strona 15 z 17
- « poprzednia
- 1 ...
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- nastepna »
-
~Mirek / 2020-03-26 13:55
Zostałem oszukany zamówiłem lubryfikator log a otrzymałem płyn do chłodnic złożyłem reklamację chciałem wymienić towar na właściwy przysłali kuriera odebrał towar niewłaściwy i do dziś nie otrzymałem towaru który zamówiłem trwa to już trzy miesiące od 06 września okradli mnie na 180zl nie polecam kasy nie odzyskam mówią że nie mają towaru na magazynie że kurier im nie dostarczył odbijają piłeczkę idę z potwierdzeniem przelewu na policję celowo wysyłają nie właściwy towar żeby wymienić i nigdy już nie odzywają prawidłowego towaru i tak okradają ludzi2 -
-
~Monika / 2018-04-24 20:04
Zupełnie nie polecam firmy. Produkty słabe, na 4 zakupione tylko 1 nie musiałam zwracać. Brak kompetencji obsługi - pracownicy przekazują różne, rozbieżne informacje. Treść maili jak podczas rozmowy z sąsiadką (cytat: "nie będzie zwrotu na konto"). Szkoda tracić czas na taką miernotę. ZaletybrakWadywszystko -
~nec / 2007-11-27 16:06
Witam!
Chociaż kupowałem już wcześniej w Agito to teraz był to chyba mój ostatni raz.Kupiłem
ostatnio płytę,procesor i pamięci 4x1GB
Kiedy paczka przyszła zaniosłem do znajomego informatyka aby zmodernizował komputer syna.
Na drugi dzień zadzwonił i powiedział że jedna para pamięci jest uszkodzona i muszę odesłać.
13-go listopada wysłałem,a po tygodniu otrzymałem wiadomość że pamięci wysłano do serwisu producenta aby stwierdził czy są uszkodzone.
Dobre prawda??
Ciekawe co wogóle potrafi stwierdzić "serwis"Agito?
Jedno wiem z całą pewnością,Agito potrafi wysłać do klienta uszkodzony towar i kazać mu czekać na wymianę do ...nie wiadomo kiedy.
Nie mogę zrozumieć takiego traktowania klienta.
Gdybym odesłał te pamięci po miesiącu to pewnie sam bym się zastanawiał czy syn sam czegoś nie zmajstrował przez ten czas,ale on nawet nie dostał komputera do
ręki.Dziś mija dwa tygodnie a syn wciąż marudzi że ma mało pamięci i pyta kiedy przyjdą.
Chyba pójdziemy do wróżki?
Postanowiłem opisać tą historię bo sam nigdy nie myślałem że coś takiego może się zdarzyć,zwłaszcza w firmie która na opineo.pl ma tyle pozytywnych
opini.No cóż ja z pewnością tak wysokiej oceny nie wystawię i NIE POLECAM !!!244zł -
~PARTNER / 2015-11-06 11:26
KONTAKT Z OPIEKUNEM - MASAKRA?? NIE ODBIERA, NIE ODPISUJE ZaletyBRAKWadyJWJW -
~Paula / 2017-08-17 21:28
Po kilku dniowym oczekiwania na towar wysłałam zapytanie, oczywiście nie otrzymałam odpowiedzi, więc zadzwoniłam i dowiedziałam się że zamówienie zostało anulowane :(niestety nikt nie raczył mnie o tym poinformować WadyStraszny problem z obsługą klientaDługołęka -
~Paulina / 2019-06-18 15:42
Zamówiłam dwie paczki z dwóch różnych sklepów przez stronę eMAG. Po 3 dniach roboczych nie miałam żadnej informacji o wysłaniu jednej z paczek, na której bardzo mi zależało. Po kontakcie ze stroną eMAG zostałam poinformowana, że powinnam skontaktować się bezpośrednio ze sklepem, bo jak mniemam firma eMAG jest jedynie pośrednikiem. Pracownik firmy nie posiadał informacji o stanie przesyłki.
Pan ze sklepu bezpośredniego poinformował mnie, że w ogóle nie dostali poinformowani o złożeniu jakiekolwiek zamówienia, dlatego paczka nie została jeszcze nadana. Po telefonie, który trwał 2 minuty Pan nadał paczkę do paczkomatu. Beznadzieja.
Co do drugiej przesyłki - strona naliczyła sobie 25 złotych za dostawę kurierem. Kto ma takie ceny w XXI wieku ??? Nie widziałam wcześniej takowej informacji, w innym wypadku w życiu nie skorzystałabym z tak horrendalnie drogiej przesyłki.
Nie polecam. -
~Paweł / 2014-04-17 20:23
NIE POLECAM! Zamówienie 7867601. Nie polecam sklepu. Wysyła towar niezgodny z umową. Sklep sprzedaje towar, którego nie ma na stanie. Wysyła w zamian dwa razy gorsze zamienniki i dwa razy tańsze zamienniki. Stanowczo odradzam. Wysłana przez sklep karta pamięci w 100% odbiega od zamówionej przeze mnie karty! ZaletybrakWadywsysyłają towar gorszej jakości niż ten zamówiony0dni, 68zł -
~Pilatus / 2014-01-15 09:00
Chciałem kupić w tym sklepie dwa zestawy komputerów na kwotę 10 000 zł. Po próbie bezskutecznego kontaktu przez infolinie a następnie przez formularz kontaktowy, zdecydowałem się odwiedzić ich profil na Facebooku, gdzie udało mi się nawiązać kontakt z kimś kto pisze na ich profilu. Niestety, kompetencja osoby jest na takim samym poziomie jak obsługa całego sklepu czyli prawie zerowa.
