mimo iż mają jeden dzien na oddzwonienie do klienta w sprawie stluczki oddzwaniaja po wielkokrotnych ponagleniach, na odpowiedź do odwolania jest 30 dni, mija już 2 miesiąc kiedy odpowiedzi nie otrzymaliśmy, niekompetentni. Pani likwidator nie zapoznała się dokładnie z aktami sprawy wnioskujac po rozmowie z nią, nie znała faktów które ustaliła policja . Pomimo tego iż miejscu zdarzenia była policja towarzystwo ubezpieczeniowe ma swoją wersję która całkowicie się różni. Kolizja wydarzyła się w maju A mamy pazdziernik.... gra na zwłokę. Najgorsze towarzystwo ubezpieczeniowe jakie znam . -
~anebak / 2018-09-21 12:01Ocena: 1.00 / 5
Tragedia!!!! Odmawiaja wypłaty naleznych świadczeń!!! ZaletyBrak. Wręcz przeciwnie!!!!!WadyWszystko co najgorsze!!!!!!! Oszuści -
~judyta / 2018-09-18 18:09Ocena: 3.00 / 5
Uwaga na ubezpieczenie bagażu podróżnego -wg firmy bagażem jest tylko to co znajduje się w środku ale walizka już bagażem nie jest ,wg nich trzeba podróżować z ubraniami luzem bo walizka nie podlega ubezpieczeniu -tragedia i kpina z klienta ZaletybrakWadybrak rzetelnej odpowiedzi ,wyciąganie paragrafów o braku odpowiedzialności za walizkę,nie mówiąc tego przy zawieraniu ubezpieczenia.które nie należy do tanich -
~Bogdan / 2018-08-17 00:26Ocena: 1.00 / 5
Ta firma to jakieś jaja !!!! Zalało nam mieszkanie przez sąsiada z góry, mamy protokół szkody i opisane całe zdarzenie przez administratora budynku a oni wysyłają emaila, że odszkodowanie nam się nie należy.... Nawet nie chce mi sie wiecej opisywac i tracic czasu na ten szajs! -
~Uousju / 2018-08-13 11:07Ocena: 1.67 / 5
Umówienie na wizytę lekarską to dramat. Pani miała oddzwonić z propozycjami terminów i placówek do jakich miałabym się udać, po czym dostałam SMSa z informacją, że moja wizyta została umówiona, bez pytania czy mi to pasuje czy nie. Nikt mnie wcześniej nie zapytał czy pracuję i czy mogę przyjść w środku dnia o 11:00, na którą zaplanowano moją wizytę.
Przy kolejnym kontakcie i pytaniu, kiedy otrzymam odpowiedź zwrotną o innych terminach, zostałam poinformowana, że stanie się to kiedy tylko ustalą mi nowy termin. W związku z tym nie wiem kiedy otrzymam informację, a termin na wykonanie wizyty skraca się.
Panie w telefonie niezbyt miłe, jedynym plusem jest to, że nie trzeba wisieć na infolinii godzinami. Niestety nie dorównuje to opiece medycznej w konkretnej sieci placówek, gdzie można do woli wybierać i zmieniać terminy wizyt przy użyciu aplikacji. Trafienie na dogodny termin i placówkę w Allianz może ciągnąć się tygodniami.ZaletyNie trzeba długo czekać na połączenie z obsługą klienta, kontakt jest wyjątkowo szybki.WadyBrak pytań o preferencje godzinowe. Brak propozycji terminów i placówek, wizyta została umówiona bez konsultacji. Bardzo powolny proces zmiany terminu, trzeba dzwonić, czekać, nie ma możliwośći wyboru placówki czy terminu w bardziej dogodny sposób, np. dzięki aplikacji, w której dostępne byłyby różne opcje co oferuje dzisiejszy rynek.
