Nie polecam! Płace składkę już prawie 10 lat i odmówiono mi odszkodowania za operację. Przez tyle lat płaciłem składki na darmo. Ludzie omijajcie te towarzystwo ubezpieczeniowe.
ZaletyBrak
WadySame wady
~Miiiii / 2019-03-27 15:18
Ocena: 1.67 / 5
Od ponad 3 tygodni próbuje aby załatwić szkodę z OC. Najpierw czekanie na rzeczoznawcę który co 3 dni dzwonił i pytał kiedy możemy się spotkać gdy odpowiedziałem codziennie po godzinie 14 mówił że on pracuje i nie ma takiej możliwości więc poinformowałem iż godziny 8-9.30 mi nie odpowiadają. Po 4 dniach znowu dzwoni tym razem inny ta sama sytuacja i znów 4 dni czekania, aż w końcu Pan przyjechał 2 dni temu. Ciekaw jestem ile czasu będą tym razem potrzebowali na decyzję.... Najgorsze jest że z tą firmą nie ma jakiegokolwiek kontaktu tylko maile które trafiają nie wiem gdzie....
ZaletyBrak!!
WadyBrak kontaktu
Zerowe podejście do człowieka
~Rozczarowany klient / 2019-03-12 19:41
Ocena: 1.33 / 5
Nie polecam pakietu medycznego dla dziecka.
Skorzystaliśmy 9 razy z pakietu i 9 razy natrafiliśmy na ogromne problemy.
Długa lista punktów medycznych i lekarzy to fikcja. Od listopada nie potrafią nas umówić do neurologa dziecięcego w mieście jakim są Katowice mimo iż w ofercie posiadają placówki. Tłumaczą brakiem dostępnego kalendarza i proponują wizytę w Krakowie.
Obecnie TRZECI dzień czekam na umówienie MORFOLOGII dla CHOREGO niemowlaka. Na pediatrę czekaliśmy cztery dni, po czym na miejscu u lekarza okazało się że chore pięciomiesięczne dziecko zostało umówione do GASTROLOGA DLA DOROSŁYCH.
Ponadto jeśli idziecie do ortopedy to nie zdziwcie się jak każą wam płacić za usg które macie w pakiecie tylko dlatego że od razu je wykonaliście zgodnie z zaleceniami lekarza.Wg Allianz jeśli idziesz np ze skręconym kolanem umawiasz się na wizytę na którą z reguły czekasz kilka dni, lekarz mówi ci że musisz zrobić usg/rtg żeby było wiadomo jak to leczyć, ale ty musisz wyjść od tego lekarza z tym skręconym kolanem, zadzwonić do nich zarejestrować badanie, czekać kolejne pięć dni na wizytę i dopiero możesz wykonać badanie.
Infolinia to kompleta paranoja, trafiam na niekompetentne osoby i w dodatku niemiłe.
Zaletyniska cena
Wadyjak wyżej
~DJ83 / 2019-03-10 12:37
Ocena: 1.67 / 5
NIE POLECAM!!!
AC to tylko na papierze. Mialem kolizje, wpadlem w poslizg chcac uniknac zderzenia z zwierzakiem i wyladowalem na drzewie, a TU Allianz dwa miesiace myslalo i odmowilo. Przyczyna to formulka kopiuj wklej jak do wielu z dopiskiem ze zrobilem to celowo w sposob kontrolowany. Ale po opiniach ludzi widze ze do kazdego zdarzenia znajda ciezki do zrozumienia argument aby odmowic. Tak wiec lepiej zaplacic pare zł wiecej i miec w razie co odpowiedzialnosc a nie tylko polise na papierze. Kontakt, obsluga jak na te czasy to porazka, nie ma z kim porozmawiac. Jedynie maile ktore pozostaja bez odpowiedzi!!!! NIGDY WIECEJ ALLIANZ
ZaletyCena
WadyKontakt,obsluga,jakosc
~Kasiakate / 2019-03-08 10:51
Ocena: 1.00 / 5
Brak bezpośredniego kontaktu! Na wiadomości nie oddzwaniają! Tragedia i porażka. Wszystko trwa za długo a kilka dni na wypłacenie odszkodowania już trwa dwa tygodnie i nic żadnej informacji z ich strony. Co to za czasy, że klient nie może po prostu bezpośrednio zadzwonić !
