Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

INEA opinie

Ocena na podstawie 1092 opinii

2.08 / 5

  • Obsługa klienta
    1.92
  • Oferta
    1.97
  • Cena/Jakość
    1.58
  • Parametry
    2.31
  • Cena
    2.21
  • Niezawodność
    2.01

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 55
  • ~Grzegorz / 2025-03-03 16:24
    Ocena: 4.50 / 5
    Posiadam od roku 1Gb, TV od miesiąca. Wszystko działa bez zarzutu.
    Zaletyprędkość wysyłania/odbierania
    Wadyna razie brak
    MiejscowośćJanów
  • ~ZL / 2025-03-02 15:28
    Ocena: 2.75 / 5
    Od momentu przejścia z internetu światłowodowego 300/300 do teoretycznie lepszego 600/600 zaczęły się problemy. Internet dociera bez problemów i jest faktycznie szybki, choć trafiają się krótkie przerwy (1 di kilku sekund), czego poprzednio nie zauważyłem. Główny problem jest jednak z ruterem (tak podejrzewam) w zakresie współpracy urządzeń przyłączonych do wewnętrznej sieci WiFi. Chodzi o połączenia pomiędzy smartfonem a Chromecastem. Mam dwie tego typu przystawki i przez kilka poprzednich lat bez broblemów obie współpracowały z dwoma różnymi smartfonami. Z nowym ruterem takiej współpracy praktycznie nie ma, chociaż wszystkie te urządzenia zostały prawidłowo włączone do nowej sieci WiFi i każde z nich prawidłowo pracuje z internetem. Kilka razy się udało jakimś cudem, jedna z reguły smartfon nie może znaleźć Chromecasta pomimo, że oba są włączone w tej samej sieci. Pomoc techniczna to droga przez mękę, zawsze odbiera Max-sztuczna inteligencja i choć oczywiście nie może pomóc to wciąż odpowiada to samo, że internet u mnie jest prawidłowy (co sam wiem), a z konsultantem nie chce połączyć. Dwa razy po wielu minutach bezsensownych formułek połączył, jednak uzyskane odpowiedzi nie rozwiązały problemu. Bardzo nieliczne punkty obsługi, w praktyce brak w pobliżu. To chyba mój ostatni rok z INEA.
    ZaletyRaczej stabilne połączenie i mało awarii (w przekroju minionych kilku lat).
    WadySprzęt (w tym przypadku nowy ruter) stwarza problemy, jak dotąd nierozwiązane. Kontakt bezpośredni, z konsultantem a nie automatem, jest bardzo utrudniony. Zdecydowanie brak odpowiedniej ilości punktów obsługi klienta
    MiejscowośćDopiewo
  • ~Krystian / 2025-02-27 13:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystko jest dobrze do czasu podpisania umowy, obiecują lepszy sprzęt niż realnie dostajecie :) omijać szrokim łukiem, to już nie ta sama inea co kiedyś, gdzie dało się dogadać. Teraz liczy się tylko kasa i żeby podpisać umowę później jesteś ignorowany!