Panie w obsłudze klienta średnio miłe. -
~Monika / 2018-08-07 21:27Ocena: 1.00 / 5
Miałam sytuację, gdzie na parkingu został nam zarysowany zderzak w samochodzie. Zgłosiliśmy szkodę z winy owej Pani, firma w której ubezpieczyła swój samochód to właśnie allianz. Na infolinii dziesięć razy pan pytał czy to napewno zderzak, czy Pani(ja) napewno wiem gdzie znajduje się zderzak... Itp. michałki.pomijajac ten fakt, wysłano do mnie rzeczoznawcę. Pan zrobił masę zdjęć... Na koniec powiedział, że dostanę 500 zł. A jeżeli będę chciała więcej to muszę przedstawić kosztorys. Znajomy lakiernik zgodził się za 500 zł. Pomalować. Więc przeszliśmy do następnego etapu, oczekiwanie na przelew. A tu dwa tygodnie nic. Zadzwoniłam na infolinię, pan sprawdził mówi że nie mają notatki z policji. Czekają. Za tydzień nadal nic, zadzwoniłam to samo usłyszałam. Ale za chwilkę okazuje się że dostaje przelew. (Czyli była notatka ale nikt się tym nie zajął). Ale pomijając to, patrzę na przelew a tu 201zl i kilka groszy. Dzwonię więc na infolinię i pytam czy to żart i czy za te pieniądze mam sobie farby plakatowe kupić? Bo malowanie jednego elementu to około 500zl. Pan powiedział, że ma pani prawo się odwoływać.. dalej to już walka z wiatrakami chyba wszyscy rozumiecie. ZaletyBrakWadyForma zgłaszania, niemiła obsługa na infolinii, nierzetelność. Jeżeli trzeba pozyskać klienta to są przemili, ale jak trzeba dotrzymać słowa- obietnicy, że są wspaniałą proklientowska firmą nagle czar pryska. Jak na pokazie garnków i rozdawania nagród "za darmo" -
~Sylwia / 2018-07-17 09:58Ocena: 1.00 / 5
Myślę, że jedna gwiazdka to i tak za dużo, konsultanci są chamscy, niewychowani i podnoszą głos. Zero kultury. Szkoda, że nie zapisałam nazwiska konsultanta ponieważ zlozylabym skargę, że ktoś Tak karygodny tam pracuje. ZaletyBrak jakichkolwiek zaletWady-Brak szacunku
-unoszenie głosu
-chamstwo prostactwo najlepiej omijać szerokim łukiem. -
-
~Krakowiak / 2018-06-04 16:46Ocena: 1.00 / 5
Bardzo słabo. Mąż wykupił drogi pakiet medyczny w ktorym jak się okazało prawie nic nie ma. Panie na infolinii to chamowa totalna. Jak mąż kupował to pani zachwalala gwaranowala usługę na wysokim poziomie. Tym czasem panie na infolini robią markę że w ogóle odbiorą telefon. NIE POLECAM I W8ECEJ NA PEWNO NIE WYKUPIE! -
~Tomasz / 2018-05-05 11:37Ocena: 1.00 / 5
Absolutnie odradzam!!!! Dałem się namówić na dodatkowe ubezpieczenie navigacji w sklepie na okres 5 lat w razie zalania, zniszczenia, kradzieży itd. Po roku użytkowania navigacja została skradzina z auta pod domem ze schowka. Weszli do busa poprzez włamanie tylnej klapy. Zostało zgłoszone na policji. Według ubespieczalni schowek w zamkniętym aucie nie jest moją prywatna strefa. Ubezpieczenie zadziałało by gdybym navigacje miał np w kieszeni przy sobie. Suma odszkodowania to ok 800 zł śmiech. Ludzie nie dajcie się zrobić w balona tak jak ja to zrobiłem. Allianz NIGDY WIĘCEJ WadyBanda naciagaczy -
~Artur / 2018-02-19 14:45Ocena: 2.00 / 5
Ubezpieczyciel jest nieuczciwy i odmawia wypłaty należnego odszkodowania. Likwidator szkody skontaktował się po 4 tygodniach od dnia zgłoszenia. Po tak długim okresie od zalania pojawił się grzyb i likwidator stwierdził zatem iż grzyb to nie jest zjawisko gwałtowne pomijając całkowicie przyczynę powstania grzyba - skupił się na skutkach a nie przyczynach. Mimo złożonej reklamacji i przedstawienia opinii wydanej niezwłocznie po zdarzeniu przez Inspektora Nadzoru ze strony administratora wskazującego na przyczyny zalania Allianz odmówił wypłaty odszkodowania nie odnosząc się do moich zarzutów zawartych w reklamacji co do rzetelności sporządzanej przez Allianz opinii. Nie polecam tej firmy. Jest to jedyna firma z którą miałem do czynienia z tak niską kulturą obsługi klienta i tak nierzetelną oceną. O D R A D Z A M tego ubezpieczyciela ZaletybrakWadyniefachowość, długi czas załatwiania sprawy, nierzetelność -
~kuba / 2018-01-24 07:49Ocena: 1.00 / 5
Wyjątkowo chamskie podejście do klienta. Odzywają się raz do roku żeby ściągnąć nową składkę. Jeśli klient próbuje się z nimi skontaktować to nie odpowiadają na e-maile. Wadyolewanie klientów
strona 12 z 15
- « poprzednia
- 1 ...
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- nastepna »
