Opiniami warto się dzielić!

nc+ internet opinie

Ocena na podstawie 134 opinii

1.35 / 5

  • Cena/Jakość
    1.67
  • Obsługa klienta
    1.51
  • Oferta
    1.67
  • Parametry
    1.26
  • Cena
    1.38
  • Niezawodność
    1.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 7
  • / 2024-11-12 01:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet miał być bez limitu a jest 200 GB ,po przekroczeniu 100Gb zwalnia i zawiesza .To jawne oszustwo płacąc tak dużą kwotę i nie móc korzystać.Od 1 dnia każdego miesiąca działa przez pięć dni i zaraz SMS że transfer został zmniejszony bo limit został wyczerpany i można dokupić ..to kpina! Czekam do końca umowy i nigdy więcej ! Poza tym 18 każdego miesiąca jest płatność a oni od 1 wysyłaja e-mail co chwila i SMS że zbliża się termin płatności
    ZaletyMniej niż zero
    WadyCała ich usługa to dni
    MiejscowośćSzubin
  • / 2024-02-21 16:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam zadzwoniła do mnie osoba o przedłużenie umowy i nie dość iż trzy miesiące wcześniej to przedstawiła ofertę bardzo dobra dla siebie a nie dla mnie .MASAKRA POCZEKAM DO KONCA UMOWY.Pracownicy mają gdzieś klienta byle tylko naciągnąć na wieksza kasę.Glupia byłam ale to ostatnia taka gafa !!!!!!!!
    ZaletySame wady
    WadySame wady
    MiejscowośćGlinno
  • / 2024-02-01 20:04
    Ocena: 1.25 / 5
    Jak najdalej trzymajcie s8e od nc+ banda zlodzieji i oszustow natarczywosc konsultantow ktorzy klam8a i oszukaja najlepiej nagrywajcie rozmowy z nimi bo po ptakach beda sie wypierac swoich kłamstw.
    ZaletyBrak
    WadyJedna wielka wada
    MiejscowośćTorun
  • / 2024-01-27 22:18
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet Lte na kartę to totalne plucie w twarz klientowi. Opisze to najprościej jak się da. Internet działa od 8-24 jak Neostrada tp... co 5 min resetuje się, wywala, słaby transfer, itp. Nie polecam.Od 24-8 jak nie zatnie filmu na yt w 480p to swiat. Omijać to jak najdalej się da!
    ZaletyObsługa klienta - Bardzo fajnie wytłumaczyli mi jak zrestartować komputer oraz router.
    WadyWszystkie które można mieć.
    Miejscowośćlodz
  • / 2024-01-01 09:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludzie pomijajcie tę firmę jak najdalej firma KRZAK!!!!!!!!!!
    Wady!00%
    MiejscowośćLodz
  • / 2023-07-01 00:02
    Ocena: 1.25 / 5
    Dno dna…
    Tak słabego internetu nie pamiętam od czasów GPRS.
    Dno dna…
    ZaletyBrak
    WadyDeklarowana prędkość jest na poziomie XX- wieku, natomiast faktyczna jest w epoce kamienia łupanego…????
    MiejscowośćKamienna Góra
  • / 2023-06-08 20:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie,polecam internetu z Nc+ bardzo słaby nie nadaje się do pobiernia, trzeba kilka razy resetować ruter żeby to jakoś pobierało maks 15Mb/s to jest tragedia po 2 resetach. Przed resetem było 600Kb/s.Ja nw za co oni chcą pieniądze
    ZaletyBrak
    WadyDługie pobieranie ,czego kolwieg ,pink ciągle resetowanie rutera dla uzyskania lepszego internetu
    MiejscowośćŚlesin
  • / 2022-12-11 14:50
    Ocena: 2.25 / 5
    Internet 300mb/s aktualnie 2mb/s korzystanie ze zwykłej przeglądarki to challenge a wejście w jakąkolwiek rozgrywkę w trybie online to cud na skale kraju ping kosmos, jakoś internetu tragiczna nie polecam :)
    ZaletyDobra jakość telewizji
    WadyJakość internetu, przesył danych, ping, tragiczny internet
    MiejscowośćTurek
  • / 2022-10-29 12:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam, podczas rozgrywki online wyrzuca z serwerów . Nie polecam
    MiejscowośćZgierz
  • / 2022-09-24 11:15
    Ocena: 3.50 / 5
    posiadam 2 tydzień internet mobilny od canal+ i czytając wcześniejsze wpisy mam wrażenie że osoby wypowiadające się nie mają pojęcia o technologii mobilnego internetu. Mieszkam na wsi mam do nadajnika 4km w linii prostej router połączony z anteną zewnętrzną i prędkość pobierania około 50mbit/s a wysyłania 25-30mbit/s. Dużo zależy od mocy i jakości pobieranego przez router sygnału, oglądam filmy w 4K z Dolby Atmos w Netflix zero zacięć i problemów z transferem bez względu na porę dnia. Router ma wybrane pasmo 1800MHz bez agregacji. Infrastruktura bts-a to własność Play. Przez 4lata miałem internet od Orange także mobilny jakościowo porównywalny ale droższa oferta
