Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 1013 opinii

2.47 / 5

  • Oferta
    2.78
  • Obsługa klienta
    2.23
  • Cena/Jakość
    2.47

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Filomena / 2023-07-18 12:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Wycieczka do Szkocji. Mieliśmy w sobotę, 15 lipca wylecieć do Glassgow z przesiadką we Frankfurcie. Inni już opisali, co się działo - opóźniony lot do Frankfurtu, niemożność wydostania się z Frankfurtu do Glassgow, koczowanie na lotnisku, kompletny brak zainteresowania biura Itaka.
    Dzięki Pani O., jednej z uczestniczek wycieczki, udało się w liniach Lufthansa załatwić hotel na kolejną noc (pierwsza była na marmurowych ławach - katafalkach na lotnisku), a Itaka wreszcie się ruszyła, stwierdziła, że nie potrafi kontynuować naszej wycieczki, mamy wracać do domu. Itaka załatwiła autokar na poniedziałek rano, dowiózł nas do Warszawy wczoraj (poniedziałek) o północy.
    Brak możliwości porozumienia się z kimś kompetentnym w Itace, brak jakiejkolwiek opieki pilota / opiekuna / rezydenta ze strony Itaki, wprowadzanie uczestników wycieczki w błąd ("proszę zgłosić się w Frankfurcie do stanowiska Lufthansy", "prosimy oczekiwać na szczegółowe informacje na lotnisku od przewoźnika") poprzez sugestie, że Lufthansa ma wszystko załatwić (o 1 w nocy w niedzielę! nikogo na lotnisku nie było). To nie uczestnicy wycieczki zawierali umowę z Lufthansą, tylko Itaka, i to Itaka była zobowiązana do wymuszenia czegokolwiek na Lufthansie.
    Opóźnienie, awaria itd. zawsze może się zdarzyć. Miarą jakości biura podróży jest poradzenie sobie przez biuro w sytuacji kryzysowej. Tu Itaka ma absolutne ZERO.
    Bezczelnością jest proponowanie rekompensaty za te upiorne 3 dni w formie bonu na kolejne usługi tego biura.
    Zaletyżadnych zalet, a podobno to było dobre biuro
    WadyTotalne lekceważenie klienta, "radź sobie sam".
  • ~Jerzy / 2023-07-17 14:54
    Ocena: 2.67 / 5
    Któryś raz z kolei i raczej ostatni wyjechałem z z biurem podróży ITAKA. Wcześniejsze wyjazdy były raczej udane, ale w ostatnim czasie widać znaczne pogorszenie jakości usług.
    Zauważyłem, że Itaka opracowała taktykę wcześniejszych rezerwacji ( w ostatnich dwóch wyjazdach to się potwierdziło) , w momencie rezerwacji podawane są bardzo atrakcyjne orientacyjne godziny lotu , a przed wyjazdem są zmieniane tak, że klient traci dwa dni wypoczynku. Rezydenci nie angażują się do pracy , po przylocie klient musi sam szukać
    transportu ( kiedyś rezydenci czekali w hali przylotów ) i to samo jest z odlotem nikt nie towarzyszy turystom. Itaka bierze dodatkowe dopłaty za pokój z widokiem na morze mając świadomość że np. w hotelu Alarcha w Turcji klient nigdy bezpośredniego widoku nie dostanie.
    Są przydzielane pokoje z bocznym widokiem na morze, które jest widoczne po wyjściu na balkon. Ale co mnie w tym roku szczególnie zaskoczyło po powrocie z Turcji , Itaka zablokowała wgląd do mojej tegorocznej rezerwacji, jedynym dla mnie wytłumaczeniem jest blokada możliwości wystawiania opinii o ofercie.
