Zaletynarazie ani jednej nie widzę
strona 12 z 14
- « poprzednia
- 1 ...
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- nastepna »
-
~Lekkaparanoja / 2018-10-10 16:17
Allianz zażądał ode mnie zaswiadczenia o wypłacie z bankomatu pieniędzy, którymi zapłaciłam za usługe medyczna w Egipcie. Według biura faktura za usługe nie jest wystarczającym dokumentem. -
-
~Anna / 2018-10-08 18:57
Bardzo utrudnionykonntakt z likwidatorem mimo iż mają jeden dzien na oddzwonienie do klienta w sprawie stluczki oddzwaniaja po wielkokrotnych ponagleniach, na odpowiedź do odwolania jest 30 dni, mija już 2 miesiąc kiedy odpowiedzi nie otrzymaliśmy, niekompetentni. Pani likwidator nie zapoznała się dokładnie z aktami sprawy wnioskujac po rozmowie z nią, nie znała faktów które ustaliła policja . Pomimo tego iż miejscu zdarzenia była policja towarzystwo ubezpieczeniowe ma swoją wersję która całkowicie się różni. Kolizja wydarzyła się w maju A mamy pazdziernik.... gra na zwłokę. Najgorsze towarzystwo ubezpieczeniowe jakie znam . -
~anebak / 2018-09-21 12:01
Tragedia!!!! Odmawiaja wypłaty naleznych świadczeń!!! ZaletyBrak. Wręcz przeciwnie!!!!!WadyWszystko co najgorsze!!!!!!! Oszuści -
~judyta / 2018-09-18 18:09
Uwaga na ubezpieczenie bagażu podróżnego -wg firmy bagażem jest tylko to co znajduje się w środku ale walizka już bagażem nie jest ,wg nich trzeba podróżować z ubraniami luzem bo walizka nie podlega ubezpieczeniu -tragedia i kpina z klienta ZaletybrakWadybrak rzetelnej odpowiedzi ,wyciąganie paragrafów o braku odpowiedzialności za walizkę,nie mówiąc tego przy zawieraniu ubezpieczenia.które nie należy do tanich -
~Bogdan / 2018-08-17 00:26
Ta firma to jakieś jaja !!!! Zalało nam mieszkanie przez sąsiada z góry, mamy protokół szkody i opisane całe zdarzenie przez administratora budynku a oni wysyłają emaila, że odszkodowanie nam się nie należy.... Nawet nie chce mi sie wiecej opisywac i tracic czasu na ten szajs! -
~Uousju / 2018-08-13 11:07
Umówienie na wizytę lekarską to dramat. Pani miała oddzwonić z propozycjami terminów i placówek do jakich miałabym się udać, po czym dostałam SMSa z informacją, że moja wizyta została umówiona, bez pytania czy mi to pasuje czy nie. Nikt mnie wcześniej nie zapytał czy pracuję i czy mogę przyjść w środku dnia o 11:00, na którą zaplanowano moją wizytę.
Przy kolejnym kontakcie i pytaniu, kiedy otrzymam odpowiedź zwrotną o innych terminach, zostałam poinformowana, że stanie się to kiedy tylko ustalą mi nowy termin. W związku z tym nie wiem kiedy otrzymam informację, a termin na wykonanie wizyty skraca się.
Panie w telefonie niezbyt miłe, jedynym plusem jest to, że nie trzeba wisieć na infolinii godzinami. Niestety nie dorównuje to opiece medycznej w konkretnej sieci placówek, gdzie można do woli wybierać i zmieniać terminy wizyt przy użyciu aplikacji. Trafienie na dogodny termin i placówkę w Allianz może ciągnąć się tygodniami.ZaletyNie trzeba długo czekać na połączenie z obsługą klienta, kontakt jest wyjątkowo szybki.WadyBrak pytań o preferencje godzinowe. Brak propozycji terminów i placówek, wizyta została umówiona bez konsultacji. Bardzo powolny proces zmiany terminu, trzeba dzwonić, czekać, nie ma możliwośći wyboru placówki czy terminu w bardziej dogodny sposób, np. dzięki aplikacji, w której dostępne byłyby różne opcje co oferuje dzisiejszy rynek.