    MiejscowośćDOBRZYNIEWO
  • / 2022-06-23 17:24
    Ocena: 1.00 / 5
    jeśli opinia ma pomóc innym to moja będzie przestrogą by z oferty canal+ nie korzystać, ja z niej niestety skorzystałam, zawarłam umowę abonencka z opcją dostawy dekodera, sprzęt dostałam, zgodnie z instrukcją zaczęłam aktywować usługę i tu moje szczęście się skończyło, wielkokrotne kontakty z doradcami z usługi pomocy skutkowały tym ze przyjęto zgłoszenie, które miało być załatwione w kilka dni, minął tydzień i nic, nawet żadnej informacji lub życzeń bym pisała na Berdyczów, zbywają mnie stwierdzeniem że sprawę przekazali do Francji albo że jest w dziale technicznym To nie jest ani dobra obsługa ani tym bardziej dobra usługa - Joanna
    Zaletybrak
    Wadywszystkie
    MiejscowośćWarszawa
  • / 2022-05-27 20:21
    Ocena: 1.25 / 5
    Po zaniku pradu za kazdym razem musze od nowa uruchamiać i konfigurować dekodery multiroom . Trzeba wpisywac haslo do wifi i aktywować główny potem drugi dekoder to samo . Porażka
  • / 2022-05-24 09:49
    Ocena: 3.75 / 5
    No to ja mam inne doświadczenia niż zdecydowana większość. Owszem, to co czytam poniżej u mnie zgadza się w w wielu punktach. Zachęta do zawarcia umowy na "Internet bez limitu" skusiła jak widać nie tylko mnie. Myślałem, że tylko ja się dałem tak wpuścić w maliny... a tu proszę, mam towarzystwo:) Za to krecha jak cholera, ale ja w umowie znalazłem co to znaczy "bez limitu danych"... tyle, ze dopiero po jakichś 2 miesiącach od podpisania umowy. W tylule umowy jest jak wół "internet bez limitu danych (100) - tylko bądź tu mądry co to jest to 100... dowiesz się po pierwszym miesiącu użytkowania:) Ale co do reszty to się nie zgadzam. U mnie śmiga jak burza. Co prawda wyciągam "tylko" jakiś 70-80 Mb/s ale to i tak lepiej niż miałem na stacjonarnym od Netii w Toruniu. Wyprowadziłem się na wieś w pandemii i nie za bardzo było z czego wybierać - więc padło na canal+ bo chodziło też o TV i chciałem płacić 1 rachunek a nie 5. Nie wziąłem 4K ale TV mam 4K - więc jak odpalę aplikację HBO Max, Netflixa czy Playera z aplikacji w TV to leci 4K i to bez problemu... tyle, że tylko gdy mam pełny pakiet - bo jak spada do 1Mb to oczywiście nie da rady. Korzystam więc z tego rzadko, jak już naprawdę chcę coś porządnego obejrzeć, bo wiadomo że takie 4K żre GB na potęgę. Przy codziennym oglądaniu kinowego filmu ledwie starczy na 10-15 dni. Jeśli odpalam aplikacje z tunera canal+ to wszystko działa bez zarzutu w HD. Nawet gdy skończy się normalna prędkość, czyli gdy spada do 1Mb ładuje mi się wszystko - najlepiej idzie na Netlixie i Canal+, HBO trochę gorzej ale też daje radę. Tidal w jakości Master - bez problemu. Po wykorzystaniu 100 Mb Master się zacina, ale w jakości CD bez zarzutu. Po wykorzystaniu "przydziału" jakość obrazu oczywiście siada-pewnie tak spada do 720, ale od bidy da radę. Tak więc... owszem, cudo to nie jest, ale nie potwierdzam, że jest aż tak źle. Modem mam swój - został mi jakiś Huawei E3372 po T-mobile, więc żadne cudo, ale działa. Na samym początku miałem jakiegoś staruszka po Polsacie i też działało. Router mam już nie za 5 zł D-link... no ale to już rzecz wtórna - zaczyna się przecież od modemu który podłączam do routera przez USB. I tak to u mnie wygląda-jakiś cud czy co, bo wychodzi, że wszyscy mają kichę. Fakt, że umowa to majstersztyk... dla Canal+ oczywiście nie klienta - pułapka za pułapką, od krzykliwej reklamy "internet bez limitu danych" zaczynając. No ale stare przysłowie pszczół mówi, żeby umowy czytać przed podpisaniem... a nie po. Przyznaję, że popełniłem ten błąd.
    ZaletyPrędkość - u mnie bez zarzutu.
    Mogę oglądać Netflix nawet po wykorzystaniu pełnej prędkości.
    WadyTo nie jest internet bez ograniczania prędkości bez względu na wielkość miesięcznego transferu.
    Uwaga na określenie w umowie" internet bez limitu danych.
    MiejscowośćBysław
