Jestem w a2mobile od początku ich działania. Te 2 lata było bardzo dobrze. Niestety po przejęciu ich przez Premium zmieniło się na gorsze.
Zmiana regulaminu 2x w ciągu miesiąca :O (28 VI i 15 VII)
Do niektórych sieci nie mogę się dodzwonić - sygnał niedostępności albo jakby taki nr nie istniał. Dzwonię z innej sieci - bez problemu.
Gdy nie ma netu, nie dochodzą też MMS-y.
BOK - z telefonu w tej sieci nie można się dodzwonić (z innej, owszem, można). Można mailem - tak też mi napisali, gdy zgłaszałam ten problem. Mailem, najpierw rozmowa jak z automatem, albo z kimś, kto nie chce rozumieć, przeczytać zgłoszenia. Po może z piątym mailu zrozumieli, odpisali coś z sensem. Ale nie zmienia to nic w zgłaszanej sytuacji. Coś, co telefonicznie można wyjaśnić w chwilę.
Podnieśli cenę pakietów może niewiele, ale idiotycznie - nie w pełnych złotych, a z groszami. Bo xx,90 wygląda lepiej? Ale nie ma doładowań w niepełnych kwotach, czyli te durne 10 gr zostaje (albo na coś dziwnie znika). Po 10 miesiącach będzie (albo nie) z tego pełna złotówka?.. :/
Nie jest to najtańsza oferta na rynku (no limit z netem za 19,90 zł/m-c), jak pisze tu kilka osób w komentarzach. Obecnie jest to oferta - cenowo - średnia (podobne oferty innych operatorów są od 15 do 25 zł/m-c). Także nie tłumaczmy tym spadającego poziomu usługi. Zaletyelastyczna oferta, nadal niedrogo
Wadykontakt z BOK, totalne olewanie klienta, niestabilność oferty, brak połączeń z niektórymi sieciami