Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

a2mobile opinie

Ocena na podstawie 274 opinii

3.26 / 5

  • Cena/Jakość
    2.94
  • Obsługa klienta
    3.14
  • Oferta
    3.71

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Henryk / 2018-12-09 16:25
    Ocena: 2.33 / 5
    Tydzień temu kupiłem starter a2mobile i zarejestrowałem numer na Poczcie. Dziś siędzę od ponad godziny i próbuję stworzyć konto do tego numeru na moje.a2mobile
    Dziesięć razy dostaje komunikat, że podaję błędne dane, zalogować się nie można bo błędne hasło. Zmieniłem hasło dwa razy i cały czas te same komunikaty o błędzie. Nie wiem o co chodzi. Czy oni mają problem z software czy w głowach?

    Dziękuje z góry za porady abym zainstalował aplikacje z Google Play - numer jest nieczynny pomimo zarejestrowania, więc nawet gdybym chciał coś sciągnąć to i tak nie mogę.

    ZaletyBrak
    WadyNiemożność zarządzania numerem.
  • ~jaglanex / 2018-12-04 21:57
    Ocena: 5.00 / 5
    Tu widzę opinie że internet wolny ale czy to wina operatora?? Czasami to wina urządzenia a my lubimy narzekać. Też kiedyś miałem taką sytuację napisałem @ do ich BOK który był bardzo pomocny :) I okazało się że wina nie leżała po ich stronie a jednocześnie pomogli mi naprawić sytuację. Bardzo dobrze oceniam całą sieć z ofertą i obsługą klienta. Pakiety najlepsze na rynku. Tanio i dużo tak lubimy najbardziej.
  • ~Piotr / 2018-11-29 23:01
    Ocena: 2.33 / 5
    Oferta jest znakomita, tylko jej rzeczywista realizacja nijak ma się do obietnicy. W zeszłym roku szybkość internety dochodziła do 50 MB, obecnie nie przekracza klikuMB, ostatnio np. resetowwałem lejek za 5zł i po resecie szybkość wyniosła 1,5MB.
    ZaletyNiska cena ale i tak nie warto (oceniam internet, rozmowy jako tako)
    WadyŻałosny internet niby LTE.
  • ~żabiecz / 2018-11-27 12:59
    Ocena: 5.00 / 5
    Pakiet wszystko no limit za 20 zł i na kartę, więcej chyba nie muszę dodawać. Jakoś rozmów dla mnie okej, a już na pewno w stosunku do ceny. Obsługa klienta na wysokim poziomie. Wszystko 5/5 gwiazdek nie mam żadnych uwag do oferty.
  • ~Szymek / 2018-11-26 12:06
    Ocena: 4.67 / 5
    Oferta i cena do jakości - 10/10. Jedynie małe zastrzeżenie że na biuro obsługi czasami nie idzie się dodzwonić ale ogólnie tylko raz miałem sytuację że potrzebowałem pilnej interwencji.
    ZaletySuper cena, pakiety są elastyczne można dostosować pod siebie usługi
    WadyBiuro obsługi czasem zbyt obłożone
  • ~M / 2018-11-22 08:31
    Ocena: 2.33 / 5
    Złożyłem reklamację złej jakości rozmów (A2M/05/20181024),podałem nie tylko nr. na który dzwoniłem,lokalizację,czas ale i NAGRANIE ROZMOWY.W odpowiedzi dostałem od "specjalistki" K.K. żądanie...podania w/w danych oraz weryfikacje karty sim w innym urządzeniu (powinienem zakupić kilka telefonów na te okoliczność??). Do FAKTÓW podanych w zgłoszeniu księżniczka w ogóle się nie odniosła zupełnie jak by była analfabetką i nie była w stanie odczytać zgłoszenia ale i ....odsłuchać nagrania???? Typowa spychologia. Wypada tylko mieć nadzieję,że tego typu "specjalistki" nie znajda zatrudnienia w firmie przejmującej a2mobile!
    WadyTragiczna obsługa klienta
  • ~ars / 2018-11-17 18:02
    Ocena: 3.67 / 5
    Witam jestem już dłuższy czas w tej sieci ale niewiem co sie dzieje bo parę dni temu doładowałem konto i konto zostało nie doładowane musiałem w dniu dzisiejszym doładować ponownie i wszystko ok ale gdzie podziało sie moje doładowanie po interwencji w BOK dostałem info że mają problemy z doładowaniami chyba coś nie halo robi się w tej sieci.
    Zaletyzalety już były
