Opiniami warto się dzielić!

FM group mobile opinie

Ocena na podstawie 18 opinii

2.30 / 5

  • Cena/Jakość
    2.17
  • Obsługa klienta
    2.33
  • Oferta
    2.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 1
  • / 2025-01-05 20:00
    Ocena: 5.00 / 5
    Prosto, jasno, tanio. Bez usług na próbę i innych "śmieci".
    Zaletyniska cena
    dobry zasięg
    prosta oferta
  • / 2025-01-03 17:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłem w tej firmie bardzo długo ale od roku jest źle, internet nie działa, mają problem ze zmianą danych na umowie, oferują gorsze pakiety, w umowach są kruczki że jak nie weźmiesz gorszej oferty na rok to internet będzie jeszcze bardziej ścięty. Do tego jak rozmawiasz z infolinią i prosisz aby to co powiedzieli wysłali drogą emailą to mają ogromny problem, i po długiej negocjaji wysyłają szczątkowe dane, gdy prosić o rozszerzenie informacji tak jak było podczas rozmowy, każą Ci się weryfikować, pomimo ze pierwsza wiadomość była od nich...

    Prędkość Internetu po zakończeniu umowy? dno totalne nawet Messenger nie działa...

    Szkoda bo byli naprawdę spoko firmą, ale teraz to już dno...
    Wady- cena
    - jakość
    - obsługa klienta
  • / 2024-11-15 22:38
    Ocena: 5.00 / 5
    Jeśli ktoś szuka świętego spokoju to polecam. Abonament tak niski, że nawet nie chce mi się szukać alternatywy. Zasięg praktycznie wszędzie jak przystało na Plusa.
    WadyBrak
  • / 2023-02-27 09:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakość usług się całkowicie popsuła. Korzystałem wcześniej z usług było wszystko ok a teraz pomimo pakietu 200gb dzień + 200gb noc internet jest ograniczany, tak że nie można z niego praktycznie skorzystać po wykorzystaniu w sumie tylko 200 gb. Dodatkowo jakość połączenia oraz prędkość są tragiczne - pogorszyły się w stosunku do poprzednich umów. Poza tym jak ktoś wspominał infolinia działa tylko od poniedziałku do piątku określonej godziny i czasami wypada tak że potrzebny jest reset usługi w weeked, natomiast nie ma takiej możliwości, wiec człowiek pozostaje bez internetu. Jednym słowem DNO.
  • / 2023-01-09 17:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Od listopada mam problem z dogadaniem się z działem reklamacji, poprostu umywają rączki. Dokupiłam jeden pakiet internetowy 10GB, a naliczyli mi że zużyłam 7 pakietów, co jest niemożliwe bo 29lisopada pokazywało mi, że zużyłam 54GB i jakimś cudem po jednym dniu miałam już zużyte 117,38GB. Dziś też dostałam zawyzona fakturę, a zawsze gdy zużyje cały internet dostaje sms, że skończył mi się pakiet w grudniu takiej wiadomości nie otrzymałam. Odkąd jestem w tej sieci zawsze byłam zadowolona, aż do listopada 2022ROKU.NIE POLECAM!
  • / 2022-12-05 19:51
    Ocena: 1.67 / 5
    Powtarzające się problemy z zasięgiem internetu. Trzeba dzwonić na infolinie aby zrestartowali router i nawet to nie zawsze pomaga, do tego infolinia jest nieczynna w weekendy więc jesli problem wystąpi w piątek o godzinie np. 19 to nie ma internetu przez cały weekend. Tragedia.
    Zaletynull
    Wadysłaby zasięg
  • / 2022-11-22 19:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam w 100%. Mam internet bezprzewodowy i co jakiś czas zrywa połączenie. Biuro obslugi nie potrafi się wytłumaczyć i naprawić problemu. Jest tylko stała gadka o resetowaniu połączenia, jak padnie Wam internet w piątek o 17:00 to nie macie go przez cały weekend, ponieważ bez biura obslugi nic nie zrobicie. Po 2 dniach od resetu znowu nie ma internetu i znowu ta sama procedura. Nie polecam.
  • / 2022-10-04 12:19
    Ocena: 2.33 / 5
    Jestem klientem od ponad 5 lat / mam 2 numery / i jestem w trakcie przenoszenia numerów do i jego operatora. Dlaczego ? Ponieważ przy przedłużeniu umowy nagle wszystko zaczęło się psuć. Internet mobilny jak i w telefonie ograniczył przepustowość. Telefonu nie zmieniałem na przestrzeni 2 i 3 umowy, a tu nagle problemy z połączeniem internet pracuje w trybie 3G i o LTE można zapomnieć, niestety chyba nikt o tym glośno nie mówi ale współpraca na linii POLKOMTEL(Plus - od którego biorą sieć), a FM chyba się zepsuła. Bo dla porównania inni domownicy mają numery w Plusie i NIE MAJA ŻADNYCH problemów, po zgłoszeniu na infolinię rozkładają ręce i twierdzą że wszystko jest jak dawniej. Także odradzam bo ta sieć niestety się KONCZY.
    Zalety- teraz już brak
    - 4 lata temu jak i 2 byli konkurencyjni
    Wady- brak zasięgu internetowego
    - ograniczanie transmisji danych
    - kiepska infolinia która jest miła ale absolutnie nie pomocna.
  • / 2022-03-09 00:43
    Ocena: 1.67 / 5
    Dno i metr mułu. Zasięg telefoniczny w domu brak chyba że na balkonie albo telefon przy oknie i przełączony na 3G o internecie mobilnym nie wspominam bo go poprostu niema.
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko
  • / 2021-09-13 09:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia
    Posiadam od ponad 5lat abonament na kilka telefonów i to już koniec z roku na rok jest co raz gorzej. Internet domowy co 2 tyg się zawiesza na cały week a w week nie dział obsługa klienta.
    Teraz już nawet w telefonach ciagle awarie internetu. Reklamacje można sobie składać ale i tak nic z tego nie wynika. Jestem bardzo zawiedziony i nie polecam tej sieci nikomu. Lepsze oferty są w konkurencji i tam biura obsługi działają 24/7. Mam 5 nr które po koleji będę dezaktywować bo nie da się prowadzić firmy bez działającego internetu w 21 wieku. Nie polecam nikomu !!!!
    ZaletyZero zalet !!!
    WadyCiagle awarie internetu
    Brak kontaktu z biurem obsługi
  • / 2020-08-02 18:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem bardzo niezadowolona. Od ponad miesiąca nie działa mi zasięg LTE NIGDZIE, a płacić muszę bo mam umowę jeszcze na pół roku. Oczywiście FM MOBILE umywa ręce. Mój mąż ma taką samą sytuację z tym, że on nie był taki głupi i nie podpisał z nimi umowy. Pisałam reklamację, ale oczywiście firma nie poczuwa się do odpowiedzialności. Raz się tłumaczyli, że na wsi (gdzie mieszkam) może LTE nie działać (chociaż wcześniej działał), a później się tłumaczyli, że może moja wieś jest tak zatłoczona, że jest przeciążenie... Odradzam korzystanie z podrzędnych firm telefonicznych! Jeśli spotkaliście się z dobrymi opiniami to z pewnością wystawiają je domokrążcy, bo firma działa na zasadach MLM.
    Zaletybrak
    Wadybrak zasięgu,
    firma odmawia reklamacji,
    drogo,
    nabijanie klientów w butelkę,
  • / 2020-07-18 11:53
    Ocena: 5.00 / 5
    Mam u nich abonament 4 lata. Bez zarzutu. Polecam.
    ZaletyBardzo dobry zasięg. Internet też ok. Brak reklam i idiotycznych ofert.
  • / 2020-02-02 19:38
    Ocena: 4.33 / 5
    Trochę dziwią mnie te negatywne komentarze gdyż np. ja nigdy nie miałem problemu z siecią. Problemy też zawsze dało się rozwiązać przez infolinie.
  • / 2019-12-17 00:56
    Ocena: 1.67 / 5
    Tragiczna firma. Transfer danych to porażka. Odpowiedź na reklamację w stylu: "nie mamy wpływu na jakość świadczonych przez siebie usług(!)" i zasłanianie się Polkomtel twierdząc, że są jedynie operatorem wirtualnym. Oferowany w umowie transfer jest zapewniony zaledwie w 1% w stosunku do zapisów regulaminu świadczenia usług. Mimo wielokrotnie udowadnianych i wysyłanych w formie reklamacji testów łącza, które jakościowo zupełnie nie odpowiada zapisom umowy, FM Mobile nie podając żadnych konkretnych argumentów umie jedynie odpowiedzieć na reklamację: "uważamy. że usługa jest realizowana prawidłowo". Stanowczo nie polecam.
    Zalety- oferta (ale gdybym wiedziała jakim kosztem jakości łącza nigdy bym się na nią nie zdecydowała)
    Wady- obsługa klienta
    - zasięg
    - brak rzeczowego uzasadnienia w odpowiedzi na wielokrotne reklamacje zasięgu
  • / 2019-01-25 11:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak transmisji danych na początku miesiąca i wmawianie, że wszystko jest dobrze, słaba obsługa klienta, odpowiedzi na Pana telefony, skargi po kilkunastu dniach i jeszcze robione to z wielkim duchem, bo mają 30 dni, utrudnianie kontaktu, zostaw PESEL, podaj adres, (numer buta i zaświadczenie z parafii). Wszystko, żeby utrudnić rozwiązanie sprawy.
  • / 2017-11-17 15:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Fatalna obsługa klienta. Buta i bezczelność telefonicznego doradcy przekracza granice dobrego smaku.
    Oferta też średnia - koszty roamingu odbiegają od rynkowych. A miało być tak cudownie, bo FM Mobile jest przecież operatorem wirtualnym i przez to może więcej.
  • / 2016-04-06 15:19
    Ocena: 5.00 / 5
    Oczywiście, jestem stronniczy dając 3 x 5 :D gdyż jestem zarówno pracownikiem jak i klientem FM GROUP Mobile. Ale nikt jeszcze nie dodał opinii więc czemu nie mogę być pierwszym, reszta sama zweryfikuje, czy oferta jest taka dobra :D
    ZaletyStaramy się mieć najlepszą ofertę na rynku, sprawdź Sam
    WadyMało o nas w mediach... ale nie wydając Melonów na reklamy możemy dać ci to czego potrzebujesz :)
    29,90 za wszystko do wszystkich i to bez limitów oraz 5 GB internetu z umową 12 miesięcy / a i jeszcze załapałem się na wakacyjną promocję 6 miesięcy z abonamentem 1 zł ;D
strona 1 z 1

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4485
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3887
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2929
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2546
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1240
Lajt Mobile
Ocena: 4.11, ilość opinii: 978
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4417
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2007
Orange Neostrada
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1184