Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Allianz opinie

Ocena na podstawie 282 opinii

1.38 / 5

  • Oferta
    1.48
  • Obsługa klienta
    1.31
  • Cena/Jakość
    1.36

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dawid Nosacz / 2019-04-13 19:00
    Ocena: 4.33 / 5
    Konkretne naprawy sprzętu pogwarancyjne w SERWISIE PRODUCENTA a nie we własnych serwisach jak większość ubezpieczycieli, jest to naprawdę jedna z normalniejszych ofert na rynku
    Zaletydobra współpraca
    Wadywysoka cena, ale i tak nie da się znaleźć kogoś kto zrobi to lepiej a taniej
  • ~Yarek / 2019-04-11 13:21
    Ocena: 2.00 / 5
    TRAGEDIA. Miałem ubezpieczenie podróżne na siebie i córkę. skradziono nam plecaki z bagażnika samochodu. Samochód miał alarm. Dostarczyłem protokół z policji i zdjęcia ale jak to zagranicą zawierał pewne nieścisłości. Wszystko interpretowane na niekorzyść klienta który ma udowodnić że nie jest wielbłądem. TRZYMAĆ się z dala.
    Zaletybrak
    WadySame wady.
  • ~GEWES / 2019-04-10 08:43
    Ocena: 1.00 / 5
    DRAMAT . SZKODA LIKWIDOWANA Z OC SPRAWCY - SZKODA PARKINGOWA. FACET USZKODZIŁ MI SAMOCHÓD , NA MIEJSCU POLICJA , ŚWIADKOWIE - OCZYWIŚCIE WINA BEZSPORNA , UKARANY MANDATEM . UBEZPIECZYCIEL ODMAWIA WYPŁATY TWIERDZĄC ,IŻ MOŻNA BYŁO UNIKNĄĆ UDERZENIA / TYLKO JAK UNIKNĄĆ UDERZENIA SKORO DOSTAŁEM Z ZASKOCZENIA W DRZWI KIEROWCY - FACET COFAŁ . ARGUMENTY PODAWANE PRZEZ ZU PO PROSTU ŚMIESZNE . TYLKO SĄD POZOSTAJE. ZERO KONTAKTU - TYLKO EMAIL W SPRAWACH SZKODY Z OC. NIE ŻYCZĘ NIKOMU TAKIEJ SYTUACJI .
    ZaletyBRAK
    WadySAME WADY
  • ~oszukana przez allianz / 2019-04-07 08:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje i oszuści. dopóki tylko płaci się składki - jest wszystko OK, kiedy jednak przychodzi do wypłaty ubezpieczenia z powodu ciężkiej choroby, to allianz ma swoich klientów głęboko w oszukańczej dupie! radzę omijać z daleka!!
    Zaletybrak
    Wadyzłodziejstwo najwyższych lotów!
  • ~Jan / 2019-04-04 18:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Pięć lat ubezpieczałem auto w Allianz. To już czas przeszły, bo dopiero, gdy zgłosiłem szkodę z AC, zorientowałem się z kim mam do czynienia. Wbrew postanowieniom umowy, na skutek absolutnie nieuzasadnionej okolicznościami interpretacji podzielono jedną szkodę na dwa zdarzenia, a to oznacza oczywiście podwójną stratę zniżek, które w moim przypadku były maksymalne. Wiem od innych ubezpieczonych w Allianz, że to u nich reguła, i w ten sposób próbują odbić sobie likwidację szkody. W moim przypadku doszło do niewielkiego uszkodzenia przedniego i tylnego zderzaka w tym samym czasie, w tym samym miejscu i z tej samej przyczyny, czego nie wzięto pod uwagę. Ostrzegam wszystkich, zwlaszcza właścicieli droższych wozów, których skladki po takim zdarzeniu poszybują w górę. Obsługa daleka od ideału, nie odpowiadają na nagrane wiadomości, opóźniają oględziny, nie polecam.
  • ~Iwona / 2019-04-02 12:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam! Płace składkę już prawie 10 lat i odmówiono mi odszkodowania za operację. Przez tyle lat płaciłem składki na darmo. Ludzie omijajcie te towarzystwo ubezpieczeniowe.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Miiiii / 2019-03-27 15:18
    Ocena: 1.67 / 5
    Od ponad 3 tygodni próbuje aby załatwić szkodę z OC. Najpierw czekanie na rzeczoznawcę który co 3 dni dzwonił i pytał kiedy możemy się spotkać gdy odpowiedziałem codziennie po godzinie 14 mówił że on pracuje i nie ma takiej możliwości więc poinformowałem iż godziny 8-9.30 mi nie odpowiadają. Po 4 dniach znowu dzwoni tym razem inny ta sama sytuacja i znów 4 dni czekania, aż w końcu Pan przyjechał 2 dni temu. Ciekaw jestem ile czasu będą tym razem potrzebowali na decyzję.... Najgorsze jest że z tą firmą nie ma jakiegokolwiek kontaktu tylko maile które trafiają nie wiem gdzie....
    ZaletyBrak!!
    WadyBrak kontaktu
    Zerowe podejście do człowieka
  • ~Rozczarowany klient / 2019-03-12 19:41
