Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Emag.pl (Agito.pl) opinie

Ocena na podstawie 332 opinii

2.67 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.97
  • Dostawa
    2.53
  • Poziom cen
    2.97
  • Łatwość zamawiania
    3.10
  • Asortyment
    2.96

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~alicja / 2013-12-31 11:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Proszę uważać na sklep Wersa(http://www.wersa.pl)!! Właściciele nie wysłali zamówionego kilka miesięcy temu towaru, nie odpowiadają na maile ani telefony. Zasłużone pretensje okradzionych klientów się mnożą, a sklep nadal funkcjonuje. Radzę zgłaszać takie sprawy na policję!
  • ~Alicja / 2018-03-28 09:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa beznadziejna, zamówiłam kabinę prysznicową, która okazała się być już używana i uszkodzona. Po zwrot przyjechał kurier który był poinformowany, ze jedzie po przesyłkę 5 kg, a kabina ważyła około 60 kg. Po wysłaniu kolejnego kuriera myśleliśmy, że będzie wszystko już w porządku. Po czym nie otrzymaliśmy zwrotu i okazało się że niby żadnego zwrotu nie otrzymali. Teraz musimy walczyć aby zwrócili pieniądze. Nigdy więcej nic tam nie kupimy.
    ZaletyBrak
  • ~Ana / 2020-04-09 11:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna gwiazdka to za dużo. Zakupiłam kojec dla dziecka. Zrobiłam przelew i...ma tym koniec. Napisałam do sklepu, odpisali żeby pisać do sprzedawcy bezpośrednio. Odebrał powiedziałam o co chodzi, miał sprawdzić i dać znać. Dwa kolejne dni nie dbieral tel. Zadzwoniłam z innego nr i odebrał, powiedziałam o co chodzi i się rozlączył. Zero kontaktu, brak towaru, pieniądze stracone
    WadyZero kontaktu, oszust, pobrał pieniądze, brak towaru
  • ~Andrzej569 / 2020-04-29 18:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedyś eMAG był poważnym i niezawodnym sklepem. Ale to się SKOŃCZYŁO. Ostatnio dobrali sobie multum różnych poddostawców o różnej solidności, którzy korzystają z dawnej renomy eMAG i niszczą ją skutecznie, na własne życzenie eMAG. Właściciele eMAG próbowali tu skopiować Amazona z jego marketplace... Z tym, że Amazon, w przypadku problemów z dostawcą, pomaga załatwić problem, a w ostateczności zwraca klientowi pieniądze w ramach SWOJEJ gwarancji. EMAG odsyła klienta, w razie problemów, do sprzedawcy-poddostawcy i całkowicie umywa ręce od tematu. Osobiście wywalczam teraz zwrot drobnej kwoty od niesolidnego poddostawcy sklepu eMAG (anulowali moje zamówienie bez podania przyczyny, a pieniądze jak najbardziej wzięli), a w następnym kroku kasuję na eMAG konto. W przeszłości zamówiłem u nich sporo rzeczy, za duże pieniądze. No, ale koniec tego dobrego, i sam eMAG zgotował sobie ten los. Jest mnóstwo firm konkurencyjnych, które traktują klienta poważnie. I to one, a nie eMAG, dostaną moje kolejne zamówienia. Jeszcze jedno - na Ceneo wyłączono pisanie komentarzy innych, niż z ankiety. A ankieta przychodzi po udanej transakcji. W przypadkach takich jak mój (transakcja anulowana) - nie. Domyślcie się, dlaczego tak jest. :-)
    ZaletyByły... kiedyś
    WadyNiesolidność
  • ~ANNA D / 2018-12-10 13:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści. 03.12.18 zamówiłam żelazko, miało być u mnie w ciągu 2-3 dni. Po opłaceniu okazało się, że przewidywany termin dostawy to 10.12.18. Oczywiście towaru nie dostałam i zadzwoniłam. Poinformowano mnie, że towaru nie ma w magazynie. Co ciekawe na stronie sklepu wyświetla się informacja, że właśnie to żelazko jest w magazynie( 2 sztuki) i dostawa kurierem już następnego dnia. Oszuści i tyle
  • ~Anonim / 2019-10-25 05:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Po anulowaniu zakupu nie ma zwrotu pieniędzy bo tak, zwykli oszuści.
    ZaletyBrak
    WadyZłodziejskie praktyki
  • ~Antoni / 2019-09-05 12:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i złodzieje.Zgłaszam sprawę na policję.Nie zwracają pieniędzy za zaakceptowany zwrot towaru.
  • ~Arek / 2019-08-26 17:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Juz mialem kupic Iphonea 8 plus po czym przeczytalem ze dostawca jest re-commerce. Jak place za produkt 3000 to nie chce go kupowac od posrednika ktory kupil uzywanego za pol ceny wymienil obudowe, obniza cene o 500 i chce mi go sprzedac. Wedlug mnie to niepowazne. Nigdy wiecej
  • ~Arek / 2023-07-22 05:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda oszustów zamówiłem towar dostałem całkiem coś innego nie polecam tego sklepu nikomu porażka
    ZaletyDramat żadnych
    WadySame wady
  • ~Arek / 2023-07-22 08:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Możecie kasować komentarze złodzieje i oszuści banda kretynów
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie możliwe
