Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat (TV) opinie

Ocena na podstawie 1607 opinii

1.48 / 5

  • Niezawodność
    1.17
  • Cena
    1.76
  • Parametry
    1.35
  • Oferta
    1.60
  • Obsługa klienta
    1.41
  • Cena/Jakość
    1.42

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 81
  • ~ARCHAIK / 2012-11-25 19:14
    Ocena: 2.67 / 5
    Cyfrowy Polsat – Przestrzegam wszystkich chętnych na zawieranie umowy z Cyfrowym Polsatem w opcji „MULTIROOM” (dodatkowy tuner do drugiego pomieszczenia) ? Wyjaśniam w czym problem: Sprzedawca Cyfrowy Polsat namówił nas na wyżej wymienioną opcje z czego byliśmy bardzo zadowoleni, gdyż jest to bardzo wygodne oglądać programy TV na dwóch osobnych telewizorach. Niestety po rozpakowaniu i podłączeniu tunerów satelitarnych Cyfrowego Polsatu okazało się że ten drugi dodatkowy tuner „MULTIROOM” ma podłączenie do TV tylko w analogu, czyli poprzez tak zwane „EURO ZŁĄCZE”. W dobie cyfrowego przekazu, szczególnie jeśli posiada się w domu nowoczesne TV Full HD 3D jest to przykre a co najważniejsze bez odpowiedniej jakości. Myślę sobie niema tragedii na pewno da się w Polsacie wymienić ten relikt przeszłości – I tu niestety wielkie rozczarowanie ? Po rozmowie z przedstawicielem Cyfrowego Polsatu zostałem powiadomiony że nie ma takiej możliwości żeby, analogowy tuner wymienić a nawet zakupić ? na właściwy dla moich wymagań z wyjściem HD pod TV. Tak więc przyszły abonamencie rozważnie wybieraj odpowiedniego dostawcę pseudo CYFROWEJ TV. Na pewno CYFROWY POLSAT NIM NIE JEST !

    Jak zwykle chodzi tylko o złapanie klienta na umowę długoterminową, a później mają go gdzieś ? Rozmowa z przedstawicielem Cyfrowego Polsatu, w wyżej opisane sprawie odbyła się 23 listopada 2012 roku. Niniejszy tekst jest listem otwartym w celu ostrzeżenia przyszłych abonamentów, przed pułapką „MULTIROOM” pseudo cyfrową ?
    WadyPo podpisaniu długoterminowej umowy brak zainteresowania by klient chciał dalej obcować z tym samym operatorem. Mają go gdzieś ?
    Rok - 99 zł. miesięcznie
  • ~jarek / 2017-01-25 13:27
    Nie polecam,mam trzy odbiorniki w domku jednorodzinnym i co jakis czas musze przekladac karte z glownego dekodera do innego odbiornika jest to upierdliwe,czekam do konca umowy i zmieniam operatora.
  • ~ja_do / 2014-09-21 17:16
    Ocena: 1.67 / 5
    od dluzszego juz czasu pojawia sie na kazdym kanale na mini dekoderze napis "tego kanalu nie ma w twoim abonamencie" wielokrotne wznowienie sygnalu z satelity nic nie pomaga. Brak profesjanolnego podejscia ze strony serwisu posatu, nie wiem albo oni faktycznie nie potrafia, choc bardzie wyglada mi to na brak checi.
  • ~kompvir / 2015-08-27 11:05
    Mam taką samą sytuację!!!
    Cyfrowy polsat i jego punkty odmawiają przyjęcia dekodera w terminie umownym w punkcie z powodu braku możliwości w systemie po czym informują że przyślą informację pocztą. przysłali notę obciążeniową a następnie firmę windykacyjną!

