Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

MultiBank opinie

Ocena na podstawie 57 opinii

2.21 / 5

  • Prostota obsługi
    2.22
  • Oferta
    2.31
  • Obsługa klienta
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 3 z 3
  • ~muszer / 2010-11-15 18:15
    Ocena: 2.33 / 5
    Każda próba wycofania się z banku kończy się reklamacjami ponieważ bank nie reaguje za pierwszym razem . Konsultanci kompletnie niezorientowani w przypadku problemów dotyczących np. reklamacji .
    Niesłuszne naliczanie opłat za dodatkowe usługi mimo rezygnacji z ich korzystania - konieczna reklamacja . Ogólny bałagan i niedbalstwo określane przez np. naczelnika problemem techniczno-informatycznym .
    Zaletyłatwa obsługa przez internet .
    WadyBrak wiedzy konsultantów . Bałagan w dokumentacji banku . Duże ryzyko poniesienia strat finansowych przez klienta banku .
    promocja
  • ~Niezadowolona_klienta_Multi / 2010-09-08 15:28
    Ocena: 1.00 / 5
    To bank, który jest fajny, jak ma coś Ci sprzedać. Ale jak już wciśnie, to .. zapomnij, że jesteś Klientem. Zamieniasz się wtedy w niewygodnego petenta. I tyle.
    Przez Multi straciłam jakiekolwiek złudzenia, że instytucja finansowa w Polsce jest Instytucją Zaufania Publicznego. Tam gdzie się da - wyciągają kasę od Klienta, korzystając z kruczków i haczyków, których w umowach okazuje się być całe mnóstwo. Więc jeśli jest choć jeden zapis niejasny, a Doradca w Banku mówi Ci to, co chcesz usłyszeć - i bez potwierdzenia tego na piśmie - zmykaj, gdzie pieprz rośnie, bo ten Bank na pewno z tego kruczka skorzysta w najmniej korzystny dla Ciebie sposób.

    Dodatkowo - kompetencja pracowników tego Banku jest doprawdy żenująca. Mam w tym banku kredyt i żeby cokolwiek załatwić to jest jakaś żenada! Mam niby swojego własnego Doradcę od kredytów (od którego jako doradcy, oczekuje się, że powinien znać dogłębnie temat w jakim się obraca w kontekście tego konkretnego banku), ale okazuje się, że .. ten kompletnie nie zna się na kredytach. O wszystko musi pytać 'tych w centrali', bo nie jest w stanie udzielić odpowiedzi i mówi, że po prostu nie wie!!! Chciałam ostatnio zmienić warunki kredytowania, to Doradca nie był w stanie nawet odpowiedzieć mi na pytanie ile taka zmiana może kosztować. I co lepsze - nie miał dostępu do moich danych, tylko każdorazowo prosił o umowę kredytową. A najlepsze jak chciałam się dowiedzieć czegoś na temat symulacji harmonogramu spłat w przypadku zmiany w kredycie np na raty malejące, albo skrócenie czasu kredytowania - dostałam odpowiedź, że Doradca od spraw związanych z kredytami ... ma inny program do wyliczania symulacji rat kredytowych, niż ten, który później ten harmonogram wylicza!!!! To już jest podejrzane jak dla mnie! Bo może się okazać, że harmonogram przedstawiony przez pracownika przy sprzedaży kredytu będzie się miał NIJAK do tego, co w ostateczności otrzymamy... Ale jak już się podpisze taką umowę.. to TEN BANK na mur beton wykorzysta swoją przewagę...

