Opiniami warto się dzielić!

Ryanair opinie

Ocena na podstawie 727 opinii

1.75 / 5

  • Wygoda
    1.47
  • Jakość obsługi
    1.51
  • Oferta
    1.85
  • Poziom cen
    2.11

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 37
  • / 2024-11-20 18:25
    Ocena: 2.50 / 5
    Niska cena przejawia się tym że przy otwarciu bramek na samolot obsługa przyczepia się nawet do wymiarowej walizki i że trzeba dopłacić za priorytet .Nie polecam tej linii
  • / 2024-11-09 12:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakupiona karta podarunkowa miała dotrzeć do córki na urodziny w ciagu godziny . Czekam 3 dzień i dalej nic , wykonane 2 telefony pierwszym razem podobno wina systemu , teraz dostałem informacje że karta wirtualna ma przyjść w ciągu kilku dni . Żenada nie polecam .
  • / 2024-08-22 23:23
    Ocena: 1.00 / 5
    dramat, brudno, ciasno, nawet obsługa w jakiś zużytych uniformach.
  • / 2024-08-17 23:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat po prostu dramat . Tablica info z przylotami co innego aplikacja co innego na płycie nie ma personelu . Tragedia . Jedna wielka porażka . Latałem dotąd bez zakłóceń . Co mnie obchodzą wasze braki kadrowe . Zamknąć linie a nie opóźnienia po 7 godzin . Zajmijcie się kręceniem waty albo precli jak sobie nie radzicie . A samoloty do muzeum . Jedna wielka k...a tragedia
    ZaletyŻadnych
    WadyDużo
  • / 2024-07-30 15:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Zachowanie obsługi jest bezczelne czekaliśmy 13 godzin. Kompletny brak szacunku . Najgorsza obsługa lini lotniczych.
    ZaletyNie ma zalet
  • / 2024-07-18 12:36
    Ocena: 2.25 / 5
    Rayaner buduje system naciągania klientów na dodatkowe opłaty. Przykład: po założeniu konta myryaner zamiast nazwiska system wpisuje NICK - później jak sie okazuje nie można edytowac pole Nazwisko. Przy wypełnianiu danych do biletu i ręcznie pisaniu swoich danych, system do biletu zaciąga nie nazwisko z wypełnionego pola tylko NICK z konta myryanair. Czyli zamiast na bilecie IMIE NAZWISKO mamy IMIE i IN. Mimo zgodność nr dokumentu, email, nr telefonu pokazania mojego profilu w systemie, RYANAIR nie wpuszcza mnie na samolot i żąda opłacenia nowego biletu !!!!!!!!!!

    Ja zrezygnowałem z RYANAIR . Wole drożej ale z pełną kulturą. Mam nadziej że siła konsumencka kiedyś zwycięży.

    //TT
    ZaletyDuża oferta lotów
    WadyBudowanie systemu naciągania klienta na dodatkowe opłaty
  • / 2024-07-15 09:54
    Ocena: 1.25 / 5
    Fatalna organizacja podróży. Brak informacji. Zamieszanie. Lot odwołany po tym jak pasażerowie byli już w samolocie.
    ZaletyLoty bezpośrednie
    WadyCeny, organizacja - wykorzystywanie sytuacji, że to jedna z niewielu linii oferujących połączenia bezpośrednie.
  • / 2024-07-14 15:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Niby tanie bilety a tak naprawde drogie. Okazuje sie ze jak nie zrobi sie check onljne to na lotnisku trzeba zaplacic 55 euro od oskby.szkoda tylko, że nie informują o tym predzej. Wczoraj wracalam z rodzina z tirany i musialam zaplacic na lotnisku 55 euro za osobe ( 55 x 4 osoby). Lot ponad 2 godziny opoznienia, w samolocie nawet butelki wody nie dadza. Pierwszy i ostatni raz tymi liniami
  • / 2024-06-09 16:18
    Ocena: 3.25 / 5
    Fotele to tragedia jedyne co ratuje Ryanaira to jest to że mają dobre jedzenie , dobre ceny i miłą obsługę Polecam na krótkie trasy za to na długie niepolecam
    ZaletyMiła obsługa Dobre jedzenie dobre ceny
    WadySłabej jakości Fotele
  • / 2024-06-08 14:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczna linia lotnicza która nie umie wystartować w czas . Zero voucherów przy długich opóźnieniach. Bardzo źle wspominam
  • / 2024-06-04 09:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie odpowiadają za uszkodzenia bagażu i może dlatego rzucają nimi tak samo jak wózkami dla dzieci jak workami od śmieci!!! Nasz nowy wózek praktycznie zniszczony,a Pani na lotnisku z uśmiechem na twarzy ,że nic z tym nie zrobimy , bo te linie za to nie odpowiadają, żenada, nie polecam!!!!
  • / 2024-05-22 17:14
    Ocena: 3.00 / 5
    Wszystko dobrze, dopóki pasażer poważnie nie zachoruje. Gdyby chciał uzyskać refundację za opłaconą rezerwację, to musi zachorować w terminie do 6 tygodni od dokonania rezerwacji. Jeśli zachorował później, to wniosek o refundację zostaje automatycznie odrzucony w ciągu sekundy od wysłania on-line. Nie sposób zrozumieć tej irracjonalnej zasady. Sekundowy czas odrzucenia wniosku świadczy, że nikt go nawet nie przeczytał i nie starał się wejść w położenie pasażera. CAŁKOWITY BRAK EMPATII. Opinia dotyczy rezerwacji nr AWLJSX.
    Na przyszłość staranniej będziemy wybierać przewoźnika.
  • / 2024-05-18 23:09
    Ocena: 1.75 / 5
    Obsługa podczas odprawy w Agadirze dramatyczna, nadąsany pracownik robi problemy każdemu kto nie posiada wydrukowanej kart pokładowej w 21 wieku. Tłum ludzi czeka godzinę w kolejce a dwóch małorozgarniętych karze wpychać wszystkie bagaże w swoje chlewokosze w które jak już wsadzisz to nie wyjmiesz.
    ZaletyHurra. Zostałem wpuszczony do samolotu.
  • / 2024-05-04 09:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez pomyłkę zabukowałem 2 bagaże w jedną stronę. Infolinia po któreś tam godzinie nie była już czynna. Na lotnisku nastepnego dnia powiedzieli ze trzeba dzwonić na infolinię i napewno da się przebukowac jeden na powrót.
    Po telefonie na infolinię pan powiedziel że nie przebudują tego bagażu.