Po przeczytaniu postów innych użytkowników, niestety 100% tych postów to negatywy świadczące o dużych problemach tego sklepu. Z obawy przed strata gotówki, zmniejszyłem zamówienie do jednego zestawu za 4880 zł i zmianą formy dostawy na odbiór osobisty w punkcie w Warszawie.
Zgłoszenie wysłałem 11.01.2014r. i tak jak w powyższym przykładzie, zero kontaktu z firmą. Widać klienci ich nie interesują, tylko jak oni chcą istnieć bez klientów. Przecież gdyby nie klienci to już dawno by zwinęli interes.
Chciałem zmienić sklep, niestety nie mam czasu na pojechanie do normalnego sklepu. Mam nadzieje, że w sobotę uda mi się kupić ten zestaw gdzie indziej.
Uważajcie na ten sklep, nie róbcie przelewów (albo gotówka albo za pobraniem) bo kasę biorą a o wysyłce towaru zapominają, sprawdzajcie towar przed odjazdem kuriera bo wysyłają wadliwy i uszkodzony sprzęt.
Zanim skorzystacie z tego sklepu, zapoznajcie się z postami na ich profilu na Facebooku.ZaletybrakWadybrak kontaktu, lekceważenie klienta, opóźnienia w dostawie, wysyłają wadliwy towarproduktu nie mam bo nie wysłali. -
-
~Piotr / 2015-04-27 20:42
Jedna wielka mafia. Wiele wiodących portali sprzedających, opiniujących, porównujących wzajemnie się napędzających i kryjących.
Od ponad miesiąca robią ze mnie wariata, wszystko aby nie zwrócić pieniędzy za zwrócony towar.
Pozostaje jedynie policja, rzecznik praw konsumenta, prokuratura. Liczą na bezsilność klientów i śmieją się z przepisów.
Może ktoś zajmie się pozwem zbiorowym, chętnie przystąpię. -
~pozdro / 2015-12-23 12:03
kpina!!! brak informacji o anulowaniu dostarczenia produktu, który rzekomo ma dotrzeć do 40! czterdziestu, szkoda że nie 546521212124254412245 dni!! Zalety-Wadybrak dostarczenianie otrzymałam -
~Rafał / 2015-05-22 15:56
Przyjęli wpłatę za towar. Minął tydzień i zero kontaktu, zero odzewu.
Żadnych informacji co z pieniędzmi, co z towarem.
Pomimo, że kupowałem u nich od lat, to już więcej nie zrobię tego błędu.
Muszę zgłosić powiadomienie do prokuratury o wyłudzenie pieniędzy !!!
NIE KUPUJCIE TUTAJ !!!WadyZŁODZIEJE -
~realista / 2019-08-22 13:33
Uważać na emag pośredniczy w sprzedaży telefonów innych podmiotów a dzwoniąc do nich to mówią mi że w razie awarii gwarancja zajmuje się sklep który mi sprzedał telefon przykładowo samsung nie chce naprawiać w Polsce telefonów z dystrybucji europejskich .Sklep ktory sprzedaje telefon jest przykładowo z Rumunii a emag twierdzi że jako sprzedawca nie odpowiada za naprawy gwarancyjne .To jak kupuje szynkę w sklepie z wędlinami to jak się pochoruje to muszę szukać chodowcy tej świni co z niej szynkę zjadłem a sklep nie odpowiada za to . ZaletyCiężko ocenić jak przyjdzie telefon to zobaczymy .WadySprzedawca towaru zawsze jest odpowiedzialny nawet jak pośredniczy w sprzedaży (to nie jest wadą tylko obowiązek sprzedawcy bo u niego kupuje a nie interesuje mnie skąd ten towar nabył oraz że pośredniczy w sprzedaży . -
~rutra_k / 2008-12-20 12:33
Zakupiłem drukarkę Canon MP610. Okazało się że jest u s z k o d z o n a, a dokładnie skaner. Wysłałem więc towar do reklamacji, zgodnie z ich procedurą.
Zadzwonili że odsyłają towar na mój koszt, bo ona jest sprawna, a uszkodzenie mi się przyśniło...
Oczywiście mechanizm tego oszustwa jest prosty. Naprawiają sprzęt, a potem udają greka że nie był uszkodzony, a więc to ty płacisz koszty transportu w obie strony.