    Zaletykiedyś to było dobre biuro
    WadyLekceważenie klienta
  • ~Niedoszły_Szkot / 2023-07-16 12:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem uczestnikiem wycieczki do Szkocji zorganizowanej przez biuro turystyczne itaka. Od wczoraj grupa 36 osób została praktycznie "uwieziona" na lotnisku we Frankfurcie. Z powodu opóźnienia lotu z Warszawy nie zdążyliśmy na lot z Frankfurtu do Glasgow. Ponieważ linia nie mogła zapewnić pasażerom hotelu wszyscy spali na lotnisku gdziekolwiek, na podłodze, na fotelach itd. Dziś rano itaka poinformowała nas że polecimy do Glasgow, ale okazało się że zrobili tzw lite oczekującą w nadziei że 36 osób z rejsu zrezygnuje. Jak łatwo przewidzieć nie zostaliśmy wpuszczeni na pokład i poinformowani że następny lot będzie za 5 dni. Itaka podobno próbuje znaleźć lot powrotny do Warszawy ale kiedy też nie wiadomo. (Jakbym oglądał terminal z Tomem Hanksem) Od początku zaistnienia problemów z podróżą kontakt z itaka jest utrudniony, biuro turystyczne poprosiło jedna z osób z grupy aby ich reprezentowała. Tak więc Pani O. próbowała coś naprawić ale bezskutecznie (odromny szacunek za determinacje i cierpliwość) Gdy sami próbowaliśmy dodzwonić się do biura przelaczano nas na nieczynny numer i tylko wysyłano smsy że sprawa jest w toku. Efekt jest taki że nie polecimy na wakacje i nie wiadomo kiedy wrócimy do domów. W grupie jak wspomniałem są dzieci i osoby starsze i zdarzały się już, na szczęście drobne zasłabnięcia. Tak wyglądają zorganizowane wycieczki z firmą itaka, jednym z największych na polskim rynku biur turystycznych. Unikajcie Itaki i onijajcie bardzo szerokim łukiem. Szkoda pieniędzy i przede wszystkim urlopu.
    ZaletyNie ma zalet
    WadyJedna wielka wada
  • ~Nabityw / 2023-07-16 03:08
    Ocena: 1.67 / 5
    Właśnie koczujemy całą grupą 36osob na lotnisku we Frankfurcie. Zero pomocy i zainteresowania, niekompetentne panie w biurze Wwa, zwalanie na przewoźnika i sam sobie radź turysto. A wystarczyło w Wwie zatrzymać grupę na koszt przewoźnika i przebokowac bilety na możliwie pasujące połączenie. Nigdy więcej Itaki!!!
    ZaletyBrak
    WadyBrak pomocy rezydentów, naciąganie na liczbie dni i inne Wszystkie możliwe bo mi się już tej wycieczki odechcialo
  • ~Lilianna / 2023-07-15 20:03
    Ocena: 2.67 / 5
    Pobyt w Ammudarze, hotel mały ale bardzo przyjazny personel.Rezydentce pani Beacie zależało tylko na sprzedaży wycieczek, nie wywiązała się z obietnicy załatwienia prowiantu dla osób wyjeżdżających do Polski w nocy i wcześnie rano. Informacje jakie przekazała byly nieadekwatne do rzeczywistosci np. transport publiczny, wypożyczalnie samochodów itp. Nie reagowała na telefony
    ZaletyHotel
    WadyObsługa rezydenta
  • ~Lilianna / 2023-07-15 20:03
    Ocena: 2.67 / 5
    Pobyt w Ammudarze, hotel mały ale bardzo przyjazny personel.Rezydentce pani Beacie zależało tylko na sprzedaży wycieczek, nie wywiązała się z obietnicy załatwienia prowiantu dla osób wyjeżdżających do Polski w nocy i wcześnie rano. Informacje jakie przekazała byly nieadekwatne do rzeczywistosci np. transport publiczny, wypożyczalnie samochodów itp. Nie reagowała na telefony
    ZaletyHotel
    WadyObsługa rezydenta
  • ~Kasia / 2023-07-15 17:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam biura podróży Itaka i przestrzegam każdego przed tym wyborem. Naciągacze, nieodpowiedzialni ludzie, nie pomagają, olewają klientów. Rezerwują hotele, o których piszą na google, że kradną różne rzeczy. Po zgłoszeniu sprawy, nie ma żadnego kontaktu z biurem i pomocy. Jedzenie jak dla zwierząt, zmiana punktów wycieczki bez konsultacji. Tragedia. Lepiej wybrać mniejsze biuro podróży, albo na własną rękę. Nie wybierajcie Itaki
    WadyZero profesjonalizmu, szacunku dla klienta i naciąganie na pieniądze.