    Cyfrowy Polsat naciąga ludzi! Sytuacja: Po zakończeniu umowy udałem się do punktu CP w celu oddania dekodera zgodnie z zapisami umowy czyli do 14 dni. Pani odmówiła przyjęcia ponieważ system jej na t nie pozwala i poinformowała mnie, że mam oczekiwać na informację od CP o terminie zwrotu sprzętu. Dostałem nie informację a notę obciążeniową, więc udałem się do CP i oddałem dekoder oraz złożyłem reklamację. Jednakże pomimo wielokrotnych reklamacji i tak jestem zmuszony zapłacić 640 zł plus odsetki ponieważ zobowiązanie przejęła firma windykacyjna. Tylko pojawia się pytanie dlaczego ja mam płacić za to że przedstawiciel CP poinformował w sposób żeby CP mogło żądać zapłaty tym bardziej, że w terminie umownym byłem w punkcie!!. Kwestia jest też taka, że CP może żądać kary umownej ale nie musi, ale widocznie chcą. Kto odpowiada za przedstawicielstwo CP i dlaczego ja mam być winny? Ponadto zapytanie wobec jakiego podmiotu mogę wnieść wniosek o ściganie z kk. Art. 286. "§ 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności do należytego pojmowania przedsiębranego działania, podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8." Punkt CP czy CP??
    Zalety-
    Wadywszystko
  • ~Krzysztof / 2015-10-15 03:38
    Ocena: 2.33 / 5
    Sam z CP korzystałem ok. pięć i pół roku i przez ten czas byłem zadowolony do chwili kiedy przyszło mi zmienić adres zamieszkania akurat kończyła mi się umowa więc złożyłem co trzeba aby zrezygnować z dalszych usług. Gdy już skończyła mi się umowa poszedłem oddać dekoder ma się na to 14 dni ja to zrobiłem dwa dni po zakończeniu umowy. Dzięki bogu że kolega mi doradził abym nagrał całe zajście oddania dekodera bo podobno dzieją się z tym jakieś jaja na początku mu z tym nie wierzyłem ale cóż rozum mi podpowiadał aby to nagrać i nagrałem. Pani z punkty powiedziała mi że w przeciągu siedmiu dni roboczych od zerwania umowy otrzymam pismo od CP z tym gdzie mam się udać aby oddać dekoder. Oczywiście po siedmiu dniach nic nie otrzymałem więc postanowiłem jeszcze raz iść do tego samego punkty tam inna pani mi powiedziała że mogło dojść do jakiś niezgodności i żebym dzwonił na centrale. Na centrali powiedzieli i tylko tyle że otrzymam pismo... Minęły ok. 3 miesiące ja się przeprowadziłem a pisała ani widu ani słuchy nie było (wcześniej zgłosiłem CP że zmieniłem swój adres). I nie dawno otrzymałem pismo od firmy windykacyjnej że mam do zapłaty 600 zł z hakiem plus odsetki... Za to że nie oddałem dekodera na czas śmiech na sali. Po po dodzwonieniu się na centrale usłyszałem tylko tyle że jakieś pisma zostały wysłane na stary adres a o nowym podbno nic im nie wiadomo. Ale przed zapłaceniem kary uratowało mnie nagranie z punkty sprzedaży i potwierdzenie listu którego wysłałem z aktualnym adresem.
    Po wszystkim w ramach przeprosin próbowali mi wcisnąć super pakiet za grosze KPINA!
    ZaletyWszystko pięknie dopóki nie pzyjdzie zerwać umowy
    Wadynie kompetentna obsługa.
    miałem prawie sześć lat pakiet za 50zł.
  • ~luk / 2016-07-13 10:25
    Tragedia tylko nie POLSAT mam pakiet za ok. 70 zł a tam nic nie ma same powtórki dajcie spokój nie kupujcie tego lepiej na TEŚCIOWĄ popatrzeć niż na POLSAT
    ZaletyWady
    Wadyza dużo by pisać
    6 lat
  • ~Tolek / 2015-05-16 15:40
    Większych oszustów i naciągaczy w życiu nie widziałem. Klienta mają za nic albo za doją krowę na, której można do woli żerować zwykłe pasożyty. Jak ktoś chce mieć dobrowolnie problemy to niech podpisze z nimi umowę.
    ZaletyBardzo dobre dojenie kasy za luki prawne.
    Wadyjest ich zbyt wiele aby wymienić wszystkie
    około 6 lat
  • ~2k / 2015-09-09 15:25
    Ocena: 2.67 / 5
    Infolinia Cyfrowego Polsatu to jedno wielkie dno. Konsultanci w rozmowie z PETENTAMI oferują im usługi lub sprzęt którego nie ma w danej w ofercie, co gorsza w między czasie konsultują się ze swoimi przełożonymi potwierdzając ważność proponowanej oferty. Jest to prawdopodobnie celowe działanie aby zachęcić petenta do zakupu usługi bo potem może już się nie wycofa jak zaczną zmieniać wcześniejsze ustalenia. O poziomie infolinii świadczy też fakt, że każdy kolejny konsultant podważał kompetencje swojego poprzednika z którym wcześniej rozmawiałem. Po każdej rozmowie z nimi miałem wrażenie, że wróciły czasy KOMUNISTYCZNEGO BETONU.
    Poziom infolinii zdecydowanie odstaje od oferty programowej, ale niestety przez niekompetencję ludzi z infolinii wolę zmienić tego operator na innego.
    Zaletybrak
    Wadyniekompetentni pracownicy infolinii, prawdopodobnie celowe wprowadzanie petentów w błąd
    2 lata
  • ~43740423 / 2016-06-18 06:51
    Polsat pomówień zostać ukarany za Euro ,,mecze,,
    po Euro rezygnuję z Polsatu