    Oczywiście nie można liczyć na wyższe prędkości niż 1Gb/s "bo nie mamy tego w ofercie" kiedyś jak chciało się mieć dowolną prędkość to nie było problemu. Do tego fejkowy" stały adres IP który w sumie nie jest stałym adresem ;) PORAŻKA! NIEGDY WIĘCEJ INEII a to to dopiero pierwszy miesiąc umowy...
    ZaletyBRAK
    WadyCAŁA UMOWA
    MiejscowośćPoznań
  • ~Mariom16 / 2025-02-24 11:04
    Ocena: 3.75 / 5
    Właśnie zadzwoniłem do działu obsługi. Korzystam z internetu od dłuższego czasu i jestem zadowolony. Chciałem skorzystać z jakiejś oferty. Odsyłany na 3 kolejne numery. Ostatnia osoba nie wykazała się żadna inicjatywą i chęcią pomocy. Zero propozycji. Więcej wyciągania ode mnie z konsultanta niż jego pomocy. Beznadziejna obsługa.
    ZaletyInternet działa ok.
    WadyBeznadziejna obsluga
    MiejscowośćPoznań
  • ~Dodziu / 2025-02-20 10:35
    Ocena: 4.50 / 5
    Generalnie jestem zadowolony z działania TV i netu
    ZaletySzybkość internetu, oferta tv
    Wadyczasami były problemy techniczne
    MiejscowośćRokietnica
  • ~Marek / 2025-02-17 19:01
    Ocena: 4.00 / 5
    Ogólnie jest dobrze. Prędkość jak na 1000Mbps osiąga zwykle ok. 940Mbps więc spoko. Martwi mnie co innego. Przed zwyżką przepływu z 300Mbps połączenia wi-fi nie zrywały tak często (na modemo-routerze Nokia). Obecnie oba urządzenia są osobno i rwie czasem (router ZTE). Już podnosząc ilość danych zwiększono mi opłaty i nie uśmiecha mi się dokupować wzmacniacza. Powinien być już w cenie. Warto to przemyśleć.
    ZaletySzybko ciągnie, szybko wysyła, ok. 940/940 [Mbps]
    WadyDość często (imho za często) rwie sygnał wi-fi, może to przez to, że podobno urządzenie przełącza się automatycznie pomiędzy 2,4 a 5 GHz
    MiejscowośćLeszno (Wlkp)
  • ~Mania / 2025-02-14 12:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Drogo, zawodnie, usługi nie działają poprawnie, zero refleksji dla klienta za błędy po stronie inea, na infolinii przyjmują reklamację I proponują rabat za usługi a pisemnie odrzucają reklamację wstyd!
    ZaletyBrak
    WadySłaby internet, źle działające tv, fatalny zasięg.
    MiejscowośćWojnowice
  • ~Beata / 2025-02-05 10:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem dlaczego prosicie mnie o opinię dotyczącą zakupów, skoro odrzuciłam aneks do umowy, ponieważ nie zgadzały się omówione telefonicznie warunki dalszego korzystania z usług.
    MiejscowośćKoziegłowy
  • ~Patrycja / 2025-01-30 16:52
    Ocena: 2.25 / 5
    Od kiedy zdecydowałam się zwiększyć prędkość z 300 na 600 internet gorzej chodzi. Cały czas się zawiesza zarówno wi-fi na telefonie i nawet Netflix w tv ci się nigdy wcześniej przy prędkości 300 nie zdarzało. Place więcej za gorszą jakość
    WadyZawieszanie się internetu
    MiejscowośćPudliszki
  • ~Stanislaw / 2025-01-30 13:03
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie działają programy informacyjne Polsat News i TVN24. Byłem osobiście w INEA przy ul. Polnej. Poradzono mi przycisnąć żółty przycisk na pilocie ale nie działa. Niemożliwe jest się do Państwa dodzwonić:(( Chyba rozwiążę tę umowę. IDK 631803
  • ~Agata / 2025-01-30 10:27
    Ocena: 3.25 / 5
    Internet działa dobrze, obsługa klienta w salonie - ok, bywa lepiej, bywa gorzej.
    Obsługa klienta zdalnie nie istnieje, czekam ponad 2 miesiące na odpowiedzi na maile, cisza, nie odpisują.
    Faktur np. do rozliczeń z pracodawcą bez dodatkowych opłat za ich wystawienie nie uświadczycie, takie ukryte dodatkowe koszty.
    Cyberbezpieczeństwo, ochrona danych klientów, RODO na najniższym możliwym poziomie. Dane wykorzystywane w sposób nieprawidłowy i przesyłane i przetwarzane bez wskazania celu użytkownikowi, bez jego zgody w sposób niezabezpieczony.
    ZaletyInternet, cena
    WadyObsługa klienta, nieprawidłowa ochrona danych, brak RODO, dodatkowe ukryte koszty
    MiejscowośćPoznań
  • ~Filip / 2025-01-23 13:43
    Ocena: 3.50 / 5
    1) Problem z terminem instalacji, muszelismy szukac inny do tego ktory byl umowiony. Uzywam pierwszy miesiac i juz byla awaria prawie pol dnia. Wiekszego rotera chyba juz nie moglo byc, potrzebne 2 gniazdka do podlaczenie rotera. No cena to wynagradza, ale ......
    ZaletyTanio na ta chwile
    WadyPotrzebne 2 gniazdka do podlaczenie, pierwszy miesiac juz awaria, problem z umowieniem tterminu intalacji
    MiejscowośćGdansk - siedlce
  • ~Magda / 2025-01-23 13:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Ogromny problem z umówieniem terminu montażu, do tego umówiony termin okazał się nieaktualny!!! Innym razem po 2 godzinach oczekiwania na montera dostałam telefon, że wizyta nieaktualna. Długi czas oczekiwania na kolejny termin. Brak poszanowania czasu klienta.
    MiejscowośćSwarzędz
  • ~DJ ZG / 2025-01-20 12:55
    Ocena: 4.25 / 5
    Polecam po 1 miesiącu używania światłowodu.