  • ~Pawel / 2023-07-15 09:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Wycieczka na Rodos do hotelu 5* Rodos Palace Hotel,
    Niestety wielkie rozczarowanie , pokoj całkowicie odbiega od standardów 5gwiazdek, przy próbie wymiany pokoju dostaliśmy informacje ze wszystkie pokoje są zajęte.
    Zdjęcia z pokoju są zamieszczone na opiniach w Google na stronie hotelu.
    Brudne materace , brudne płytki , kurz na klimatyzacji , brudny stół na tarasie , brak korka do wanny , odkładające tapety, mało ilość leżaków , tylko jeden bar all inclusive , chore limity 2 drinki na osobę.
    Wycieczkę była kupiona za 4K , zdjęcia całkowicie odbiegają od rzeczywiści .
    Gości jest więcej niż obsługa może przyjść , ciagle kolejki , 3 windy na które się czeka po 10/15 min . Szczerze odradzam tego hotelu
  • ~Wiola / 2023-07-15 09:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam, to była nasz pierwsza wycieczka do Tunezji na wyspę Djerbe. Byliśmy w dniach 15-22 czerwiec 2023r.Były plusy i minusy. Do plusów mogę zaliczyć animatorów robili cała robotę, jedzenie ok, świeże jadłaś ile chciałaś. Ale hotel to już inna bajka. Glony w basenie, brak klimatyzacji choć wybierając ofertę szukaliśmy żeby jednak działała. Nawet rezydentka tak jak pisali inni aby sprzedać wycieczki nic więcej. Hotel nazywał się al-Kantara, i wkońcu zbywali nas z tą klimą aż do naszego wylotu. Ale pan manager z recepcji za parę groszy dał naszym znajomym pokój z widokiem na morze i z klimą. Jednak się da tylko trzeba dodatkowo zapłacić????
    ZaletyJak wyżej
    WadyJak wyżej
  • ~Mariam / 2023-07-14 21:44
    Ocena: 2.33 / 5
    Pierwszy i ostatni raz z Itaka...13 godzin na lotnisku w Albanii i zero kontaktu z rezydentem...szczesliwy z3 pozbyl sie nas na odprawie....z 200 pasazerow okolo 50 to dzieciaki....
  • ~Bartek / 2023-07-14 21:32
    Ocena: 1.00 / 5
    masakra - zero kontaktu z rezydentem w Lanzarote - braliśmy taxi z lotniska - biuro w Gnieźnie zero reakcji po wykupieniu wycieczki - tragedia w porównaniu z TUI - nigdy więcej !!!!
  • ~Bartłomiej / 2023-07-13 12:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Po 20 latach wakacji z itaka odradzam to biuro podróży. Standarty odeszły w niepamięć. Po 20 latach wakacj z itaka za krocie miałem najgorszy urlop w życiu a dział reklamacji pisze o tym że dołożyli wszelkich starań. Nie polecam i nie życzę nikomu by przeżył to co my i cały turnus itaki w hotelu .
    ZaletyBrak
    WadyWszystko od jedzenia, alkohol z domieszką oleju
  • ~Aneta / 2023-07-12 23:44
    Ocena: 1.33 / 5
    Albania 2023. Biuro robi ludzi w balona. Nie dość, że lot przesunięty z 13:30 na 23:55!!!! to po dotarciu do hotelu o 3:00 rano okazuje się że nie ma dla nas pokoju. Ktoś zarezerwował nam pobyt od dnia później niż w umowie. Gość na recepcji ni dudu po angielsku i każe czekać może do 9:00 ( doba zaczyna się o 14:00!!). Gdyby nie larum i raban do chyba wszystkich możliwym infolinii i rezydentów to nie wiem co by było..pewnie z dzieckiem z recepcji byśmy spali do Bóg wie której godziny. Niestety oni sami niezainteresowani, dzwonic rano ....dramat.wycieczka do stolicy z faktem przewodnikiem, ale 40 stopni a autobus bez klimy...nie polecam. Szukajcie innego biura....chyba że lubicie koczować po nocach przy recepcji. Oszustwa pełną parą.
