WadyBrak profesjonalizmu I poszanowania prywatności klienta
strona 1 z 56
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~M / 2025-04-20 20:30
Internet tragedia, ciągle przerywa. Pod pozorem prac serwisowych włamują się na router. Wyobraźcie sobie że wlasciel wchodzi bez uprzedzenia i nieobecności do mieszkania które wynajmujecie aby naprawić cieknący kran. Brak profesjonalizmu i poszanowania prywatności. -
-
~Zawiedziony / 2025-04-15 20:37
Nie polecam, odcięło mi internet podkreślę że pracuję zdanie, zero pomocy, po rozmowie z botem info że temat ogarnięty a internetu nadal brak. Pani z technicznego poinformowała mnie że nie pomoże nie wyśle technika jedyne co może to zaproponować nową droższą ofertę ponieważ moja umowa już jest stara i
przykro im że nie mogę pracować zdalnie ale nie pomogą. Myślałem że takich sytuacji już nie ma że firma dba o klienta a tutaj taka żenada. Musiałem pokryć urlopem 2 dni tak mnie INEA załatwiła. ☹️MiejscowośćWrześnia -
~Adam / 2025-04-10 18:02
Mam światłowód. Bardzo często zrywane połączenie internetowe, które jest trudne do udowodnienia. Kiepskiej jakości routery, które mają słaby zasieg wifi. Po wymianie na rzekomo lepszy, działa jeszcze gorzej niż poprzedni, miał być nowoczesny. Wydłużona ścieżka połączenia z konsultantem technicznym, który pewnie musi załatwić jednocześnie kilku odbiorców bo odpowiedzi pisze z dużym opóźnieniem. ZaletyMili konsultanci i chętni do pomocy.WadyWyjątkowo kiepski sprzęt, modemy i routery.MiejscowośćKonin -
~CUD / 2025-04-10 11:55
Inea jako właściciel światłowodu u mnie na wsi to jedynyna słuszna opcja..
Zgłoszenia o awariach/naprawach natychmiastowe w aplikacji/sms - u innych "dostawców" którzy jadą na światłowodzie INEI takich informacji BRAK.
Internet działa idealnie,ewentualne naprawy całą dobe w każdy dzień.
NA Wsi tylko INEA!
Polecam!MiejscowośćZabrodzie -
~Katarzyna / 2025-04-07 07:03
Uszkodzona sciana , na montera czekalam dwa terminy , bo zjawił się w niewłaściwych godzinach , za drugim razem wogole sue nie zjawił, A moja natka ma podpisaną umowę ba telefon stacjonarny , który nie działa- brak sygnału ZaletyNie widzęWadyUszkodzona sciana w dwóch miejscach , musze wynająć osobe , która to poprawiMiejscowośćPoznań -
~Tima / 2025-04-02 17:59
Nie polecam, podaja nie prawdziwe informacje na infolinii. Internet czesto sie wiesza
Jestescie najgorsza firma z jaka wspótpracowatem!!!???? -
~Eve35 / 2025-04-02 00:23
Nie jestem zadowolona ani z internetu od inei ani z telewizji co jakiś czas telewizja jakby się resetowała sama gaśnic na chwilę i się włącza wifi jest tragiczne nie w całym domu działa i jeszcze co noc koło północy nie ma internetu od jakiegoś czasu WadyWszystkoMiejscowośćPoznań -
~tcw / 2025-03-31 08:20
Jestem abonentem Inea od wielu lat,przez te wszystkie lata miałem problem z internetem zaledwie kilka razy i to przez chwilę. Internet stabilny,szybki i cena przystępna ZaletyStabilność,niezawodnośćWadybrak wad, może cena mogła by być trochę niższa -
-
~juyy / 2025-03-19 01:05
Słaby provider. Internet tnie non stop ...jestem w tym wiele lat -na prawdę prawdopodobnie najgorzej co można wybrać ZaletybrakWadytnie zawszeMiejscowośćPoznań -
~Wojciech / 2025-03-14 12:53
Tragedia komunikacyjna. Zero reakcji na moje reklamację. Prędkość usługi odbiega zdecydowanie od umownej. ZaletySzybkość aktywacji uslugiWadyPrędkość niższa od umownej, zerową reakcja na wysyłane wiadomościMiejscowośćPoznań -
~Mieszko / 2025-03-11 00:15
Inea nie wykonuje zamówionych usług, infolinię obsługuje tragiczny bot, brak kontaktu z żywymi pracownikami, aplikacja przez 90% czasu ma zablokowaną możliwość zgłaszania awarii, brak rekompensat za dni kiedy nie działa internet, jedno wielkie oszustwo i chamstwo wobec klientów. MiejscowośćPoznań -
~Wojciech / 2025-03-10 12:17
Przedłużanie / zmiana umowy to makabra.
