Opiniami warto się dzielić!

Ultima.pl opinie

Ocena na podstawie 31 opinii

2.38 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.72
  • Dostawa
    2.11
  • Poziom cen
    2.63
  • Łatwość zamawiania
    3.04
  • Asortyment
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 2
  • / 2024-01-15 17:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamowilem towar, produktow nie bylo w sklepie, oraz zadnego kontaktu ze mna po 1,5 tygidniowym oczekiwaniu zarzadalem zwrotu pieniedzy.

    Nie polecam!!!!!!!!! Gdyby sklep chociaz skontaktowal sie ze mna nie pisal bym tej opini.
    Odradzam ten sklep omijajcie go!!!
    ZaletyZadnych same wady
  • / 2023-08-19 17:49
    Ocena: 2.60 / 5
    Zamów grę przed premierą żeby ją dostać 3 dni po. To jest właśnie Ultima.pl
  • / 2023-04-25 10:05
    Ocena: 1.00 / 5
    nie zwracają pieniędzy - idę do prawnika ze swoim problemem
    Zaletyżadnych
    Wadyoszustwo
  • / 2023-04-25 10:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Po odesłaniu przesyłki do firmy ultima - zamówiony produkt był wybrakowany - można jedynie pomarzyć o zwrocie środków.
    Mimo obietnic że zwrot został zlecony od miesiąca nie można doprosić się własnych pieniędzy.
    ZaletyBrak
    WadyBrak wiarygodnych informacji.
  • / 2022-03-17 13:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści, produkt nie dotarł do mnie po 2 latach i nie zwrócono mi nadal pieniędzy, odzewu brak :)))
    WadyOszustwo
  • / 2022-03-16 14:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem grę a przysłano mi inną gorszą . Dzwoniłem nikt nie odbierał .
    ZaletyBrak
    WadyOszustwa
    Drogie Gry
    Przysyłają nie to co się zamówiło
    Problemy z kontaktem sklepu
  • / 2021-12-10 09:40
    Ocena: 2.60 / 5
    Rzecz w momencie zakupu dostępna, po kilku dniach zamówienie anulowane, zwrot pieniędzy. Zdarzają się pomyłki, braki, to zrozumiałe, ale cała procedura anulowania bez słowa, a wystarczyłby chociaż prosty mail z "przepraszamy". Szkoda.
  • / 2020-12-09 13:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Nikt nie odbiera telefonów (22 10 10 402). Rozłącza automatycznie. Nikt nie odpisuje na wiadomości na czacie na FB. Nikt nie odpisuje na maile. KPINA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • / 2018-08-18 00:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam sklepu Ultima.pl. Zamówiłam grę Resident Evil 7, zgodnie z opisem na stronie dostawa miała nastąpić w ciągu 3-7 dni. Po tym czasie dostałam informację, że przez opóźnienie wysyłki przez dystrybutorów realizacja zamówienia może zająć 14 dni roboczych. Gra dalej nie została wysłana więc skontaktowałam się ze sklepem i dostałam następującą informację: „Powodem opóźnienia realizacji zamówienia jest brak dostarczania przez dystrybutora produktu, który znajduje się w Państwa zamówieniu. Niestety tytuł ten nie będzie już osiągalny.” Co ciekawe gra którą zamówiłam jest cały czas dostępna na stronie z podniesioną ceną i czasem realizacji zamówienia 3-7 dni. Ponownie skontaktowałam się ze sklepem i poprosiłam o zwrot pieniędzy. Na szczęście przelew otrzymałam po 3 dniach. Niestety niesmak pozostaje – szkoda czasu i nerwów. Sklep internetowy wprowadza klientów w błąd – oferuje towar którego sklep nie posiada chociaż na stronie internetowej cały czas jest dostępny.
  • / 2018-04-20 18:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Kolejność realizacji zamówienia w dzień premier to „pierwszy-lepszy”, nie ważnie jak wcześniej zrobiłeś zamówienie. Kurier w dzień premiery - cudo, ale jeżeli chcesz odebrać osobiście rano - już wyprzedane. Nawet twoje zamówienie. Sprawdzane na Monster Hunter i God of War.
    Nie polecam.