    ZaletyFns
    WadyBiuro - dno
  • ~Aparatka 64 / 2023-07-12 13:39
    Ocena: 3.33 / 5
    Dzień dobry. Nie polecam biuro Itaka a zwłaszcza rezydentki w Egipcie na Marsa Alam w hotelu Pick Albatros bardzo nie pomocna. Głównym zajęciem rezydentki było sprzedawanie wycieczek ,kupiliśmy wycieczkę na 9 dni okazało się że wycieczka trwała zaledwie 7 o godzinie 12:00 Musieliśmy się wymeldować z hotelu wylot o 23:55 cały dzień zmarnowany rezydentka tłumaczyła że powinniśmy czytać warunki uczestnictwa warunki uczestnictwa otrzymaliśmy po zakupie wycieczki gdybyśmy wcześniej o tym wiedzieli na pewno byśmy nie skorzystali z tej oferty uciekły nam dwa dni byliśmy stałymi klientami biura Itaka nigdy nie zdarzyła się taka sytuacja żeby rezydentka była tak niepomocna bardzo niemiła.jedyne co mogę polecać to hotel w którym spedzismy przemile wakacje Pickalbatros zasługuje na 5 gwiazdek,biuro Itaka ma fajne oferty i hotele tyle że oszukują piszą w ofercie pobyt od 8 do 16 tego (9 dni )tyle że o 12 każą się wymeldować z pokoju i 8 godzin do wylotu siedziec na plaży.
    ZaletyOferta z pięknym hotelem
    WadyRezydentka niepomocna, nie orientująca się w ofertach,wręcz olewająca klienta ,nie ma żadnych propozycji ,mało kompetentna
  • ~ToJaMożePozamiatam / 2023-07-11 15:05
    Ocena: 3.00 / 5
    Kupiłem wycieczkę w aplikacji i niestety nigdzie nie pojechałem... Nie było mnie na jakiejś liście o której nie wiedziałem bo nic takiego nigdzie nie było wzmiankowane :/ Pani Rezydentka miała za złe że nie potwierdziłem rezerwacji zrobionej w aplikacji telefonicznie hahaha sama namawiała by z skorzystać z aplikacji a później takie teksty :/ Aplikacja ITAKA to jakiś koszmar. Pieniędzy nie odzyskałem i nie wiem jeszcze jak do tego podejdę po powrocie do kraju bo póki co jestem jeszcze za granicą.

    UWAGA NA APLIKACJE ITAKA BO NIE DZIAŁA JAK POWINNA :/ WYDAJE SIĘ ŻE JEST CAŁY CZAS W TESTACH ALE NIKT NIE CHCE TEGO OFICJALNIE POWIEDZIEĆ... NIE UŻYWAĆ JAK NIE CHCECIE SIĘ NACIĄĆ NA DODATKOWE KOSZTY.
    ZaletyDobre godziny lotów
    WadyTa firma traktuje ludzi jak debili.
  • ~Małgorzata / 2023-07-11 11:59
    Ocena: 3.33 / 5
    Latamy z Itaką od lat ale chyba biuro schodzi na psy . Zawsze byliśmy zadowoleni, niestety w tym roku wykupiliśmy first minut i nic to nie dało, zmieniono nam miejsce wylotu na oddalone o ponad 200 km i nie zaoferowano nic w zamian. Do tego rezydenci są coraz gorsi, nastawieni tylko na sprzedaż wycieczek, przewodnicy marnej jakości. Nie wiem czy jeszcze z nimi polecimy...
    WadyCoraz bardziej nastawieni na zysk a nie na jakość
  • ~Barbara / 2023-07-08 18:55
    Ocena: 3.33 / 5
    Nie kierujcie się opiniami pod ofertą Itaki ,zatwierdzane są tylko pozytywne opinie .Każde opinie nawet w niewielkim stopniu krytyki są odrzucane ,jest to po prostu zwykła manipulacja.
