Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

zapytał(a) 2016-04-11:

W którym kanale mają najlepszy poziom obsługi?

Odpowiedz »
1 odpowiedzi:
  • odpowiedział(a) 2016-04-12:
    Ja najczęściej korzystam z czatu. Czasem trzeba chwile poczekać, aż zgłosi sie konsultant, denerwujące jest też czekanie na każdą odpowiedź (konsultant prowadzi chyba kilka konwersacji na raz), ale zawsze dowiedziałam sie tego, co chciałam. Kiedy jestem w biurze odpalam sobie czat, nowa wiadomość jest sygnalizowana dźwiękowo, więc robie sobie swoją robotę, a kiedy słyszę powiadomienie wracam do czata przeczytać odpowiedź.

    Nie lubię rozmawiać przez telefon, to zły kanał komunikacji.
Znasz odpowiedź? To świetnie, możesz pomóc wielu osobom, które odwiedzają stronę tego pytania. Do dzieła!
Dodając odpowiedź akceptujesz zapisy regulaminu i polityki prywatności
« Wróć do listy pytań