Panie w obsłudze klienta średnio miłe. -
~Monika / 2018-08-07 21:27
Miałam sytuację, gdzie na parkingu został nam zarysowany zderzak w samochodzie. Zgłosiliśmy szkodę z winy owej Pani, firma w której ubezpieczyła swój samochód to właśnie allianz. Na infolinii dziesięć razy pan pytał czy to napewno zderzak, czy Pani(ja) napewno wiem gdzie znajduje się zderzak... Itp. michałki.pomijajac ten fakt, wysłano do mnie rzeczoznawcę. Pan zrobił masę zdjęć... Na koniec powiedział, że dostanę 500 zł. A jeżeli będę chciała więcej to muszę przedstawić kosztorys. Znajomy lakiernik zgodził się za 500 zł. Pomalować. Więc przeszliśmy do następnego etapu, oczekiwanie na przelew. A tu dwa tygodnie nic. Zadzwoniłam na infolinię, pan sprawdził mówi że nie mają notatki z policji. Czekają. Za tydzień nadal nic, zadzwoniłam to samo usłyszałam. Ale za chwilkę okazuje się że dostaje przelew. (Czyli była notatka ale nikt się tym nie zajął). Ale pomijając to, patrzę na przelew a tu 201zl i kilka groszy. Dzwonię więc na infolinię i pytam czy to żart i czy za te pieniądze mam sobie farby plakatowe kupić? Bo malowanie jednego elementu to około 500zl. Pan powiedział, że ma pani prawo się odwoływać.. dalej to już walka z wiatrakami chyba wszyscy rozumiecie. ZaletyBrakWadyForma zgłaszania, niemiła obsługa na infolinii, nierzetelność. Jeżeli trzeba pozyskać klienta to są przemili, ale jak trzeba dotrzymać słowa- obietnicy, że są wspaniałą proklientowska firmą nagle czar pryska. Jak na pokazie garnków i rozdawania nagród "za darmo" -
~Sylwia / 2018-07-17 09:58
Myślę, że jedna gwiazdka to i tak za dużo, konsultanci są chamscy, niewychowani i podnoszą głos. Zero kultury. Szkoda, że nie zapisałam nazwiska konsultanta ponieważ zlozylabym skargę, że ktoś Tak karygodny tam pracuje. ZaletyBrak jakichkolwiek zaletWady-Brak szacunku
-unoszenie głosu
-chamstwo prostactwo najlepiej omijać szerokim łukiem. -
-
~Krakowiak / 2018-06-04 16:46
Bardzo słabo. Mąż wykupił drogi pakiet medyczny w ktorym jak się okazało prawie nic nie ma. Panie na infolinii to chamowa totalna. Jak mąż kupował to pani zachwalala gwaranowala usługę na wysokim poziomie. Tym czasem panie na infolini robią markę że w ogóle odbiorą telefon. NIE POLECAM I W8ECEJ NA PEWNO NIE WYKUPIE! -
~Tomasz / 2018-05-05 11:37
Absolutnie odradzam!!!! Dałem się namówić na dodatkowe ubezpieczenie navigacji w sklepie na okres 5 lat w razie zalania, zniszczenia, kradzieży itd. Po roku użytkowania navigacja została skradzina z auta pod domem ze schowka. Weszli do busa poprzez włamanie tylnej klapy. Zostało zgłoszone na policji. Według ubespieczalni schowek w zamkniętym aucie nie jest moją prywatna strefa. Ubezpieczenie zadziałało by gdybym navigacje miał np w kieszeni przy sobie. Suma odszkodowania to ok 800 zł śmiech. Ludzie nie dajcie się zrobić w balona tak jak ja to zrobiłem. Allianz NIGDY WIĘCEJ WadyBanda naciagaczy -
~Artur / 2018-02-19 14:45
Ubezpieczyciel jest nieuczciwy i odmawia wypłaty należnego odszkodowania. Likwidator szkody skontaktował się po 4 tygodniach od dnia zgłoszenia. Po tak długim okresie od zalania pojawił się grzyb i likwidator stwierdził zatem iż grzyb to nie jest zjawisko gwałtowne pomijając całkowicie przyczynę powstania grzyba - skupił się na skutkach a nie przyczynach. Mimo złożonej reklamacji i przedstawienia opinii wydanej niezwłocznie po zdarzeniu przez Inspektora Nadzoru ze strony administratora wskazującego na przyczyny zalania Allianz odmówił wypłaty odszkodowania nie odnosząc się do moich zarzutów zawartych w reklamacji co do rzetelności sporządzanej przez Allianz opinii. Nie polecam tej firmy. Jest to jedyna firma z którą miałem do czynienia z tak niską kulturą obsługi klienta i tak nierzetelną oceną. O D R A D Z A M tego ubezpieczyciela ZaletybrakWadyniefachowość, długi czas załatwiania sprawy, nierzetelność -
~kuba / 2018-01-24 07:49
Wyjątkowo chamskie podejście do klienta. Odzywają się raz do roku żeby ściągnąć nową składkę. Jeśli klient próbuje się z nimi skontaktować to nie odpowiadają na e-maile. Wadyolewanie klientów -
~Inga4a / 2017-11-24 22:46
ALLIANZ w moim przypadku zachowało się jak potencjalny przestępca , sprzedający dane osobowe firmie windykacyjnej.
Za moimi plecami, bez mojej wiedzy zduplikowali moją polisę i nekają mnie wezwaniami do zapłaty.