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam pakietu medycznego dla dziecka.
    Skorzystaliśmy 9 razy z pakietu i 9 razy natrafiliśmy na ogromne problemy.
    Długa lista punktów medycznych i lekarzy to fikcja. Od listopada nie potrafią nas umówić do neurologa dziecięcego w mieście jakim są Katowice mimo iż w ofercie posiadają placówki. Tłumaczą brakiem dostępnego kalendarza i proponują wizytę w Krakowie.
    Obecnie TRZECI dzień czekam na umówienie MORFOLOGII dla CHOREGO niemowlaka. Na pediatrę czekaliśmy cztery dni, po czym na miejscu u lekarza okazało się że chore pięciomiesięczne dziecko zostało umówione do GASTROLOGA DLA DOROSŁYCH.
    Ponadto jeśli idziecie do ortopedy to nie zdziwcie się jak każą wam płacić za usg które macie w pakiecie tylko dlatego że od razu je wykonaliście zgodnie z zaleceniami lekarza.Wg Allianz jeśli idziesz np ze skręconym kolanem umawiasz się na wizytę na którą z reguły czekasz kilka dni, lekarz mówi ci że musisz zrobić usg/rtg żeby było wiadomo jak to leczyć, ale ty musisz wyjść od tego lekarza z tym skręconym kolanem, zadzwonić do nich zarejestrować badanie, czekać kolejne pięć dni na wizytę i dopiero możesz wykonać badanie.
    Infolinia to kompleta paranoja, trafiam na niekompetentne osoby i w dodatku niemiłe.
    Zaletyniska cena
    Wadyjak wyżej
  • ~DJ83 / 2019-03-10 12:37
    Ocena: 1.67 / 5
    NIE POLECAM!!!
    AC to tylko na papierze. Mialem kolizje, wpadlem w poslizg chcac uniknac zderzenia z zwierzakiem i wyladowalem na drzewie, a TU Allianz dwa miesiace myslalo i odmowilo. Przyczyna to formulka kopiuj wklej jak do wielu z dopiskiem ze zrobilem to celowo w sposob kontrolowany. Ale po opiniach ludzi widze ze do kazdego zdarzenia znajda ciezki do zrozumienia argument aby odmowic. Tak wiec lepiej zaplacic pare zł wiecej i miec w razie co odpowiedzialnosc a nie tylko polise na papierze. Kontakt, obsluga jak na te czasy to porazka, nie ma z kim porozmawiac. Jedynie maile ktore pozostaja bez odpowiedzi!!!! NIGDY WIECEJ ALLIANZ
    ZaletyCena
    WadyKontakt,obsluga,jakosc
  • ~Kasiakate / 2019-03-08 10:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak bezpośredniego kontaktu! Na wiadomości nie oddzwaniają! Tragedia i porażka. Wszystko trwa za długo a kilka dni na wypłacenie odszkodowania już trwa dwa tygodnie i nic żadnej informacji z ich strony. Co to za czasy, że klient nie może po prostu bezpośrednio zadzwonić !
    WadyBrak kontaktu z klientem, długi czas oczekiwania na wypłatę odszkodowania, brak informacji o zgłoszonej szkodzie
  • ~tomasz / 2019-02-21 12:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści. Jednego dnia przesyłają informację, że wypłacą odszkodowanie brutto, a NASTĘPNEGO dnia odwołują swoją decyzję i nie chcą wypłacić podatku VAT pomimo, że prowadząc działalność gospodarczą nie jestem jego płatnikiem. Wypłacają odszkodowania w kwotach netto. Likwidator szkody zatrudniony chyba z łapanki, bo zmienia decyzję z dnia na dzień co dobrze o nim nie świadczy.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Mk / 2019-01-28 18:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Totalna porażka. Straciłem wzrok w jednym oku w wyniku zatoru od podnoszenia ciężarów w pracy w odpowiedzi moja szkoda nie zalicza się do nieszczęśliwego wypadku i nie dostałem ani grosza. W trakcie załatwiania przy wysłaniu całej dokumentacji ciągle coś im brakowało i bardzo długo czekałem na odpowiedź. A płaciłem składki przez 3 lata.
    ZaletyBrak
    WadyPorażka
  • ~Michał / 2019-01-23 11:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo słaba obsługa.
    Agenci pogubieni w swojej pracy i są świadomi "głupich" rozwiązań proceduralnych.
    Robią błędy w polisach, zwłaszcza dla tematu cesji. Pomylili się dwukrotnie.
    Zmiana danych na polisie to jakaś masakra. Pomyłki non stop.
    Sprawy załatwiane tylko osobiście lub listownie - nie działa serwis "załatw on-line".
    Beznadziejna strona do obsługi polisy.