  • ~ivex / 2015-06-30 19:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda oszustów! W punkcie cyfrowego Polsatu dowiedziałam się, że po przesłaniu pisma o wypowiedzeniu umowy otrzymam wiadomość z CP o rozwiązaniu umowy i informacją w jakim terminie i miejscu mam dekoder zwrócić. Pisma nie otrzymałam w zamian za to zostałam obciążona karą w wysokości 340 złotych za niezwrócenie dekodera w terminie. Na moją reklamację otrzymałam odpowiedź, że powinnam sobie czytać regulamin. Wypowiedziałam resztę umów i nie chcę mieć z nimi nic wspólnego. Przestrzegam wszystkich użytkowników
    Zaletybrak zalet
    Wadyzłodziejska firma
    5 lat
  • ~leszek / 2016-06-13 21:09
    Ocena: 1.00 / 5
    polsat to najwięksi oszuści, brałem abonament, bo obiecywali najnowsze wydarzenia sportowe i co za dostęp do meczy ruro mam dodatkowo zapłacić (niedoczekanie wasze złodzieje) za walki KSW płacić, za to,że jestem ich klientem już od 5 lat, na polsat sport mam wszystkie powtórki walk bokserskich, tak jak obiecywali same nowe wydarzenia sportowe, czekam tylko na nowość, walkę Rockiego. Polsat robi idiotów z ludzi, można by się zastanowić nad jakimś zbiorowym pozwem, niech oddają pieniądze za abonament ci kłamcy. Mam nadzieję, że przez swoje głupie ruchy marketingowe stracą choćby połowę abonentów. Od teraz polsat to synonim łgaż i krętacz
    Zaletybrak
    Wadybrak ludzi, znających się na marketingu
  • ~oszukany "klient" / 2015-03-10 21:56
    Ocena: 1.00 / 5
    anulowali za mnie wypowiedzenie umowy, która już wygasła i "częstowali" się moimi pieniędzmi jak ze swojego, niekompetentni, niesolidni, klientów mają za nic, kto z nimi podpisze umowę jest dla nich frajerem, którego kiwają jak chcą
    Zaletyjuż się z nimi rozstałem
    Wadykonsultanci bredzą bez ładu i składu, co konsultant to inne opinie
    już go nie mam i to mnie cieszy
  • ~Tomek / 2014-01-11 22:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra - olewactwo biura obsługi klienta, nie rozwiązują problemów, psujące się dekodery, zanikające kanały (no i co, ze płacisz za 100 kanałów dekodowanych, jak możesz oglądać tylko FTA, a BOK przez 3 dni nie umie rozwiązać problemu), zero możliwości zmiany pakietu (nawet na droższy) wyskakujące pieprzone komunikaty na telewizorze co godzinę : za 3 dni mija termin płatności, za 2 dni mija temrin płatności, albo co chwila pasek z info, ze bym kupil dostep na walke jakiś tam misiów... nie polecam!!!
    Zaletytańszy
    Wadysłabszy zrywający sygnał, nie pomagaja w BOKu, wyskakujące komunikaty co chwila,
    79zł, 12 miesiecy
  • ~ziarnisty1 / 2014-12-29 12:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dość ze ludzi okłamują,okradają.to podpierają się artykułami których niema już w użyciu.Kontakt z nimi = kontakt z kosmitami ,wnoszę sprawę do sądu telefonicznie było uzgodnione co innego umowa przyszła inna po rozpatrzeniu jej wysłałem zawiadomienie 10 dniowe o rezygnacji olali mimo że była przed czasem.Z nimi trza jedynie sodowniczo dyskutować inaczej się nie da teraz firmy tego pokroju to złodzieje -.- życzę im upadku
    ZaletyOkradanie z usmiechem na twarzy
    WadyJawne złodziejstwo,zmieniania umów kiedy chcą ,olewanie klientów,syndrom narcyza
    nie kupiłem zostałem oszukany dałem rezygnacje olali
  • ~Alicia / 2015-10-05 21:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie w nagrodę, że zapłaciłam za telewizję za 2 miesiące z góry dostałam bunus czyli odłączenie usług. Jakoś BOK się nie śpieszy z rozwiazaniem tego problemu ;)
  • ~Krzysztof Kloc /ryukon1975 / 2013-10-30 20:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza obsługa klienta z jaką kiedykolwiek się spotkałem. Zepsuł mi się dekoder w czasie gwarancji, odmówiono mi naprawy sprawa skończyła się w sądzie bo pomimo braku sprzętu wymagali dalej wnoszenia abonamentu. Tragedia nigdy więcej żadnej współpracy z Polsatem. Dodam ze sprawę do sądu skierował Polsat poprzez windyfikatora. Polska państwem prawa ?
    Zaletybrak
    Wadydrogo, źle , nieuczciwie
    miałem prawie 4 lata
  • ~Patrycja78 / 2017-01-15 15:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Prehistoryczna telewizja.
    Bardzo dlugie oczekiwanie na przelaczenie kanalu. Same stare probramy, bardzo malo nowosci. Czeste zawieszanie sie i problemy z odbiorem. Brak mozliwosci wyszukania problemu przez lupke - wyszukanie po nazwie. Przekladanie karty w urzadzeniach co kilka dni jest bardzo denerwujace. Zdecydowanie nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyDrogo, glownie stare filmy, problemy w dzialaniu,nie powinno byc przekladania karty co kilka dni
    Przez tel - Smart Dom
  • ~Stachu / 2013-12-16 18:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałem telewizję satelitarną Cyfrowego Polsatu przez ponad 10 lat. Przedłużyłem umowę na 15 miesięcy. Po 18 miesiącach z powodu zmiany mieszkania napisałem rezygnację z umowy i odesłałem dekoder. Niestety. Okazało się, że moja umowa, niewypowiedziana po 15 miesiącach, przedłuża się o kolejne okresy roczne. Zapłaciłem jakąś karę sam nie wiem za co. Chyba za 10 lat sumiennego płacenia rachunków.