  • ~Arsen / 2015-05-05 13:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłem u nich Lenovo. Teraz się popsuł i serwisy Agito i Lenovo odsyłają mnie pomiędzy sobą, grają w pingponga. Na fakturze jest 24 m-ce gwarancji i nie chcą tego uznać.
    Wadybrak kontaktu z firmą
  • ~Bogdan / 2017-07-26 17:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczne naciąganie klientów !!! Zamówiłem i zapłaciłem za towar i po 5-ciu dniach otrzymałem e-mailem informację że go nie dostarczą i mogą zwrócić pieniądze lub mam sobie znaleźć zamiennik. Napisali że w razie pytań pozostają do dyspozycji ale nie podali nawet numeru telefonu już nie wspominając o tym że w takiej sytuacji mogliby zadzwonić bo nie każdy w wakacje czyta codziennie e-maile !!!!
    WadyBrak możliwości realizacji dostawy towaru z oferty
    Gdynia
  • ~Bogusław / 2018-02-21 17:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa sklepu fatalna, sklep próbuje zwalić winę na mnie jako winnego tego że zamówiłem 10 sztuk artykułu który był dostępny i wmawia mi że w momencie składania zamówienia była tylko 1 sztuka i było to opisane. Takiej sytuacji nie było ale najłatwiej przenieść winę na klienta. Dla sklepu EMAG klienci są nie ważni, nawet nie zaproponują żadnej rekompensaty za niezrealizowanie zamówienia. Wciskają ciemnotę klientom licząc że uznają swoją wine i nie będzie to wina sklepu. Nie polecam nikomu, ponadto sklep sprzedaje wiele artykułów których nie ma ponieważ dostawcy których posiadają nie są w stanie zapewnić towaru który emag sprzedaje. Dojście do kompromisu nie możliwe. STANOWCZO NIE POLECAM ! OMIJAĆ SKLEP !
  • ~DAMIAN / 2018-12-19 14:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Sklep wprowadza w błąd przy zakupach na firmę. Dopiero po fakcie otrzymałem informację, że zamiast FV otrzymam FV marża, czyli bez VAT, bez możliwości odliczenia VAT. Dla firmy jest to zupełnie nie opłacalne, twierdze więc że jest to celowe wprowadzanie klienta w błąd.
    Zaletybrak
  • ~Dariusz / 2017-06-24 18:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłem w eMag (Agito) odkurzacz, Dyson V6, którego numer seryjny różni się od numeru na opakowaniu. Taka zamiana pudełek musiała nastąpić sklepie, u dystrybutora lub producenta, gdy w jednym miejscu było wiele odkurzaczy o kolejnych numerach seryjnych, bo numer różni się ostatnią cyfrą o dwa. Sprawa wyszła po ponad roku od zakupu, sklep wypiera się pomyłki, odmawia realizacji gwarancji lub rękojmi.
    Wadyobsługa klienta, proces reklamacji,
  • ~ddd / 2014-06-13 14:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak mawiają mędrcy, wszystko jest dobrze, dopóki jest dobrze. Kilka razy dokonałem zakupów w Agito i byłem zadowolonym klientem. Ostatni zakup okazał się jednak totalną klapą organizacyjną i pokazem ignorancji ze strony firmy. Czy nierzetelny opis zawierający rzeczy, z których Agito nie ma ochoty się wywiązać i przeciąganie procedur reklamacyjnych to element strategii firmy? Prosta sprawa z ewidentnym błędem pracownika Agito pozostaje nierozwiązana od 4 marca do 13 czerwca. Ciekawe jak długo jeszcze? ZASTANÓWCIE SIĘ DWA RAZY PRZED DOKONANIEM ZAKUPU W AGITO.
  • ~eeewaaaa / 2020-02-27 18:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga oszuści. Kupiony ponad miesiąc temu produkt nie dotarł do mnie. Nie odpisują i nie odbierają telefonu.
    Nie otrzymałam zwrotu gotówki ani jakiejkolwiek wiadomości od nich. Kasa przepadła.
  • ~Ewa / 2020-01-22 11:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Sklep anuluje zamówienia bez jakiejkolwiek informacji, że zwrot pieniędzy wiąże się z koniecznością kontaktu z podsprzedawcą i wysłaniem PROŚBY o oddanie pieniędzy za zamówiony towar. Podawane dane są nieprawidłowe, a odzyskiwanie własnych pieniędzy to jakiś koszmar.
    Zaletybrak
  • ~fazi / 2015-02-16 17:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy sklep agito.pl nigdy więcej tam nic nie kupię,reklamacja trwa już za długo,nie polecam!!!!!
    Zaletyżadne
    Wadyrobią w balona kupujących
    370zł
  • ~gosiab1 / 2015-12-21 23:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy i ostatni raz! Zakup dokonany tydzień temu, zero informacji co do zamówionego towaru. Czas odpowiedzi na mail zbyt długi. Przez zaistniałą sytuację musiałam anulować zamówienie, bo miał być to prezent świąteczny, a nie zapowiadało się, aby cokolwiek dotarło przed świętami. Szkoda czasu na zakupy w tym sklepie. NIE POLECAM!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1697
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1678
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 696
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 330
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3924
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2975