Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat (TV) opinie

Ocena na podstawie 1590 opinii

1.48 / 5

  • Niezawodność
    1.17
  • Cena
    1.76
  • Parametry
    1.35
  • Oferta
    1.60
  • Obsługa klienta
    1.42
  • Cena/Jakość
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Manhatanos / 2023-12-02 11:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Wyjątkowo dziadowska obsługa + częste błędy w usłudze internetowej. Przy czym mówią, ze za Polast BOX GO nie płaci się, więc o co chodzi, nie działa, rekalamacja, 14 dni może bezie zrobione, porażka.
  • ~Nnnnn / 2023-11-27 18:49
    Ocena: 1.33 / 5
    Telewizja nawet na jedną gwiazdkę nie zasługuje. Oszukują klientów wciskając im najdroższe pakiety. Dogadać też się nie idzie z nimi nie zależy im na kliencie. Ogólnie to nie polecam
    MiejscowośćPrzemyśl
  • ~Józef / 2023-11-26 17:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Spalił się dom rodzinny łącznie ze wszystkim to co domownicy mieli na sobie to zostało . Oczywiście dekoder też byłem klientem od 2007r .Zakończyłem więc odbieranie telewizji i odstąpienie od umowy no i Polsat chce zwrotu dekodera którego nie mam .Brak zwrotu to kwota do 340zł.Wysłałem wszystkie dokumenty z pożaru .Odpowiedz że powinienem dbać i chronić dekoder i tak w sumie to ich nie obchodzi co przydarzyło się mojej rodzinie TYLKO KASA DLA NICH SIĘ LICZY Zapłaciłem niech poczują satysfakcję niech sobie biedny właściciel Polsatu obiad kupi
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    Miejscowośćwarszawa
  • ~cm200 / 2023-11-24 21:09
    Ocena: 3.00 / 5
    Polsat stal się gorszy od TVP. Cenzura kabaretów, cenzura w filmach bluzgów, cenzura gołych cyckow, tyłków i ogólnie golizny. Tragedia. Oprócz tego fatalny wybór ramowki. Klęska
    ZaletyPo części sport
    WadyOgrom.
    MiejscowośćKąpino
  • ~Roman / 2023-11-23 21:34
    Ocena: 4.00 / 5
    W Polsacie ostatnio zapanowała cenzura. Dotyczy to kabaretów które zerwały współpracę z uwagi na wprowadzenie cenzury no i zaskakująca decyzja o braku powtórek programu Temptation island. Poniżej krytyki.????????
    MiejscowośćGać
  • ~Emilia / 2023-11-20 23:31
    Ocena: 1.00 / 5
    DNOOO nic nie działa telewizja to jakaś porażka nie wspominając o zasięgu w Krakowie!!!!!
    MiejscowośćWadowice
  • ~Niezadowolona odbiorczyni reklamy TV / 2023-11-18 22:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszaleliście z tą reklamą świąteczną, w tym św. Mikołajem w dniu 18 listopada 23 r.? Czy Wy jesteście normalni? To jest męczące. Do świąt jeszcze 1,5 miesiąca.
  • ~Fajna oferta, a reszta, aż przykro. / 2023-11-18 15:10
    Ocena: 2.67 / 5
    Co się stało z Cyfrowym Polsatem? w lipcu 2023 kończyła się mi umowa multi-room, więc telefonicznie zawarłem umowę na kolejne dwa lata (oferta była ciekwa, średnio 70pln/msc, pakiet M, liga mistrzów, kanały sportowe, disenyplus). Oferta programowa fajna, cena przystępna za trzy dekodery. Nic tylko oglądać. Jednak Polsat potrafi zepsuć koncertowo proste wydawałoby się tematy. Oprócz multi-room, mam na siebie jeszcze jeden dekoder z którego korzysta mama. Podczas przedłużania umowy wyraźnie tłumaczyłem konsultantowi, czego dotyczy zmiana, multi room za multi room. Mija trzy tygodnie, dzwoni mama i płacze, że wyłączyli telewizję. Jestem na wakacjach, odpoczywam z rodziną, ale zależy mi żeby mama miałą dostęp do tv, jedynego domowego źródła rozrywki. Na infolinii Konsultant nie wie o co chodzi, rozmwa trwa kilkanascie minuyt, po czym dostaję ochrzan, że co ja chcę? przecież wszystko jest jak być powinno i korekcie uległa umowa ta z której korzysta mama, i ma już dwa pakiety multi room, czyli 6 dekoderów. Tłumaczę, że to nie tak, odbijam się jak od ściany i pomimo fajnych wakacji, posiedziałem trochę na telefonie i nic nie zalatwiełm. Złożyłem reklamację, w toku której okazało się, że Pan Konsultant pokręcił warunki. Coż bywa, zdarza się. Odstąpiłem od umowy i rozwiązałem starą, ale straciłem czas i pieniądze na rozmowy z Polsatem, rozmowy trudne. PO pewnym czasie sygnał u mamy został przywrócony, a od Polsatu nie otrzymałem żadnej rekompensaty. Pan Kierownik Działu