    Obsługa informacyjna dramat!!
  • / 2024-04-28 09:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracownicy to buractwo, moralne karykatury, egoiści, na lotnisku w Gdańsku. Sprzedają za dużą ilość biletów i później wmawiają pasażerą że ,,stwarzają niebezpieczeństwo" nie informują o nowych zasadach bordingu.
    ZaletyNic
    WadyPracownicy,
  • / 2024-04-18 08:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Wykupiłem bagaż za 24 £ przy odprawie walizeczka weszła do ramki ,ale wg bardzo oroganckiej stewardesy ,z prawej strony zamiast 2 cm był 1 cm . Musiałem dopłacić 70 £ .Oszukją ,że niby tanio a później nękają pasażerów..Wykorzystują monopol na niby tanie loty !! Dno !
    ZaletyNie potrafię znaleźć zalet
    WadyNiechlujna obsługa . Opryskliwe zachowanie
  • / 2024-04-13 23:52
    Ocena: 1.50 / 5
    Naciagacze i oszuści to tak w duzym skrócie.
    Firma rozwaliła walizkę i nadal po dwoch miesiac brak zadnej odpowiedzi oraz rekompesaty za zniszczenia.
    ZaletyBrak
    WadyOd momentu pierwszego kontaktu z obsługą i linią az po wyjscie z samolotu
  • / 2024-04-06 09:08
    Ocena: 1.33 / 5
    Witam pracownik o numerze przepustki 1414 nie powinien pracować z ludźmi jest złośliwy i nie kompetentny przepuszcza duże torby w podręcznym bagażu tylko dlatego że są materiałowe i wie że i tak zmieszczą się do pojemnika mierząc ego a osoby które mają wymiarowy bagaż ale z tworzywa które się nie ugina specjalnie łowi z kolejki i robi problemy TACY LUDZIE NIE POWINNI PRACOWAĆ JAKO PERSONEL!!!!!
  • / 2024-03-23 16:38
    Ocena: 1.50 / 5
    Kpina, trzeba było dopłacić kilkaset złotych za odprawę na lotnisku 2h przed lotem, bo nie zrobiło się jej online. 250 złotych od osoby za pokazanie dowodu osobistego i wydrukowanie biletu. Złodziejstwo i kpina z pasażerów! Z tak nienormalną polityką linii lotniczych się nie spotkałam, kompletny brak szacunku. Człowiek zapłacił uczciwie za bilet i na każdym kroku chcą go jeszcze dodatkowo wydoić. Zdecydowanie nie polecam.
  • / 2024-03-13 16:53
    Ocena: 1.50 / 5
    Załoga na ostatnim locie była znużona i zaspana, jakby już mieli gdzies tych wszystkich ludzi, a sam ich lider na czele zachowywał się jak pajac i w dodatku taki arogancki oczywiscie ciskając ludzia że powinni płacić.
    ZaletyTanie linie
    WadyNiski komfort i obsługa, częste opóźnienia, wciskanie różnych ofert podczas lotu.
strona 1 z 37

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.75, ilość opinii: 727
Wizzair
Ocena: 1.52, ilość opinii: 385
easyJet
Ocena: 1.52, ilość opinii: 36
LOT
Ocena: 2.31, ilość opinii: 31
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4398
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2902