Reklamacja również. Brak osoby przypisanej do obsługi konkretnego klienta w połączeniu z brakiem obiegu informacji w firmie zmusza Ciebie jako klienta do czasochłonnego procesu nadzoru nad najprostszą sprawą. Osoby korespondujące z klientem zmieniają się jak w loteryjce i nie masz możliwości rozmowy z autorem e-mailowej odpowiedzi. E-mail negujący stanowisko Inei trafia do innej osoby, nie do autora wcześniejszej korespondencji. "ZaletyPo długich kilkudniowych wymianach korespondencji dla sytuacji jednoznacznych, gdy nie ma podstaw do podważenia stanowiska klienta, udzielą upustu w fakturzeWadyBrak obiegu informacji w firmieMiejscowośćPulawy -
~Marcin / 2025-03-07 13:31
Prawie wszystko super.czasami coś się dzieje z netem MiejscowośćKonin -
~Rehreich / 2025-03-07 07:35
Jak czytam opinie i porownuje z wlasna dochodze do wrazenia ze nowe uzywane routery obslugujace sieci 2,4 i 5 ghz winni byc standardowo ustawieni tak zeby to byly oddzielne sieci ktore mozna tez oddzielnie sterowac bo z wlasnego doswiadczenia wiem ze niektore sprzety wymagaja 2,4 ghz i tak dlugo jak sie manualnie te sieci nie podzieli nie dzialaja bo sie nie odnajduja.
do obslugi klienta rzeczywiscie jest tak ze punktow jest malo i w dodatku takie punkty w centrach handlowych zostaly zlikwidowane co utrudnia kontakt z pracownikami Inea. odmienny temat jest maks ktory bardziej szkodzi i przezkadza (mi osobiscie ani razu nie mogl pomoc) jak pomaga i trzeba sie zastanowic czy taki odstraszac klientow Ineai jest potrzebny. A procownicy obslugi klienta sa bardzo bardzo roznorodni spotykalem juz takich co w ogole lepiej by do pracy nie przychodzily ale sa tez takie perelki ktore rozumieja klienta doradza i pomoga tak zeby klient byl zadowolony. ostatnio sie przeprowadzilem i chcialem przez jakis czas w ba lokalizacjach miec dostep do netu. pierwszy kontak nic kompletnie oprocz podpisz pan nowa umowe....nastepna proba nie jest pan wpisany do umowy (bo na zone leci) wiec nie pogadamy z panemm a ja sie zajmuje technicznymi sprawami a zona platnosciami, ale to nikogo nie interesuje...trzecie podejcie przekierunkowanie do dzialu utrzymania klienta i tam moglem ustalic jak to zrobic i mozna bylo ze mna ustalic techniczen detaile kiedy co podlaczyc i wylaczyc i na koniec jak sie zblizal termin instalaicji dwa trzy telefony czy juz mozna zainstalowac pomimo ze termin byl jasno okreslony ze po pewnej dacie dopiero. na koniec sie wszystko udalo i 1 gb smiga i warto znalesc i wspierac akie perelki w waszej ekipie bo oni sprawiaja ze klienci sa z wami a tym co od bolu glowy ida do obslugi klienta podzienkowac bo sami tez by nie chcieli byc tak obslugiwani jak to robia...Zaletystabilny szybki internet 1 gb co wystarcza na trzy miejsca pracy plus dziecko w sieci i jeszcze rezerwy saWadyobsluga klientaMiejscowośćKamionki -
~Grzegorz / 2025-03-03 16:24
Posiadam od roku 1Gb, TV od miesiąca. Wszystko działa bez zarzutu. Zaletyprędkość wysyłania/odbieraniaWadyna razie brakMiejscowośćJanów -
~ZL / 2025-03-02 15:28
