Posiadam od roku 1Gb, TV od miesiąca. Wszystko działa bez zarzutu.
Zaletyprędkość wysyłania/odbierania
Wadyna razie brak
MiejscowośćJanów
~ZL / 2025-03-02 15:28
Ocena: 2.75 / 5
Od momentu przejścia z internetu światłowodowego 300/300 do teoretycznie lepszego 600/600 zaczęły się problemy. Internet dociera bez problemów i jest faktycznie szybki, choć trafiają się krótkie przerwy (1 di kilku sekund), czego poprzednio nie zauważyłem. Główny problem jest jednak z ruterem (tak podejrzewam) w zakresie współpracy urządzeń przyłączonych do wewnętrznej sieci WiFi. Chodzi o połączenia pomiędzy smartfonem a Chromecastem. Mam dwie tego typu przystawki i przez kilka poprzednich lat bez broblemów obie współpracowały z dwoma różnymi smartfonami. Z nowym ruterem takiej współpracy praktycznie nie ma, chociaż wszystkie te urządzenia zostały prawidłowo włączone do nowej sieci WiFi i każde z nich prawidłowo pracuje z internetem. Kilka razy się udało jakimś cudem, jedna z reguły smartfon nie może znaleźć Chromecasta pomimo, że oba są włączone w tej samej sieci. Pomoc techniczna to droga przez mękę, zawsze odbiera Max-sztuczna inteligencja i choć oczywiście nie może pomóc to wciąż odpowiada to samo, że internet u mnie jest prawidłowy (co sam wiem), a z konsultantem nie chce połączyć. Dwa razy po wielu minutach bezsensownych formułek połączył, jednak uzyskane odpowiedzi nie rozwiązały problemu. Bardzo nieliczne punkty obsługi, w praktyce brak w pobliżu. To chyba mój ostatni rok z INEA.
ZaletyRaczej stabilne połączenie i mało awarii (w przekroju minionych kilku lat).
WadySprzęt (w tym przypadku nowy ruter) stwarza problemy, jak dotąd nierozwiązane. Kontakt bezpośredni, z konsultantem a nie automatem, jest bardzo utrudniony. Zdecydowanie brak odpowiedniej ilości punktów obsługi klienta
MiejscowośćDopiewo
~Krystian / 2025-02-27 13:42
Ocena: 1.00 / 5
Wszystko jest dobrze do czasu podpisania umowy, obiecują lepszy sprzęt niż realnie dostajecie :) omijać szrokim łukiem, to już nie ta sama inea co kiedyś, gdzie dało się dogadać. Teraz liczy się tylko kasa i żeby podpisać umowę później jesteś ignorowany!
Oczywiście nie można liczyć na wyższe prędkości niż 1Gb/s "bo nie mamy tego w ofercie" kiedyś jak chciało się mieć dowolną prędkość to nie było problemu. Do tego fejkowy" stały adres IP który w sumie nie jest stałym adresem ;) PORAŻKA! NIEGDY WIĘCEJ INEII a to to dopiero pierwszy miesiąc umowy...
ZaletyBRAK
WadyCAŁA UMOWA
MiejscowośćPoznań
~Mariom16 / 2025-02-24 11:04
Ocena: 3.75 / 5
Właśnie zadzwoniłem do działu obsługi. Korzystam z internetu od dłuższego czasu i jestem zadowolony. Chciałem skorzystać z jakiejś oferty. Odsyłany na 3 kolejne numery. Ostatnia osoba nie wykazała się żadna inicjatywą i chęcią pomocy. Zero propozycji. Więcej wyciągania ode mnie z konsultanta niż jego pomocy. Beznadziejna obsługa.
ZaletyInternet działa ok.
WadyBeznadziejna obsluga
MiejscowośćPoznań
~Dodziu / 2025-02-20 10:35
Ocena: 4.50 / 5
Generalnie jestem zadowolony z działania TV i netu
ZaletySzybkość internetu, oferta tv
Wadyczasami były problemy techniczne
MiejscowośćRokietnica
~Marek / 2025-02-17 19:01
Ocena: 4.00 / 5
Ogólnie jest dobrze. Prędkość jak na 1000Mbps osiąga zwykle ok. 940Mbps więc spoko. Martwi mnie co innego. Przed zwyżką przepływu z 300Mbps połączenia wi-fi nie zrywały tak często (na modemo-routerze Nokia). Obecnie oba urządzenia są osobno i rwie czasem (router ZTE). Już podnosząc ilość danych zwiększono mi opłaty i nie uśmiecha mi się dokupować wzmacniacza. Powinien być już w cenie. Warto to przemyśleć.
ZaletySzybko ciągnie, szybko wysyła, ok. 940/940 [Mbps]
WadyDość często (imho za często) rwie sygnał wi-fi, może to przez to, że podobno urządzenie przełącza się automatycznie pomiędzy 2,4 a 5 GHz
MiejscowośćLeszno (Wlkp)
~Mania / 2025-02-14 12:24
Ocena: 1.00 / 5
Drogo, zawodnie, usługi nie działają poprawnie, zero refleksji dla klienta za błędy po stronie inea, na infolinii przyjmują reklamację I proponują rabat za usługi a pisemnie odrzucają reklamację wstyd!
Nie wiem dlaczego prosicie mnie o opinię dotyczącą zakupów, skoro odrzuciłam aneks do umowy, ponieważ nie zgadzały się omówione telefonicznie warunki dalszego korzystania z usług.