    Wadybrak BOK w weekendy
  • ~Dariuszewicz / 2018-11-11 14:23
    Ocena: 5.00 / 5
    Tyle sieci już testowałem i tylko w tej zostałem dłużej niż rok. Korzystam od wakacji 2017 mimo że po drodze było parę potknięć to super tania oferta powoduje że i tak nigdzie się nie wybieram narazie. Pakiety najlepsze na rynku i najtańsze. Biuro obsługi bardzo miłe.
    ZaletyNiewyczerpalne wszystko XD
    WadyBok nie pracuje w weekend
  • ~jeszcze klient / 2018-11-07 20:16
    Ocena: 2.33 / 5
    Jestem użytkownikiem a2mobile od samego początku. Do tej pory było dobrze. W tym miesiacu zamiast odnowic niewyczerpalne pakiety zużyli kase na bieżąco. Na drogim numerze nie odnotowali doladowania i odnowili pakietu, mimo, że konto zasiliłem jak zwykle. Korespondencja z bok b. uprzejma, ale twierdza, że odnowili pakiet a nie zrobili tego i na mojea2mobile widnieje puste konto.
    Zdaje się, że dobrze juz było, może to z powody przenoszenia wlasności do Premium i jakies zwolnienia, w każdym razie ja juz rezygnuję.
    Widzę w komentarzach, że nie jest to obecnie tylko moje doswiadczenie.
    ZaletyByły same zalety
    WadySą same wady (od 1.11.2018)
  • ~dsa123 / 2018-11-06 19:14
    Ocena: 4.33 / 5
    Jestem od niedawna, jak za tą cenę nie ma co narzekać , jedynie brak HD Voice i czasami problem z zasięgiem LTE , w 3g zasięg jest lepszy. Zobaczymy po połączeniu wewnętrznej firmy Premium Mobile.
    ZaletyOferta, Cena, Internet,
    Wadybrak HD Voice, brak połączeń oczekujących, problem zasięg LTE
  • ~aaaaaa / 2018-11-01 15:58
    Ocena: 1.00 / 5
    no cholery można dostać aktywowalem pakiet 20 październik ika niewyczerpalne wszystko kase mi zabrali dziś tzn 1 listopada za taka kasę nie poszalejesz masz 0,24 gr na koncie jak miałem 7,17 i pakiet nie zabrali przecież to można dostać białej gorączki internet powinien byc do 20 listopada a nie do 1 odszusci
  • ~bebe / 2018-10-30 05:54
    Ocena: 3.67 / 5
    ja nie mam problemów z zasięgiem i internetem wszystko jest ok, ale denerwują mnie sms informacyjne które są wysyłane o 1 - 2 w nocy, budzą wszystkich, pisałem, dzwoniłem bez skutku.
    Wadynocne sms
  • ~Robert Smith / 2018-10-28 23:18
    Ocena: 5.00 / 5
    To jest najlepsza aktualnie taryfa na rynku. Cena do jakości usług ma się lepiej niż dobrze. Fakt że brakuje paru usług ale nie są to rzeczy bez których nie da się żyć ( np sms konkursowe "premium"). Obsługa klienta na 5+.
    ZaletyCena, zasięg, bok, oferta
    WadyBrak sms premium (niektórych)
  • ~Sprawiedliwy życzliwy / 2018-10-23 15:39
    Ocena: 5.00 / 5
    Dziwią mnie te opinie o braku zasięgu itp albo długim oczekiwaniu na infolinię. To normalne że czasami może dzwonić więcej osób na raz. Ludzi na słuchawce jest jedna stała ilość i nie rozmnożą się nagle żeby odbierać każdy telefon na już. Poza tym są inne formy kontaktu mail, formularz. Bronię ich ponieważ ja za każdym razem otrzymałem rzetelną i sprawną pomoc, a obsługa była bardzo miła i wyrozumiała ponieważ moje "problemy" nie były zawsze problemami, tylko moimi niedopatrzeniami. Oferta sieci jest świetna, zaryzykuję twierdzenie że najlepsza. Zasięg własny i plusa czyli bardzo dobry. Fakt że brakuje pewnych usług, ale dla mnie to akurat nie problem bo i tak do niczego ich nie potrzebuję.
    ZaletyCena bardzo tanio, możliwości łączenia ofert, bardzo miła obsługa i profesjonalna
    WadyBrak aplikacji na iphone
  • ~M / 2018-10-23 13:13
    Ocena: 2.33 / 5
