strona 6 z 17
- « poprzednia
- 1 ...
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- nastepna »
-
~Bieraxxl / 2017-12-06 21:36
sprzedają na stronie to czego nie mają, a potem po tygodniu przepraszają ............... zero profesjonalizmu, nie polecam -
-
~Marcin / 2017-12-05 20:43
Zamówiłem dziecku prezent na mikołaja. Wpłata karta płatnosc zaksiegowana odrazu. Emag informuje o dostawie 5 grudnia 2017. Dzwonie dziś, na infolinie gdyz mailowo wogle nie odpisują. Konsultantka kłamie że paczka zostanie wysłana z opóxnieniem dziś. Nie podaje żadnego numeru przesyłki, podczas rozmowy widac że ewidentnie kłamie. Przesyłka nie zostala dziś nadana.
Jesli zamawiacie cos dla dzieci omijajcie te firme chyba że chcecie przesyłke za "miesiąc"ZaletyDNOWadyDNO -
~Aleksandra / 2017-12-05 15:24
Zamówienie złożone I opłacone 22 listopada nie dotarło w ogóle. Zamówiłam zabawki dla dzieci na Mikołaja, w dniu 5 grudnia dowiedziałam się, że dostawy nie będzie wcale. Koszmar, nie sklep!
ODRADZAM! Zero kontaktu z ich strony, gdybym nie zadzwoniła po tygodniu, to mogłabym czekać do nowego roku, a zamówienie wciąż "w realizacji". Pomyłka, nigdy więcej tam nie zamówię.ZaletybrakWadybrak kontaktu, brak dostawy -
~Julita / 2017-12-01 23:23
Jestem klientka tego sklepu od kilku lat. Bardzo lubię robić zakupy ponieważ błyskawicznie jest realizowane zamówienie. Towar zawsze zgodny z opisem. Dobrze zapakowany a przede wszystkim plus za ceny i darmowy transport. ZaletySzybka realizacja zamówieniaWadyBrak -
~katarzyna / 2017-11-28 10:18
zamowilam towar juz 2 tyg temu i dalej go nie ma. ani sie dodzwonic oczywiscie. pierwszy i ostatni raz weszlam na te strone. -
~Oskar / 2017-11-08 07:54
Zamówilem pre-order gry, problem z tym, że przyszedł on pięć dni później oraz bez dodatków, które były wymienione na stronie. Nie polecam! Pierwszy raz robiłem tam zakupy i żałuje... WadyTen sklep jest wadą -
~rikitiki / 2017-11-02 15:32
Nie polecam i ostrzegam przed zakupami w tym sklepie.Zamówiłem w promocji za pobraniem szafe wartą 793zł.ale nagle okazało sie ze szafa kosztuje 1029zł.Dobrze że zorientowałem sie w pore i nie potwierdziłem zamowienia.Nie poinformowali mnie o zmianie ceny.Jak sie nazywa takich cwaniaków,wszyscy wiedzą.NIE dajcie sie oszukać. -
~Kajetan / 2017-11-02 08:53
Kupiłem kask Uvex. Otrzymałem potwierdzenie i fakturę. Wysłali inny produkt. Reklamowałem. Żadnego konstruktywnego dialodgu czy skruchy "... nie mamy tego produktu" (w regularnej ofercie nadal jest, ale już w innej cenie). Nie instniejące oferty w najniższych cenach, słowa kluczowe bez pokrycia typu "dodatkowe korzyści", "darmowa dostawa" to nieetyczne zabiegi w celu pozycjonowania produktu w wyszukiwarkach. To wyłudzenie danych przy założeniu konta i płatności. Ręce opadają, a ma to być poważny gracz na rynku. Produkt kupiony 1.09, jest już listopad zerwali kontakt: "NIE WIDZIMY MOŻLIWOŚCI POLUBOWNEGO ROZWIĄZANIA SPORU". Nie godzą się na Stały Polubowny Sąd Konsumencki. Pisałem do Zarządu, szkoda czasu. Szykuję wniosek do Sądu. -
-
~alagra / 2017-10-20 23:18
Jestem zachwycona obsługą,szybkością realizacji zamówienia-wszystko obyło się błyskawicznie .Towar został wspaniale zabezpieczoy do transportu i wogóle wszystko naj... Zyczyłabym sobie aby wszyscy sprzedawcy tak traktowali klientów.No i jeszcze sprawa najważniejsza-właśnie takiej wagi szukałam.Pozdrawiam zespół sklepu Zaletysame zaletyWadybrakcena super promocyjna -
