Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Morele.net opinie

Ocena na podstawie 607 opinii

2.56 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.75
  • Dostawa
    2.27
  • Poziom cen
    3.02
  • Łatwość zamawiania
    3.00
  • Asortyment
    3.14

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 61
  • ~agata / 2019-01-10 13:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Sprzedany nam ekspres do kawy przez firmę morele.net w przeciągu roku zepsuł się trzykrotnie. Za każdym razem po naprawie reklamacyjnej ekspres przestawał działać po 2 tygodniach. Ostatni proces reklamacyjny trwał 2 miesiące. Otrzymaliśmy ekspres z potłuczonym wyświetlaczem i powyginana obudową. Elementy ekspresu są tak brudne, że mogę się tylko domyślać co się działo z tym ekspresem u nich. Oczywiście morele.net nie chcą uznać kolejnej reklamacji i nie chcą zwrócić środków. Nigdy więcej zakupów w tym sklepie.
    Zaletybrak
    Wadyże jeszcze istnieją na rynku.... nie wiem jakim cudem
  • ~Filip / 2019-01-09 22:35
    Ocena: 2.80 / 5
    21.12.2018 zamówiłem u nich komputer oraz monitor, na początku wyświetliło że zostanie doręczony 03.01.2019.
    Po 4 dniach od zamówienia przyszedł do mnie email o przełożeniu dostawy na 09.01.2019. Stwierdziłem że święta.
    Dziś jest 09.01.2019, paczki jak możecie się domyślać nie ma. Po dodzwonieniu się na infolinie uzyskałem odpowiedz w której pani ekspedientka tłumaczyła mi że towar nie został jeszcze sprowadzony i dostawa będzie najprawdopodobniej w piątek. Więc jaki z tego wniosek, na paczkę za 6.5 tys zł, będę musiał czekać 21 dni. Więc jeśli chodzi o zamawianie komputera lepiej drugi raz przemyśleć decyzje i moim zdaniem lepszym wyjściem było by złożenie zamówienia na x-kom.
    Wadydługi czas oczekiwania na paczkę
  • ~Marek / 2019-01-09 13:29
    Ocena: 1.80 / 5
    Oszukują na każdym kroku sprzedają asortyment którego nie mają i zwodzą że to towar był wadliwy i musieli zamówić nastepny a na stanie magazynowym pokazują kilkadziesiąt sztuk tego produktu.Zero kontaktu i totalne olewanie klienta. Na realizację mojego zamówienia czekałem do dziś to jest trzy tygodnie i dowiedziałem się że mam poczekać jeszcze tydzień. Chyba szybciej ten towar bym odebrał zamawiając prosto z Chin. Aż boję się pomyśleć ile będę czekał na zwrot kasy na konto za nie zrealizowane zamówienie z winy sklepu.Jednym słowem UWAŻAJCIE !!! chyba że chcecie czekać miesiącami i przepychać się z Morele.
    WadyMarek Marecki
  • ~K. / 2019-01-09 10:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Wprowadzają klientów w błąd. Według sklepu paczka miała być u odbiorcy 1 stycznia (brałam poprawkę na ten dzień i byłam pewna, że będzie to w kolejnym dniu). Po wiadomościach mailowy zorientowałam się, że paczkę nadano dopiero 4 STYCZNIA !!!!!!
    Do dziś nie mam przesyłki - OPŁACONEJ PRZELEWEM BANKOWYM.


    Nigdy więcej nie złożę zamówienia w tym sklepie.
    Po tym, jak sklep został zhakowany - tym bardziej.
    konto usunęłam.
    ZaletyBRAK
    Wady-wprowadzanie w błąd
  • ~Nasturcja, / 2019-01-07 16:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wywiązują się w terminach przesyłki. To co się działo przed świętami to przesada. Słaby kontakt z biurem obsługi. Sporo czasu zanim się dodzwoniłam. Pani przez telefon " w obecnej sytuacji nic nie może zrobić" Anulować zamówienia nie można mimo tego że jest po ponad tygodni zaledwie " skompletowane do wysyłki" Długi czas oczekiwania na zwrot pieniędzy. Powoli myślę, że wcale ich nie zwrócą. Nie polecam wszelkich zamówień wysyłkowych bo to koszmar.
    Zaletybrak
    Wadywszytsko ...
  • ~FMService / 2019-01-03 22:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Wydałem na zakupy w motele.net ponad 4 tysiące złotych i doświadczyłem samych problemów:

    1. Niepoprawny opis produktu przez co kupiłem niepotrzebnie przejściowkę za 100zł której teraz nie mogę zwrócić ponieważ dział pobsługi mirele odmawia,

