Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

3kropki.pl opinie

Ocena na podstawie 27 opinii

3.79 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    3.38
  • Dostawa
    3.93
  • Poziom cen
    3.78
  • Łatwość zamawiania
    4.07
  • Asortyment
    3.78

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 2
  • ~M / 2020-09-21 19:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Zapewniaja na stronie o natychmiastowej wysylce - BZDURY, klucz dotarl dopiero na drugi dzien. Dodatkowo nie byl to klucz do kupionego przeze mnie produktu tylko jakies DLC...

    Telefonow nie odbieraja, na maile nie odpisuja - pozytywne opinie sobie chyba sami sobie pisza.
    Zaletybrak zalet, same problemy z nimi
    Wadysame problemy z nimi
  • ~siwy666 / 2020-06-02 20:49
    Ocena: 4.80 / 5
    Ogólnie jestem zadowolony z realizacji zamówienia kontrolera do gier.Cenowo ogólnie nie stoi ta firma tak,żle .Tak samo jeśli chodzi o obsługę klienta.
    ZaletyCeny Asortyment Realiczacja zamówienia Obsługa klienta.
    WadyBrak
  • ~Celofan / 2020-05-05 14:23
    Ocena: 5.00 / 5
    Kolejne za mówienie i kolejny raz bardzo zadowolony. Szybka wysyłka i super sprzęcik. Polecam
    ZaletySzybka wysyłka
  • ~JoannA / 2020-01-15 12:23
    Ocena: 3.40 / 5
    Towar dotarl szybko. Zamowienie i realizacja szybko przebiegla. Towar dojechal w brudnym i uszkodzonym opakowaniu.
    ZaletySzybka realizacja
    WadyBrudne i podarte opakowanie a miał być to prezent
  • ~Krzyś / 2019-10-29 12:54
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo duży wybór kluczy do gier, szybkie zamawiania i natychmiastowa dostawa klucza. Robiłem już kilka zakupów kluczy i nigdy nie było problemów.
  • ~Krzysztof / 2019-10-16 13:22
    Ocena: 5.00 / 5
    Skelp bardzo fajny, łatwo się zamawia i szybko dostałem towar. Zamawiałem inpostem i odbiór bezporoblemowy.
    ZaletyCeny, szybka dostawa
  • ~apple / 2019-10-16 12:41
    Ocena: 3.00 / 5
    W sklepie 3 kropki dokonałam zakupu mebli ratanowych. Miało byc fajnie przez telefon ale niestety nie, trzeba było się zalogować. Tego nie lubię. Dostałam dane do przelewu za który miałam zapłacic 36.00. Dlaczego zapytałam. Odpowiedź- może Pani zapłacic tradycyjnie bez dodatkowych opłat. Więc czemu pierwsza wersja była za opłatą?
    ok. Meble przywiezione długo po umówionym terminie. Niestety nie spełniły oczekiwań. Odwiozłam meble do magazynu, który miał byc w Bielsku ( 300 km) a był 34 km od mojej miejscowosci. I tu zaczął sie kanał. Złozyłam wszystkie informacje o dostarczeniu mebli a zwrotu nie było, było to prawie 5 tyś, więc kwota nie mała. W telefonach zapewniano mnie ,że jutro przelew będzie trwało to kilka dni więc nerwy puszczały. Pan zajmujący ( jak sie okazało jeden z dyrektorów)sie zwrotami w ogóle nie był doinformowany o zwrocie wręcz był pewien ,że ja kłamię, mówił podniesionym głosem i był bardzo nie przyjemny wręcz chamski. Nawet nie próbował rozwiązać problemu. Wkurzył mnie tak , że miałam złozyc doniesienie do prokuratury. Tego samego dnia Pani pracująca wzieła na siebie wine i zrobiła przelew, bardzo miła osoba. Szkoda ,że nie moge wymienic z imienia. Rada jak najdalej od tego sklepu i typa od zwrotów.
    Zaletynie ma
    Wadydramatyczny kontakt niektórych pracowników z klientem, nieterminowość
  • ~Dawix / 2019-09-25 15:22
    Ocena: 5.00 / 5
    Sklep bardzo dobry, szybka wysyłka i dostawa. Odpowiednie informacje o wysyłce (nie za dużo). Polecam
    ZaletyCeny, obsługa