  • / 2022-05-11 17:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Pomyłka!!!!
    Oszukiwanie jest na porządku dziennym. W umowie zapis że po zakończeniu korzystania z usług należy zwrócić sprzęt. Jednak podczas odbioru sprzętu zapewnienia słowne że sprzętu nie trzeba dodawać. Pamiętając tę rozmowę po rozwiązaniu umowy sprzęt został w starym domu podczas przeprowadzki. Niestety później rachunek na kwotę ponad 1400 zł (8 lat korzystania z nc+ i dekodera). Oczywiste jest że nawet gdybym zwrócił sprzęt, nie mógłby on być wykorzystany przez nast klienta. Ta praktyka służy tylko do naciągania klientów. 8 lat płacenia za usługę a potem dowalić jeszcze karę.
    Pozdrawiam team z nc+.
    ZaletyBrak
    WadyBardzo zła obsługa klienta, wręcz ignorancja.
    MiejscowośćOzorków
  • / 2022-03-23 11:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet bez limitu , okazał się internetem 100GB.Zacina się , nie można oglądać filmów. Totalna porażka. 183 zł, co miesiąc wyrzucone w tzw.błoto. Nigdy więcej.
    ZaletyBrak
    WadyInternet praktycznie żaden.
    MiejscowośćWrocław
  • / 2022-02-10 11:38
    Ocena: 1.75 / 5
    W Listopadzie 2021 podpisałem umowę internet na kartę bez limitu danych do TV smart miało być na 2 lata za 9 zł m-c. Na początku zrywał połączenie, netflix ładował sie 3 x w ciągu 10 min, totalna porażka. Wymieniłem ruter na TP Link i się poprawiło na dostatecznie. Teraz dostałem rachunek na 68 zł??? Na monit odpisali że miałem na 3 miesiące gratis potem 59,99 i dodatkowo 9 zł bezpieczny internet. Postanowiłem drążyć temat i okazało się że TO bez limitu to mit a dostępne jest 100 GB potem kilka kbs. ODRADZAM NIE KUPUJCIE tego GÓWNA dołączam się do pozwu zbiorowego za oszustwo
    Mam tel w Play bez limitów + internet 50GB + drugą kartę sim na internet 200 GB i płacę 60 zł netto W życiu nie dał bym świadomie za kartę z C+ 100 GB notabene kupioną przez nich od Play. No cóż nowy głupek (ja) będzie płacił do października 2023 po 60 zł
    ZaletyBRAK
    Wady Wszelkie 100GB za 60 zł. WIELKI KANT
    MiejscowośćSłupsk
  • / 2022-02-07 11:02
    Ocena: 1.25 / 5
    Podczas rozmowy z przedstawicielem z nc+
    Mówiłem 5 razy że chce internet bez limitowy, odpowiedział że mają taki i mi wcisnol neta z limitem 100gb.. Próbuję rozwiązać z nimi umowę, obliczyli ze będzie mnie to kosztować 1300zl. Poprosiłem o wysłanie mi rozmowy z przedstawicielem, ale jest Cisza.. Internecie średnio co 3 godziny się zacina i muszę go resetować.. Będę się męczyć z nim 2 lata. Porażka! Nie przedłużę już z nimi umowy na telefony i tv!
    ZaletyBrak zalet.
    WadyLimit 100gb(zapewniano mnie ze jest bez limitu, chyba tylko w nazwie tak jest), zawieszanie się..
    MiejscowośćWarszawa
  • / 2022-01-25 20:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdzie w umowie pisze o przekroczeniu 100GB, gdzie internet szaleje na poziomie 1mb, to są jakieś kpiny,
    idzie z tym canałem w holerę, do kanału z nim, szajs zdzierstwo i tyle, dobrze że umowa mi się kończy,nie będę płacił wyzyskiwaczom.
    Zaletyszajz
    Wadyszajz
    MiejscowośćKaków
  • / 2022-01-20 00:51
    Ocena: 2.50 / 5
    Bardzo wolny transfer. Wiesza się. Nie ma wyboru routerów - tylko jeden badziew.
    MiejscowośćKalisz
  • / 2021-12-02 19:11
    Ocena: 1.50 / 5
    najgorzy projekt z jakim miałem do czynienie canal plus miałem od poczatku jego istnienia w Polsce
    Zaletybrak
    Wadyzanikanie programu co nie ma miejsca w Viaplay i polsat boks plus złodzieje wykluczają dziennie kika programów filmowych słynny klucz brak dogadania z unią w sprawie nieletnich
    MiejscowośćWarszawa
strona 1 z 7

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4400
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2231
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2071
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4415
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2905
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2524
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2001
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1227