Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

pakamera.pl opinie

Ocena na podstawie 42 opinii

2.43 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.84
  • Dostawa
    2.46
  • Poziom cen
    2.51
  • Łatwość zamawiania
    2.78
  • Asortyment
    3.06

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 3
  • ~joooo / 2020-02-19 16:59
    Ocena: 2.20 / 5
    Kupione i zapłacone 9.02 (przelew natychmiastowy), deklarowany termin realizacji 1-2 dni robocze, tymczasem wysyłka 18.02. Żadnego kontaktu ze strony projektanta, żadnej informacji o opóźnieniu. Dodatkowo smyczka, która na zdjęciu wyglądała jak zintegrowana z torebką okazała się luźno wrzuconym do torebki gadżetem reklamowym telefonii komórkowej :-( Sama torebka OK ale niesmak pozostał
    Inny projektant w ogóle nie odpowiedział na pytanie o przedmiot.
    Jakoś nie mam ochoty ryzykować kolejnych zakupów
    Zaletyładne rzeczy na zdjęciach
    Wadyduże ryzyko przy zakupie. Nie można zobaczyć ocen osób, które wcześniej kupiły
  • ~Anomed / 2020-02-15 12:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłam kolczyki na stronie Pakamera. Opłaciłam z góry,ale towaru w ogóle nie dostałam. Zgłosiłam to do sklepu i miałam otrzymać od sprzedacy potwierdzenie nadania paczki. Niestety na tym się sprawa skończyła. Pisałam jeszcze kilkakrotnie do sklepu i nic. Ostatecznie wystawiłam negatywną opinię na ich stronie, która oczywiście w ogóle sie nie pojawiła. Nie polecam!
  • ~Bez_Pieniędzy_i_Towaru / 2020-01-26 22:46
    Ocena: 2.60 / 5
    Obraz przesłano zapakowany jedynie w folię spożywczą i cienki karton. Oczywiście nie przetrwał transportu "najrzetelniejszą" firmą kurierską DPD.
    Sklep nie wykazał ŻADNEJ chęci wsparcia w procesie reklamacyjnym. Zbywał lakonicznymi mailami, nie siląc się nawet na pozory grzeczności.
    W korespondencji podkreślano że pakowanie obrazów w folię spożywczą jest najwyższym wyrazem staranności o bezpieczeństwo przesyłki.
    Batalia o zwrot kosztów trwa od 10 stycznia (czyli 3 tygodnie) i najpewniej oprze się o Rzecznika Praw Konsumenta.
    Do przesyłki nie dołączono żadnego dowodu zakupu, faktury też próżno szukać na stronie Moje Konto, ale to już zagadnienie dla Urzędu Skarbowego.
    Aby oszczędzić sobie wymiany nieprzyjemnych maili i rozczarowania najlepiej omijać Pakamera.pl szerokim łukiem, choć szkoda ze względu na bardzo interesujący asortyment.
  • ~Lukasz / 2019-12-29 19:40
    Ocena: 1.80 / 5
    Lampa miała być prezentem świątecznym, dlatego złożyłem zamówienie z wyprzedzeniem, 10 Grudnia.
    Myślałem, że wstawka "Termin realizacji zamówienia to 5-6 dni roboczych." na stronie jest zgodna z prawdą.
    Także moja wina, że byłem taki naiwny zakładając, że opis jest prawdziwy.

    Jako że już dawno po świętach nie zależy mi wcale na szybkiej dostawie - Pakamera może sobie tę lampę poskładać i wysłać kiedy się podoba.
    Pakamera nie musi się również kłopotać się z wymówkami i przeprosinami, bliska mi osoba dostała pod choinką czekoladę, także wszystko fajnie pozałatwiałem i nie ma problemu... :-)
    Zaletydużo fajnych obrazków przedmiotów na stronie internetowej...
    Wady... szkoda tylko, że nie można ich zobaczyć na żywo - nawet po zapłaceniu
  • ~Xka / 2019-12-19 18:29
    Ocena: 4.00 / 5
    Nie polecam Pakamery ze strony wystawcy. bardzo bardzo słaba obsługa, jak ktoś niżej napisał- woda sodowa uderzyła do głowy. Gdy klient nie odbierze zamówienia i ono wraca do wystawcy, a klient ma z kosmosu pretensje i żądania to Pakamera stroje po stronie tamtej osoby, nie ważne jaka byłaby racja.