    Trzeci dzień nie mam w ogóle połączenia z Internetem a telefoniczne na 3G i zrywa połączenia,po kilku próbach,w różnych porach dnia dodzwonienia się do BOK zrezygnowałem.W tym samym miejscu mam internet w laptopie od Plusa i działa więc twierdzenie o korzystaniu z nadajników Plusa to fikcja.Odległość od nadajnika Plusa ok. 400mb.
    W innym terenie też zaniki słyszalności rozmów.Nawet jak jest połączenie z internetem to prędkości niskie.
    ZaletyCena
    WadyJakość usług
  • ~Łukasz / 2018-10-23 12:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Przypadek a2mobile, po pierwsze nie da się do nich dodzwonić, właśnie zrezygnowałem po dwóch 20 minutowych próbach oczekiwania.
    Po drugie ich internet, pierwszy lejek miał ograniczać transfer do 3mb a jest 0,3mb, z nawigacji nie da się korzystać, większych załączników nie da się wysłać mailowo.
    Po trzecie odnowił mi się pakiet niewyczerpalne wszystko a lejek został z poprzedniego pakietu. Z neta nie da się korzystać pomimo że zabrali mi pieniądze z konta na aktywację pakietu. Napisałem do nich przez aplikację mobilną, zero odpowiedzi, normalnie przez maila, zero odpowiedzi, dodzwonić się nie można jak pisałem wcześniej. Taka sieć to jest jakaś kpina. Dziękuję przenoszę numer. Nigdy więcej i nie pozdrawiam.
  • ~uHM / 2018-10-19 23:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Przeniosłem do A2Mobile numer, który nie był moim podstawowym numerem, obawiałbym się tak zrobić z moim głównym numerem.
    31 dni korzystania z telefonu za 19,90 zł to kusząca propozycja. Radość z korzystania z zalet oferowanych w reklamie trwała 29 dni, to długo, prawda? ;)
    Po tym czasie "skończył się", a właściwie zaczął "kuleć" internet. Próbowałem zgłaszać ale mnie się to nie udało, problem opisany w wadach.
    Gdyby nie było możliwości wyboru rodzaju usługi w pakiecie to wyrzuciłbym kartę SIM na śmietnik.
    Teraz spróbuję opcji 31 dni rozmów za 9,90 zł. ;)
    Zalety- taniość i możliwość wyboru usług;
    Wady- brak internetu;
    - skoki zasięgu odbijające się na jakości rozmów;
    - brak kontaktu, lub utrudnione korzystanie z formularza kontaktowego na stronie Operatora (nie zawsze widziałem komunikat o przyjęciu zgłoszenia, brak informacji o ilości znaków dopuszczalnej w formularzu);
  • ~Myszonek / 2018-10-13 08:05
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dobra sieć. Zasięg jest w porządku, nie mam z nim problemów. Co do zasięgu Internetu mogę się zgodzić z tym, że w przypadku trybu 3g zasięg może zawodzić, natomiast działając na 4g z netem nie ma problemu - zasieg LTE mam wszędzie i wszystko działa płynnie.
    ZaletyDobra jakość usług w przystępnej cenie. Dobry zasięg 4g.
    WadyProblemy z zasięgiem Internetu (tylko w trybie 3g).
  • ~Gregory / 2018-10-12 05:13
    Ocena: 5.00 / 5
    Dla mnie najlepsza sieć i super cena za no limit. Nie mam problemów z zasięgiem z roamingiem też ok a używam dość często. Oby tak dalej.
    Zaletytanio, dobry zasięg, najlepsza cena za no limit
  • ~Mateusz / 2018-10-05 12:22
    Ocena: 3.00 / 5
    Bardzo kiepski zasięg, szczególnie internetu - mieszkam w dużym mieście, więc nie powinno być problemów z zasięgiem, a jednak są i to bardzo często. Dodatkowo Internet przeważnie działa w trybie 3g, o zasiegu LTE można pomarzyć. Nie polecam, a nawet odradzam. Oferta dobra dla osób niekorzystających z Internetu w telefonie.
    WadyFatalny zasięg Internetu
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2903
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2523
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1227
Lajt Mobile
Ocena: 4.11, ilość opinii: 971
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4398
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1183