    WadyManipulacja komentarzami ze szkodą dla korzystających z oferty Itaki.
  • ~Andrzej / 2023-07-06 20:17
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem z Itaka we Włoszech pizza neapolitana, hotel przy ulicy nie słuchać własnych myśli, gorąco, klimatyzacja nie można uruchomić. Posiłki bardzo,bardzo skromne. Zapłaciłem za wczasy z wyżywieniem a muszę się stołować na mieście. Stanowczo nie polecam imprezy z Itaka.
  • ~endriu / 2023-07-06 17:35
    Ocena: 5.00 / 5
    Po raz 4 z Rainbow i po raz 4 oceniam biuro b.dobrze.Tym razem hotel IMPRESSIVE PLAYA GRANADA W HISZPANI.Wszystko zgodnie z opisem.Opieka rezydenta na miejscu bez zarzutu.Podane numery telefonu do 5 rezydentow.Transfery-wszystko ok.Wycieczki fakultatywne b.dobrze zorganizowane;SEWILLA,GIBRALTAR,GRANADA I ALHAMBRA.Wspaniala wiedza przewodnika pana Bartka/Bartolomeo/!!!!Po widocznych opiniach,widocznie mielismy znowu szczescie.
  • ~Damian / 2023-07-06 13:59
    Ocena: 2.00 / 5
    Zanzibar z Itaką. Po tych wakacjach nie zdecydowałbym się ponownie na wakacje z tym biurem. 10h lot bez zapewnionego posiłku, brak kawy, herbaty nawet wody! w cenie. Komfort podróży żaden. Na lotnisku ogromne zamieszanie, brak opieki rezydenta. Początek wakacji w dużym stresie. Ciężko mówić o jakiejkolwiek opiece rezydenta, równie dobrze mogłoby go nie być. Rezydenta można spotkać dwukrotnie, przez 30s przy busie transportującym do hotelu. Nie był w stanie udzielić żadnych informacji czy otrzymamy posiłek po podróży. Drugie spotkanie które odbyło się w hotelu przez jakieś 30 min sprowadzające się do sprzedaży wycieczek fakultatywnych oraz informacji które można znaleźć w aplikacji lub na stronie internetowej. Udzielał nierzetelnych, niesprawdzonych informacji np. cen przedłużenia doby hotelowej. Wycieczka fakultatywna z Itaką to nic innego jak tłum ludzi w bardzo wygórowanej cenie. 1 przewodnik na ponad 80 osób, który nie jest w stanie ogarnąć takiej liczby osób, niektórzy w ogóle nie mieli z Nim kontaktu. O pytaniach czy opowiadaniu w czasie wycieczki można zapomnieć. Ukryte koszty czyli brak informacji o wkładzie własnym w przypadku leczenia pomimo wykupionego dodatkowego ubezpieczenia z Itaki. Informację otrzymuje się na spotkaniu z rezydentem. Biuro nie informuje o możliwości zmiany wysokości podatku turystycznego, informacje otrzymuje się po fakcie, smsem, przedostatniego dnia, a wzrost podatku może być nawet 5-krotny! Napisane jest że wycieczka jest 8 dniowa a tak naprawdę jest to 7 dób hotelowych. Ostatni dzień all inclusive kończy się o godzinie 11 gdzie transport na lotnisko jest o godzinie 16 i turyści są zmuszeni do przedłużenia na własny koszt doby hotelowej do godziny 16. W innym wypadku czeka się na terenie hotelu bez świadczeń all inclusive. Pokój należy opuścić do godziny 11.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1013
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 886
Rainbow Tours
Ocena: 2.25, ilość opinii: 507
Eximtours
Ocena: 2.21, ilość opinii: 174
Funclub
Ocena: 2.81, ilość opinii: 152
Rego-Bis
Ocena: 2.78, ilość opinii: 45
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4261
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4137
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3748
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3460
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2789