    Tak więc zdecydowane NIE dla tego banku.
    ZaletyŻadnych
    Wady- naciągają
    - nie mają wystarczającej wiedzy o swoich produktach (w zasadzie żadnej wiedzy o produktach starego typu)
    - tak gdzie są kruczki - skrzętnie je wykorzystują i można mieć pewność, że zawsze interpretacja będzie na niekorzyść Klienta
    - biurokracja, biurokracja i jeszcze raz - biurokracja. Nie wierzę w reklamy o szybkim załatwianiu sprw
    - nie są proKlienccy
    > 5 lat
  • ~krzyś / 2010-08-20 14:18
    Ocena: 1.00 / 5
    cały czas reklamowali że zwracają za konto żeby przyciągnąć klientów a tu od 1 września z darmowego konta wychodzi min 14,50 zł , czy to nie jest nabijanie ludzi , ja rezygnuje i już nigdy tam nie wróce,Krzyś
    Wadybardzo drogi
    3 lata
  • ~s_m / 2010-08-02 13:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank nie chce odblokować środków w przypadku błędnych transakcji kartą płatniczą - wydruk z terminala, że transakcja odrzucona nie jest dla nich podstawą do uznania reklamacji. Łaskawie zwracają środki dopiero po minimum tygodniu od błędnej transakcji. No i poza tym, nawet jeżeli transakcja kartą jest odrzucona, to środki i tak są blokowane na rachunku (co się zdarza tylko i wyłącznie w tym banku) - normalnie roletka zakupowa czy starczy kasy, czy nie, nawet jeżeli wydaje się, że starczy.
    ZaletyByły, ale znikneły wraz z nową taryfą opłat i prowizji
    Wadydrogie konto, złodziejski sposób księgowania i rozliczania transakcji
    2 lata i czas się żegnać
  • ~atila1 / 2010-06-09 15:50
    Jest OK! jak masz duży obrót na koncie, ale jak się zaczynają kłopoty to brak kogokolwiek do podjęcia decyzji. Jest to bank nieprzyjazny i zdecydowanie odradzam. Ustala się z nimi warunki, a za chwilę przychodzą pisma o takiej treści jakby się nic nie ustalało. Jedyny bank z którym nie udało mi się załatwić restrukturyzacji kredytu, bez uzasadnienia.W innych bankach załatwia się te sprawy dzwoniąc na infolinię, a znimi rozmowa jak z chińczykami. JAK NIE CHCESZ KŁOPOTÓW ZDECYDOWANIE ODRADZAM
    ZaletyBRAK
    WadySAME
  • ~Scorpio / 2010-06-06 12:39
    Ocena: 1.67 / 5
    Ludzie na infolinii nie są od tego żeby obsłużyć klienta, tylko od powtarzania wyuczonych formułek. Reklamacje nic nie dają. w najlepszym wypadku dostaje się maila - cytuję: "Proszę o przyjęcie naszych przeprosin za wszelkie niedogodności, jakie mogły być konsekwencją zgłoszonej przez Panią sytuacji. Chcę jednocześnie zaznaczyć, że sprawa została przekazana do bezpośredniego przełożonego obsługującego Panią pracownika." Na tym koniec.

