Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Emag.pl (Agito.pl) opinie

Ocena na podstawie 332 opinii

2.67 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.97
  • Dostawa
    2.53
  • Poziom cen
    2.97
  • Łatwość zamawiania
    3.10
  • Asortyment
    2.96

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Gość / 2017-01-11 11:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,
    miałam dokonać zakupu na stronie http://www.emag.pl/ jednak zanim to zrobiłam już zostałam oszukana.
    Chciałam zakupić pieluszki w cenie 4,48 zł za 1 szt. Łącznie moje zamówienie zawierało 6 szt. pieluszek licząc po 4,48 wychodzi 26,88 zł.
    Natomiast po otworzeniu koszyka suma zamówienia została naliczona - 26,91 zł czyli 3 grosze więcej. Sprawdziłam jeszcze jak to jest w przypadku 5 szt. pieluszek i również naliczono 2 grosze więcej. Lepiej przeliczajcie sobie sami zamówienia, zanim zrobicie je przez tę stronę.
  • ~Gropus / 2013-01-05 08:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Po 4 dniach nie wysyłania towaru, prawie 2 godzinnym oczekiwaniu na infolinii (okres przedświąteczny) uprzejmie zostałem poinformowany abym zadzwonił w tej sprawie jutro. Następnego dnia dowiedziałem się od jakże uprzejmej pani, że niestety towaru na magazynie nie posiadają, i jeżeli sobie życzę mogą mi zwrócić gotówkę. Na moje pytanie kiedy dostępny będzie towar, i dlaczego w takim wypadku sami nie kontaktują się z klientem nie potrafiła udzielić odpowiedzi. Na koniec w sposób żartobliwy i niepoważny otrzymałem zwrot gotówki, z dopiskiem " w związku z pana prośbą, zwracamy wpłaconą kwotę" W związku z moją prośbą czy nie wywiązaniem się firmy z umowy do zakupu? Pytanie zostawiam do własnej odpowiedzi.
  • ~Grzegorz / 2015-07-10 11:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Wlascicielem tego czegos jest Allegro i nic dziwnego ze takie opinie. DNO totalne! Zlozylem 2 zamowienia, zaplacilem za to drugie podjac numer zamowienia w tytule platnosci, dokladnie wg instrukcji. Zrealizowali mi pierwsze zamowienie (bo podobno placi sie do nich na klienta, nie na zamowienie, SZOK), na ich koncie powstala nadplata bo bylo na nizsza kwote. Na stronie brak mozliwosci wycofania zamowienia - PODOBNO TRZEBA DO NICH ZADZWONIC! Chec odeslania towaru pomimo wadliwego opisu na stronie to pietrzenie problemow i szukanie dziury w calym. Towar odeslany, musialem sie upominac o przeslanie korekty, sami z siebie, zadnej informacji. Chyba licza ze klient umrze albo zapomni. DNO TOTALNE! NIE POLECAM NIKOMU, TO ZWYKLI OSZUSCI I CWANIACY!
    Zaletybrak
    Wadyobsluga, wadliwy system www, kombinatorstwo
  • ~Jacek / 2019-01-03 16:30
    Ocena: 1.00 / 5
    FatLna obsługa Opłacone 19.12.2018 zamówienie do 03.01.2019 nie dotarło, reklamacją też się nie przejmują Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyFatalna obsługa
  • ~jacekr / 2016-05-11 22:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam wszystkich przed zakupami w Agito. Próbują sprzedawać towary których nie posiadają !! Zapłaciłem za towar i nigdy go nie otrzymałem . Dostałem informacje ,że dostawa opóźnia się ,a później ,że nie będzie nigdy zrealizowana . Obiecywanie gruszek na wierzbie, W innym sklepie ten sam towar kupiłem szybko i jeszce w lepszeej cenie. w Agito możesz dostać tylko obietnice towaru !!
  • ~Jan / 2014-05-30 12:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Agito to niepoważna firma!!! Robią ludzi w balona!!! A mianowicie... w dniu 23.05 złożyłem w tym sklepie zamówienie na kosę spalinową, która zgodnie z informacją na ich stronie (również teraz) wysłana ma być w ciągu 2-3 dni. Wobec niezmieniającego się statusu "w realizacji", dzwoniłem do nich 27.05 i 28.05 uprzedzając, że kluczowe jest dla mnie otrzymanie produktu przed weekendem, tj najpóźniej 30.05. Zapewnili, że zostanie to dotrzymane... Dzwonie 30.05, a tu Pani beztrosko mnie informuje, że wyjaśni dopiero sprawę z dostawcą i mnie poinformuje co dalej... TOTALNA KPINA I BRAK ELEMENTARNEGO PROFESJONALIZMU!!! Nigdy już z nich na pewno nie skorzystam i odradzam wszystkim. A już na pewno płatność przed dostawą.