WadyBrak kontaktu z klientem, długi czas oczekiwania na wypłatę odszkodowania, brak informacji o zgłoszonej szkodzie
~tomasz / 2019-02-21 12:57
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści. Jednego dnia przesyłają informację, że wypłacą odszkodowanie brutto, a NASTĘPNEGO dnia odwołują swoją decyzję i nie chcą wypłacić podatku VAT pomimo, że prowadząc działalność gospodarczą nie jestem jego płatnikiem. Wypłacają odszkodowania w kwotach netto. Likwidator szkody zatrudniony chyba z łapanki, bo zmienia decyzję z dnia na dzień co dobrze o nim nie świadczy.
ZaletyBrak
WadySame
~Mk / 2019-01-28 18:36
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Totalna porażka. Straciłem wzrok w jednym oku w wyniku zatoru od podnoszenia ciężarów w pracy w odpowiedzi moja szkoda nie zalicza się do nieszczęśliwego wypadku i nie dostałem ani grosza. W trakcie załatwiania przy wysłaniu całej dokumentacji ciągle coś im brakowało i bardzo długo czekałem na odpowiedź. A płaciłem składki przez 3 lata.
ZaletyBrak
WadyPorażka
~Michał / 2019-01-23 11:26
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo słaba obsługa.
Agenci pogubieni w swojej pracy i są świadomi "głupich" rozwiązań proceduralnych.
Robią błędy w polisach, zwłaszcza dla tematu cesji. Pomylili się dwukrotnie.
Zmiana danych na polisie to jakaś masakra. Pomyłki non stop.
Sprawy załatwiane tylko osobiście lub listownie - nie działa serwis "załatw on-line".
Beznadziejna strona do obsługi polisy.
Składam wypowiedzenie umowy dzisiaj. Nie polecam!!!
Zaletybrak
WadyZa dużo żeby pisać elaborat
~Dżordż Kogut / 2019-01-16 18:06
Ocena: 1.00 / 5
Brak słów!!! Po 2 miesiącach brakuje ciągle jakiś dokumentów, kontakt tylko przez email, po miesiącu sam zlikwidowałem szkodę na własną ręke bo czekając na ubezpieczalnię jeździłbym teraz bez DR.
Po zakończeniu polisy na pewno zmienię na inne towarzystwo.
Nie polecam- omijać szerokim łukiem!!!
Zaletybrak
Wadybrak kontaktu tel. tylko email
długi termin rozpatrywania szkody
~Ja / 2019-01-16 12:53
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejna firma .Pomimo wysłania całej dokumentacji medycznej trzy listy z prośbę o doslanie dokumentów notabene wysłanych. Na koniec pismo o zamknięciu sprawy z powodu niekompletnej dokumentacji .Paranoja i walka z wiatrakami ....masło maślane. Tej firmie dziękujemy.
ZaletyŻadnych
WadyNiekompetencja
~Md / 2019-01-10 14:29
Ocena: 1.00 / 5
Podejście do klienta to jakaś tragedia. Szkoda ciągnie się od kilku miesięcy, zero konkretnej odpowiedzi tylko jakieś bzdury odpisywane. Na infolinii nic nie można się dowiedzieć tylko odsylaja do kontaktu emailowego. Na sam koniec jeszcze odpiszą, że odszkodowanie się nie należy. Nie polecam!!
ZaletyBrak
~EDi / 2019-01-07 10:32
Ocena: 1.00 / 5
DNO,brak możliwości sprawdzenia statusu szkody.Nie przesyłają s-msa do zalogowania się,nie można nagrać wiadomości.Klient to wróg któremu trzeba wypłacić odszkodowanie nawet z AC.
Wadybrak kontaktu i olewka klienta
~Niezadowolona / 2018-12-27 09:51
Ocena: 2.00 / 5
Najgorsza infolinia jaka istnieje, za kazdym razem ktos popelnia blad i umawia ludzi na nie to badanie co trzeba i nie w tym miescie co trzeba!!!!
~Grzegorz / 2018-12-14 17:10
Ocena: 1.00 / 5
Szkoda rozliczana z OC sprawcy.
W chwili obecnej brak jest możliwości uzyskania informacji na temat szkody TELEFONICZNIE.
Jedyny kontakt na temat szkody to e-mail.
W jednym piszą że przyjmują odpowiedzialność a za kilkanaście dni znowu im brakuje jakiegoś dokumentu.