Od momentu przejścia z internetu światłowodowego 300/300 do teoretycznie lepszego 600/600 zaczęły się problemy. Internet dociera bez problemów i jest faktycznie szybki, choć trafiają się krótkie przerwy (1 di kilku sekund), czego poprzednio nie zauważyłem. Główny problem jest jednak z ruterem (tak podejrzewam) w zakresie współpracy urządzeń przyłączonych do wewnętrznej sieci WiFi. Chodzi o połączenia pomiędzy smartfonem a Chromecastem. Mam dwie tego typu przystawki i przez kilka poprzednich lat bez broblemów obie współpracowały z dwoma różnymi smartfonami. Z nowym ruterem takiej współpracy praktycznie nie ma, chociaż wszystkie te urządzenia zostały prawidłowo włączone do nowej sieci WiFi i każde z nich prawidłowo pracuje z internetem. Kilka razy się udało jakimś cudem, jedna z reguły smartfon nie może znaleźć Chromecasta pomimo, że oba są włączone w tej samej sieci. Pomoc techniczna to droga przez mękę, zawsze odbiera Max-sztuczna inteligencja i choć oczywiście nie może pomóc to wciąż odpowiada to samo, że internet u mnie jest prawidłowy (co sam wiem), a z konsultantem nie chce połączyć. Dwa razy po wielu minutach bezsensownych formułek połączył, jednak uzyskane odpowiedzi nie rozwiązały problemu. Bardzo nieliczne punkty obsługi, w praktyce brak w pobliżu. To chyba mój ostatni rok z INEA. ZaletyRaczej stabilne połączenie i mało awarii (w przekroju minionych kilku lat).WadySprzęt (w tym przypadku nowy ruter) stwarza problemy, jak dotąd nierozwiązane. Kontakt bezpośredni, z konsultantem a nie automatem, jest bardzo utrudniony. Zdecydowanie brak odpowiedniej ilości punktów obsługi klientaMiejscowośćDopiewo -
-
~Krystian / 2025-02-27 13:42
Wszystko jest dobrze do czasu podpisania umowy, obiecują lepszy sprzęt niż realnie dostajecie :) omijać szrokim łukiem, to już nie ta sama inea co kiedyś, gdzie dało się dogadać. Teraz liczy się tylko kasa i żeby podpisać umowę później jesteś ignorowany!
Oczywiście nie można liczyć na wyższe prędkości niż 1Gb/s "bo nie mamy tego w ofercie" kiedyś jak chciało się mieć dowolną prędkość to nie było problemu. Do tego fejkowy" stały adres IP który w sumie nie jest stałym adresem ;) PORAŻKA! NIEGDY WIĘCEJ INEII a to to dopiero pierwszy miesiąc umowy...ZaletyBRAKWadyCAŁA UMOWAMiejscowośćPoznań -
~Mariom16 / 2025-02-24 11:04
Właśnie zadzwoniłem do działu obsługi. Korzystam z internetu od dłuższego czasu i jestem zadowolony. Chciałem skorzystać z jakiejś oferty. Odsyłany na 3 kolejne numery. Ostatnia osoba nie wykazała się żadna inicjatywą i chęcią pomocy. Zero propozycji. Więcej wyciągania ode mnie z konsultanta niż jego pomocy. Beznadziejna obsługa. ZaletyInternet działa ok.WadyBeznadziejna obslugaMiejscowośćPoznań -
~Dodziu / 2025-02-20 10:35
Generalnie jestem zadowolony z działania TV i netu ZaletySzybkość internetu, oferta tvWadyczasami były problemy techniczneMiejscowośćRokietnica -
~Marek / 2025-02-17 19:01
Ogólnie jest dobrze. Prędkość jak na 1000Mbps osiąga zwykle ok. 940Mbps więc spoko. Martwi mnie co innego. Przed zwyżką przepływu z 300Mbps połączenia wi-fi nie zrywały tak często (na modemo-routerze Nokia). Obecnie oba urządzenia są osobno i rwie czasem (router ZTE). Już podnosząc ilość danych zwiększono mi opłaty i nie uśmiecha mi się dokupować wzmacniacza. Powinien być już w cenie. Warto to przemyśleć. ZaletySzybko ciągnie, szybko wysyła, ok. 940/940 [Mbps]WadyDość często (imho za często) rwie sygnał wi-fi, może to przez to, że podobno urządzenie przełącza się automatycznie pomiędzy 2,4 a 5 GHzMiejscowośćLeszno (Wlkp)
strona 1 z 56
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »