Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

a2mobile opinie

Ocena na podstawie 301 opinii

3.23 / 5

  • Cena/Jakość
    2.88
  • Obsługa klienta
    3.13
  • Oferta
    3.71

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Edward / 2019-04-09 22:01
    Ocena: 3.00 / 5
    Od początku, tj. od pól roku nie działa automatycznie roaming, za każdym razem po zmianie miejsca - trzeba ręcznie, pakiet nie przedłuża się automatycznie, nie można wysyłać mms, operator nie umie sobie poradzić, makabra
    ZaletyTanio
    WadyTo co opisałem wyżej
  • ~B / 2019-04-04 23:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Przeniosłam numer i od 5 dni nikt poza a2mobile nie może się do mnie dodzwonić , a bok nie reaguje na zgłaszane reklamacje. Tragedia jutro przenoszę Nr do operatora z salonem stacjonarnym. Sprawdziło się powiedzenie "tanie mięso to psy jedzą" , jaka cena taka usługa.
    ZaletyOferta w reklamie.
    WadyBOK nie istnieje razem z działem technicznym
  • ~tom / 2019-04-02 10:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam posiadam kilka nr telefonu tej sieci nawet sam ją promowałem, za co znajomi mnie teraz ganią. Problemy z internetem znika na pare dni pomimo aktywnego pakietu , zasięg podobnie raz jest innym razem go niema. Słaba jakość rozmów ogólnie słabo.
    Zaletycena ,słaba jakość
    WadyCzęsty brak internetu i słaby zasięg. Utrudniony kontak z obsługą klienta
  • ~Lechita / 2019-01-22 20:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem w a2mobile nieco ponad pół roku. Od początku denerwują mnie ich debilne sms-y ponaglające do doładowania konta; wygląda to tak - doładowuję konto, uruchamia się cykliczny pakiet "Niewyczerpalne Wszystko", należność zostaje pobrana, dostaję sms-a o treści: "Teraz możesz poszaleć". Ponieważ po aktywowaniu się w.wym. pakietu na koncie zostaje niewiele kasy (bo po co miałbym tam trzymać kasę jak w banku?), a za chwilę dolatuje następny sms o treści: "Za taką kasę nie poszalejesz". A przecież mam na 31 dni pakiet "Niewyczerpalne Wszystko". Czyli paranojka. Zwracałem na to uwagę do BOK, że ja w ogóle wyrosłem już z szaleństw, więc niech zmienią swoją sms-ową gwarę, a oni, że pracują nad tym. Efektem ich wytężonej pracy w końcówce ubiegłego roku cykliczny pakiet odnawialny nie odnowił się automatycznie i za połączenia zdejmowano mi normalnie z konta za każde połączenie z osobna. Po dwóch dniach reklamowania (przez telefon i mailem), łaskawie uruchomili ten odnawialny pakiet. Ale czy to się nie powtórzy, nie wiem? Teraz bowiem mam znowu kolejną "atrakcję" - ja mogę dzwonić i wysyłać sms-y, ale do mnie nikt się nie dodzwoni, nie dostaję też sms-ów i potwierdzeń o wysłanych sms-ach. Telefonujący do mnie otrzymuje komunikat: "Wybrany numer jest niedostępny". Mam już dość tej maskarady. Będę szukał innego operatora, bo w a2mobile po zmianie właściciela (Premium Mobile) jest coraz gorzej, niestety, i co mi po tym, że niby jest tanio, jak jest do d...
    ZaletyCzasami działa poprawnie.
    WadyInternet chodzi, jakby nie chodził, prędkości jak w darmowym Aero2, albo jeszcze gorzej. Tak jest w Warszawie, w terenie rzadko bywam, choć myślę, że tam to już w ogóle nie ma na co liczyć.
  • ~Modrzew / 2019-01-03 23:03
    Ocena: 5.00 / 5
    Za 19,90 miesięcznie nie mogę ocenić tych wszystkich parametrów inaczej niż 5/5. Jeśli pojawi się cenowa konkurencja to może wtedy ewentualnie pomyślę nad narzekaniem.
    ZaletyNajtańsza oferta na rynku. Dobry zasięg.
  • ~Chack / 2018-12-18 22:57
    Ocena: 5.00 / 5
    Wbrew wszystkim tak chętnie narzekającym na małe braki usług jak jakieś nikomu niepotrzebne połączenia oczekujące ja powiem wprost że jestem BARDZO ZADOWOLONY Z USŁUG TEGO OPERATORA.
    - Pakiety najtańsze na rynku
    - Oferta jest elastyczna można dobrać pod siebie
    - Obsługa klienta pomocna i domyślna
    - Super oferta roamingu w unii
    - Nie pobiera neta za Facebooka i Messenger
    Więcej mi nie trzeba ważne że zasięg jest dobry, wszystko działa jak trzeba a ja płacę za wszystko 19 zł miesięcznie.
    ZaletyJak wyżej
    WadyNieistotne
  • ~Henryk / 2018-12-11 14:29
    Ocena: 2.33 / 5
    Kupiłem starter czyli kartę SIM firmy a2mobile i zarejestrowałem ją na Poczcie. Przez 2 dni próbowałem stworzyć konto na moje.a2mobile.pl bez skutku. Dziesiątki razy pokazuje siŁ komunikat, że dane są błędne. Pisanie do BOK nie dało ani jednej odpowiedzi, dzwonienie do nich to strata czasu - tylko automat powtarza informację, że rozmowa będzie nagrywana. Ale żadnej rozmowy nie można przeprowadzić z komputerem.
    Portal moje.a2mobile.pl każe podać dane i informuje, że w następnym kroku wyśle SMS, ale następnego kroku nie ma, bo dane są błędne,