    Wadyobsługa pakamera- wystawca porażka
  • ~Ewa / 2019-12-06 11:37
    Ocena: 4.80 / 5
    Witam, W Pakamerze kupuję od dawna. To galeria prezentująca ogromny asortyment w wielu dziedzinach. Ostatnio, trochę przez przypadek odkryłam biżuterię Pani Lidii Becela /GALERIA LIMART/ i jestem oczarowana pomysłowością, oryginalnością i niejakim szaleństwem prezentowanych prac. Kupiłam U Pani Lidii naszyjnik "Bursztyn inaczej, naszyjnik unikatowy, handmade". Biżuteria jest cudna, tak jak wspominałam w informacji do Artysty, z jednej strony elegancja, wysmakowanie, dbałość o detale, z drugiej niespodzianka, szaleństwo artystyczne, spojrzenie na bursztyn inaczej chociaż to wydaje się niemożliwe... Zamówiłam bransoletę, pierścień i kolczyki i nie mogę się doczekać kolejnej niespodzianki. Ewa Szymkowiak
  • ~Ann / 2019-12-04 13:40
    Ocena: 5.00 / 5
    Chciałam kupić kolczyki siostrze na urodziny, sama nie noszę więc nie wiem co jest modne.
    Zadzwoniłam, Pani doradziła i wysłała kilka propozycji. Na prawdę super obsługa! Bardzo polecam- siostra zachwycona!
    Wszystko zgodne z opisem
    Zaletydoradztwo klienta
    miła obsługa
    dobry kontakt
    szybka wysyłka
    Wadybrak
  • ~Joanna... / 2019-10-13 23:00
    Ocena: 5.00 / 5
    plakaty piękne, przesyłka starannie zabezpieczona, szybka dostawa, polecam
    Zaletytowar zgodnie z zamówieniem, ceny przystępne, szybka dostawa
    Wadybrak
  • ~ZAKUPOWNICZKA / 2019-09-26 08:55
    Ocena: 1.00 / 5
    NIEGDY W ŻYCIU NIC NIE KUPIĘ NA PAKAMERA.PL. ZAMÓWIŁAM TRAMPKI WE FLAMINGI OCZYWIŚCIE TOWARU NIE OTRZYMAŁAM. WALCZĘ JUZ 2 MIESIĄCE O ZWROT PIENIEDZY. PŁACIŁĄM PAKAMERZE OCZYWIŚCIE NATYCHMISTOWYM PRZELEWEM BO TAKI BYŁ WYMAGANY A ZWOTU PIENIEDZY NIE MOGĘ SIĘ DOPROSIĆ. OSZUŚCI I NACIĄGACZE. TLUMACZENIA ŻE TO PROJEKTANT MUSI IM KASĘ ZWRÓCIĆ ALE PRZECIEŻ JA PŁACIŁAM NA KONTO PAKAMERY A NIE JAKIEGOŚ TAM PROJEKTANTA. RADZĘ UWAŻAĆ BO MOŻNA SIĘ NIEZLĘ NACIĄĆ.
    ZaletyBRAK JAKICH KOLWIEK ZALET
    WadyCAŁE MNÓSTWA
  • ~Gabriela / 2019-08-10 18:40
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie potrafią dostrzec dobrych producentów, którzy chcieliby tam sprzedawać. Przez to poziom wystawianych tam produktów (mam na myśli biżuterię) jest żenująco niski a ceny z kosmosu.
    WadyBrak prawdziwej biżuterii artystycznej, którą można kupić np na zagranicznych portalach.
  • ~AnnaD / 2019-08-01 11:39
    Ocena: 1.00 / 5
    ODRADZAM zakupy na PAKAMERA !!!
    W czerwcu 2019 r. zamówiłam na PAKAMERA.pl dywan i pufę Projektanta LucyandKucy. Płatność 100 proc. wymagana była przy składaniu zamówienia.
    Po upływie umownego terminu dostawy upomniałam się o przesyłkę. Po moich mailach i telefonach dotarła pufa, dywan NIE DOTARŁ.