    2. Dostawa moich zakupów była opóźnieniona,

    3. Nieefektywny dział wsparcia. Szczerze mówiąc - chamski w odpowiedziach

    4. Dział reklamacji nie odpisuje ma emaile, a przy próbie kontaktu po podanym numerem komórkowym - nie odbiera połączeń, nie oddzwania, nie odpisuje na smsy z prośbą o kontakt.
    ZaletyBrak, sklepów z elektroniką jest tysiące
    WadyTe które wymieniłem powyżej
  • ~Aleksandra / 2019-01-03 15:40
    Ocena: 2.40 / 5
    KPINA Z KLIENTA.
    Zamówiłam w grudniu drogi prezent na Święta, towar miał być bez problemu dostępny, dostarczony najpóźniej 21.12 do Orlenu. Paczka została wysłana dopiero po Świętach, dodatkowo kurierem do mieszkania (!), a nie na punkt Orlen, chociaż nawet mailowo potwierdzali, że tam dotrze. Brak jakiejkolwiek informacji ze strony sklepu o opóźnieniu, nie mówiąc już o jakichkolwiek przeprosinach, na telefony i maile nie odpowiedzieli żadnymi konkretami, zaproponowałam, by dostarczyli gdziekolwiek do ich sklepu (skoro towar jest dostępny) na terenie Warszawy, zabiorę osobiście, zostałam olana, a na koniec dostarczyli paczkę w inne miejsce.
  • ~Zbig / 2019-01-03 13:26
    Ocena: 1.00 / 5
    zamówienie złożyłem pod koniec maja, towar przyjechał szybko ale był niezgodny z opisem, 29 maja złożyłem reklamację, zaproponowałem zmianę ceny, wystawiono mi fakturę korygującą ale błędnie więc odesłałem towar, towar przyjęto bez zastrzeżeń ale ze zwrotem pieniędzy było już gorzej, co tydzień dzwoniłem za każdym razem rozmawiając z innym konsultantem i każdemu wyjaśniałem sprawę od początku, po pewnym czasie stało się to już nudne ale po 4 miesiącach (9 października) odzyskałem pieniądze, słowa przepraszam nie usłyszałem.
    w międzyczasie poprosiłem o usunięcie konta, w grudniu ich zhakowali więc się nawet ucieszyłem, że mnie tam już nie ma ale potem dowiedziałem się, że moje konto, podobnie jak konta innych, którzy się z tego przybytku wypisali nie były usuwane tylko "usypiane" więc też zostały zhakowane, profesjonalizm - poziom zero !
    Zaletyże po ataku hakerskim RODO dobierze im się do ...
    Wadyjak ktoś wcześniej napisał: "że istnieją"
  • ~Sergej / 2019-01-02 15:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Sklep-katastrofa. Nie podając żadnych przyczyn Morele wielokrotnie zmieniają terminy dostawy, zero kontaktu z klientem. Jeżeli chcesz zrezygnować, to tez dostaniesz z tym problem. Bo czekać przy telefonie kontaktu trzeba przynajmniej 15-20 min. Fatalna obsluga
    Zaletyzadnych
    Wadyistnienie w internecie
  • ~Ewela / 2019-01-01 16:40
    Ocena: 3.20 / 5
    Nie polecam nikomu! Dwa razy próbowałam coś zamówić i za obydwoma razami skończyło się tak samo... Najpierw przesunięcie terminu realizacji o 2 dni, później o kolejne 2 i kolejne, aż w końcu przedmiot przestaje być potrzebny skoro był na urodziny/gwiazdkę i anulowałam zamówienia. Na sklepie kompletnie nie można polegać. Tłumaczą, że dostawca nie dowiózł towaru... To czemu sprzedają towar, którego jeszcze nie posiadają?
    WadySprzedawanie towaru, którego nie ma na stanie
    Czas realizacji
strona 1 z 61
Dodaj własną opinię »

Pytania i odpowiedzi

Dodaj pytanie »

Zobacz również

Merlin.pl
Ocena: 4.27, ilość opinii: 1583
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.74, ilość opinii: 1252
Morele.net
Ocena: 2.56, ilość opinii: 607
Komputronik.pl
Ocena: 3.84, ilość opinii: 469
pocztakwiatowa.pl
Ocena: 3.21, ilość opinii: 467
Emag.pl (Agito.pl)
Ocena: 2.86, ilość opinii: 262
mBank
Ocena: 2.13, ilość opinii: 408
Flixbus
Ocena: 2.04, ilość opinii: 251
Link4
Ocena: 1.62, ilość opinii: 215
ITAKA
Ocena: 2.89, ilość opinii: 151
nju mobile
Ocena: 3.42, ilość opinii: 98
Netflix
Ocena: 3.06, ilość opinii: 88