  • ~Franz / 2019-09-03 16:52
    Ocena: 5.00 / 5
    Towar dostarczono dzień po zamówieniu. Solidnie zapakowane i zgodne z opisem. Polecam
  • ~Anna / 2019-08-13 11:37
    Ocena: 2.20 / 5
    Towar popsuty, zwrócony, wymieniony, ale za przesyłkę zwrotną dostałam 13 zł zamiast 19 zł. Pan "kurde" powiedział
    "kurde", że nie ma możliwości sprawdzenia
    "kurde" towaru przed wysyłką. Czyli towar w praktyce okazał się droższy niż wskazywała cena. Pan rozmawia z ludźmi jak z idiotami.
  • ~Woltan / 2019-03-07 19:55
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo fajny sklep. Szybka dostawa i towar zgodny z opisem. Polecam
    ZaletyCeny
    WadyBrak
  • ~Aga / 2018-02-06 23:08
    Ocena: 5.00 / 5
    Szybko i bezproblemowo, najlepszy wybór wśród gier polecam
    ZaletyDostępność i ceny
  • ~krzysiek / 2016-05-27 21:41
    Ocena: 1.60 / 5
    NIE POLWCAM TEGO SPRZEDAWCY TOWAR BARDZO NISKIEJ JAKOSCI NIE UZNAJĄ REKLAMACJI WSZYSTKO WINA URZYTKOWNIKA ,AROGANCKA OBSŁUGA REKLAMACJI , ZMARNOWANE PIENIĄDZE.
    2 MIESIĄCE
  • ~Super8999 / 2011-12-23 02:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Co z tego że liżą tyłki żebyś tylko kupił skoro jak chcesz coś reklamować to wypinają się na ciebie?
    WadyObsługa na zero - NULL po zakupie
  • ~Mistrzkonsoli / 2011-12-18 13:15
    Ocena: 1.60 / 5
    Wybór towaru może i mają ale obsługa klienta zerowa, płyta przyszła uszkodzona i nie chcieli wymienić pudełka banda złodziei i tyle. Wolę kupować na gram.pl albo amazonie. Na amazonie przysłali paczkę bez pilota i bez sprawdzenia zwrócili 15 funtów ale tutaj łaskawe barany każą zdjęcia robić, trzeba się tłumaczyć a rozmowa jak z głupcem. TRAGEDIA i DNO!
    ZaletyNIC
    WadyTragiczna obsługa klienta, zero pomocy, nie wymieniają w razie uszkodzenia, kłamcy i krętacze
  • ~f1setka / 2011-11-03 19:23
    Ocena: 4.60 / 5
    polecam;kontakt,dostawa,obsługa 100% zadowolenia.
  • ~sylwia61 / 2011-03-18 09:16
    Ocena: 5.00 / 5
    Obsługa miła sprawna szybka,dostawa szybka,ceny naprawdę dobre,mają wspaniały asortyment, a jesli czegoś zabraknie natychmiast informują mailem. Nigdy z niczego nie robią problemów.Złożyłam tam 12 zamówień od 2006r.
  • ~19karol52 / 2010-11-22 11:36
    Ocena: 5.00 / 5
    ogromny wybór ofert, łatwość zamawiania, ceny bardzo przystępne, błyskawiczna dostawa, wspaniała obsługa.
    Zaletysame plusy
    Wadybrak
  • ~Dawid / 2010-09-01 22:01
    Ocena: 5.00 / 5
    Jakiś czas temu robiłem tam zakupy bardzo fajny sklepik
    Zaletysame
    Wadybrak
    2 miesiące
  • ~David / 2010-07-28 18:40
    Ocena: 5.00 / 5
    Szybka obsługa tani towar wszystko ok
    Zaletymiła obsługa miskie ceny szybka dostawa
    Wady----
    GTA 4 ok 70 zł
strona 1 z 2
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Merlin.pl
Ocena: 4.18, ilość opinii: 1646
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.73, ilość opinii: 1267
pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.92, ilość opinii: 826
Komputronik.pl
Ocena: 3.62, ilość opinii: 533
Empik.com
Ocena: 2.28, ilość opinii: 450
Gaja Poczta Kwiatowa www.wyslijkwiaty.com
Ocena: 2.65, ilość opinii: 196
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2506
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.54, ilość opinii: 2226
VECTRA
Ocena: 1.72, ilość opinii: 2084
UPC Internet
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1872
Orange Neostrada
Ocena: 1.97, ilość opinii: 1045
Play
Ocena: 1.49, ilość opinii: 875