Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Pixmania.pl opinie

Ocena na podstawie 41 opinii

2.84 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.59
  • Dostawa
    2.47
  • Poziom cen
    3.27
  • Łatwość zamawiania
    3.15
  • Asortyment
    3.47

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 3
  • ~Piotr / 2015-01-02 19:54
    Witam przestrzegam wszystkich przed zakupami w sklepie Pixmania.W połowie grudnia 2014 zamówiłem w sklepie internetowym telefon komórkowy przy zamówieniu dokonałem wpłaty 257,34zł po kilku emailach ponaglających poproszono mnie o przesłanie dowodu wpłaty co też natychmiast uczyniłem od 28.12.2014r do dnia dzisiejszego wysyłam zapytania bez odpowiedzi nigdy więcej nie dokonam zakupu w tym sklepie infolinia także nie odpowiada!
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu i odpowiedzi oraz brak realizacji zamówienia
  • ~GAJA / 2009-03-03 12:46
    W listopadzie zakupiłam towar. Otrzymałam tylko cześć zamówionego towaru ( podobno nie zostało wyprodukowane więcej i nie wiadomo kiedy będzie). Wpłacona była zaliczka W LISTOPADZIE, poprosiłam o zwrot nadpłaty. Otrzymali wszystkie potrzebne dane. Mija właśnie 4 miesiące – i nie ma ani złotówki. Przelew, który ja wykonałam do Pixmanii doszedł w ciągu jednego dnia – przelew od pixmanii do mnie – rzekomo wykonany – nie dotarł do mnie do dzisiaj. Mimo tego, że wielokrotnie dzwoniłam na infolinię prawie za każdym razem byłam zbywana przez osoby, które mówiły, że wszystkim się zajmą… Tutaj obsługa jest tragiczna. Przeprowadziłam wiele rozmów. NIC się nie da załatwić! Zostałam potraktowana, jak ktoś, kto nie ma żadnego prawa, jako klient. Posiadam całą korespondencję z BOK. – Państwo nie raczą nawet zadzwonić do klienta. Przestrzegam wszystkich przed robieniem zakupów w tym sklepie - zostatniecie Państwo oszukani albo nawet okradzeni (bo to chyba tak trzeba nazwać po takim czasie). Nie liczcie na zadną odpowiedź z tego sklepu. BOK owszem istniej i szczerze wierzę, ze tak jak w innych firmach także i tu – stworzona została do udzielania informacji klientom. Prawdopodobnie miało tak być także w firmie Pixmania/Fotovista. Piszę prawdopodobnie gdyż niestety nie miałam okazji się o tym przekonać. Niestety nie spełnia swojej funkcji, do jakiej przypuszczam została powołana. Dział BOK został stworzony i na tym kończy jego funkcjonalność - nic nie można tam ustalić, dowiedzieć się, otrzymać jakiejkolwiek informacji. Ponownie proszę o umieszczenie mojej opinii o sklepie Pixmania/Fotovista . Swoim komentarzem przestrzegam innych potencjalnych klientów przed zakupami w tym sklepie, a teraz także przed serwisem BOK. Moja opinia pozwoli innym klientom i kontrahentom zastanowić czy warto dokonywać zakupów w firmie Pixmania/Fotovista i narażać się na niepotrzebny stres. Podsumowując – obsługa BOK pozostawia wiele do życzenia, klient nie ma co liczyć na terminowe dostarczenie przesyłki ani na zwrot zaliczki. Nigdy i z zadną firmą na świecie nie miałam takich problemów jak z Pixmania/Fotovista. Firmy o zasięgu światowym, znacznie większe – zaliczkę zwracają w ciągu max 3 dni, a potwierdzenie otrzymuje się w ciągu 20 min. Obsługa jest dużo sympatyczniejsza, a tłumaczenie „nie możemy wysłać potwierdzenia bo mamy duży dział finansowy” uznałyby za co najmniej żenujące. Dodam jeszcze, ze firma Pixmania/Fotovista nadal prowadzi politykę oszukiwania Klienta.