    PS na innych stronach opinij są jeszcze więc ciekawe historii z tym sklepem
    WadyDostawa kurierska
    Priorytety klienckie
    Obsługa
    Oczekiwanie realizacji zamówienia
  • / 2017-05-10 06:01
    Ocena: 5.00 / 5
    Przystępne ceny niektórych produktów, tania przesyłka, szybka dostawa.
    Rudołtowice
  • / 2017-01-19 16:18
    Ocena: 4.60 / 5
    Kupuję w Ultimie od dobrych 10 lat i jeszcze nigdy się na tej firmie nie zawiodłem.Obsluga miła ,szybka wysyłka,przyzwoite ceny i bogaty asortyment ktorego na próżno szukać u konkurencji.Preordery to świętość i nikt wam nie anuluje zamowienia jak mają to w zwyczaju inne sklepy bo cena poszła do góry.Polecam to uczciwa i solidna firma.
    ZaletyBogaty asortyment,preordery to świętość,szybka wysyłka i kompetentna obsługa.
  • / 2016-11-26 18:55
    Ocena: 4.20 / 5
    Paczka doszła w dobrym stanie i została nadana tego samego dnia, chociaż przydałyby się wprowadzić inne opcje dostawy.
  • / 2016-09-02 13:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Cały ten sklep to jeden wielki żart, zamówiłem w promocji Gutar Hero z 2 gitarami, na stronie było napisane że dostawa nastąpi w ciągu 3-5 dni. Czekam a towaru nie ma, otrzymałem maila o jakimś problemie z dostawą dzwonie na infolinie i okazało się że dostawa zostanie opóźniona o tydzień z winy producenta. Czekam a towaru nie widać, tym razem żadnego maila ani nic. Dzwonie ponownie obsługa oczywiście nie miła i opryskliwa okazuje się ze dostawa została ponownie przesunięta na piątek za dwa tygodnie ( po pytaniu o rekompensatę za ta sytuacje zostałem nie mile spławiony. ) W tym momencie moja cierpliwość jest już silnie nadszarpnięta ale wciąż grzecznie rozmawiam z obsługa klienta która robi ze mnie idiotę i czekam. Piątek mija a status zamówienia na ich stronie się nie zmienia... W poniedziałek dzwonie i nagle okazuje się że podobno dopiero dzisiaj otrzymali dostawę i będą rozsyłać towar i do końca tygodnia mam w końcu go otrzymać (po miesiącu opóźnienia i dzwonienia o opłacony z góry towar)... Czekam i ku braku mojego zdziwienia w piątek status zamówienia jaki na stronie był taki jest. A wiec powiedziałem dosyć zadzwoniłem i zażądałem zwrotu pieniędzy. O dziwo obsługa z czysta przyjemnością anulowała moje zamówienie. Czekam teraz na zwrot pieniędzy. Mam nadzieje że nie biedzie takiej samej sytuacji. Pozwolę sobie wspomnieć że cały ten czas towar który zamówiłem znajdował się na stronie z podniesioną ceną i czasem realizacji zamówienia 3-5 dni. (może chcieli abym anulował zamówienie i kupił drożej???)