Obsługi Korespondencji e-mail Kamil Sz., pięknie odpowiadał, ale wiecej pomocy i konkretów żadnych. Przesłał mi informację, że po odstąpieniu od umowy, dekodery zostaną zabrane w ciągu 5 przez kuriera. Mijają dni, tygodnie, a kuriera nie ma. Na Infolinii dowiaduję się, że mam zwrócić dekodery do punktu Polsat. Pakuję dekodery i udaję się do punktu, w ktorym Pani tłumaczy, że nie może przyjąć tych dekoderów ponieważ nie puszcza jej system i dzwoni, aby się skonsultować. Po długich naradach, Pani z punktu Polsat tłumaczy mi, że powinienm wziąć dekodery i osobiście wysłać kurierem, opłacając z własnej kieszeni wysyłkę, złożyć reklamację i prosić o kompensatę poniesionych kosztó.... zaraz, zaraza, ale jak? zapłąciłem za te dekodery przy odbiorze, polsat namieszał, naobiecywał zabranie dekoderów, błędnie informował mnie co do ich zwrotu, a na koniec powiedział, że w sumie to powinienem za to zapłacić. O zgrozo, o matko i córko. Nie zgodziłem się na taką formę finalizacji zwrotu. Pomyślałem, to jakiś przypadek, Polsat w sumie przez wiele lat (jestem abonentem przez około 20lat), zawsze był ok, dobry cenowo, niezła oferta programowa, więc to musiał być jakiś przypadek, a skoro mam antenę na trzy wyjścia, to spróbuję raz jeszcze podjąć próbę współpracy. Dzwonię na infolinię, ustalam warunki, konsultant pięknie przekazuje mi ofertę, pakiet S, kanały sportowe, liga mistrzów, disney plus, a nawet dostałem HBO za darmo na dwa miesiące, średnio na dwa lata wyjdzie po 80pln. Nie tak atrakcyjnie jak feralna umowa z lipca 2023, ale trudno zaryzykuję. Przychodzą tzry dekodery, płacę za nie 99pln. Podłączam, wszystko działa oprócz Diseny plus, no bo niby mam czekać na link. Czekam dobę, nawet dwie, a link nie przychodzi. Dzownię i Pani Konsultantka twierdzi, że nie ma potwierdzenia od Kuriera i w związku z czym muszę czekać i zadzwonić jutro. Dzwonię jutro i pojutrze, nikt nie wie co się dzieje, składam reklamację, mam czekać 14 dni na odpowiedź i generelanie już nikt tak miło nie rozmawia jak podczas zawierania umowy. Ciekawe, prawda? Mija już 10 dni dalej nic, a w międzyczasie znika HBO. Myślę, cóż im uczyniłem? co zrobiłem nie tak? dzwonię na infolinię, a tam informacja że trzea czekać ponad 20 minut. Ojej, myślę, ile musi być szcześliwców podobnych do mnie? Dodzwoniłem się dopiero na drugi. Pytam się co się stało? nie uzyskuję odpowiedzi, w ogóle nie powinno mnie to interesować, mam czekać na aktywację. Piszę do Pana Kamila o całości sprawy, Pan Kamil z Polsatu kurtuazyjnie odpowiada tyle, że nic nie odpowiada. Zadaję sobie pytanie znajduję odpowiedzi. Pan Kamil, wie, że w polsacie mają ogromne problemy z procesami obsługi, technicznymi i próbuje to wszystko koloryzować. Polsat nie traktuje takich kientów jak ja poważnie, jestem jednym z wielu, którzy jak odejdą to trudno, przecież mają miliony pozostałych abonentów. Jednak pomimo swej wieloletniej sympatii do Polsatu, poziom tolerancji został złamany, po prostu robiąc wszystko ze swojej co tylko możliwe, Polsat notorycznie nie wywiązuje się ze swoich zobowiązań, a nie można ciągle siedzieć na telefonie. Są inne alternatywy z których będzie trzeba skorzytać. Szkoda kiedyś była poważna firma.
    ZaletyProgramy sportowe
    WadyNie wywiązywanie się z umów i ustaleń, a także zobowiązań e-mail.
    Problemy techniczne (wyłączanie kanałów, pojawiające się błędy w dekoderze).
    Problemy komunikacyjne (długi czas oczekiwania, mało rzetelne odpowiedzi, nie zawsze kompetentni Konsultancji)
    Trudności w rozwiązywaniu problemów.
    MiejscowośćKrasnystaw
  • ~STANLEY / 2023-11-16 17:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Nigdy nie oglądałem TVP z wiadomych powodów. Myślałem że POLSAT jest stacją niezależną, moja opinia radykalnie uległa zmianie gdy swoje zmiany w stacji wprowadzać zaczął P. Miszczak. Jego decyzje programowe są tak kretyńskie, że zastanawiam się czy w całym Polsacie wszyscy zwariowali czy Polsat przystąpił do grupy "ORLEN' i się sprzedał. Wyrzucenie z ramówki Polsatu wszystkich kabaretów bez żadnej informacji ze strony nadawcy jest całkowitym brakiem szacunku w stosunku do odbiorcy. Dno, dno, dno, dno.