  • ~AnHeC / 2009-02-27 19:56
    Ocena: 4.20 / 5
    Naczytałam się opinii i zaczynałam się powoli bać tego co będzie... Produkt całkiem drogi, 1300 z kosztem przesyłki. Drogi jak na ucznia bez zarobków... Ale uznałam, że zaryzukuję. Naprawdę paczka doszła w 2 dni, stan idealny. Serwisu nie używałam, ale myślę, że będą problemy. Samo to, że tzeba wysyłać do Francji to porażka!

    Generalnie sklep świetnie się spisał. Specjalnie zadaję sobie trud, aby podzielić się doświadczeniem z ludźmi, których zastraszyły opinie. Może być dobrze.
    ZaletyCeny, tempo dostawy, ceny, szeroki asortyment,
    Wadybrak polskiej instrukcji, serwis we Francji
    1300zł
  • ~marian1973 / 2009-02-12 21:37
    kupowałem 3 razy w tej firmie, i miałem same kłopoty. Pierwszy raz odmowilem bo bym czekal ponad miesiac. W ostatnim zamówiłem 3 produkty dostałem dwa, czekam juz cztery tygodnie za tym jednym i nic. Dzwoniłem do firmy kurierskiej i w dzien wyjasnilem ze ten jeden produkt (miały isc w jednej paczce) pixmaNIA wyslala do innego klienta. Dzwonilem do pixmani to kaza mi czekac do 20 dni na wyjasnienie, i przysylaja mi mailem jakiś formularz reklamacji który mam wyslac do Francji!!!. Jak sie juz wyjasnilo, że źle wysłali paczkę to każą mi czekać 7-10 dni na wyjaśnienie przyczyn zaginiecia, i wtedy wyślą. Do dzisiaj nie mam produktu. Trzeci zakop nie odebralem, chcialem zrezygnować z zakupu przed wysyłka, ale w przegladarce Opera to nie dzialalo, dziwne zamówić można było w operze ale juz odmowić nie można było, tzn. wypelnia sie fajnie formularz odmowy, klikarz wyslij i kiedy czlowiek mysli ze poszlo to nic bardziej mylnego. Polapalem sie jak dostalem maila z nr zamówienia, że można sledzić paczkę. Odesłalem i też czekam na awrot pieniedzy do dzis. Poza tym namawiają klienta na dodatkowe koszty tzw. spokojne zakupy czy coś tam.
    Zaletypozornie tansze towary
    Wadyta firma powinny sie zajać nasze leniwe urzedy które od tego sa
  • ~jurek / 2009-02-06 08:10
    Ocena: 4.60 / 5
    Pixmania jest sklepem dla wymagających klientów. Dowiedziałem się, że są dostawcą dla polskich sklepów internetowych więc po co przepłacać u innych. Kupuje w Pixmanii od paru lat i jestem bardzo zadowolony. Ostatnio kupiłem garnki do kuchni. Żona jest bardzo zadowolona. Przesyłka dostarczona zgodnie z zamówieniem. Polecam.
  • ~gaja / 2009-01-31 22:12
    W listopadzie zakupiłam towar. Otrzymałam tylko cześć zamówionego towaru ( podobno nie zostało wyprodukowane więcej i nie wiadomo kiedy będzie). Wpłacona była zaliczka, poprosiłam o zwrot nadpłaty. Otrzymali wszystkie potrzebne dane.