~Kamila / 2017-10-11 13:35
Porażka zamówiłam fotelik samochodowy dla dziecka przyszedł połamany zamówiłam deskę do prasowania połamaną podstawka pod żelazko i przekrzywione nogi co sprawia że nie może stać tylko się kołysze na trzech nogach zamówiłam radioodtwarzacz działa i zobaczę jak długo ale za 100 zł myślałam że będzie lepszej jakości ???? odmówiłam zamówionej książki zaraz po tym jak zobaczyłam że sama dostawa przekracza 20 zł a książka kosztuje 8zł????ale przyszła i książka którą musiałam wziąć bo pan kurier mnie poinformował że teraz ja będę musiała zapłacić 20 zł za odesłanie więc się lepiej opłaca zapłacić te 30 zł i ją mieć ????TRAGEDIA I NIGDY WIĘCEJ!!! -
~qlawy / 2017-10-07 20:06
Beznadzieja. Nie pozwolili zwrócić monitora ponieważ karton nosił ślady otwarcia.Nie polecam. WadyBardzo niski poziom obsług klienta po zakupie towaru. -
~Marek / 2017-08-22 14:12
Produkty "kring" , a szczególnie sofy,fotele itd... To chińszczyzna w najgorszym wydaniu.Niefunkcjonalne,niewygodne,kiepskie materiały i niebywaly smród ! -
~Ola / 2017-08-20 08:30
Kupilam ventilator, czy tez wiatrak. Kosztowal mnie 100 zl czyli niemalo. Jak sie okazalo paczka przyszly do mnie nieopakowana, tzn pudelko z wiatrakiem oklejone tasma bezbarwna, naturalnie bylo Ono zniszczone. Po wyjeciu z pudelka okazalo sie, ze kupiony wiatrak nie wyglada tak jak na zdjeciu ze strony internetowej. Ma zupelnie Inna geometrie!!! Do tego od razu sie zorientowalam, ze to najgorszej jakos I chinski produkt - niemilosiernie smierdzi takim chinskim plastikiem, do tego stopnia, ze musialam go wystawic na balkon Bo zapach rozprzestrzenial sie po calym domu. Przypuszczam, ze wart jestnie wiecej Jak 10-20 zl, lecz mi sprzedano go za 100 zl. Totalna porazka. Nie Bede sie bawic w reklamacje Bo szkoda mi czasu I pieniedzy na odsylanie produktu I uzeranie sie z Obsluga. Jesli dzialaly reklamacji dziala townie sprawnie Jak dziala pakujacy I reszta dzialow biorac udzial w mojej transakcji to ja bardzo dziekuje. Kasia stracona, ale wiem, ze NIC wiecej u nich nie kupie I kazdemu Bede odradzac. NIE POLECAM. -
~Paula / 2017-08-17 21:28
Po kilku dniowym oczekiwania na towar wysłałam zapytanie, oczywiście nie otrzymałam odpowiedzi, więc zadzwoniłam i dowiedziałam się że zamówienie zostało anulowane :(niestety nikt nie raczył mnie o tym poinformować WadyStraszny problem z obsługą klientaDługołęka -
~Szczepan / 2017-08-16 13:50
Ten sklep to PORAŻKA! Odradzam wszystkim i będę odradzał każdemu kto tylko wypowie tę nazwę! Kupiłem folie ochronna do telefonu, której jak się okazało - sklep w ogóle nie posiadał. Co więcej. Nie poinformował mnie o tym fakcie tylko wysłał do mnie jakiś inny, sporo tańszy produkt jak gdyby nigdy nic! Na moim koncie zmienili zamówienie, żeby nie było widać różnicy. Zorientowałem się w czas logując się na swoje konto i od razu, jeszcze przed wysyłka zadzwoniłem w celu wyjaśnienia sprawy. Powiedziano mi, ze przesyłka jest już na palecie i nikt nie będzie za nią grzebał, tylko żeby czekać na kuriera i wtedy sprawdzić - żenada. Oczywiście kurier przywiózł złą folie. Później męczące zwracanie produktu. Sklep totalnie nie zainteresował się sprawą. Musiałem dzwonić kilka razy wyjaśniać to zamieszanie, za każdym razem odbierał kto inny i oczywiście - umywał raczki. Na wiadomości zero odzewu, utworzono specjalny formularz i tam nawet można było czekać na