    Dopiero dziś włożyłem kartą SIM do telefonu. Próbowałem zadzwonić na ten numer i nie ma połączenia - cisza. Po pół godzinie zadzwoniłem ponownie i odetkało się. Spróbowałem zalogować się i udało się.
    Niestety nigdzie nie podają informacji jak postępować po kolei aby to zadziałało - ani na opakowaniu karty, ani na portalu.

    Tragedia. Wszyscy informatycy chyba mają wspólny feler - nie potrafią wyjaśnić najprostszej rzeczy w sposób zrozumiały dla nieinformatyków. Najgorsze jest to, że mają coraz większy wpływ na nasze codzienne życie.

    Za miesiąc będę mógł ocenić jak działa sieć a2moble i zdecyduje czy warto kontynuować.

    Mam bardzo złe doświadczenia z innymi sieciami - Play, Orange i Virgin. Obiecują wiele, ale nie dotrzymują obietnic.
    ZaletyNie wiem
    WadyBrak właściwej informacji.
  • ~Henryk / 2018-12-09 16:25
    Ocena: 2.33 / 5
    Tydzień temu kupiłem starter a2mobile i zarejestrowałem numer na Poczcie. Dziś siędzę od ponad godziny i próbuję stworzyć konto do tego numeru na moje.a2mobile
    Dziesięć razy dostaje komunikat, że podaję błędne dane, zalogować się nie można bo błędne hasło. Zmieniłem hasło dwa razy i cały czas te same komunikaty o błędzie. Nie wiem o co chodzi. Czy oni mają problem z software czy w głowach?

    Dziękuje z góry za porady abym zainstalował aplikacje z Google Play - numer jest nieczynny pomimo zarejestrowania, więc nawet gdybym chciał coś sciągnąć to i tak nie mogę.

