Opiniami warto się dzielić!

Ryanair opinie

Ocena na podstawie 730 opinii

1.75 / 5

  • Wygoda
    1.47
  • Jakość obsługi
    1.51
  • Oferta
    1.85
  • Poziom cen
    2.11

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 37
  • / 2025-02-12 09:00
    Ocena: 2.50 / 5
    UWAGA na podróżujących z dziećmi - obsługa klienta Ryanair to jakaś komedia!
    Sytuacja dotyczy podróży z dziećmi i ich bagażu. Na oficjalnej stronie Ryanair jest WYRAŹNIE napisane, że "dzieci w wieku 2-11 lat mogą zabrać na pokład walizkę typu Trunki LUB PODOBNE WALIZKI INNYCH MAREK". Wszystko jasne? No nie dla Ryanair!
    Na lotnisku w Hiszpanii pracownica próbowała wymusić dodatkową opłatę za walizki dziecięce, twierdząc, że MUSZĄ być marki Trunki. Gdy pokazałem jej zasady ze strony Ryanair - zasłoniła się nieznajomością języka polskiego!
    Ale to dopiero początek absurdu. Po złożeniu skargi otrzymałem CZTERY RAZY tę samą automatyczną odpowiedź o standardowych wymiarach bagażu, kompletnie ignorującą problem bagażu dziecięcego.
    ZaletySam lot był OK
    Ostatecznie nie zapłaciłem tej bezpodstawnej opłaty
    Mają jasne zasady na stronie (szkoda że ich nie znają i nie stosują)
    WadyPracownicy nie znają własnych przepisów
    Próby wymuszenia nieuzasadnionych opłat
    FATALNA obsługa klienta - bot wysyłający te same, bezsensowne odpowiedzi
    Kompletny brak szacunku dla klienta
    Stres i nerwy przy odprawie
  • / 2025-02-08 14:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej bandyckiej lini nikomu w czwartek miałem wylot z Gdańska do Belfastu a we wtorek miałem zawał serca ,powielokrotnych próbach dogadania się na infolini, czacie jednoznacznie odpowiedź była że nie należy się zwrot za bilet ani chociażby voucher do wykorzystania na kolejny wyjlot
    ZaletyBrak
  • / 2025-01-31 14:34
    Ocena: 1.75 / 5
    We czwartek odbywałem lot z Krakowa do Dublina. Wcześniej wykupiłem pakiet „Priority”, a więc bagaż podręczny oraz mały bagaż. Przy końcowej odprawie zostałem poproszony o umieszczenie mojego bagażu w stojaku, aby sprawdzić czy moja walizka spełnia wszystkie normy dotyczące rozmiaru. Walizka weszła swobodnie, jednakże góra walizki jest tak skonstruowana że wystawała poza ramę stojaka na około 2cm. Usłyszałem wtedy że muszę przepakować walizkę lub zostanie naliczona opłata za nadbagaż. Zapytałem dlaczego przez kilka ostatnich lat, od kiedy latam z tą samą walizką, nikt nigdy nie robił mi problemów ani w Krakowie, ani w Dublinie, usłyszałem że przepisy w Dublinie a Krakowie są inne. Jak wspomniałem wcześniej, od kilku lat mam tą samą walizkę, nigdy nie doświadczyłem podobnych problemów. Po odmowie wejścia na pokład bez uiszczenia opłaty za nadbagaż, zostałem zmuszony do zapłacenia 360pln, a następnie polecono mi oddać mój bagaż podręczny do luku bagażowego. W tej sytuacji poczułem się zwyczajnie okradziony, poniekąd wiem że pracownicy Ryanair pracujący przy odprawie muszą takie rzeczy robić aby uzyskać premię do swojego wynagrodzenia. Rozumiem że tym