    Kilka dni czekałam na wyjaśnienie, ostatecznie PAKAMERA poinformowała, że nie ma kontaktu z LucynadKucy (Projektant nie odpowiada na maile i telefony).
    NIE DOSTAŁAM ZWROTU PIENIĘDZY za dywan, który nie dotarł. PAKAMERA zaakceptowała zwrot, ale nie oddała pieniędzy tłumacząc się brakiem środków na jakimś koncie LucynadKucy. PAKAMERA umywa również ręce od mojego problemu - przekazała mi adres i telefon do LucynadKucy, abym to ja upominała się o zwrot pieniędzy bezpośrednio u Projektanta. Ja przy składaniu zamówienia wpłacałam pieniądze na konto PAKAMERA i od nich oczekuję zwrotu !!!
    PAKAMERA w swoim regulaminie NIE INFORMUJE, że przy problemach z realizacją zamówienia Klient ma sam dochodzić roszczeń u Projektanta, a PAKAMERA za nic nie odpowiada !!!
    Pomimo, że PAKAMERA wie o problemie z Projektantem, który nie realizuje zamówień i nie ma z nim kontaktu, nadal oferuje jego produkty (z zapłatą wymaganą przy składaniu zamówienia), narażając kolejnych Klientów na straty !!!
    ODRADZAM zakupy na PAKAMERA, UWAŻAJCIE !!!
  • ~Joanna... / 2019-07-22 22:26
    Ocena: 5.00 / 5
    bardzo ciekawy asortyment, dostawa zamówionych rzeczy szybko i sprawnie, wszystko ok, polecam
    Zaletyoferowany jest zróżnicowany asortyment, łatwość kupowania, szybka i bezproblemowa dostawa do domu
  • ~Sylwia / 2019-07-03 22:34
    Ocena: 2.40 / 5
    Nie polecam z tego sklepu Makaliboo, czyli projektantki Ewy Saj. Pani wstawia nieaktualne zdjęcia. Zamówiłam zegarek w kolorze srebrnym, z cyframi arabskimi. Dostałam w kolorze ciemno stalowym, z cyframi rzymskimi. Rozumiem, że srebro może nie być w stylu tej pani, a cyfry rzymskie wydają jej się elegantsze (tak się tłumaczyła). Jednak powinna wystawiać przedmiot, który sprzedaje, a nie coś zupełnie innego i dziwić się jeszcze, że klient niezadowolony. Problem był też z odebraniem zwrotu. Musiałam domagać się przez Pakamerę o ponaglenie pani, by łaskawie odebrała awizowaną przesyłkę. Opinię dodaję, gdyż pomimo, że minęło trochę czasu, na stronie sprzedawcy nadal są nieaktualne zdjęcia. Moim zdaniem jest to oburzające!
  • ~agusilla / 2019-05-13 09:51
    Ocena: 3.40 / 5
    Mówiąc szczerze rozumiem, że pakamera jest można powiedzieć bardziej prestiżowa, ale bardzo nie podoba mi się podejście obsługi. Troszkę odbiła woda sodowa to raz, dwa bardzo niemiła i chłodna obsługa. Wystawiam się w różnych miejscach, ale czegoś takiego jeszcze nie widziałam.
    Zaletybrak
    Wadyjak w opisie
  • ~Ann / 2019-04-02 14:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam plakaty do pokoju dziecięcego, przyszły uszkodzone. Pierwszy etap zwrotu- wysyłka zdjęć zarówno plakatów jak i opakowania, udało się, plakaty zostały wysłane do nadawcy i uwaga.. mimo potwierdzeń z poczty, screenów ze śledzenia przesyłki nie została ona odebrana! Rzekomy projektant ściągający plakaty z aliexpress twierdzi, że przesyłki nie ma, na pocztę od siedziby swojej firmy ma 80 m! Jestem zniesmaczona, sprawy nie odpuszczę.
    Zaletybrak!