    Zaletybrak
    Wadyzawodzą, robią ludzi w balona
  • ~Jerzy Z / 2014-05-06 08:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga Oszust i Złodziej!!!! Towar zamówiony i opłacony miesiąc temu. Zero kontaktu mailowego i telefonicznego. Zgłosiłem sprawę na Policję i do Urzędu Skarbowego. Jak ktoś potrzebuje dane są w ceidg.gov.pl pod numerem NIP 6443121898
  • ~Joanna / 2017-05-10 05:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja!!! Odradzam kupno w tym sklepie, miałam kupić zawabkę na urodziny dziecka, po 6 dniach napisałam maila, że pieniądze są już zaksięgowane i dlaczego status zamówienia się jeszcze nie zmienił, po czym dostałam odpowiedź, żeby cierpliwie czekać ponieważ zabawka jest na magazynie dostawcy, ale dostawa może trwać od 3 - 7 dni. Natomiast po 14 dniach otrzymałam maila, że nie ma zabawki na magazynie i zamówienie będzie anulowane. Po prostu są oszuści , wystawiają do sprzedaży rzeczy których fizycznie nie ma, nie rozumiem po co robić takie zamieszanie. Nigdy dotąd nie zdarzyła mi się taka sytuacja, a często robię zakupy przez internet. To był pierwszy i ostatni raz kiedy próbowałam zakupić towar w tym sklepie. Obsługa klienta również jest do niczego odpowiedzi udzialene są nierzeczowe, a dodatkowo z mojej perspektywny bardzo nieprzyjemnym językiem, do tej pory nie otrzymała odpowowiedzi na zadane przeze mnie pytania, jedynie informację, że zwrócą mi pieniądzę, czego do końca nie jestem również pewna. Sprawa trwa. NIE POLECAM!
    Warszawa
  • ~Justyan / 2019-12-20 13:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo żałuję że nie przeczytałam opinii wcześniej :( Nie polecam zakupów w tym sklepie, przesyłki idą bardzo długo. Kontakt telefoniczny w którym zostałam dwukrotnie poinformowana, iż przesyła zostanie dostarczona w piątek. Dzisiaj otrzymałam informację,że przesyłka została dopiero nadana. Tydzień czasu to za długo, tym bardziej że paci się za przesyłkę kurierską.Na stronie celowo nie jest podany termin wysyłki czy doręczenia.
  • ~Kajetan / 2017-11-02 08:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłem kask Uvex. Otrzymałem potwierdzenie i fakturę. Wysłali inny produkt. Reklamowałem. Żadnego konstruktywnego dialodgu czy skruchy "... nie mamy tego produktu" (w regularnej ofercie nadal jest, ale już w innej cenie). Nie instniejące oferty w najniższych cenach, słowa kluczowe bez pokrycia typu "dodatkowe korzyści", "darmowa dostawa" to nieetyczne zabiegi w celu pozycjonowania produktu w wyszukiwarkach. To wyłudzenie danych przy założeniu konta i płatności. Ręce opadają, a ma to być poważny gracz na rynku. Produkt kupiony 1.09, jest już listopad zerwali kontakt: "NIE WIDZIMY MOŻLIWOŚCI POLUBOWNEGO ROZWIĄZANIA SPORU". Nie godzą się na Stały Polubowny Sąd Konsumencki. Pisałem do Zarządu, szkoda czasu. Szykuję wniosek do Sądu.
  • ~Kamila / 2017-10-11 13:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka zamówiłam fotelik samochodowy dla dziecka przyszedł połamany zamówiłam deskę do prasowania połamaną podstawka pod żelazko i przekrzywione nogi co sprawia że nie może stać tylko się kołysze na trzech nogach zamówiłam radioodtwarzacz działa i zobaczę jak długo ale za 100 zł myślałam że będzie lepszej jakości ???? odmówiłam zamówionej książki zaraz po tym jak zobaczyłam że sama dostawa przekracza 20 zł a książka kosztuje 8zł????ale przyszła i książka którą musiałam wziąć bo pan kurier mnie poinformował że teraz ja będę musiała zapłacić 20 zł za odesłanie więc się lepiej opłaca zapłacić te 30 zł i ją mieć ????TRAGEDIA I NIGDY WIĘCEJ!!!
  • ~katarzyna / 2017-11-28 10:18
    Ocena: 1.00 / 5
    zamowilam towar juz 2 tyg temu i dalej go nie ma. ani sie dodzwonic oczywiscie. pierwszy i ostatni raz weszlam na te strone.