razem padło na mnie. Jest to tym bardziej irytujące że mój bagaż spełniał wszystkie wymogi, poza tymi nieszczęsnymi 2cm wystającymi poza ramę. Jak już wcześniej wspomniałem, używam tej walizki już kilka lat i nigdy wcześniej w Krakowie jak i Dublinie nikt z obsługi nie miał z tym problemu. Wygląda na to że panują w tej firmie podwójne standardy i ich ludzie dokonują oceny bagażu w zależności od nastroju. Poprosiłem o zwrot pieniędzy, jednak po złożeniu zażalenia poprzez ich chat bota, gdyż nie istnieje możliwość rozmowy z człowiekiem, otrzymałem odpowiedź na maila że wszystko zostało zrobione według przepisów obowiązujących w firmie. Metody wyłudzenia pieniędzy od pasażerów opanowali do perfekcji, po zmonopolizowaniu europejskiego rynku lotniczego pasażerom w większości brakuje alternatyw. Dawno temu korzystałem z usług Aer Lingus, jednak od kiedy zawiesili loty pozostał mi tylko złodziejski ryanair. To naprawdę niedorzeczne że nie istnieją żadne konkurencyjne linie mogące przeciwdziałać monopolowi tych złodziei.
  • / 2024-11-20 18:25
    Ocena: 2.50 / 5
    Niska cena przejawia się tym że przy otwarciu bramek na samolot obsługa przyczepia się nawet do wymiarowej walizki i że trzeba dopłacić za priorytet .Nie polecam tej linii
  • / 2024-11-09 12:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakupiona karta podarunkowa miała dotrzeć do córki na urodziny w ciagu godziny . Czekam 3 dzień i dalej nic , wykonane 2 telefony pierwszym razem podobno wina systemu , teraz dostałem informacje że karta wirtualna ma przyjść w ciągu kilku dni . Żenada nie polecam .
  • / 2024-08-22 23:23
    Ocena: 1.00 / 5
    dramat, brudno, ciasno, nawet obsługa w jakiś zużytych uniformach.
  • / 2024-08-17 23:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat po prostu dramat . Tablica info z przylotami co innego aplikacja co innego na płycie nie ma personelu . Tragedia . Jedna wielka porażka . Latałem dotąd bez zakłóceń . Co mnie obchodzą wasze braki kadrowe . Zamknąć linie a nie opóźnienia po 7 godzin . Zajmijcie się kręceniem waty albo precli jak sobie nie radzicie . A samoloty do muzeum . Jedna wielka k...a tragedia
    ZaletyŻadnych
    WadyDużo
  • / 2024-07-30 15:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Zachowanie obsługi jest bezczelne czekaliśmy 13 godzin. Kompletny brak szacunku . Najgorsza obsługa lini lotniczych.
    ZaletyNie ma zalet
  • / 2024-07-18 12:36
    Ocena: 2.25 / 5
    Rayaner buduje system naciągania klientów na dodatkowe opłaty. Przykład: po założeniu konta myryaner zamiast nazwiska system wpisuje NICK - później jak sie okazuje nie można edytowac pole Nazwisko. Przy wypełnianiu danych do biletu i ręcznie pisaniu swoich danych, system do biletu zaciąga nie nazwisko z wypełnionego pola tylko NICK z konta myryanair. Czyli zamiast na bilecie IMIE NAZWISKO mamy IMIE i IN. Mimo zgodność nr dokumentu, email, nr telefonu pokazania mojego profilu w systemie, RYANAIR nie wpuszcza mnie na samolot i żąda opłacenia nowego biletu !!!!!!!!!!