    Mija właśnie 2 miesiące – i nie ma ani złotówki. Nie dostałam także oryginałów faktur. Przelew, który ja wykonałam do Pixmanii doszedł w ciągu jednego dnia – przelew od pixmanii do mnie – rzekomo wykonany – nie dotarł do mnie do dzisiaj. Mimo tego, że wielokrotnie dzwoniłam na infolinię prawie za każdym razem byłam oszukiwa przez Paulinę W. i Pawła L, którzy mówili, że wszystkim się zajmą…

    Tutaj obsługa jest tragiczna. Przeprowadziłam wiele rozmów z Pauliną W. i Pawłem L. . NIC się nie da załatwić! Zostałam potraktowana, jak ktoś, kto nie ma żadnego prawa, jako klient. Posiadam całą korespondencję z BOK z Pauliną W. i Pawłem L. – Państwo nie raczą nawet zadzwoni c do klienta.
  • ~opinie_pl@pixmania.com / 2009-01-27 15:35
    Szanowni Państwo
    Pixmania.com należy do grupy Fotovista SA, która prowadzi różną działalność. Wizytówki są proponowane przez stronę Mypix.com, również należący do tej grupy. Ten Serwis jest obecny w 11 krajach, natomiast w Polsce ta usługa nie jest proponowana. Pixmania.com nie proponuje wydruku wizytówek nawet za skromną opłatę. Jeżeli dostają Państwo podobne oferty, proszę o niezwłoczny kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta. Bezpłatna infolinia jest aktywna na stronie od godziny 9 do 17, od poniedziałku do piątku.
    Barbara - Mediator Pixmanii: opinie_pl@pixmania.com
  • ~spike / 2009-01-27 12:42
    Ocena: 2.40 / 5
    Dostałem ofertę zakupu wizytówek, wyboru wzoru itd. Miało byc gratiś ale jak to bywa na końcu okazalo się że trzeba ponieść skromn opłaty. Zapłaciłem wymaganą kwotę (przelew na podane konto) i......... Co dalej wiadomo. Naiwnych nie sieją.
    ZaletyDoskonale zredagowana podpucha
    WadyPieniążki do widzenia ale od wizytówek nie usłyszałem Dzień dobry.
    Nie mam nic bo to oszustwo
  • ~mldream / 2009-01-23 07:46
    Ocena: 2.40 / 5
    Witam serdecznie przyszłych niezadowolonych klientów sklepu PIXMANIA!
    Niestety postanowiłem zadać sobie sporo trudu i napisać na wszystkich stronach o reputacji sklepów internetowych i jak zostałem załatwiony przez sklep PIXMANIA.
    Sklep PIXMANIA strona i infolinia to na pierwszy rzut oka rewelacja – nic bardziej mylnego…
    Miłe panie z infolinii maja tyle do decydowania co niemowlak przed urodzeniem.
    Centrala jest w Francji i ma w d.pie to co myśli zawiedziony frajer z Polski.
    Postanowiłem (niestety) nabrać się na miłe panie i eleganckie prowadzenie strony internetowej.
    Zakupiony towar dotarł do mnie po wielu dniach i niestety był przechodzony (używany) jestem elektronikiem z zawodu więc wiem co pisze.
    Ale kłopoty nadchodziły – odtwarzacz zaczyna się zawieszać w czasie odtwarzania – telefon do Pixmania (miła pani) prosi o telefon do serwisu i sprawa zamknięta.
    Telefonuje do serwisu firmy w Polsce i pierwsza niespodzianka miła osoba informuje mnie że z firmą PIXMANIA nie mają nic wspólnego !
    Ponownie telefon do miłych pań – tak myślałam – informuje pani i prosi o przedstawienie problemu i informuje o wysłaniu kuriera do mnie.
    Kurier dociera szybko i szybko znika z produktem.
    Po 2 tygodniach telefon po informacje (co jest grane) do miłych pań a tutaj info – paczka nie dotarła ale wszystko ok!
    Po kolejnych kilku dniach info – paczka została wysłana do FRANCJI! ( serwis PIXMANIA nie firmowy produktu!!! )
    Kolejne 2 tygodnie info – paczka dotarła do centrali.
    Kolejny miesiąc na naprawę – takie jest prawo europejskie ( 30 dni roboczych na zdiagnozowanie usterki ) informowałem się nawet u rzecznika praw konsumenta.
    Ale prawo inne dla pachnących francuskich serwisów.
    Kolejne 2 tyg. Paczka wraca ale w 2 opakowaniach !
    Urządzenie jest w stanie gorszym jak wysłałem ledwo sklejone do kupy i nadal niesprawne.(info po francusku)
    Nie wiem co robic dalej. . . . .
    NIE KUPUJCIE W TYM SKLEPIE !!! LUDZIE proszę was rozsądek!
    Pozdrawiam.
    ZaletyStrona
    Miłe panie przy telefonach ( infolinia)
    WadyWszystko
    Prawie rok.
  • ~Rafał / 2009-01-22 09:23
    Ocena: 2.20 / 5
    Jestem absolutnie rozczarowany zakupami w tym sklepie. Zamówiłem hybrydowy dysk Samsunga w tym a nie innym miejscu gdyż jest to jedyny punkt, w którym produkt ten był dostępny. Złożyłem zamówienie, opłaciłem koszmarnie drogą wysyłkę i otrzymałem dysk inny niż zamówiłem. W paczce wielkości sporego kuferka walał się dysk zawinięty w kopertę bąbelkową, dysk o symbolu HI nie zaś HJI jaki zamawiałem. Po długotrwałym poszukiwaniu kontaktu - dodam bezskutecznym - zdecydowałem się uruchomic procedurę zwrotu towaru - wwtedy też odpisał mi jeden z pracowników sklepu następującymi słowy UWAGA bo trudno w to uwierzyć: "Uprzejmie informuje, ze zamowiony przez Pana produkt HM160HJI w opisie na stronie jest oznaczony symbolem HM160HI" - innymi słowy doszło do manipulacji, tym bardziej że w złożonym zamówieniu pojawia się tylko nagłowek, który informuje, że zamówiony model jest dyskiem hybrydowym o oznaczeniu HJI z wbudowaną pamięcią 256MB FLASH. Otrzymałęm najzwyklejszy dysk 5400obr 8MB cache. Jako, że dysk przesłany został prosto z Francji, nie decyduję się na zwrot towaru, naczytałem się opinii rozczarowanych tą procedurą klientów, niektórzy z nich po kilku miesiącach od wszczęcia procedury nadal czekają na zwrot pieniędzy. ZADOWOLENIE Z ZAKUPÓW ŻADNE.

    Po wystawieniu tej opinii, pracownik sklepu via e-mail skontaktował się ze mną w celu przyznania, że opis zawiera błędy, prosząc o przygotowanie paczki do wysyłki. Tak też zrobiłem. Po tygodniu zjawił się kurier, który zabrał paczkę. O przebiegu procedury byłem informowany mailowo do momentu odebrania przesyłki przez centralę PIXMANIA. Później 13 dni czekałem na przelew, aż moja cierpliwość się skończyła. Napisałem do sklepu i okazało się, że powinienem podać dokładne namiary na konto (SWIFT, IBAN itd) - o czym nikt nie wspominał w żadnej wiadomości. Jak w takiej sytuacji nie pomyśleć sobie, że sklep liczył na zaniechanie dalszych działań? ŻADNEJ INFORMACJI O KONIECZNOŚCI PODANIA MIĘDZYNARODOWYCH DANYCH IDENTYFIKACYJNYCH BANKU!
    Mało tego, dziś otrzymałem wiadomość, iż przelew został uruchomiony, ale dziwnym sposobem zwraca mi się kwotę umniejszoną o 1zł o wartość dysku oraz o całe koszty przesyłki! Zrozumiałbym brak zwrotu kosztów kuriera gdyby chodziło o moje rozmyślenie itd. Winę za całe zamieszanie ponosi sklep, to on przysłał mi towar inny niż zamówiłem! ABSOLUTNIE NIE POLECAM!
    Zaletypodobno mieli dysk, ktorego szukałem
    Wadyokazało się że to błąd w opisie; reszta to same minusy
  • ~maryhellen / 2008-12-22 19:24
    Ocena: 2.40 / 5
    Jakaś tragedia-oddano moją drogocenna opłacona paczke komuś pod innym adresem o innym nazwisku a co lepsze - podobno od dwóch lat nieżyjącemu. Reklamacja usługi to jakies katusze - dochodzenie trwa 3 tydzień, traktuje sie mnie jak winna całej sytuacji, wymaga miliona dokumentów trudnych nawet do przekazania droga mailową juz nie mówiąc o tym czego sie wymaga-ostatnio dowodu odbioru - czyli jakiś horror bo ja wlasnie reklamuję bo nie odebrałam. Tragedia, pieniądze wrzucone w błoto.Cudowny prezent od Pixmania na Święta
  • ~qzyn1 / 2008-11-21 23:07
    Ocena: 2.40 / 5
    Właśnie dostałem drukarkę i ryzę papieru.
    Zacząłem od odpakowania papieru do drukarki. Ryza zapakowana w osobną paczkę, a w środku papier w podartym opakowaniu... Podartym to mało powiedziane, właściwie to jest owinięty w resztki opakowania, aż się boje otworzyć paczkę z drukarką.
  • ~Michał Malarz / 2008-11-18 14:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Wyobraź sobie, że zapłaciłeś za towar, albo, że towar otrzymany się zepsuł. Spróbuj teraz skontaktowac się z tą firmą i złożyć reklamację. Powodzenia. Ja zostałem nabity w butelkę na 5,6 tys zł.

    Zaletybrak
    Wadysame minusy
    za 5600 zł
  • ~BOGUS / 2008-11-17 20:57
    Ocena: 2.20 / 5
    Ostrzegam przed robieniem zakupów u tych hochsztaplerów. Zakupiłem nagrywarkę DVD/VHS, produkt nawet w miarę szybko dostarczony, ale... 1/ brak jakiegokolwiek dowodu zakupu ( faktura, rachunek) - po interwencji radzą żeby wydrukować ze strony pixmania.com, a tam jakieś francuskie bazgroły niczym nie przypominające faktury! 2/ brak instrukcji obsługi w języku polskim ( jest za to po hiszpańsku i szwedzku - powodzenia!) 3/ brak gwarancji. Jednym słowem OSTRZEGAM!!! JAK NAJDALEJ OD TEGO OSZUSTA!!!
  • ~adamiok / 2008-10-24 16:27
    Ocena: 5.00 / 5
    Super sklep. Najniższe ceny pośród wszystkich sklepów internetowych, skusiły mnie do zamówienia miniwieży Philips za 390zł. (na allegro taki model kosztuje 499zł). Zamównia dokonałem w sobote wieczorem, pieniądze przelałem kilka min później. Gdy tylko bank dostarczył pieniądze do pixmani,(wtorek), od razu sklep przygotował moją paczkę do wysłania. Dzięki możliwości sprawdzania,gdzie znajduje się paczka, widziałem mniej więcej kiedy spodziewać się kuriera. Paczkę otrzymałem w piątek o godz.13. Instrukcja do produktu jest po polsku, nie mam problemu ze sprzętem. Naprawdę jestem zadowolon z tego sklepu.
    ZaletyNajlepsze ceny, szybka dostawa, łatwość zamówienia
    WadyNie zaobserwowałem
  • wisznia63 / 2008-10-17 18:54
    Ocena: 4.80 / 5
    Profesjonalizm,prostota zamówienia,niskie ceny,dostawa zgodnie z zamówieniem-śledzenie przesyłki.