  • ~klaudia / 2018-07-24 17:40
    Ocena: 1.00 / 5
    kupiłam materac w tym sklepie jakość poniżej normy ,bardzo kiepskie materiały i nie wygodny,dałam negatywną opinie ale sklep jej nie pokazał ,celowo oszukują klientów sprzedając złej jakości towary i kasując negatywne opinie.
  • ~Klient 007 / 2019-04-21 07:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalnie.....handlują towarem którego fizycznie nie mają, choć na stronie internetowej jest w dodatku z informacją, że posiadają na magazynie i dostawa na następny dzień.
    Więc zamawiam, a na następny dzień informacja że mi nie wyślą towaru bo został uszkodzony podczas pakowania.....dzwonię na infolinię - tam otrzymuje informację że tego towaru tak naprawdę nie było na magazynie.
    Więc okazuje się że w dodatku oszukują klientów.
    W związku z tym zamawiam inny towar, po kilku godzinach okazuje się też nie mają - choć wg strony internetowej jest dostępny na magazynie i wysyłka na jutro.
    Żenada....w dodatku zwrot pieniędzy trwał tydzień. NIGDY WIĘCEJ ZAKUPÓW w EMAG.
  • ~Klient allegro / 2015-05-20 20:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Towar zakupiony tydzien temu, brak kontaktu, brak towaru... Nie polecam. Wiele osob czeka na swoj towar po kilka tygodni...
    ZaletyNaciaganie klientów
  • ~KLIK / 2019-07-03 21:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Radzę się zastanowić nad zakupem produktu w tym sklepie internetowym. Oceniam usługę sklepu, niż produkt którego nie było okazji przetestować. Zamówiłam wiatrak (Zamówienie #1202404570), który był na stanie, niestety nie mogłam wygenerować f-ry proformy do opłacenia produktu (błąd na stronie). Po uzyskaniu proformy od działu obsługi klienta wykonałam przelew zgodnie z datą, która mnie obowiązywała. Długo, długo nic żadnego odezwu. Gdyby nie moje ciągłe maile z zapytaniem dalej nie wiedziałabym co się z produktem dzieje. Okazało się, że sklep sprzedaje coś czego nie ma na stanie, wodzenie za nos klienta, mimo że uzyskiwałam informację drogą SMS, że kurier jest w drodze i na dniach dostarczy przedmiot. Poinformowano mnie, że na zwrot pieniędzy będę musiała czekać 14 dni roboczych - absurd! Na szczęście pieniądze przyszły wcześniej. Nabywców jakiegokolwiek sprzętu AGD zachęcam do podwójnego zastanowienia się przed współpracą z tym sklepem.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta na bardzo niskim poziomie
  • ~KM841 / 2017-12-18 13:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam towar, zapłaciłam, po 2 tygodniach okazało się, że nie mają go w magazynie. Zapytali czy zwrócić pieniądze, czy chce wymienić na inny towar. Poprosiłam o zwrot. Zapewnili, że wniosek złożony został do księgowości i zwrot nastąpi natychmiast. Po tygodniu ( środki nie wróciły), zadzwoniłam do Biura Obsługi Klienta z zapytaniem, gdzie są moje pieniądze. Pani powiedziała, że nikt nie zlecił zwrotu. Dzisiaj mija miesiąc od złożenia zmówienia. Towaru, ani pieniędzy nie ma. NIE POLECAM!!!!!
    Wadysame wady
  • ~Konto / 2019-10-28 13:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga to oszuści wystawiają lewe gwarancję .że niby towar z unii a tak naprawdę z USA. To gwarancja nie obejmuje!
    ZaletyBrak
    WadyOszuści
  • ~Koszmar / 2018-12-04 12:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Zamowienie zostało zlozone elektronicznie z opłata. Przesyłka nie dotarła do tej pory to juz ponad 3 tygodnie. Sprzedawca nie odbiera telefonu. Kilkanaście wykonanych telefonów do Firmy emag i nikt nie jest w stanie określić co się stało z przesyłka. Naprawdę szkoda nerwów.
  • ~kr / 2015-05-04 19:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ma możliwości anulowania zamówienia! Ja odrzuciłem możliwość zapłaty kartą, bo nie ma nigdzie pola wyboru rozszerzonej gwarancji dla danego produktu. Napisałem im 2 e-maile i 8 razy próbowałem się dodzwonić na próżno! stracone pieniądze na tel! formularz na stronie też porażka, bo tak jak i e-maila nie czytają w ogóle. Całe szczęście, że nie zapłaciłem za to! kiedyś zamawiałem w tym sklepie, ale teraz to go nie polecam, bo po tych aktualizacjach i zmianach to wyszła masakra...
    Zaletybrak
    Wadywszystko!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1697
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1678
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.66, ilość opinii: 1298
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 696
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4590
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4450
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3923
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2972