    Ja zrezygnowałem z RYANAIR . Wole drożej ale z pełną kulturą. Mam nadziej że siła konsumencka kiedyś zwycięży.

    //TT
    ZaletyDuża oferta lotów
    WadyBudowanie systemu naciągania klienta na dodatkowe opłaty
  • / 2024-07-15 09:54
    Ocena: 1.25 / 5
    Fatalna organizacja podróży. Brak informacji. Zamieszanie. Lot odwołany po tym jak pasażerowie byli już w samolocie.
    ZaletyLoty bezpośrednie
    WadyCeny, organizacja - wykorzystywanie sytuacji, że to jedna z niewielu linii oferujących połączenia bezpośrednie.
  • / 2024-07-14 15:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Niby tanie bilety a tak naprawde drogie. Okazuje sie ze jak nie zrobi sie check onljne to na lotnisku trzeba zaplacic 55 euro od oskby.szkoda tylko, że nie informują o tym predzej. Wczoraj wracalam z rodzina z tirany i musialam zaplacic na lotnisku 55 euro za osobe ( 55 x 4 osoby). Lot ponad 2 godziny opoznienia, w samolocie nawet butelki wody nie dadza. Pierwszy i ostatni raz tymi liniami
  • / 2024-06-09 16:18
    Ocena: 3.25 / 5
    Fotele to tragedia jedyne co ratuje Ryanaira to jest to że mają dobre jedzenie , dobre ceny i miłą obsługę Polecam na krótkie trasy za to na długie niepolecam
    ZaletyMiła obsługa Dobre jedzenie dobre ceny
    WadySłabej jakości Fotele
  • / 2024-06-08 14:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczna linia lotnicza która nie umie wystartować w czas . Zero voucherów przy długich opóźnieniach. Bardzo źle wspominam
  • / 2024-06-04 09:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie odpowiadają za uszkodzenia bagażu i może dlatego rzucają nimi tak samo jak wózkami dla dzieci jak workami od śmieci!!! Nasz nowy wózek praktycznie zniszczony,a Pani na lotnisku z uśmiechem na twarzy ,że nic z tym nie zrobimy , bo te linie za to nie odpowiadają, żenada, nie polecam!!!!
  • / 2024-05-22 17:14
    Ocena: 3.00 / 5
    Wszystko dobrze, dopóki pasażer poważnie nie zachoruje. Gdyby chciał uzyskać refundację za opłaconą rezerwację, to musi zachorować w terminie do 6 tygodni od dokonania rezerwacji. Jeśli zachorował później, to wniosek o refundację zostaje automatycznie odrzucony w ciągu sekundy od wysłania on-line. Nie sposób zrozumieć tej irracjonalnej zasady. Sekundowy czas odrzucenia wniosku świadczy, że nikt go nawet nie przeczytał i nie starał się wejść w położenie pasażera. CAŁKOWITY BRAK EMPATII. Opinia dotyczy rezerwacji nr AWLJSX.
    Na przyszłość staranniej będziemy wybierać przewoźnika.
  • / 2024-05-18 23:09
    Ocena: 1.75 / 5
    Obsługa podczas odprawy w Agadirze dramatyczna, nadąsany pracownik robi problemy każdemu kto nie posiada wydrukowanej kart pokładowej w 21 wieku. Tłum ludzi czeka godzinę w kolejce a dwóch małorozgarniętych karze wpychać wszystkie bagaże w swoje chlewokosze w które jak już wsadzisz to nie wyjmiesz.
    ZaletyHurra. Zostałem wpuszczony do samolotu.
  • / 2024-05-04 09:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez pomyłkę zabukowałem 2 bagaże w jedną stronę. Infolinia po któreś tam godzinie nie była już czynna. Na lotnisku nastepnego dnia powiedzieli ze trzeba dzwonić na infolinię i napewno da się przebukowac jeden na powrót.
    Po telefonie na infolinię pan powiedziel że nie przebudują tego bagażu.

    Obsługa informacyjna dramat!!
  • / 2024-04-28 09:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracownicy to buractwo, moralne karykatury, egoiści, na lotnisku w Gdańsku. Sprzedają za dużą ilość biletów i później wmawiają pasażerą że ,,stwarzają niebezpieczeństwo" nie informują o nowych zasadach bordingu.
    ZaletyNic
    WadyPracownicy,
  • / 2024-04-18 08:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Wykupiłem bagaż za 24 £ przy odprawie walizeczka weszła do ramki ,ale wg bardzo oroganckiej stewardesy ,z prawej strony zamiast 2 cm był 1 cm . Musiałem dopłacić 70 £ .Oszukją ,że niby tanio a później nękają pasażerów..Wykorzystują monopol na niby tanie loty !! Dno !
    ZaletyNie potrafię znaleźć zalet
    WadyNiechlujna obsługa . Opryskliwe zachowanie
  • / 2024-04-13 23:52
    Ocena: 1.50 / 5
    Naciagacze i oszuści to tak w duzym skrócie.
    Firma rozwaliła walizkę i nadal po dwoch miesiac brak zadnej odpowiedzi oraz rekompesaty za zniszczenia.
    ZaletyBrak
    WadyOd momentu pierwszego kontaktu z obsługą i linią az po wyjscie z samolotu
strona 1 z 37

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.75, ilość opinii: 730
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4513
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4427
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3902
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2945