Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

pakamera.pl opinie

Ocena na podstawie 33 opinii

2.25 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.66
  • Dostawa
    2.36
  • Poziom cen
    2.30
  • Łatwość zamawiania
    2.62
  • Asortyment
    2.70

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 2
  • ~Gabriela / 2019-08-10 18:40
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie potrafią dostrzec dobrych producentów, którzy chcieliby tam sprzedawać. Przez to poziom wystawianych tam produktów (mam na myśli biżuterię) jest żenująco niski a ceny z kosmosu.
    WadyBrak prawdziwej biżuterii artystycznej, którą można kupić np na zagranicznych portalach.
  • ~AnnaD / 2019-08-01 11:39
    Ocena: 1.00 / 5
    ODRADZAM zakupy na PAKAMERA !!!
    W czerwcu 2019 r. zamówiłam na PAKAMERA.pl dywan i pufę Projektanta LucyandKucy. Płatność 100 proc. wymagana była przy składaniu zamówienia.
    Po upływie umownego terminu dostawy upomniałam się o przesyłkę. Po moich mailach i telefonach dotarła pufa, dywan NIE DOTARŁ.
    Kilka dni czekałam na wyjaśnienie, ostatecznie PAKAMERA poinformowała, że nie ma kontaktu z LucynadKucy (Projektant nie odpowiada na maile i telefony).
    NIE DOSTAŁAM ZWROTU PIENIĘDZY za dywan, który nie dotarł. PAKAMERA zaakceptowała zwrot, ale nie oddała pieniędzy tłumacząc się brakiem środków na jakimś koncie LucynadKucy. PAKAMERA umywa również ręce od mojego problemu - przekazała mi adres i telefon do LucynadKucy, abym to ja upominała się o zwrot pieniędzy bezpośrednio u Projektanta. Ja przy składaniu zamówienia wpłacałam pieniądze na konto PAKAMERA i od nich oczekuję zwrotu !!!
    PAKAMERA w swoim regulaminie NIE INFORMUJE, że przy problemach z realizacją zamówienia Klient ma sam dochodzić roszczeń u Projektanta, a PAKAMERA za nic nie odpowiada !!!
    Pomimo, że PAKAMERA wie o problemie z Projektantem, który nie realizuje zamówień i nie ma z nim kontaktu, nadal oferuje jego produkty (z zapłatą wymaganą przy składaniu zamówienia), narażając kolejnych Klientów na straty !!!
    ODRADZAM zakupy na PAKAMERA, UWAŻAJCIE !!!
  • ~Joanna... / 2019-07-22 22:26
    Ocena: 5.00 / 5
    bardzo ciekawy asortyment, dostawa zamówionych rzeczy szybko i sprawnie, wszystko ok, polecam
    Zaletyoferowany jest zróżnicowany asortyment, łatwość kupowania, szybka i bezproblemowa dostawa do domu
  • ~Sylwia / 2019-07-03 22:34
    Ocena: 2.40 / 5
    Nie polecam z tego sklepu Makaliboo, czyli projektantki Ewy Saj. Pani wstawia nieaktualne zdjęcia. Zamówiłam zegarek w kolorze srebrnym, z cyframi arabskimi. Dostałam w kolorze ciemno stalowym, z cyframi rzymskimi. Rozumiem, że srebro może nie być w stylu tej pani, a cyfry rzymskie wydają jej się elegantsze (tak się tłumaczyła). Jednak powinna wystawiać przedmiot, który sprzedaje, a nie coś zupełnie innego i dziwić się jeszcze, że klient niezadowolony. Problem był też z odebraniem zwrotu. Musiałam domagać się przez Pakamerę o ponaglenie pani, by łaskawie odebrała awizowaną przesyłkę. Opinię dodaję, gdyż pomimo, że minęło trochę czasu, na stronie sprzedawcy nadal są nieaktualne zdjęcia. Moim zdaniem jest to oburzające!