    Podsumowując sklep zalecam omijać jak zarazę, nie polecił bym go nikomu, zabiorą twoje pieniądze po czym będą milczeli. Nie wiem czy ta firma to jeden wielki przekręt czy jest po prostu nieudolnie prowadzona.
    WadyCały sklep
  • / 2016-05-24 11:57
    Ocena: 1.80 / 5
    Od dłuższego czasu obserwuje niezrozumiały trend stosowany w sklepie. Klient jest regularnie olewany. Zamówienie przedpremierowe overwatch zamówiłem w dniu 2015/11/13 premiera 24/05/2016. W dniu premier okazuje się że towar nie dojechał. Pół roku przygotowań sklepu na premierę poszło psu w dupę. Jak można polegać na tej firmie. Chciałbym także nadmienić że to nie pierwszy przypadek takiego zachowania.Dla mnie było to ostanie zamówienie w Ultimie. Nie polecam a nawet odradzam wszystkim którzy chcą bezstresowo kupić wyczekiwaną grę.
    WadyBałagan, brak reakcji na pojawiające się problemy ze strony obsługi, nieprzyjemna obsługa mająca wszystko w d...e.
  • / 2016-02-13 13:19
    Ocena: 3.40 / 5
    Swego czasu to był naprawdę bardzo dobry sklep, ale coś się zmieniło. Na ostatnie kilka moich zamówień jedno czy dwa dostałem na czas i bez problemów. Nauczyłem się, że nie można w tym sklepie zamawiać rzeczy z przedpłatą bo zdarzało się, że za towar dostępny na stronie zapłaciłem i nagle okazuje się, że nie ma go na stanie i będzie... za tydzień. Ostatnio zamówiłem towar, brakowało jednej gry. Powiedziano mi, że muszę zaczekać do końca tygodnia aż dojdzie. Zaczekałem, gra przyszła, stronie sklepu jest dostępna, ale moje zamówienie z jakiegoś powodu od dwóch dni wisi z informacją "towar czeka na skompletowanie" pomimo, że wszystko jest dostępne. Napisałem i ...cisza. O co tu chodzi? Nie mam pojęcia.
    Zaletyceny, tani kurier z możliwością kupowania za pobraniem, czasami mają dostępne starsze gry
    Wadydziwny kontakt, problemy z zamówieniami, kupowanie z przedpłatą to czasami loteria
  • / 2015-08-27 14:08
    Ocena: 2.20 / 5
    Niestety po raz kolejny się nacięłam. Nie wiem, po co znowu tam kupowałam, ciągle anulują zamówienia albo brak towaru, a w rozmowie olewają klienta.
    ZaletyBrak
    Wadyopoznienia, brak szacunku, wysokie ceny
    kilka produktow w ciągu kilku lat
  • / 2015-01-27 20:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem w niedzielę gry która miała być wysłana w 24 h.
    W środę zaniepokojony tym że status realizacji się nie zmienia(oczekuje na realizacje) zadzwoniłem do sklepu. Powiedziano mi ze rzekomo towar został wysłany we wtorek. Towar dostałem dopiero dzisiaj tj wtorek następnego tygodnia. Faktura datowana jest na piątek więc nie mogli tego wcześniej wysłać. Pani z infolinii mnie po prostu bezczelnie okłamała.Nie polecam. Nie sugerujecie się ładnie wykonaną stroną ponieważ została ona wykonana ze środków unijnych, więc nie odzwierciedla jakośći tejże firmy.
  • / 2014-06-20 11:11
    Ocena: 1.00 / 5
    zostalem oszukany, brak towaru na stanie, pieniedzy mi nie zwrocono
  • / 2014-01-17 13:40
    Ocena: 2.40 / 5
    1 lipca zamówiłem BF4 + DLC. Grę otrzymałem w dniu premiery ale nie dostałem dodatku. Zgłosiłem błąd do Ultima powiedzieli że błąd jest po stronie EA i na jednym kodzie jest gra + dlc. Zgłosiłem błąd do EA dostałem odp. ze sprzedawca ma mi dostarczyć DRUGI kod do DLC. Przekazałem informację sprzedawcy.... Ultima upiera się że EA ma mi dać kod i to nie jest problem po ich stronie, zgłoszą błąd od EA i cisza. Pani twierdzi że EA nie odpowiada a oni nic nie mogą , już dawno po premierze DLC a jak dalej nie mogę grać. Mimo że kupiłem przed premierą zapłaciłem i chce tylko grać. PODSUMOWANIE: Nie polecam zakupu w sklepie szkoda nerwów i czasu.
    Zaletyczas dostawy
    WadyCała reszta
    battlefield 4 + DLC
strona 1 z 2

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1692
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1662
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.66, ilość opinii: 1296
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 973
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 692
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4398
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2902