    + Stabilny, szybki, tani.
    Montaż (za drugim podejściem) bardzo sprawny i czysty.

    - Problem z dotrzymaniem terminu montażu. Instalator nie dość, że nie przyjechał to jeszcze nikt mnie ne powiadomił i straciłem cały dzień urlopu.
    ZaletyStabilny, szybki, tani.
    Montaż (za drugim podejściem) bardzo sprawny i czysty.
    WadyProblem z dotrzymaniem terminu montażu. Instalator nie dość, że nie przyjechał to jeszcze nikt mnie ne powiadomił i straciłem cały dzień urlopu.
    MiejscowośćZielona Góra
  • ~Aleksandra / 2025-01-16 18:33
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie mam dostępu do faktury.Drukarka nie współpracuje z laptopem, pomimo,że wcześniej była niezawodna.Teraz jest wciąż problem ale tylko w sieci INEA.Obraz w telewizji często jest przerywany i występuje komunikat,że zmień kanał albo czekaj na łącze??!!
    MiejscowośćLipnica
  • ~Tomasza / 2025-01-16 09:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałabym zobaczyć fakturę, ale nigdzie nie można jej znaleźć, chociaż miała być dostępna przez aplikację.
    Kontakt z obsługą niedostępny.
    MiejscowośćGoliszow
  • ~Przemek / 2025-01-14 01:28
    Ocena: 4.50 / 5
    internet mam od 4 lat , nigdy nie zawiodł. od miesiąca 1GB, jestem zadowolony.
    MiejscowośćGodurowo
  • ~Dawid / 2025-01-08 11:41
    Ocena: 1.25 / 5
    I po wielu latach skorzystałem z nowej usługi jeden Giga i teraz mam same problemy z internetem zrywanie Internetu przede wszystkim router który miał być bardzo mocne w moim domu jednorodzinnym nie daję rady
  • ~Mariusz / 2025-01-03 21:39
    Ocena: 5.00 / 5
    Świetny internet wszystko śmiga dobrze polecam!


    Zaletymariusz-koscielny@wp.pl
    Wadymariusz-koscielny@wp.pl
  • ~Dariusz / 2025-01-03 16:59
    Ocena: 4.25 / 5
    Posiadam pakiet Internet, Telewizja, Telefon i wszystko światłowodem śmiga jak należy. Cena ???? .Jedyny minus i to bardzo poważny (konkurencja trochę wam w tym temacie uciekła)to brak w ofercie karty eSIM . Fajnie by było móc korzystać np. z IPada cellular jak z Iphona ale fizyczna karta SIM może być tylko jedna ,brak możliwości wyrobienia duplikatu. Mam nadzieję że wkrótce się doczekam, życzę sukcesów w Nowym Roku.
    MiejscowośćGowarzewo
strona 1 z 55
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4434
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3495
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3200
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2237
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4535
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3911
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2956
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2561
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2012
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1261