Wadyobsługa klienta, proces reklamacji,
strona 7 z 17
- « poprzednia
- 1 ...
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- nastepna »
-
~Dariusz / 2017-06-24 18:57
Kupiłem w eMag (Agito) odkurzacz, Dyson V6, którego numer seryjny różni się od numeru na opakowaniu. Taka zamiana pudełek musiała nastąpić sklepie, u dystrybutora lub producenta, gdy w jednym miejscu było wiele odkurzaczy o kolejnych numerach seryjnych, bo numer różni się ostatnią cyfrą o dwa. Sprawa wyszła po ponad roku od zakupu, sklep wypiera się pomyłki, odmawia realizacji gwarancji lub rękojmi. -
-
~anna / 2017-06-13 14:00
Dostawa to jakaś kpina. Data dostawy przy zakupie nie zgadza się z termianem dostawy po wysłaniu środków na konto. Zamówiony pordukt był 5 czerwca, planowana dostawa 6 czerwca. Niestety po wysłaniu środków data uległa zmianie na 13 czerwca. Póki co, paczki nie ma (dziś jest 13 czerwca). Sprawdziłam datę dostawy ponownie - znów uległa zmianie na 14 czerwca. Jeśli komuś zależy na szybkiej przesyłce -Nie polecam tego sklepu z tego względu. Dwie pozostałe paczki dostawa trwała również po około 9/10 dni. ZaletyDobre ceny.WadyNiech firma zacznie obsługiwać wysylkę jak należy.Zamość 200 zł -
~Jerzy / 2017-06-07 10:04
Zamówienie- płatność zaakceptowana-termin dostawy podany ( tu pierwsze zaskoczenie o tydzień dłuższy niż w opisie na stronie )
Mija kolejny tydzień już po terminie dostawy określonej przez sklep i dalej nic.
Gdybym chciał zamówić sobie dany produkt w Chinach zrobiłbym to sam , a nie zlecał.
Właśnie poprosiłem o zwrot środków.
Jeśli chodzi o mnie, to pierwszy i ostatni kontakt z emag.Tarnobrzeg -
~Jarek / 2017-05-21 13:30
Odradzam, totalna ignorancja klienta, brak oferowanych towarów, brak kontaktu. -
~Joanna / 2017-05-10 05:20
Beznadzieja!!! Odradzam kupno w tym sklepie, miałam kupić zawabkę na urodziny dziecka, po 6 dniach napisałam maila, że pieniądze są już zaksięgowane i dlaczego status zamówienia się jeszcze nie zmienił, po czym dostałam odpowiedź, żeby cierpliwie czekać ponieważ zabawka jest na magazynie dostawcy, ale dostawa może trwać od 3 - 7 dni. Natomiast po 14 dniach otrzymałam maila, że nie ma zabawki na magazynie i zamówienie będzie anulowane. Po prostu są oszuści , wystawiają do sprzedaży rzeczy których fizycznie nie ma, nie rozumiem po co robić takie zamieszanie. Nigdy dotąd nie zdarzyła mi się taka sytuacja, a często robię zakupy przez internet. To był pierwszy i ostatni raz kiedy próbowałam zakupić towar w tym sklepie. Obsługa klienta również jest do niczego odpowiedzi udzialene są nierzeczowe, a dodatkowo z mojej perspektywny bardzo nieprzyjemnym językiem, do tej pory nie otrzymała odpowowiedzi na zadane przeze mnie pytania, jedynie informację, że zwrócą mi pieniądzę, czego do końca nie jestem również pewna. Sprawa trwa. NIE POLECAM! Warszawa -
~RK / 2017-04-21 12:52
Nie polecam, przesyłka wysłana 9 dni od zamówienia, po dwukrotnym upomnieniu się o wysyłkę. -
~grazyna / 2017-04-10 14:32
Polecam wszystkim,szybka dostawazamawialam papier do drukarki canon selphi i tasme barwiaca komplet jest swietny dziekuje
-
~Anna / 2017-04-03 14:03
Blokuja pieniadze, Nie mozna sie doprosic zamowienia. 10 razy trzeba wysylac potwierdzenie zaplaty z banku a odsylaja Jak Maszyny : Prosze o potwierdzenie zaplaty. Zenujace! 3 tyg oczekiwania na towar I nic. Nie ma mozliwosci anulowane a zamowienia przez ich strobe. Co za zenada. WadySame minusy -
-
~nnnn / 2017-03-30 21:25
Tragedia!! Przedmiot zamówiony z wyznaczonym przez sklep terminem dostarczenia na 23.03.2017
do dnia dzisiejszego tj. 30.03.2017 nadal się nie pojawił. Po drugim mailu ktoś raczył się odezwać
i poinformować o nowym terminie dostawy, który został wyznaczony na jutro... Jednak póki co
w zamówieniu widnieje cały czas data 23.03.2017., a towar nie został przekazany kurierowi
(zamówiony przedmiot miał być prezentem urodzinowym dla dziecka). -
~SLAVCIO / 2017-03-24 20:17
Zamowionego towaru nie otrzymalem w wyznaczonym terminie. Nie polecam.