    ZaletyBrak
    WadyNiemożność zarządzania numerem.
  • ~jaglanex / 2018-12-04 21:57
    Ocena: 5.00 / 5
    Tu widzę opinie że internet wolny ale czy to wina operatora?? Czasami to wina urządzenia a my lubimy narzekać. Też kiedyś miałem taką sytuację napisałem @ do ich BOK który był bardzo pomocny :) I okazało się że wina nie leżała po ich stronie a jednocześnie pomogli mi naprawić sytuację. Bardzo dobrze oceniam całą sieć z ofertą i obsługą klienta. Pakiety najlepsze na rynku. Tanio i dużo tak lubimy najbardziej.
  • ~Piotr / 2018-11-29 23:01
    Ocena: 2.33 / 5
    Oferta jest znakomita, tylko jej rzeczywista realizacja nijak ma się do obietnicy. W zeszłym roku szybkość internety dochodziła do 50 MB, obecnie nie przekracza klikuMB, ostatnio np. resetowwałem lejek za 5zł i po resecie szybkość wyniosła 1,5MB.
    ZaletyNiska cena ale i tak nie warto (oceniam internet, rozmowy jako tako)
    WadyŻałosny internet niby LTE.
  • ~żabiecz / 2018-11-27 12:59
    Ocena: 5.00 / 5
    Pakiet wszystko no limit za 20 zł i na kartę, więcej chyba nie muszę dodawać. Jakoś rozmów dla mnie okej, a już na pewno w stosunku do ceny. Obsługa klienta na wysokim poziomie. Wszystko 5/5 gwiazdek nie mam żadnych uwag do oferty.
  • ~Szymek / 2018-11-26 12:06
    Ocena: 4.67 / 5
    Oferta i cena do jakości - 10/10. Jedynie małe zastrzeżenie że na biuro obsługi czasami nie idzie się dodzwonić ale ogólnie tylko raz miałem sytuację że potrzebowałem pilnej interwencji.
    ZaletySuper cena, pakiety są elastyczne można dostosować pod siebie usługi
    WadyBiuro obsługi czasem zbyt obłożone
  • ~M / 2018-11-22 08:31
    Ocena: 2.33 / 5
    Złożyłem reklamację złej jakości rozmów (A2M/05/20181024),podałem nie tylko nr. na który dzwoniłem,lokalizację,czas ale i NAGRANIE ROZMOWY.W odpowiedzi dostałem od "specjalistki" K.K. żądanie...podania w/w danych oraz weryfikacje karty sim w innym urządzeniu (powinienem zakupić kilka telefonów na te okoliczność??). Do FAKTÓW podanych w zgłoszeniu księżniczka w ogóle się nie odniosła zupełnie jak by była analfabetką i nie była w stanie odczytać zgłoszenia ale i ....odsłuchać nagrania???? Typowa spychologia. Wypada tylko mieć nadzieję,że tego typu "specjalistki" nie znajda zatrudnienia w firmie przejmującej a2mobile!
    WadyTragiczna obsługa klienta
  • ~ars / 2018-11-17 18:02
    Ocena: 3.67 / 5
    Witam jestem już dłuższy czas w tej sieci ale niewiem co sie dzieje bo parę dni temu doładowałem konto i konto zostało nie doładowane musiałem w dniu dzisiejszym doładować ponownie i wszystko ok ale gdzie podziało sie moje doładowanie po interwencji w BOK dostałem info że mają problemy z doładowaniami chyba coś nie halo robi się w tej sieci.
    Zaletyzalety już były
    Wadybrak BOK w weekendy
  • ~Dariuszewicz / 2018-11-11 14:23
    Ocena: 5.00 / 5
    Tyle sieci już testowałem i tylko w tej zostałem dłużej niż rok. Korzystam od wakacji 2017 mimo że po drodze było parę potknięć to super tania oferta powoduje że i tak nigdzie się nie wybieram narazie. Pakiety najlepsze na rynku i najtańsze. Biuro obsługi bardzo miłe.
    ZaletyNiewyczerpalne wszystko XD
    WadyBok nie pracuje w weekend
  • ~jeszcze klient / 2018-11-07 20:16
    Ocena: 2.33 / 5
    Jestem użytkownikiem a2mobile od samego początku. Do tej pory było dobrze. W tym miesiacu zamiast odnowic niewyczerpalne pakiety zużyli kase na bieżąco. Na drogim numerze nie odnotowali doladowania i odnowili pakietu, mimo, że konto zasiliłem jak zwykle. Korespondencja z bok b. uprzejma, ale twierdza, że odnowili pakiet a nie zrobili tego i na mojea2mobile widnieje puste konto.
    Zdaje się, że dobrze juz było, może to z powody przenoszenia wlasności do Premium i jakies zwolnienia, w każdym razie ja juz rezygnuję.
    Widzę w komentarzach, że nie jest to obecnie tylko moje doswiadczenie.
    ZaletyByły same zalety
    WadySą same wady (od 1.11.2018)
  • ~dsa123 / 2018-11-06 19:14
    Ocena: 4.33 / 5
    Jestem od niedawna, jak za tą cenę nie ma co narzekać , jedynie brak HD Voice i czasami problem z zasięgiem LTE , w 3g zasięg jest lepszy. Zobaczymy po połączeniu wewnętrznej firmy Premium Mobile.
    ZaletyOferta, Cena, Internet,
    Wadybrak HD Voice, brak połączeń oczekujących, problem zasięg LTE
  • ~aaaaaa / 2018-11-01 15:58
    Ocena: 1.00 / 5
    no cholery można dostać aktywowalem pakiet 20 październik ika niewyczerpalne wszystko kase mi zabrali dziś tzn 1 listopada za taka kasę nie poszalejesz masz 0,24 gr na koncie jak miałem 7,17 i pakiet nie zabrali przecież to można dostać białej gorączki internet powinien byc do 20 listopada a nie do 1 odszusci
  • ~bebe / 2018-10-30 05:54
    Ocena: 3.67 / 5
    ja nie mam problemów z zasięgiem i internetem wszystko jest ok, ale denerwują mnie sms informacyjne które są wysyłane o 1 - 2 w nocy, budzą wszystkich, pisałem, dzwoniłem bez skutku.
    Wadynocne sms
  • ~Robert Smith / 2018-10-28 23:18
    Ocena: 5.00 / 5
    To jest najlepsza aktualnie taryfa na rynku. Cena do jakości usług ma się lepiej niż dobrze. Fakt że brakuje paru usług ale nie są to rzeczy bez których nie da się żyć ( np sms konkursowe "premium"). Obsługa klienta na 5+.
    ZaletyCena, zasięg, bok, oferta
    WadyBrak sms premium (niektórych)
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4832
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4040
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3128
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2674
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1319
Lajt Mobile
Ocena: 3.79, ilość opinii: 1199
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4585
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187