    Składam wypowiedzenie umowy dzisiaj. Nie polecam!!!
    Zaletybrak
    WadyZa dużo żeby pisać elaborat
  • ~Dżordż Kogut / 2019-01-16 18:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak słów!!! Po 2 miesiącach brakuje ciągle jakiś dokumentów, kontakt tylko przez email, po miesiącu sam zlikwidowałem szkodę na własną ręke bo czekając na ubezpieczalnię jeździłbym teraz bez DR.

    Po zakończeniu polisy na pewno zmienię na inne towarzystwo.
    Nie polecam- omijać szerokim łukiem!!!
    Zaletybrak
    Wadybrak kontaktu tel. tylko email
    długi termin rozpatrywania szkody
  • ~Ja / 2019-01-16 12:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna firma .Pomimo wysłania całej dokumentacji medycznej trzy listy z prośbę o doslanie dokumentów notabene wysłanych. Na koniec pismo o zamknięciu sprawy z powodu niekompletnej dokumentacji .Paranoja i walka z wiatrakami ....masło maślane. Tej firmie dziękujemy.
    ZaletyŻadnych
    WadyNiekompetencja
  • ~Md / 2019-01-10 14:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Podejście do klienta to jakaś tragedia. Szkoda ciągnie się od kilku miesięcy, zero konkretnej odpowiedzi tylko jakieś bzdury odpisywane. Na infolinii nic nie można się dowiedzieć tylko odsylaja do kontaktu emailowego. Na sam koniec jeszcze odpiszą, że odszkodowanie się nie należy. Nie polecam!!
    ZaletyBrak
  • ~EDi / 2019-01-07 10:32
    Ocena: 1.00 / 5
    DNO,brak możliwości sprawdzenia statusu szkody.Nie przesyłają s-msa do zalogowania się,nie można nagrać wiadomości.Klient to wróg któremu trzeba wypłacić odszkodowanie nawet z AC.
    Wadybrak kontaktu i olewka klienta
  • ~Niezadowolona / 2018-12-27 09:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorsza infolinia jaka istnieje, za kazdym razem ktos popelnia blad i umawia ludzi na nie to badanie co trzeba i nie w tym miescie co trzeba!!!!
  • ~Grzegorz / 2018-12-14 17:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda rozliczana z OC sprawcy.
    W chwili obecnej brak jest możliwości uzyskania informacji na temat szkody TELEFONICZNIE.
    Jedyny kontakt na temat szkody to e-mail.
    W jednym piszą że przyjmują odpowiedzialność a za kilkanaście dni znowu im brakuje jakiegoś dokumentu.
    Dodam że w moim przypadku na miejscu była policja do której ubezpieczyciel się zwraca i mają czarno na białym kto był sprawcą kolizji.
    Wadybrak kontaktu telefonicznego
  • ~Krzysztof / 2018-11-23 06:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie odradzam ta firme. Likwiduje u nich szkode z OC sprawcy. Kwestonuja zakres szkod a kosztorys aso zanizyli 10-krotnie. Rzeczoznawca uszkodzony spod auta ogladal u mnie w garazu kładąc sie pod auto z telefonem!!! Brak odpowiedzi na maile. Nie mozna dodzwonic sie na infolinię.
    WadyTylko i wylacznie wady
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Hestia
Ocena: 1.80, ilość opinii: 841
PZU
Ocena: 1.44, ilość opinii: 760
Link4
Ocena: 1.48, ilość opinii: 629
Warta
Ocena: 1.37, ilość opinii: 468
Uniqua
Ocena: 2.10, ilość opinii: 444
Generali
Ocena: 1.59, ilość opinii: 297
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4800
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4570
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4011
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3510
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3103