  • ~Agnieszka / 2023-11-14 23:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejnie wiecznie rozłącz multiroom, płacę od 10 lat i zaczynam żałować kontynuacji umowy. Stanowczo nie polecam
    MiejscowośćKrępsko
  • ~Katarzyna / 2023-11-14 15:22
    Ocena: 2.67 / 5
    Obsługa klienta dno , żadnej pomocy 5razy dzwonie bo nie wysłali mi linku do Disney + PRZELANCZAJA WSZEDZIE A POMOCY JAK NIE BYLO TO NIE MA linku nie ma kto wysłać
    ZaletyŻadnych
    WadyObsługa klienta
    MiejscowośćKraków
  • ~Tomasz / 2023-11-14 13:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystkie programy filmy oprcócz wiadomości puszczane z opóźnieniem 5-15 minut. od dnia 1 września. Bajzel.
    MiejscowośćŁask
  • ~mako1314 / 2023-11-13 21:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Polsat wyrzuca kabarety - ja wyrzucam polsat. Kończy się pis i polszmat
    Miejscowośćoława
  • ~Jola / 2023-11-12 14:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Polsat box biskupiec. Kiedy probowałam przerwać i rozwiązać umowe zostałam potraktowana po chamsku przez grubą pracownice tej że placówki tacy ludzie nie powinni w takim miejscu pracować, zajmują się obgadywaniem i wyszydzaniem klientów a nie rzetelną informację, na pewno już więcej nie skorzystam z usług tego punktu i na pewno nie pozwole sobie na takie traktowanie, ostrzegam wszystkich internautów z poważaniem
    ZaletyNie ma, same wady
    WadyŹle zachowanie pracownic
    MiejscowośćBiskupiec
  • ~Magda K. / 2023-11-11 10:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Po zmianie internetu nie działał nam Multiroom. Na dwóch dekoderach podłączyliśmy się do sieci, internet był, ale Multiroom na dodatkowym dekoderze być zablokowany. Zadzwoniłam do obsługi klienta, Pani bez żadnych danych kazała mi się rozłączyć i podłączyć jeszcze raz do internetu. Podczas wykonywania tej czynności gdy cokolwiek mówiłam musiałam powtarzać parę razy, ponieważ Pani widocznie była zajęta inna rozmowa. Po powtórzeniu 3 raz,że czynność została wykonana, nadal w słuchawce cisza. Powtórzyłam głośno "halo?" Pani się w końcu odezwała i powiedziała aby chwilkę poczekać. Na głuchym połączeniu czekałam 8 minut. Nie chciano żadnych danych, więc Pani w obsłudze nawet nie wiedziała jakiego klienta dotyczy problem, więc nie wiem co sprawdzała w systemie przez te 15 minut rozmowy. Brak szacunku do klienta.
    WadyObsługa klienta
    MiejscowośćLipno
  • ~Ivvonama / 2023-11-10 17:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry
    Stacja Polsat źle zrobiła wymieniając panią Dowbor, program tak chętnie oglądany stracił na wartości, brakuje tego ciepła.
    Poza tym podpisuję się pod innymi spostrzeżeniami, jeśli nie mam anteny satelitarnej to nie obejrzę np powtórki seriali. Nie każdy może mieć antenę
    ZaletyBrak
    WadyWiele
  • ~Wojciech / 2023-11-05 19:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma usuwa programy kabaretowe na polityczne zamówienie, porażka
    ZaletyBrak
    WadyNiski poziom obsługi klienta, brak niezależności
    MiejscowośćBoguchwała
  • ~Hal / 2023-11-05 07:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja już od 4 lat szmat nie ogladam. Tak jak tvp. To pisdowskie tv.
    ZaletyZalety szmaty
    WadySzmata
    MiejscowośćWarszawa
  • ~VIO / 2023-11-02 10:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Gowno gorszego gówna nie miałam wcześniej
    Nie można korzystać z niczego nie idzie ani oglądać ani korzystać z internetu bo niema wiecznie zasięgu takiego gówna to trzeba poszukać jeszcze
    ZaletyNiema zalet
    WadyWszystko zaczynając od sprzętu i połączenia
    Obsługa dramat czekanie na rozpatrywania reklamacji miesiąc a miesiąc możesz wsadzić do dupy 80 zł których zapłaciłeś za internet nie polecam
    MiejscowośćGliwice
  • ~Nie wazne / 2023-10-29 02:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejna pisowska stacja, wszystko ustawione, wstrzymanie kabaretów w niedzielę.
    ZaletyBrak
    WadyPis
    MiejscowośćLublin
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2224
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1590
Netflix
Ocena: 2.13, ilość opinii: 712
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 603
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 462
UPC (TV)
Ocena: 2.07, ilość opinii: 304
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4230
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4084
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3734
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3454
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3179
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2770