Opiniami warto się dzielić!

Multiplay opinie

Ocena na podstawie 188 opinii

2.22 / 5

  • Parametry
    2.25
  • Cena
    2.46
  • Obsługa klienta
    2.16
  • Niezawodność
    2.04

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 10
  • / 2024-10-09 15:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Wzięliśmy do firmy internet SLA dla biznesu. Usługa po tygodniu miała tylko 10% wydajności predkosci łącza z umowy. Telefonia VoIP ciągle się zawieszała i nie można się było połączyć z kilkudziesięcioma numerami wewnętrznymi centrali. Zablokowany był dostęp do chmury gdzie działa nasz system księgowy.Router jest zablokowany przez firmę i nie ma możliwości konfiguracji do własnych potrzeb. Usługa zupełnie nie nadaje się do firmy. Zwykłe radiowe łącze za 40zl zdecydowanie działa pewniej i stabilniej.
    ZaletyŁadne Logo
    WadyWeź na próbę, a zobaczysz, ze wszystkie możliwe.
    MiejscowośćGracze
  • / 2024-09-23 11:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Połączenie z konsultantem prawie natychmiastowe, przełączenie do innego działu to cyrk. Po pierwszej próbie rozłączyło mnie po kilku sygnałach, ozostałe dwie to powyżej 16 minut, oraz powyżej 17 minut, a internetu jak nie ma tak nie ma.
    MiejscowośćGogolin
  • / 2024-09-18 13:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Żeby podłączyć dekoder tv potrzebny był informatyk, któremu nawet po wytycznych ustalanych telefonicznie z technikiem nie udało się tego bubla uruchomić. Za wizyty informatyka musiałam oczywiście zapłacić z własnej kieszeni.
    Telewizji nie mam z winy Multiplay a dekoder muszę odesłać na własny koszt.
    Ta firma to jedna wielka porażka!
    ZaletyNic
    WadyWszystko
    MiejscowośćSiedlec
  • / 2024-09-11 18:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystam od marca w mieszkaniu w którym już jest Multiplay. Od początku był kiepski zasięg, więc kupiłam dodatkowy router (wzmacniacz sygnału). Do lipca było dobrze. W sierpniu był problem - internet działał tylko na wybranych stronach (np. fb był, ale allegro czy inne sprzedażowe już nie). Z końcem sierpnia dobrałam telewizję. Dekoder podłączyłam prawidłowo, ale telewizja nie zadziałała. Dwa tygodnie przepychanek z infolinią, gdzie moje kolejne zgłoszenia były odkładane na później. Okazało się, że nie podłączę tv do dodatkowego routera, musi to zrobić informatyk. Przyszedł więc, ale nie udało się podłączyć, więc telefon na infolinię. Przyjęli zgłoszenie, ale odpowiedzi nie dadzą po jakimś krótkim czasie, tylko za dwie godziny. Informatyk jest w pracy, trudno żeby czekał w próżno. Musiał więc przyjechać drugi raz (za obie wizyty musiałam zapłacić). Na drugiej wizycie dostał nowe wytyczne jak to podłączyć, ale też nie zadziałało. Reasumując - odstąpiłam od umowy, ale poniosłam koszta (wizyty informatyka i wysyłka zwrotna dekodera), do tego nerwy i brak usługi.
    ZaletyNic
    WadyWszystko
    MiejscowośćSiedlec
  • / 2024-09-08 11:46
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo solidna firma. Profesjonalny Technik (MAKS).
    MiejscowośćOrnontowice
  • / 2024-08-04 19:00
    Ocena: 1.50 / 5
    Co weekend brak neta deszcz pada brak neta pan który naprawia awarie to chyba robotę dostał za karę. Jesteście gówniana firma
    ZaletyNie było i nie ma
    WadyCo weekend brak internetu
    MiejscowośćKietrz
  • / 2024-07-21 15:33
    Ocena: 1.75 / 5
    Co weekend jest problem z internetem za co wy partacze chcecie mieć płacone
    ZaletyŻadnych nie macie
    WadyCo weekend brak neta
    MiejscowośćKietrz
  • / 2024-07-11 17:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Dno i metr mułu. Po instalacji od razu pojawiły się problemy ze stabilnoscia i po kilku telefonach nastąpiła poprawa. Kilka miesięcy było ok i teraz internet zniknął całkowicie. Szybki telefon do pomocy technicznej i okazało się, że jest jakaś przerwa na linii. I teraz najlepsze, monter przyjedzie dopiero za tydzień i nie interesuje ich, to że praca zdalna. Na internet mobilny nie ma co liczyć, bo jest bardzo słaby.
    Z tego co zrozumiałem, to jest błąd przy montażu, ale tak to jest jak na montaż światłowodu wysyła się dwóch Ukraińców, którzy głównie siedzieli na telefonie i rozmawiali po ukraińsku.
    No i jeszcze ten router do którego użytkownik NIE MA żadnego dostępu. Aby cokolwiek zrobić na routerze trzeba dzwonić. Jedynie doradzili aby kupić sobie drugi router i wpiąć go dodatkowo do sieci. A co z całą ekologią i oszczędzaniem energi?