    Wadyceny, kontakt ze sprzedającym, nieuczciwość
  • ~Ewelinawis / 2019-01-31 19:02
    Ocena: 1.80 / 5
    Ostrzegam! Zamówiłam produkt na prezent 14 stycznia i odrazu dokonałam zaplaty -dziś czyli po 17 dniach go dopiero otrzymalam. Solenizant oczywiście nie otrzymał prezentu w terminie i tylko mi bylo głupio.Zero profesjonalizmu. Szkoda czasu i nerwów. Pracownik pakamery jedyne co był w stanie zaproponować po 14 dniach oczekiwania to zwrot pieniędzy i 10 % zniżki na kolejne zakupy.Potraktowalam to jako żart bo już nigdy nic nie będę w stanie kupić w tej całej pakamerze. Cały ten niby "projektant" nie odbierał
    telefony. ODRADZAM ODRADZAM ODRADZAM!!!
    ZaletyJedyne co to to ,że produkt zgodny z opisem
    Wady17 dniowy czas dostawy, obsluga, zero profesjonalizmu,mylne informacje, brak kontaktu z pożal się Boże "projektantem"
  • ~Natnik / 2019-01-21 21:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam naszyjnik z lawy dla męża. Został wykonany niepoprawnie i niechlujnie. Linka była za krótka do ilości włożonych na nią koralików, przez co naszyjnik był bardzo sztywny i pomarszczony. Złożyłam reklamację przez Pakamerę ale oni tylko przekazują korespondencję do sprzedawcy i tyle. Nic ze swojej strony nie robią. Poprosiłam tylko o poprawienie naszyjnika (nawet nie o zwrot pieniędzy) ale sprzedawca stwierdził, że z naszyjnikiem jest wszystko ok. Pakamera absolutnie nie wspiera kupujących niestety. Nie polecam!
  • ~Paweł / 2018-09-24 11:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragedia... Zamówieniowe lustro najpierw niby zaginęło podczas wysyłki,1 miesiąc. Potem ponoć już wysłali i tak to już trwa ponad 2,5 miesiąca. A lustra jak nie ma tak nie ma. Nie mają tego co sprzedają. Kontakt mega trudny. Nie idzie się dodzwonić.
    ZaletyŁudzą klienta towarem, którego w rzeczywistości nie mają. Kłamią, mówiąc, że wysyłają, bądź że już wysłaki.
    WadyBrak sprzedawanego towaru, bak kontaktu,
  • ~123454321 / 2018-08-15 17:38
    Ocena: 3.40 / 5
    Zamowilam dla dwoch roznych osob na ten sam adres.
    Zamowienia przyszly, do jednej osoby.
    Pani M. z oblsugi zamiast przyznac racje to uparcie odpisywala, ze blad zrobilam ja wpisujac zle adres.
    Adres byl dobry bo zamowienia doszly, ale do jednej osoby.

    Najlepiej zamowienia robic z dwoch roznych kont.
    Tylko, ze w takim wypadku nie sumuje sie znizka....
    Od temtej pory kupuje bezposrednio od strony projektanta i unikam zamowien prze Pakamere.
  • ~Rozczarowana / 2018-06-02 19:22
    Ocena: 2.75 / 5
    Chciałam zamówić kopertówkę Ślubną.Informacja o Urlopie do 31.05.18 .Po wysłaniu wiadomości Pani odpisuje ze jest na urlopie.Dzisiaj 02.06.18 nowa informacja ze Pani nadal jest na urlopie ale tym razem do końca grudnia i Pani odezwe sie jak tylko bedzie to możliwe...Straciłam tylko czas
    ZaletyPrzepiękny Asortyment
    WadyNieosiągalna
strona 1 z 3
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Merlin.pl
Ocena: 4.22, ilość opinii: 1620
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.73, ilość opinii: 1267
pocztakwiatowa.pl
Ocena: 3.10, ilość opinii: 631
Komputronik.pl
Ocena: 3.68, ilość opinii: 516
Empik.com
Ocena: 2.40, ilość opinii: 339
Emag.pl (Agito.pl)
Ocena: 2.74, ilość opinii: 307
Flixbus
Ocena: 2.30, ilość opinii: 850
mBank
Ocena: 1.94, ilość opinii: 662
ITAKA
Ocena: 2.78, ilość opinii: 368
Link4
Ocena: 1.57, ilość opinii: 336
Netflix
Ocena: 2.62, ilość opinii: 210
nju mobile
Ocena: 3.14, ilość opinii: 149