    ZaletyDuży wybór do okreslonych marek produktów
    236 zł.Mam jedeń dzień(futerał+bateria)do aparatu
  • ~kordulek / 2008-10-13 20:52
    Ocena: 3.00 / 5
    zakupiłem wieżę skott
    z łatwości z jaką dokonałem zakupu wynikało że mam do czynienia z profesjonalistami.
    niestety po dotarciu przesyłki okazało się że to chiński bubel.
    na dodatek nie działający.
    oczywiście chciałem zwrócić, ale trzeba czekać az zarejestrują przesyłke i dokonają ekspertyzy.
    trwało to tygodniami. na tyle długo że jak otrzymałem bon zwrotu to nie można było wybrac opcji zwrot gotówki.
    a teraz nie mam ani przedmiotu ani kasy
    jednym słowem uwaga na oszustów.!!!!
    Zaletydla mnie żadnych
    Wadyobsługa konsumenta w tym sklepie nie istnieje.
    nie posiadam produktu
  • ~aimeiz / 2008-10-06 10:20
    Ocena: 2.75 / 5
    Chciałem zakupić kamerę video.
    Zamówiłem, zapłaciłem kartą przez internet.
    Następnego dnia dostałem emaila od t.duhameau@pixmania.com w którym jakiś gość powołując się na moje zamówienie, warunkuje jego zrealizowanie dosłaniem kopii dowodu osobistego lub paszportu i rachunku telefonicznego lub za prąd potwierdzającego adres dostawy.

    Wygląda to jakby ktoś chciał kolekcjonować numery kart kredytowych i dokumentów z nimi związanych.
    Oczywiście odmówiełem i pilnie obserwuję jak się dalej sprawa potoczy.
    Jak narazie karty nie obciążyli.
    To jakiś horrr i absurd.
    Gdybym wiedział o czekających mnie kłopotach, zamówiłbym sprzęt w innym sklepie internetowym, o jeden klik obok, nawet o te 20 zło drożej.

    Ciekawą rzeczą jest to, że domyślnie dokładają do zakupów jakąś umowę spokojnych zakupów za ok 10% towaru i wyłączenie jej nie jest trywialne.
    Z etyką handlową nie ma to wiele wspólnego.
    ZaletyDopbre ceny, płatności kartami.
    WadyJakaś ponadstandardowa biurokracja.
    Jeszcze nie dostałem
  • ~Gonzo / 2008-06-04 12:34
    Ocena: 5.00 / 5
    Kupolem w Pixmani glosniki za wieksza sumke i głosniki jechały do mnie z konca Niemiec 4 dni tak jak jest w umowie, starannie zapakowane jak na Niemiecką dokładnosc przystało, sprzet smiga az miło a dokładnie gra czyli jest super. Pełna kontrola mojej przesyłki oraz powiadomienie przez meil ze strony Pixmani. Polecam.
    ZaletySzybko, Sprawnie i Dokładnie
    WadyBrak kontaktu np Telefonicznego do Pixmani czy gadulca.
    2 dni
  • ~oszukany / 2008-04-18 10:10
    Już ponad rok czekam na zwrot gotowki 184złza transport za odesłany wadliwy towar. I zapomnijcie o reklamacji. Ostrzegam przed pixmanią !
    Zaletybrak
    Wadysame minusy
strona 1 z 3
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Merlin.pl
Ocena: 4.22, ilość opinii: 1617
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.73, ilość opinii: 1258
pocztakwiatowa.pl
Ocena: 3.14, ilość opinii: 554
Komputronik.pl
Ocena: 3.75, ilość opinii: 495
Emag.pl (Agito.pl)
Ocena: 2.79, ilość opinii: 279
Empik.com
Ocena: 2.53, ilość opinii: 248
Flixbus
Ocena: 2.26, ilość opinii: 644
mBank
Ocena: 1.99, ilość opinii: 554
Link4
Ocena: 1.57, ilość opinii: 302
ITAKA
Ocena: 2.78, ilość opinii: 270
Netflix
Ocena: 2.86, ilość opinii: 141
nju mobile
Ocena: 3.16, ilość opinii: 126