  • ~agusilla / 2019-05-13 09:51
    Ocena: 3.40 / 5
    Mówiąc szczerze rozumiem, że pakamera jest można powiedzieć bardziej prestiżowa, ale bardzo nie podoba mi się podejście obsługi. Troszkę odbiła woda sodowa to raz, dwa bardzo niemiła i chłodna obsługa. Wystawiam się w różnych miejscach, ale czegoś takiego jeszcze nie widziałam.
    Zaletybrak
    Wadyjak w opisie
  • ~Ann / 2019-04-02 14:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam plakaty do pokoju dziecięcego, przyszły uszkodzone. Pierwszy etap zwrotu- wysyłka zdjęć zarówno plakatów jak i opakowania, udało się, plakaty zostały wysłane do nadawcy i uwaga.. mimo potwierdzeń z poczty, screenów ze śledzenia przesyłki nie została ona odebrana! Rzekomy projektant ściągający plakaty z aliexpress twierdzi, że przesyłki nie ma, na pocztę od siedziby swojej firmy ma 80 m! Jestem zniesmaczona, sprawy nie odpuszczę.
    Zaletybrak!
    Wadyceny, kontakt ze sprzedającym, nieuczciwość
  • ~Ewelinawis / 2019-01-31 19:02
    Ocena: 1.80 / 5
    Ostrzegam! Zamówiłam produkt na prezent 14 stycznia i odrazu dokonałam zaplaty -dziś czyli po 17 dniach go dopiero otrzymalam. Solenizant oczywiście nie otrzymał prezentu w terminie i tylko mi bylo głupio.Zero profesjonalizmu. Szkoda czasu i nerwów. Pracownik pakamery jedyne co był w stanie zaproponować po 14 dniach oczekiwania to zwrot pieniędzy i 10 % zniżki na kolejne zakupy.Potraktowalam to jako żart bo już nigdy nic nie będę w stanie kupić w tej całej pakamerze. Cały ten niby "projektant" nie odbierał
    telefony. ODRADZAM ODRADZAM ODRADZAM!!!
    ZaletyJedyne co to to ,że produkt zgodny z opisem
    Wady17 dniowy czas dostawy, obsluga, zero profesjonalizmu,mylne informacje, brak kontaktu z pożal się Boże "projektantem"
  • ~Natnik / 2019-01-21 21:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam naszyjnik z lawy dla męża. Został wykonany niepoprawnie i niechlujnie. Linka była za krótka do ilości włożonych na nią koralików, przez co naszyjnik był bardzo sztywny i pomarszczony. Złożyłam reklamację przez Pakamerę ale oni tylko przekazują korespondencję do sprzedawcy i tyle. Nic ze swojej strony nie robią. Poprosiłam tylko o poprawienie naszyjnika (nawet nie o zwrot pieniędzy) ale sprzedawca stwierdził, że z naszyjnikiem jest wszystko ok. Pakamera absolutnie nie wspiera kupujących niestety. Nie polecam!
  • ~Paweł / 2018-09-24 11:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragedia... Zamówieniowe lustro najpierw niby zaginęło podczas wysyłki,1 miesiąc. Potem ponoć już wysłali i tak to już trwa ponad 2,5 miesiąca. A lustra jak nie ma tak nie ma. Nie mają tego co sprzedają. Kontakt mega trudny. Nie idzie się dodzwonić.
    ZaletyŁudzą klienta towarem, którego w rzeczywistości nie mają. Kłamią, mówiąc, że wysyłają, bądź że już wysłaki.
    WadyBrak sprzedawanego towaru, bak kontaktu,
  • ~123454321 / 2018-08-15 17:38
    Ocena: 3.40 / 5
    Zamowilam dla dwoch roznych osob na ten sam adres.
    Zamowienia przyszly, do jednej osoby.
    Pani M. z oblsugi zamiast przyznac racje to uparcie odpisywala, ze blad zrobilam ja wpisujac zle adres.
    Adres byl dobry bo zamowienia doszly, ale do jednej osoby.