Dodam że w moim przypadku na miejscu była policja do której ubezpieczyciel się zwraca i mają czarno na białym kto był sprawcą kolizji.
Wadybrak kontaktu telefonicznego
~Krzysztof / 2018-11-23 06:22
Ocena: 1.00 / 5
Zdecydowanie odradzam ta firme. Likwiduje u nich szkode z OC sprawcy. Kwestonuja zakres szkod a kosztorys aso zanizyli 10-krotnie. Rzeczoznawca uszkodzony spod auta ogladal u mnie w garazu kładąc sie pod auto z telefonem!!! Brak odpowiedzi na maile. Nie mozna dodzwonic sie na infolinię.
WadyTylko i wylacznie wady
~Dariusz / 2018-11-21 17:13
Ocena: 1.33 / 5
Wycena szkody oderwana od rzeczywistości, błędy, błędy i jeszcze raz błędy. Przekraczanie terminów , zagubienie dokumentów, na infolinii brak osób kompetentnych, jak bym rozmawiał z automatem, brak komunikacji i lekceważenie korespondencji. Nikomu nie polecam
ZaletyBrak
WadyNiezliczone
~Agata / 2018-11-20 11:53
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam nikomu nakgorsza firma z jaką mialam do czynienia wyłudzają pieniądze.Mialam ubezpieczenie w tej firmie w 2010roku samochód sprzedalam 5 razy dzwonilam na infolinię wysylalam umowę a tu po 8 latach dostałam pismo od wierzyciela o dlugu w allianz kpina i nic wiecej allianz dlug sprzedał nie interesuje to ze ja zglosilam sprzedaż samochodu i nie bylam właścicielem mam płacić tysiące wyjaśnień reklamacji i zero odzewu oni nie mają takiej informacji trzeba płacić za ich błąd nigdy w życiu nic nie wezne z allianz nawet jak by za darmo dawali bo to oszuści
ZaletyBrak
WadyTępe debile
~Aga / 2018-11-18 00:40
Ocena: 2.67 / 5
Rzeczoznawca ktory przyszedl na wycene i ubezpieczalnia nie traktuja powaznie sprawy. Zalane meble w lazience a oni stwierdzaja ze 50% szafki sie da wymienic na jakas szafke nie pasujaca kolorem materialem ani wymiarem ani pod istniejaca umywalke (50% szafki sie nie da wymienic bo calosc jest polaczona na stale, nie sklada sie z dwoch czesci- ale z jednej). Podali jako przyklad linka do szafki z castoramy. Nie przyslali profesjonalisty ani profesjonalnie sprawy nie potraktowali. Rezygnuje z ich uslug....ah i podniesli cene ubezpieczenia zanim wyplacili odszkodowanie! masakra.
ZaletyObsluga w miare szybka
WadyDzialanie na niekorzysc klienta w momencie wyceny.
~Wiesław / 2018-11-08 21:27
Ocena: 2.33 / 5
Prosta sprawa. Kontynuacja ubezpieczenia przez infolinię. Dwie polisy. W terminie opłacone. Po kilku tygodniach listowne wezwanie do opłacenia polis. Inne numery polis. Dzwonię na infolinię. Sprawdzają, wyjaśniają, przepraszają. Błąd agenta. Mija miesiąc - Przedsądowe wezwanie do zapłaty za dwie polisy - mail. Działa windykacja. Telefon do windykacji. Nic ich nie interesuje. Albo płać, albo wyjaśniaj w Allianz. Kolejny raz infolinia. Sprawdzenie. Oczywiście wszystko się zgadza, opłaciłem w terminie, dodatkowe polisy to pomyłka. Muszę napisać mail z prośbą o unieważnienie polis, błędnie wystawionych przez Allianz. Trafiłem na pracownika, który miesiąc wcześniej wszystko wyjaśniał i rzekomo załatwił sprawę. Tym razem wymuszam przeprosiny i stosowne pismo. Allianz to bałagan i brak kompetencji. Mnóstwo straconego czasu. Nie mają procedur i zwykłej staranności. Nigdy więcej. Stracili wieloletniego klienta.
~Anna M. / 2018-11-07 08:57
Ocena: 2.33 / 5
Niestety nie jestem zadowolona z obsługi na infolinii Allianz. Trzykrotnie miałam sytuację, że konsultantka mnie pouczała, podczas gdy w placówce okazywało się, że np. w ogóle nie jestem wprowadzona w systemie. Niemiły ton.