odpowiedz w nieskończoność(obiecanki o odpowiedzi w 24h). Zaproponowali mi wymianę na inna folie, która maja w ofercie. Zgodziłem się. Oczywiście musiałem tam dzwonić bo o mailu można zapomnieć żeby ktoś łaskawie napisał, ze o wykonaniu telefonu nie wspomnę. I co? Za kilka dni mail z informacja o zwrocie gotówki na konto. Aktualnie czekam na pieniądze. PRZESTRZEGAM wszystkich! Totalna amatorka, bałagan, bo jak można nazwać sklep który sprzedaje coś, czego nie na, a później jeszcze wysyła inny produkt, nie informując o tym ?! A na sam koniec jeszcze mieszając w zwrocie... brak słów. Już pomijam fakt żeby cokolwiek załatwić Musialem wydać z 30 zł na rozmowy telefoniczne!! Przestrzegam, odradzam, i nigdy więcej zakupów w tym sklepie! -
~Aga / 2017-07-29 10:43
Od lat korzystam z tego sklepu (najpierw z Agito, teraz z eMag). Byłam bardzo zadowolona, ale dwa ostatnie zamówienia to tragedia. Pierwsze: blender: w naruszonym opakowaniu, niedziałający, nie paliła się nawet lampka kontrolna. Sprzęt sprawiał wrażenie użytkowanego, może pochodził z reklamacji? Tylko że zapłaciłam za nowy. Drugie: słuchawki. W zniszczonym, pogiętym opakowaniu fabrycznym i znów otwartym (!), z folią zabezpieczającą zwiniętą w kłębek (słuchawki leżały luzem). Do tego połamane!!! Nawet kurier DPD zauważył, że opakowanie z logo sklepu, to niebieskie z folii, jest jakieś dziwne, niedoklejone, i sam radził wszystko dokładnie sprawdzić. Nie chcę mieć więcej do czynienia z tym sklepem. Jako stała klientka, która wydała u nich przez lata naprawdę sporo pieniędzy, czuję się potraktowana po prostu podle. Wydaje mi się, że ktoś może celowo niszczyć albo podmieniać zakupiony towar, bo nie mieści mi się w głowie, żeby było to działanie świadome. Przestrzegam przed tym sklepem. A ponieważ wielu moich znajomych robi w nim zakupy, nie omieszkałam przesłać im zdjęć słuchawek i ich opakowania. Szkoda, że nie mogę ich tu zamieścić. ZaletyBrakWadySprzedają sprzęt wadliwy, pochodzący prawdopodobnie z reklamacji. Nie informują o tym. -
-
~Bogdan / 2017-07-26 17:06
Tragiczne naciąganie klientów !!! Zamówiłem i zapłaciłem za towar i po 5-ciu dniach otrzymałem e-mailem informację że go nie dostarczą i mogą zwrócić pieniądze lub mam sobie znaleźć zamiennik. Napisali że w razie pytań pozostają do dyspozycji ale nie podali nawet numeru telefonu już nie wspominając o tym że w takiej sytuacji mogliby zadzwonić bo nie każdy w wakacje czyta codziennie e-maile !!!! WadyBrak możliwości realizacji dostawy towaru z ofertyGdynia -
~andrzej / 2017-07-13 09:35
Nie potrafią przesłać prawidłowej faktury pro forma ( z podziałem na cenę netto końcową i brutto)
Po 2 telefonach i mailu wskazującym na błąd, 2 dzień czekam na prawidłowa fakturę. -
~Marek / 2017-07-07 10:51
Smartfon kupiony za 1900zl i nie ma numeru seryjnego! Poza tym w środku pudełka karta gwarancyjna po poprzednim właścicielu . Nie wiem gdzie mam to zgłosić ? WadyTowar używany .Sprawdźcie ceny przed zakupem. Nie warto za kilka zlociszy tracić 24 mięs.gwatancji:( -
~Józef / 2017-07-05 10:16
Jestem mile zaskoczony jakością obsługi klienta. Bezproblemowy kontakt telefoniczny, błyskawiczna dostawa towaru, bezproblemowy, szybki zwrot wadliwego, akurat w moim przypadku, towaru i pieniędzy.
Możecie być dobrym wzorem dla innych.
Gorąco polecam.Świdnica
strona 6 z 17
- « poprzednia
- 1 ...
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- nastepna »