    Złapali mnie na tzw. "drobny druczek". Klient dla nich to tylko dojna krowa. Z infolinią nie można się porozumieć.

    Sam nigdy już nie kupie niczego z Polsatu. Wszystkim się radzę zastanowić przed podpisaniem takiej zwodniczej umowy.
    ZaletyNiska cena
    WadyNieuczciwość, plansze reklamowe wyświetlane na telewizorze
    18 miesięcy
  • ~tomek / 2014-08-31 20:59
    troszke deszczu i wszystko znika do d..y
  • ~walld / 2016-11-17 20:38
    Ocena: 2.25 / 5
    Mam, szczerze nie polecam TV od polsatu raz na dwa tygodnie error trzeba dzwonić do biura bo inaczej badziew nie będzie działał i tam zależy jak się trafi na kogoś kompetentne go to działa po kwadransie a jak na inwalide intelektualnego to trzy dni... A co to internetu to obiecywali mega internet a mamy mega gówno, gdzie tylko youtube się nie tnie a prędkość pobierania czasem przekroczy 1mb/s ale w pierwszych swych tygodniach chodził ja złoto

    ZaletyJakieś na pewno SA ale ja ich nie widze
    WadyCóż tu gadac
    trzeci miesiac...
strona 1 z 81
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2240
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1607
Netflix
Ocena: 2.14, ilość opinii: 715
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 604
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 463
UPC (TV)
Ocena: 2.07, ilość opinii: 304
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4264
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4141
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3754
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2791