strona 1 z 2
- « poprzednia
- 1
- 2
- nastepna »
-
~transfer-domeny / 2023-02-22 21:27
Mam duży stres w transferze od nich domeny bo w regulaminie mają siedem dni roboczych na każde działanie, działają tak aby zniechęcić i przedłużać czas aby wejść w kolejny okres płatności. Nie dajcie się skusić promocjami bo zapisy w regulaminie (zapewne nikt nie czyta) skutecznie wiążą klienta z nimi a po roku będzie podwyżka przy chęci wyjścia będzie zwrot promocji NIE KORZYSTAJCIE. Mój transfer domeny trwa prawie miesiąc i mam nikłe szanse aby prze kolejnym rokiem rozliczeniowym się od nich uwolnić. Przy okazji ciekawostka - straszą większą opłatą jeśli nie opłacę domeny dwa tygodnie przed końcem okresu jej obowiązywania. Domenowi Lichwiarze. -
-
~moikika / 2023-01-24 18:27
Nie polecam ! Zablokowali konto po zapłaceniu za domenę. Brak jakiegokolwiek wytłumaczenia. -
~Martysia / 2023-01-02 22:06
Rewelacyjne wsparcie techniczne. Szybko odbierją telefony. Krok po kroku naprawili błędy, które powstały z mojej winy i udzielili wsparcia. Miła obsługa. Polecam. -
~Konrad / 2022-12-29 17:24
nie polecam wsparcie techniczne nie istnieje prosta instalacja certyfikatu SSL zajmuje 2 dni dodzwonić się do konsultanta graniczy z cudem totalna beznadzieja ZaletybrakWadysame -
~Paweł / 2022-11-23 10:56
Zablokowali konto po zapłaceniu za domenę. Wyymagają przesłania skanu dowodu albo jakiegoś innego dokumentu co jest w tym przypadku jakimś żartem. ZaletyBrakWadySame wady -
~Asia / 2022-03-04 12:46
System zgłoszenie e-mail jest dla mnie bardzo wygodny. Nie mając wiedzy technicznej, obsługa może wejść w mój panel i zbadać co jest przyczyną usterki. Kontakt szybki i sprawny. Zaletyszybki kontakt
fachowa pomoc -
~Paweł / 2022-03-03 23:32
Dla mnie . Firma krzak, zero kontaktu telefonicznego, zero wsparcia .... po roku z 90 zł skoczyli na prawie pótora tysiąca za prostą stronę w WordPress. Po zabraniu od nich strony Okazało się że trzeba dopłacać drugie 90zl bo jak nie zostajesz u nich to ci się promocja nie należy.... jesteście złodziejami i oszustami. Jak można dwa razy brać pieniądze za to samo. zamierzam to zgłosić do rzecznika praw konsumenta. ZaletyBrakWadyOszukują ludzi... -
~Ola / 2022-02-10 08:59
Wszystko na plus. W końcu firma, która naprawdę po ludzku podchodzi do Klienta. ZaletyObsługa, szybki kontakt, przejrzysty panelWadynie zauważyłam -
-
~fiflak / 2021-09-10 17:58
Dziadostwo! Domeny można tylko przekierować na adresy DNS (nie ma opcji na IP czy przekierowania maili).
Gdy chciałem przenieść po 3 dniach (domena nigdy nie była rozpropagowana) zażądali dodatkowej opłaty 100 PLN. Nie da się też zrezygnować - nie zależy mi na odzyskaniu pieniędzy z pierwszej opłaty, a jedynie, żeby zwolnili domenę - spotkałem się też z odmową, jestem ich zakładnikiem przez następny rok, a i tak nie skorzystam z moich domen, bo nie ustawię na IP serwera...ZaletySzybko odpowiadają na maileWadyW zasadzie wszystko
Trzymają domeny jak zakładników
Próbują wyciągnąć dodatkowe siano jak chcesz zrezygnować -
~Krzysztof / 2021-08-23 18:32
Widziałem wiele.
Najlepsze to:
- potwierdzenie maila przy logowaniu
- dokonujesz zakup, płacisz xxx kasy.
- po miesiącu pisze jakiś maszynowy mail w j.ang www.h88.group ze masz potwierdzić e-mail i kilkac na link (taki standardowy długi i pokraczny jak przy scam)
- olewasz i następuje blokada, bo przecież pierwsze na stronie domeny sie nie liczy, teraz trzeba na stronie h88
Po co dwa razy? i czemu po angielsku pisze do mnie polski serwis (polska spółka akcyjna) ???