    Zatrudniają byle kogo na infolinii, kosztem czasu klientów.
    Zaletyintegracja kont firmowych i prywatnych online
  • ~wkurzony / 2010-05-18 09:45
    Ocena: 1.67 / 5
    specjalisci od niedomowien i drobnego druczku, nie dotrzymuja wlasnych obietnic, wciaz podnosza koszty swoich produktow, mimo ze podobno kryzys juz minal, a stopy libor stoja na najnizszym poziomie od lat. Nie chce uzywac brutalniejszych okreslen, ale przy najblizszej okazji ja i moje 350000 kredytu przeniesiemy sie do konkurencji.
    Zaletynie widze
    5
  • ~Joshik / 2010-04-17 22:00
    Ocena: 5.00 / 5
    Ja korzystam z usług MultiBanku już od 8 lat. I muszę przyznać - że tylko raz miałem problem z jedną reklamacją. Po za tym bez zastrzeżeń. Świetna oferta, łatwy dostęp do kredytów - z ludzkim oprocentowaniem - bez ukrytych fantów w postaci ubezpieczeń, zabezpieczeń, prowizji od tego czy śmego. Do tego świetne placówki i wyszkolony, pomocny personel.
    Zaletyłatwy dostęp do konta, tanio, super obsługa
    8 lat
  • ~monika / 2010-03-30 10:22
    Ocena: 1.33 / 5
    mam kredyt mieszkaniowy w multibanku i spłacony samochodowy. Postanowiłam zmienić auto i poprosiłam o kredyt samochodowy w wysokości 20 tyś, wszystko pięknie-zarobki nas obojga 5 tyś , zdolność jest, cacy, po 3 dniach telefon ,że mam umowę na czas określony i muszę donieść zaświadczenie,że będę potem pracować (dzięki tylko mojemu szefowi dostarczyłam) , po kolejnych kilku dniach telefon do mojego męża, że 3 lata temu nie dostarczyliśmy rzekomo zaświadczenia o zmianie banku z kredytem z innego na ich. Mąż doniósł kopię , której orginał im wysłał a pan w banku zapytał go czy coś jeszcze skłamał? Jesteśmy klientami od -8 lat, spłacamy wszystko regularnie, pensje są stałe, ale to już przegięcie. Poczułam się jak kłamca ,złodziej i mega oszust.Zawsze ten bank popierałam, ale to co teraz mnie spotkało nakłoniło mnie do zmiany banku i wycofania oszczędności i kredytu!!!! W tym kraju tylko oszustom wszystko idzie gładko
  • ~NIEnamulti / 2009-11-23 09:44
    Ocena: 1.00 / 5
    beznadziejne podejście do klienta. kiepscy pracownicy (być może tylko niedoszkoleni).od wielu miesięcy nie mogą zamknąć mojego rachunku choć mam na to papiery z ich oddziału. śmieszy mnie ich nowa reklama pt. rachunek w 15 sekund czy coś tam podobnego (potem będzie wieeele miesięcy zamykania). Totalne dno!
    Zaletybrak
    Wadyww.
    ok. 3 lata
  • SZMIT / 2009-11-11 21:26
    Ocena: 2.33 / 5
    krótko byłem ich klientem, bo rzeczywiście wydawało się drogo. Jedyne co pamiętam to naprawdę super obsługa. Czułem się ważny w Oddziale. Mam znajomych którzy sobie chwalą ten bank. Ja korzystałem z Oddziału Kalisz.
    ZaletyObsługa klienta na wysokim poziomie
    Wadytroche drogo
    byłem 12 miesięcy
  • ~joanna / 2009-02-22 18:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Oferta droga.
    Ja trafiłam nie na doradcę, ale raczej na handlarza kredytowego. Pani raczej dba o swój prywatny biznes. Byle więcej, byle drożej (bo przecież będzie prowizja...... Już się utarło, i sporo ludzi o tym mówi, że to tylko wyścig szczurów. Świat idzie na psy.
    Pani umawiała się 3 razy na spotkanie, ale za każdym razem odwoływała lub przekładała je na inny dzień, tłumacząc, że ma w domu ekipę remontową. Zenada
    Zaletybrak
    Wadyw opisie
  • ~ovad / 2009-01-22 22:23
    Wzialem u nich kredyt w 2006 na zasadach zarzad ustala oprocentowanie. Jak szlo w gore podwyzszali. jak poszlo w dol o 50% na rynku jak teraz oni podwyzszyli o 10%!. Raty wiec dla kredytu 200k zamiast byc 1000 sa 1500!! Odradzam!!! Piekne haselka a to po prostu przekret jak u Bagsika. To samo w Mbanku te same zasady po to jedna grupa BRE!
    ZaletyLichwa obciaza wszystkie plusy BRAK
    Wadylichwiarskie zasady. Niedbalos o klienta. jestm u nich 5 lat traktuja mnei jakbym mial byc zupelnie nowym kleintem!
    5 lat
  • ~daro / 2009-01-21 10:25
    Ocena: 1.00 / 5
    No niestety mam nieprzyjemnosc posiadanie kredytu hipotecznego we frankach w tym banku na zasadach takich ze zarzad decyduje o oprocentowaniu. Nie polecam nikomu tego banku. Libor spadl do 0,6 a kolesie nadal mnie kasuja na 4.30. Wczesniej jak mi podnosili oprcentowanie to argumentowali liborem. Dzisiaj gdy libor spada nie reaguja. Ludzie trzymajcie sie jak najdalej od nich. Kazdy inny bank jest lepszy. Multibank tylko mily jest zanim nie zlapie frajera.
  • ~m / 2008-11-21 21:16
    a TRZEBA BYŁO PRZECZYTAĆ WNIOSEK DO KOŃCA, A NIE PODPISYWAĆ BEZ CZYTANIA. bO WŁAŚNIE NA KOŃCU WNIOSKU JEST INFORMACJA, ŻE JEŚLI BANK ODMÓW CI UDZIELENIA KREDYTU, AUTOMATYCZNIE REZYGNUJESZ Z ZAŁOŻENIA KONTA W TYM BANKU I PO SPRAWIE... bO CHYBA NIE LICZYŁEŚ ŻE JAKIS BANK OTWORZY CI KREDYT ODNAWIALNY W KONCIE BEZ KONTA???
  • ~lukasz / 2008-11-20 20:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Multibank to jedyny bank na którym sie rozczarowałem, podczas rozmowy wstępnej dotyczącej kredytu odnawialnego Dyrektor miał mi dużo do zaoferowania a potem nie wywiązał się z umowy ustnej obowiązującej na całym świecie. Podstępnie założono mi Konto w tym banku czego sobie nieżyczyłem, a kredyt który miałem dostać bez problemu nie został mi przyznany. Odradzam więc wszystkim starającym się o kradyt bądz też inną forma współpracy z tym bankiem. I ostrzegam niczego nie podpisujcie przed otrzymaniem kredytu ponieważ wszystko to może się stać bajerą którą sprzedają wszyskim bez wyjądków. Szkoda że jedna z nich dotkneła właśnie mnie, więc napisałem to aby Was przestrzec i uczulić. Abyście nie byli postawieni w sytuacji takiej jak ja. Pozdrawiam.
    WadyNie wywiązywanie się z umów
    Tworzenie kont bez zgody pisemnej
strona 3 z 3
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1942
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1434
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1172
Millennium
Ocena: 1.74, ilość opinii: 901
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 789
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 787
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4264
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4141
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3754
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2791