Posiadam w tym towarzystwie polisę na ubezpieczenie mieszkania, którą regularnie przedłużałam i płaciłam składki.
Nagle pewnego dnia otrzymuję wezwanie do zapłaty. Sprawdzam umowę i okazuje się, że nie zgadza się nr. polisy.
Dzwoniłam do agenta, nie chciał ze mną rozmawiać, zadzwoniłam więc na infolinię i wyjaśniłam sprawę. Zapewniono mnie, że sprawa jest wyjaśniona i zamknięta, ale kilka tygodni później otrzymuję ponaglenie do zapłaty składki przez firmę windykacyjną.
Allianz zduplikował sobie umowę, bez mojej wiedzy i bez mojego podpisu i zakwaliwikował mnie do dłużników.
Tym sposobem nie będąc nic nikomu nic dłużna stałam się dłużnikiem.
Ubezpieczyłam mieszkanie by w czasie wyjazów czuć się bezpiecznie, tymczasem jestem zagrożona przez samo Towarzystwo Ubezpieczeniowe Allianz.
Teraz jestem przerażona, bo wiem co może się stać. Firmy windykacyjne nie odpuszczą. Odstetki rosną za coś, co jest totlnym błędem Allianz.
Śmiem przypuszczać, że Allianz celowo bez mojej wiedzy i mojego podpisu zduplikowało umowę na ubezpieczenie mieszkania by sprzedać moje dane osobowe firmie windykacyjnej.
Zaletysame kłopotyWadysprzedawanie bez podstaw danych osobych firmie windykacyjnej -
~Magdaesz / 2017-11-23 14:58
czekam na wypłatę- sąsiadki samochód rozbił mi mój w garażu podziemnym "nie wiadomo kto prowadził" (oficjalnie nie wiadomo) policja była na miejscu zdarzenia. Sprawę skierowano do sadu dla nieletnich i czekam. Wiem, że sąsiadka podpisała ugodę i chce uznać swa winę. Jednak Allianz robi problemy. Szuka możliwości do wydania decyzji odmownej.
Kontaktuję się z Allianz co jakiś czas telefonicznie i za każdym razem otrzymuję inne sprzeczne ze sobą informacje: a to, że już tylko czeka na ostateczne zatwierdzenie, innym razem , że nie dostarczyłam dokumentów, potem, że przysyłają mi mailem dokumenty już zatwierdzone na stronie internetowej, do ponownego wysłania.
Jednym słowem za parę groszy oszczędności bo wzięłam jako najtańsze, czekam i czekam na pieniądze, i nie wiadomo co i jakZaletynajtańsze na rynkuWadybrak wsparcie dla poszkodowanego, soboty i niedziele nieczynne,
rzeczoznawca tylko w dni robocze więc jeśli coś zdarzy się w weekend .... -
~Natali / 2017-11-08 14:09
Płacąc od 5 lat ubezpieczenie AC zdarzyły się w tym czasie 2 szkody wybicie dwóch osobnych szyb z nie naszej winy. Jedna została uznana za naszą winę, faktura na druga szkodę wyniosła 800zl dostałam odpowiedz ze przysługuje tylko od 1500zl ubezpieczenie. Nie polecam. Nie wrzucajcie pieniędzy w błoto, wyłudzacze pieniędzy. ZaletyBrak !WadyZa dużo by pisać5 lat -
~Wiesiek / 2017-10-28 07:09
To sa zlodzieje nie ubespieczajcie sie w allianz uwieszczie ta firma to jeden wielki przekret Lubawa -
-
~darek / 2017-10-09 16:05
To obłęd nie można zgłosić szkody bo nikt nie odbiera telefonu. Na maile nie odpisują inna forma zgłoszenia jest niedostępna ,usiłuję dodzwonić się od rana .Masakra aby zainkasować składkę a póżniej klienta mają w d.. Ostatni raz ubezpieczyłem auto w tej firmie
-
~Marian / 2017-08-25 11:35
Stanowczo odradzam. Traktowanie klienta to dno. Ponadto załatwianie prostej sprawy trwa miesiącami. Zupełnie jakby nie umieli odpisywać na maile. Do tego cena OC w ogóle z czapy. Jest wiele innych firm. A ta niech zbankrutuje w cholerę. ZaletybrakWadyponiżanie klienta
nieodpisywanie na maile
cena -
~maria / 2017-06-08 14:32
Oszusci , ktorzy wyludzaja pineiadze-skladki spalcone a mnie strszy jakas kancelaria I firma windykacujna! skandal! -
~mk / 2017-05-20 17:08
oszusci i maniplutorzy! omijajcie szerkoko! zlecili windykacje kwoty za oc 2 firmom windykacyjnym, kwota byla dawno splacona krakow
strona 12 z 14
- « poprzednia
- 1 ...
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- nastepna »