-
~kris / 2017-03-18 09:44
Smartwatch zamówiony w czwartek w południe, dotarł do mnie w dniu następnym o godzinie 13! Sprzęt w oryginalnym pudełku zapakowany do transportu tak profesjonalnie, że nie ma możliwości uszkodzenia przesyłki. Jestem w pełni zadowolony z zakupów w Emag.pl i polecam zakupy innym zainteresowanym. -
~Krzysiek / 2017-02-14 06:14
Witam wszystkich chciałem podzielić się opinią o sklepie "EMAG". W przypadku zakupu towaru jest ok(najłatwiej sprzedać ), natomiast jeżeli mamy już problem z towarem i próbujemy go zareklamować to zaczynają się schody.
Moja reklamacja trwa już 01.09.17r.-dziś mamy 14.02.17r kontakt ze sklepem jest zerowy ,zbywają klienta nie przestrzegają wymogów gwarancyjnych.
ODRADZAM ZAKUPY W SKLEPIE "EMAG"
Jest wiele innych gdzie nie ma problemu w przypadku reklamacji .
Zastanów się dwa razy zanim zrobisz zakupy!!!!!!!!!!!!!!!!
WadyKiepski kontakt,nie przestrzeganie przepisów gwarancyjnych a także polskich przepisów z tym związanych. -
~Maniek / 2017-02-08 15:26
Zawsze mam pewność profesjonalnych zakupów :) Serdecznie polecam zakupy w tym sklepie ZaletyCzas dostawy, cena oferowana w porównaniu z innymi, darmowa dostawa -
~Blick82 / 2017-02-06 17:24
Dno, nie polecam. Ciężko coś kupić, jakby na siłę sprzedawali. Jak już sprzedali to dostawa tak długa, że myślałam już o jakimś przekręcie. Doszło, no i tu zaczęły się schody, bo towar lekko uszkodzony... Oczywiście wina zwalona na mnie mimo, że zada na opakowaniu już zauważona przy kierowcy.
Porównajcie ceny!!!!!! zawyżone, pluję sobie w brodę, że tak zaufałam i nie poświęciłam więcej czasu na sprawdzenie w innych sklepach.
Nie polecam, wręcz odradzam!!! -
~laura / 2017-01-25 16:18
W dniu rzekomego otrzymania przesyłki, otrzymałam informację, że towar został uszkodzony podczas pakowania i była to ostatnia sztuka. Mija się to ze stanem rzeczywistym, gdyż na stronie widniał status o dostępności tego produktu. W związku z tym anulowałam przesyłkę i czekam na zwrot pieniędzy....Niestety po raz kolejny nie skuszę się na zakup w tym sklepie, a tym bardziej nie będę sugerowała się atrakcyjną i konkurencyjną ceną. Nie polecam. -
~Gość / 2017-01-11 11:46
Witam,
miałam dokonać zakupu na stronie http://www.emag.pl/ jednak zanim to zrobiłam już zostałam oszukana.
Chciałam zakupić pieluszki w cenie 4,48 zł za 1 szt. Łącznie moje zamówienie zawierało 6 szt. pieluszek licząc po 4,48 wychodzi 26,88 zł.
Natomiast po otworzeniu koszyka suma zamówienia została naliczona - 26,91 zł czyli 3 grosze więcej. Sprawdziłam jeszcze jak to jest w przypadku 5 szt. pieluszek i również naliczono 2 grosze więcej. Lepiej przeliczajcie sobie sami zamówienia, zanim zrobicie je przez tę stronę.
-
-
~qaw / 2016-12-19 16:32
EMAG - DNO, PROSZZE UWAŻAĆ!!! Zamówienie złożone i OPŁACONE 7.12.2016. Do dnia dzisiejszego (19.12.2016) brak przesyłki, brak jakiegokolwiek kontaktu. Dodzwonić się nie da (po 2 h czekania na infolinii cisza w słuchawce), brak odpowiedzi na zapytania składane prez formularz. Zastanawiam sie nad złożeniem doniesienia na Policję. WadyObsługa klienta - dno!!! -
~malgorzata / 2016-12-09 15:33
ODRADZAM zakupy w emag. W @dziendarmowejdostawy kupiłam aparat, nie zrobiłam nawet jednego zdjęcia, odesłałam go natychmiast, bo nie spełniał oczekiwań. Emag nie chcę przyjąć zwrotu, bo adresem doreczenia był adres firmowy i usiłują mi wmówić, że zrobiłam zakup na firmę! Jako osoba od 8 lat pracująca w ecommerce uważam takie zachowanie za poniżej krytyki. Pieniądze (niemałe), które wpłaciłam za aparat siedzą tymczasem na koncie emag/agito. Skandaliczne. Nie dajcie się wpuścić w maliny, szczególnie przed świętami - nikt nie potrzebuje dodatkowego stresu! -
~Paluchfcb / 2016-10-05 06:33
Od chwili przelewu musialem czekac 10 dni na kuriera, stanowczo nie polecam :) -
~lain / 2016-09-20 15:04
Tragedia.
- przez dwa tygodnie nie udało się ustalić gdzie jest moje zamówienie
- na każde pytanie o status zamówienia otrzymuję (chyba wygenerowaną) odpowiedź,
że właśnie zostało wysłane
- w zakładce "moje konto" zamówienia zrealizowane mają status "złożono"
a te niezrealizowane "odebrano"
strona 7 z 17
- « poprzednia
- 1 ...
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- nastepna »