I czemu nie użyją maila domeny.pl tylko h88 to mam plan i mam maila dsfjsgdfdjsdfgsdjf@gmail.com
wsparcie od 8-17.... ehh te czasu PRL... az łezka w okuZaletyCena całe 4 zł niższaWadyWygląda ze mechanizm jest patologiczny, nieprzemyślany i człowiek to petent jak na poczcie. -
~NIE NIE NIE / 2021-01-30 11:55
Kasa, terminy płatności, przenoszenie, regulamin mało mnie interesuje. Interesuje mnie niezawodność. I tu domeny sobie nie radzą. Często przy weekendach albo w godzinach nocnych są błędy i nie można wejść na skrzynkę pocztową. NIE POLECAM tej firmy i ich usług. Osoby na infolinii słabe techniczne - każdą tylko napisać maila i mówią, że zajmą się sprawą - rzadko kiedy rozwiązałem jakiś problem na słuchawce podczas rozmowy telefonicznej. Zaletynie dostrzegamWadyczęste błędy i brak możliwości wejścia do skrzynki pocztowej w weekend i w godzinach nocnych -
~Witek / 2020-12-04 14:36
Jestem klientem Domeny.pl od 2 lat. Już dwukrotnie przedłużałem domenę. I to właśnie dzięki supportowi nie zostałem bez niczego. Co prawda przyszło powiadomienie na maila, ale dostaje ich mnóstwo i łatwo przegapić. Ale obsługa jeszcze dzwoni, i to jest na plus. Polecam. Zaletysupport -
~Grzes / 2020-11-17 16:08
Niemozliwosc oplacenia faktury karta ani przelewem z zagranicy, albo zly IBAN albo nie podadza prawidlowego numeru SWIFT.
Nie informuja o wygasnieciu uslugi i naliczaja "kary" za reaktywacje domeny w wysikosci 100%.
Do tego agresywny i cyniczny support telefoniczny.
Jedna wielka porazka ta firma! -
~nina / 2020-10-08 15:02
wykupilam tu domeny w "cenie promocyjnej" gdzieu innych operatorow cena jest taka sama albo za darmo w przypadku wykupienia z hostingiem. teraz chce przeniesc domene do innego operatora i chcą ode mnie oplate za transfer przed odniowieniem domeny bo niby cena promocyjna. Zeby uzyskac kod authinfo musze zapalcic 99zl netto! totalny zart. Wole zagraniczne hosting przynajmniej nie robia problemow i kod do transferu jest zawsze w panelu. Jak to mozliwe ze cena za przeniesienie jest trzy razy wyzsza niz normalna cena domeny? NAciaganie klienta. poza tym regulamin odnosi sie do domena.pl a nie .com to jest oszukiwanie klienta i naciaganie -
~Joanna / 2020-09-04 13:19
Sprawna i przyjazna obsługa. Miałam problem z rejestracją domeny, ponieważ robiłam to pierwszy raz potrzebowałam informacji i wsparcia. Przyjazny głos w słuchawce wytłumaczył cały proces :) Polecam ZaletyObsługa klienta, wsparcie techniczne -
~Zagotowany klient / 2020-09-01 13:49
Infolinia - wsparcie techniczne a każą pisać maila bo Pani nie potrafiła odpowiedzieć na podstawowe pytania dot. certyfikatu, którego mi sprzedali! Ostrzegam przed nimi! Nie wydają kodów authinfo, korespondencja ciągnie się dniami! Omijać ich z daleka! Wadysame wady: brak kompetencji na infolini, długi czas oczekiwania na odpowiedź, łamią regulamin NASK. Już mieli kilka postępowań w tej sprawie -
~qba0404 / 2020-08-03 08:43
Łatwe w obsłudze, autointalator WordPressa. Niczego więcej nie potrzebuję. Cena też przyzwoita. -
~monia / 2020-05-01 17:25
Od 5 dni moja domena nie działa, a konkretnie od chwili, gdy przestałem opłacać hosting u nich i zmieniłam delegację na innego dostawcę. Niestety, propagacja nowych DNSów się nie powiodła. Gdy zgłosiłam ten problem do działu technicznego, a oni zaczęli odbijać piłeczkę, że skoro są nowe DNSy, to problem lezy po stronie ich dostawcy. Niestety, wyszło szydło z worka i okazało się, że złośliwie włączyli mi DNSSEC, przez który propagacja jest prawie niemożliwa. Oczywiście dział techniczny pracuje tylko w dni powszednie, więc teraz mogę czekać. Pewnie kolejnych kilka dni. Generalnie, powód dla którego się wynieśliśmy od nich, to właśnie fatalny poziom obsługi klienta. Zatrudniają przemądrzałych dupków, którzy wykorzystują fakt, że klient nie ma takiej wiedzy, jak oni. Ale chyba nie musi mieć? ZaletyJuż z nimi nie jestemWadyChamstwo -
~Patison / 2020-03-18 14:55
Jak szło bez problemów, było ok, jak się pojawił problem, to nastąpiła katastrofa.
Arogancka obsługa klientów, myślę, że bierze się z braku umiejętności rozwiązania sprawy, rozmowa z technikiem to walenie głową w ścianę , ja swoje, on swoje. Dość denerwujące, ponieważ klient traktowany jak półgłówek.
A konwersacja na panelu klienta, bo tylko tam trzeba zgłaszać problemy , to nieskończona historia robienia idioty z klienta.ZaletyBRAKWadyPomoc techniczna katastrofa! -
~Odradzam / 2020-02-26 23:46
Drożyzna (domeny) i beznadziejna obsługa.Jak ktoś lubi przepłacać i tracić czas na dziesiątki maili w celu wyjaśniania sprawy to polecam.
strona 1 z 2
- « poprzednia
- 1
- 2
- nastepna »