Aha – od daty zakupu minęło już 3 tygodnie i nie mam ani pieniędzy ani drukarki. Obawiam się że zostałem nabity w butelkę.ZaletybrakWadyoszustwa na porządku dziennym -
~Ryszard / 2019-11-07 21:22
Oferta sprzedaży telewizora zawierała 10% rabat i darmowa dostawę. Mimo opłacenia (raty, bank pośrednictwo Payu) po 6 dniach roboczych anulowanie transakcji. Podana przyczyna brak towaru. W tym samym czasie towar na stronach Emag oczywiście dostępny, jednak bez rabatu i darmowej dostawy. W uzasadnieniu kłamstwa, Regulamin sklepu najeżony klauzulami niedozwolonymi. Oferują nie swój towar i ich zdaniem za nic nie odpowiadają, bo oni chcą ale inni winni.
Przestrzegam. Obchodzić szerokim łukiem zakały e-commerce.
Chętnie przyłącze się do sporu zbiorowego przeciwko tym oszustom.ZaletySądziłem że są dobra cena, rabat i darmowa dostawa - ale to iluzja fikcjaWadybrak przestrzegania prawa, wzgledem realizacji zawartej umowy -
~sd / 2015-05-20 00:13
towar zamówiony 28 kwietnia aktualnie jest 20 maja i zero kontaktu, nie odpowiadają na maile wiadomości na facebooku, a o połączeniu się z infolinią można pomarzyć ZaletybrakWadyoszuścinie mam, bo nie chcą mi wysłać -
~SKARBEK / 2020-04-21 15:40
Zamawiałem wyspę SKYE a otrzymałem dodatek oszustwo i brak kontaktu... Ludzie nie nabierajcie się to jest oszust... ZaletyBrakWadyWiele brak kontaktu, brak odpowiedzi... -
-
~Szczepan / 2017-08-16 13:50
Ten sklep to PORAŻKA! Odradzam wszystkim i będę odradzał każdemu kto tylko wypowie tę nazwę! Kupiłem folie ochronna do telefonu, której jak się okazało - sklep w ogóle nie posiadał. Co więcej. Nie poinformował mnie o tym fakcie tylko wysłał do mnie jakiś inny, sporo tańszy produkt jak gdyby nigdy nic! Na moim koncie zmienili zamówienie, żeby nie było widać różnicy. Zorientowałem się w czas logując się na swoje konto i od razu, jeszcze przed wysyłka zadzwoniłem w celu wyjaśnienia sprawy. Powiedziano mi, ze przesyłka jest już na palecie i nikt nie będzie za nią grzebał, tylko żeby czekać na kuriera i wtedy sprawdzić - żenada. Oczywiście kurier przywiózł złą folie. Później męczące zwracanie produktu. Sklep totalnie nie zainteresował się sprawą. Musiałem dzwonić kilka razy wyjaśniać to zamieszanie, za każdym razem odbierał kto inny i oczywiście - umywał raczki. Na wiadomości zero odzewu, utworzono specjalny formularz i tam nawet można było czekać na odpowiedz w nieskończoność(obiecanki o odpowiedzi w 24h). Zaproponowali mi wymianę na inna folie, która maja w ofercie. Zgodziłem się. Oczywiście musiałem tam dzwonić bo o mailu można zapomnieć żeby ktoś łaskawie napisał, ze o wykonaniu telefonu nie wspomnę. I co? Za kilka dni mail z informacja o zwrocie gotówki na konto. Aktualnie czekam na pieniądze. PRZESTRZEGAM wszystkich! Totalna amatorka, bałagan, bo jak można nazwać sklep który sprzedaje coś, czego nie na, a później jeszcze wysyła inny produkt, nie informując o tym ?! A na sam koniec jeszcze mieszając w zwrocie... brak słów. Już pomijam fakt żeby cokolwiek załatwić Musialem wydać z 30 zł na rozmowy telefoniczne!! Przestrzegam, odradzam, i nigdy więcej zakupów w tym sklepie! -
~Take / 2019-07-02 11:34
Oszustwo. Płacisz i nic nie dostajesz. Po dwóch tygodniach od zakupu zero informacji. Na email nie odpisują wygląda na to że zostałem okradziony . ZaletyNie dotyczyWadyMimo zapłaty z góry po nie dostałem kupionego przedmiotu a na e-mail nie odpowiadają. Po prostu okradają ludzi -
~tomasz / 2015-07-11 23:00
sklep nie wywiązuje się z umowy kupna-sprzedaży!!!! Od 28 maja 2015 oczekuję na zapłacony towar, który stał się nagle nieosiągalny. Otrzymałem wiadomość, że towar będzie po 10 lipca (wyjątkowo precyzyjna odpowiedź, może być to nawet w grudniu!),więc zapytałem czy już coś wiadomo (e-mailowo), gdyż linia telefoniczna w agito jest chyba lekko przeciążona. Odpowiedzi jeszcze nie otrzymałem. No cóż moja cierpliwość dobiega końca! Zasady funkcjonowania "sklepu" agito są poniżej krytyki a pracujący w ludzie nic sobie z tego nie robią! DNO -
~Tomasz / 2020-03-02 17:17
Nie polecam sklepu. Złożyłem zamówienie po 14 dniach zostało ot tak anulowane zero kontaktu.
strona 15 z 17
- « poprzednia
- 1 ...
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- nastepna »