    Najlepiej zamowienia robic z dwoch roznych kont.
    Tylko, ze w takim wypadku nie sumuje sie znizka....
    Od temtej pory kupuje bezposrednio od strony projektanta i unikam zamowien prze Pakamere.
  • ~Rozczarowana / 2018-06-02 19:22
    Ocena: 2.75 / 5
    Chciałam zamówić kopertówkę Ślubną.Informacja o Urlopie do 31.05.18 .Po wysłaniu wiadomości Pani odpisuje ze jest na urlopie.Dzisiaj 02.06.18 nowa informacja ze Pani nadal jest na urlopie ale tym razem do końca grudnia i Pani odezwe sie jak tylko bedzie to możliwe...Straciłam tylko czas
    ZaletyPrzepiękny Asortyment
    WadyNieosiągalna
  • ~MS / 2018-04-26 13:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Chciałam tylko napisać, że PAKAMERA ma najgorszy Customer Experience jaki ostatnio doświadczylam. Mimo, że chętnie kupuję polskie produkty zrobione pzrez polskich projektantow to NA PEWNO nie skorzystam już z serwisu pakamera. Serio, pzreczytajcie kilka książek jak robić biznesy online zanim zabieracie się za spzredaż bo Ci ludzie, ktorzy Wam zaufali (projektanci) na tym tracą! Pozdrawiam!
    Zaletypolscy projektanci <3
    WadyNie wiedzą jak robić e-commerce tak W OGÓLE!
  • ~weroni / 2018-01-27 09:13
    Ocena: 2.20 / 5
    Poprawka do poniższej opinii, projektantka anzone na pakamera oszukała mnie na materiałach i kartkę wykonała z elementów gorszych jakościowo (zamiast ze sklejki docinanej laserem, elementy dekoracyjne zostały wycięte z papieru). Dodam tylko, że zamówiłam u innego projektanta kartkę na tę samą okoliczność - bo na pierwszą złożyłam reklamację. Obiecywano mi, że dojdzie na czas i nie doszła... Na tym portalu brak jest bezpośredniego kontaktu z projektantami (kontakt jedynie mailowo), nie przejmują się klientem.
  • ~weroni / 2018-01-26 16:24
    Ocena: 2.60 / 5
    Jestem bardzo rozczarowana, zamówiłam kartkę na pakamerze z drewnianymi elementami wycinanymi laserem (takie były na zdjęciu) u projektanta anazone, a otrzymałam kartkę z elementami wyciętymi z papieru. Produkt jest niezgodny ze zdjęciem, zostały zmienione materiały! Projektant napisał że jest ok. bo kartka jest podobna do tej z fotografii. Złożyłam reklamację na portalu, i od tamtej pory cisza. Nie polecam!!!!
  • ~Dominika / 2018-01-02 18:14
    Ocena: 1.40 / 5
    TRAGEDIA. Poza terminem, nie ten produkt co zastanawiałam
    WadyWszystko.
  • ~Katarzyna B / 2017-11-28 16:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam na torbę ponad miesiąc. Sprzedawca nie odpowiada. Pakamera zwodzi, każe czekać, mówi,że nie ma kontaktu z projektantem.
    Ponieważ to zwykłe oszustwo i kradzież, zgłaszam sprawę policji.
    ZaletyBrak
  • ~Kuti / 2017-04-12 14:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka! Towar nie dociera miesiącami, brak kontaktu, ostatecznie otrzymałem uszkodzony! Oczywiście po reklamacji olew przez kolejne tygodnie. Prowizja Pakamery to 50% wartości produktu!!! Odradzam, nigdy więcej!
  • ~Czitos / 2017-02-22 23:51
    Ocena: 5.00 / 5
    Pomoc pracownika- Pani Karoliny okazała się zbawienna podczas zamówienia i doradztwa.
    ZaletySuper obsługa. Pani Karolina jest wyjątkowa.
    Kolczyki i bielizna zakupiona jest na wysokim poziomie.
  • ~fabulus / 2016-12-21 10:06
    Ocena: 1.20 / 5
    Ostrzegam przed tym sklepem. Zamówiłam przed świętami torbę dla siostry. Cała akcja zamówieniowa miała trwać 1-2 dni robocze. Po tygodniu dzwonię i pytam co jest z zamówieniem, a Pani twierdzi, że nie mają kontaktu z projektantem. Poprosiłam o anulowanie zamówienia (na szczęście dostałam zwrot pieniędzy). Później dostałam maila od projektanta, który twierdził, że sklep nie przekazał im w ogóle zamówienia, ani pieniędzy za zamówienie. ŻAŁOSNE...Lepiej kupić gdzieś gdzie będzie gwarancja otrzymania swojego zamówienia, a nie jakichś machloi.
    Zaletyzwrot kasy po uprzedniej interwencji
    Wady-słaby kontakt
    - nie mają tego co sprzedają
  • ~Maciek / 2016-12-15 18:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Od 18.11. 2016 czekam na przesyłkę. Wysłałem kilka wiadomości. Znalazłem nawet kontakt do projektanta. Po wysłaniu maila otrzymałem odpowiedź ze były problemy w szwalni i jeszcze tydzień muszę poczekać. Na kolejne maile już nie odpisuje. Na podany numer telefonu nie da się dodzwonić. Na smsy też nie odpisuje.
    Czekam do świąt i zgłasza sprawę na policję.
strona 1 z 2
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Merlin.pl
Ocena: 4.22, ilość opinii: 1617
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.73, ilość opinii: 1258
pocztakwiatowa.pl
Ocena: 3.14, ilość opinii: 554
Komputronik.pl
Ocena: 3.75, ilość opinii: 495
Emag.pl (Agito.pl)
Ocena: 2.79, ilość opinii: 279
Empik.com
Ocena: 2.53, ilość opinii: 248
Flixbus
Ocena: 2.26, ilość opinii: 644
mBank
Ocena: 1.99, ilość opinii: 554
Link4
Ocena: 1.57, ilość opinii: 302
ITAKA
Ocena: 2.78, ilość opinii: 270
Netflix
Ocena: 2.86, ilość opinii: 141
nju mobile
Ocena: 3.16, ilość opinii: 126