Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Emag.pl (Agito.pl) opinie

Ocena na podstawie 332 opinii

2.67 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.97
  • Dostawa
    2.53
  • Poziom cen
    2.97
  • Łatwość zamawiania
    3.10
  • Asortyment
    2.96

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 17 z 17
  • ~jerzy / 2015-10-02 08:24
    nie polecam tego sklepu . po tygodniu oczekiwania od zamówienia okazuje się nie mają produktu w magazynie .
  • ~kapar / 2008-03-19 14:10
    sklep godny polecenia w zasadzie ciężko wymieniać zalety, lubie go za całokształt, ceny, asortyment, szybkie dostawy itd.
  • ~Katarzynka11 / 2008-02-22 15:27
    Maja u mnie plusa za to, ze jak pojawil sie problem (nie otrzymalam gwarancji wraz z pralka) to nie zbagatelizowali go, ale bardzo mile i szybko zalatwili sprawe i gwarancje doslali poczta. Takie podejscie do klienta bardzo sie chwali :))
  • ~Marek / 2015-01-07 14:36
    Dla mnie asortyment czy łatwość zamawiania nie znaczy nic , nie zamówię tu zamówię gdzie indziej. Natomiast proszę spróbować skontaktować się z Agito w jakiejkolwiek sprawie , w jakikolwiek sposób , nie ma szans. Może szybko otrzymasz przesyłkę , ale lepiej żeby było w porządku bo później czeka cię droga przez mękę. Nie polecam.
  • ~mnichnik / 2008-03-18 17:11
    co i kiedy kupiłem w tym sklepie ponieważ robię tam zakupy od 2006 roku i już wszystkiego nie pamiętam, wg mnie to najlepszy pod względem cen i obsługi sklep internetowy. polecam
    Zaletytanio, szybko
    Wadybrak
    2 lata
  • ~pablo / 2007-11-09 14:46
    ciężko ocenić jak się dostało niepełnowartościowy sprzet, świecacy na biało piksel na laptopie, którego nie obejmuje gwarancja bo jest tylko jeden, może zapalą sie inne ? także radził bym uważać, trzeba miec chyba szczeście
  • ~radzik / 2008-03-21 12:52
    kupuję na agito i jak do tej pory wszystko przebiega pomyslnie, głównie kupuję podzespoły do kompa, karty pamięci itd. sklep ma duzy wybór i niezłe ceny. polecam
    Zaletytanio duzy wybór
    Wadynie znam
    2 lata
  • ~Seb / 2014-10-08 20:07
    Zamowilem sluchawki, okazalo sie ze nie maja na stanie i bardzo mnie przepraszaja.Opcja przedplaty zdecydowanie odpada w tytm sklepie bo tylko stracicie nerwy.Podejrzewam, ze specjalnie sa niektore produkty na stronie widoczne jako dostepne by pozniej wcisnac klientowi inny model lub to co akurat maja na stanie.
    Odradzam sklep.
  • ~Sebo / 2016-08-24 21:37
    Przestrzegam przed dokonaniem zamówienia w tym Sklepie. Powszechne jest to, że zamawiany przez nas towar nie znajduje się w Sklepie - jest on zamawiany dopiero po naszym zamówieniu. Czas na realizację zamówienia woła o pomstę do nieba. Czekałem osiem dni i nawet nikt nie raczył powiadomić mnie co się dzieje z moim zamówieniem. Kontakt na infolinię przypomina zamierzchłe czasy, kiedy to było się intruzem, jak zadawaliśmy za dużo pytań. Efekt był taki, że zrezygnowałem z zamówienia bo nikt nie był w stanie określić mi terminu jego realizacji. Brrr. Nigdy więcej.
  • ~Sławomir / 2016-03-23 11:08
    Zamówiłem w agito. pl pierwszy raz Przesyłka przyszła bez problemu wszystko się zgadza
  • ~stanisław / 2015-07-31 07:33
    W Agito pracują ludzie ,którzy nie potrafią czytać.Zam owiłem skaner i podałem adres dostawy i okazało się, że mimo kilkakrotnych interwencji w sprawie miejsca dostawy dostarczono go gdzie indziej.Zamiast we wtorek dostałem go w piątek i musiałem ponieść koszty za wykonane dla mnie prace skanowania dokumentów.Na pytanie o formę rekompensaty usłyszałem,że rekompensatą jest opłacenie przesyłki na inny adres przez AGITO. Zakrawa to na kpinę ,że 6 osób nie potrafi załatwić prostej sprawy. Nie szanują klientów i dlatego wszystkim odradzam z korzystania z ich usług.Ocena za działania to ZERO
    ZaletyAgito nie ma zalet
    WadyMa niekompetentnych pracowników
  • ~zbigandrew / 2013-05-29 14:21
    Sklep manipuluje datami wysyłki zamówienia i zawsze to są terminy "przewidywane" by łatwiej się manipulowało. Próba anulowania zamówienie kończy się podaniem bieżącej daty wysyłki i odmową anulowania (z powodu wydłużonego terminu dostawy towaru który niby jest dostępny "w magazynie".
    Klientem jestem od paru lat. Nowy właściciel sklepu psuje cały interes. Likwiduję tam konto i nikomu nie polecam.
    Zaletybrak
    Wadybrakuje bezpośredniego adresu email, by nie gromadzić negatywnych dowodów. Ale i tak sobie poradziłem. Email nie trudno odgadnąć nawet jeśli będą próby nieudane.
    nie mam i już nie chcę mieć
strona 17 z 17
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1697
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1679
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 696
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 330
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976