MiejscowośćKoziegłowy
~Patrycja / 2025-01-30 16:52
Ocena: 2.25 / 5
Od kiedy zdecydowałam się zwiększyć prędkość z 300 na 600 internet gorzej chodzi. Cały czas się zawiesza zarówno wi-fi na telefonie i nawet Netflix w tv ci się nigdy wcześniej przy prędkości 300 nie zdarzało. Place więcej za gorszą jakość
WadyZawieszanie się internetu
MiejscowośćPudliszki
~Stanislaw / 2025-01-30 13:03
Ocena: 2.25 / 5
Nie działają programy informacyjne Polsat News i TVN24. Byłem osobiście w INEA przy ul. Polnej. Poradzono mi przycisnąć żółty przycisk na pilocie ale nie działa. Niemożliwe jest się do Państwa dodzwonić:(( Chyba rozwiążę tę umowę. IDK 631803
~Agata / 2025-01-30 10:27
Ocena: 3.25 / 5
Internet działa dobrze, obsługa klienta w salonie - ok, bywa lepiej, bywa gorzej.
Obsługa klienta zdalnie nie istnieje, czekam ponad 2 miesiące na odpowiedzi na maile, cisza, nie odpisują.
Faktur np. do rozliczeń z pracodawcą bez dodatkowych opłat za ich wystawienie nie uświadczycie, takie ukryte dodatkowe koszty.
Cyberbezpieczeństwo, ochrona danych klientów, RODO na najniższym możliwym poziomie. Dane wykorzystywane w sposób nieprawidłowy i przesyłane i przetwarzane bez wskazania celu użytkownikowi, bez jego zgody w sposób niezabezpieczony.
ZaletyInternet, cena
WadyObsługa klienta, nieprawidłowa ochrona danych, brak RODO, dodatkowe ukryte koszty
MiejscowośćPoznań
~Filip / 2025-01-23 13:43
Ocena: 3.50 / 5
1) Problem z terminem instalacji, muszelismy szukac inny do tego ktory byl umowiony. Uzywam pierwszy miesiac i juz byla awaria prawie pol dnia. Wiekszego rotera chyba juz nie moglo byc, potrzebne 2 gniazdka do podlaczenie rotera. No cena to wynagradza, ale ......
ZaletyTanio na ta chwile
WadyPotrzebne 2 gniazdka do podlaczenie, pierwszy miesiac juz awaria, problem z umowieniem tterminu intalacji
MiejscowośćGdansk - siedlce
~Magda / 2025-01-23 13:20
Ocena: 1.00 / 5
Ogromny problem z umówieniem terminu montażu, do tego umówiony termin okazał się nieaktualny!!! Innym razem po 2 godzinach oczekiwania na montera dostałam telefon, że wizyta nieaktualna. Długi czas oczekiwania na kolejny termin. Brak poszanowania czasu klienta.
MiejscowośćSwarzędz
~DJ ZG / 2025-01-20 12:55
Ocena: 4.25 / 5
Polecam po 1 miesiącu używania światłowodu.
+ Stabilny, szybki, tani.
Montaż (za drugim podejściem) bardzo sprawny i czysty.
- Problem z dotrzymaniem terminu montażu. Instalator nie dość, że nie przyjechał to jeszcze nikt mnie ne powiadomił i straciłem cały dzień urlopu.
ZaletyStabilny, szybki, tani.
Montaż (za drugim podejściem) bardzo sprawny i czysty.
WadyProblem z dotrzymaniem terminu montażu. Instalator nie dość, że nie przyjechał to jeszcze nikt mnie ne powiadomił i straciłem cały dzień urlopu.
MiejscowośćZielona Góra
~Aleksandra / 2025-01-16 18:33
Ocena: 2.00 / 5
Nie mam dostępu do faktury.Drukarka nie współpracuje z laptopem, pomimo,że wcześniej była niezawodna.Teraz jest wciąż problem ale tylko w sieci INEA.Obraz w telewizji często jest przerywany i występuje komunikat,że zmień kanał albo czekaj na łącze??!!
MiejscowośćLipnica
~Tomasza / 2025-01-16 09:26
Ocena: 1.00 / 5
Chciałabym zobaczyć fakturę, ale nigdzie nie można jej znaleźć, chociaż miała być dostępna przez aplikację.
Kontakt z obsługą niedostępny.
MiejscowośćGoliszow
~Przemek / 2025-01-14 01:28
Ocena: 4.50 / 5
internet mam od 4 lat , nigdy nie zawiodł. od miesiąca 1GB, jestem zadowolony.
MiejscowośćGodurowo
~Dawid / 2025-01-08 11:41
Ocena: 1.25 / 5
I po wielu latach skorzystałem z nowej usługi jeden Giga i teraz mam same problemy z internetem zrywanie Internetu przede wszystkim router który miał być bardzo mocne w moim domu jednorodzinnym nie daję rady
~Mariusz / 2025-01-03 21:39
Ocena: 5.00 / 5
Świetny internet wszystko śmiga dobrze polecam!
Zaletymariusz-koscielny@wp.pl
Wadymariusz-koscielny@wp.pl
~Dariusz / 2025-01-03 16:59
Ocena: 4.25 / 5
Posiadam pakiet Internet, Telewizja, Telefon i wszystko światłowodem śmiga jak należy. Cena ???? .Jedyny minus i to bardzo poważny (konkurencja trochę wam w tym temacie uciekła)to brak w ofercie karty eSIM . Fajnie by było móc korzystać np. z IPada cellular jak z Iphona ale fizyczna karta SIM może być tylko jedna ,brak możliwości wyrobienia duplikatu. Mam nadzieję że wkrótce się doczekam, życzę sukcesów w Nowym Roku.