    ten ich router to jest wielkie bydlę i nie ma go jak newet schowac
    ZaletySzybkość internetu
    WadyW razie awarii trzeba tydzień czasu czekać na montera
    Brak dostępu do routera
    Przy płatnościach trzeba zawsze podawać nr faktury-nie można zrobić platnosci cyklicznych
    MiejscowośćZębowice
  • / 2024-07-10 15:46
    Ocena: 2.50 / 5
    Dostępność prędkości z umowy jest praktycznie nie do osiągnięcia nawet na okresie testowym. Pierwszy lepszy operator daje gwarancję ponad 100% prędkości z umowy oraz możliwość wyboru własnej przełącznicy zamiast routera kontrolowanego i ograniczonego przez Multiplay. Usługa rodem operatorów z lat 90tych.
  • / 2024-06-28 20:02
    Ocena: 1.75 / 5
    Więcej awarii w dostawie internetu niż można by wyliczyć.
    ZaletySzybki internet.
    WadyLiczne awarie.
    MiejscowośćZawadzkie
  • / 2024-06-18 22:35
    Ocena: 5.00 / 5
    Działa super Ani tygodnia jak się do nich zgłosiłam i już była umówiona data z ekipą żeby zamontować Przyjechali doradzili mi gdzie najlepiej zamontować Ruter Powiedzieli że do 2 godzin będzie działał A zadziałał już po poł godzince Super uprzejmi monterzy A i Telefonicznie z MULTIPLAY można zapytać i się doradzić na każdy temat Bo ja całkiem zielona ????
    MiejscowośćBukowo
  • / 2024-06-16 10:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejny internet w ogóle nie działa już od tygodnia nie internetu nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćOpole
  • / 2024-06-06 18:49
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem na okresie promocyjnym.Jak narazie internet śmiga bez zarzutu.
    ZaletySzybkininternet
    WadyBrak
    MiejscowośćSzum
  • / 2024-05-21 10:55
    Ocena: 2.50 / 5
    Dlaczzego podczas okresu próbnego wszystko działa prawidłowo, natomiast po jego zakończeniu od pierwszego dnia są problemy, zrywa połączenie, internetu nie ma po kilkanaście razy w ciągu godziny? Prędkość jest tak niestabilna, i mam wrażenie, żejakby usługa była świadczona na tanim łączu radiowym bez gwarancji jakichkolwiek parametrów. Zdecydowanie nie polecam. Sprawa trafiła już do sądu.
    ZaletySprawa trafiła już do sądu - brak komentarza
    WadySprawa trafiła już do sądu - brak komentarza
    Miejscowośćw aktach sądowych są wszelkie informacje
  • / 2024-05-07 15:09
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo profesjonalne podejście, przemiłe Panie na infolinii. Wszystko działa tak jak powinno.
    ZaletySzybki, niezawodny internet
    Wadybrak
    MiejscowośćStrzelce Opolskie
  • / 2024-05-07 14:59
    Ocena: 5.00 / 5
    Internet światłowodowy śmiga poprawnie nawet na Wi-Fi. Szybka instalacja. Fachowa obsługa panów instalatorów.
    ZaletyStosunek ceny do jakości
    Parametry łącza
    Wadybrak
    MiejscowośćKnurów
  • / 2024-05-02 22:34
    Ocena: 3.50 / 5
    Brak kanałów sportowych tych które trzeba bo najwięcej boks siatkówka a ligi hiszpańskiej mało albo powtórki a płacić trzeba jestem od2015 roku i żadnej promocji
    ZaletyJak będą sportowe programy darmowe bynajmniej 4 wiecej
    WadyDużo płacić za telewizję na co mi muzyczne programy
    MiejscowośćKrępna
  • / 2024-04-17 22:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam co chwie problemy z internetem. Wzywany Serwis -"specjaliści" po przyjeździe źle zakuwają kable od internetu dopiero wezwany prywatnie elektryk znalazł w czym jest problem. Faktury za serwis na setki złotych wystawiają bardzo szybko.... oczywiście reklamacja za źle wykonany serwis odrzucona.
    Nie polecam
    MiejscowośćWilcza
  • / 2024-04-13 20:30
    Ocena: 3.25 / 5
    Duża opłata mam dodatkowe programy .co , z tego jak sportowych mało za tą kasę co place umowa się skończy i trzeba coś myśleć bo od 2015roku jestem i żadnej promocji drozyzna były darmowe te sportowe i niema
    WadyZawieszka się programy lub niema
    MiejscowośćKrepna
  • / 2024-03-12 08:54
    Ocena: 5.00 / 5
    Usługi działają świetnie. Kontakt z infolinią profesjonalny.
    ZaletyStosunek ceny do jakości
    Wadynie odnotowałem jeszcze
    MiejscowośćKnurów
strona 1 z 10

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4396
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2231
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2071
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4408
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3870
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2901
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2523
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1226