Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Credit Agricole opinie

Ocena na podstawie 237 opinii

1.62 / 5

  • Obsługa klienta
    1.66
  • Oferta
    1.74
  • Prostota obsługi
    1.54

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Agusjan / 2023-12-28 11:43
    Ocena: 1.33 / 5
    Ten bank to porażka totalna
    Czekałam 20 minut by porozmawiać z konsultantem. Wkoncu poddałam się i rozłączyłam. Nikomu nie polecam
  • ~Tomasz / 2023-12-27 13:13
    Ocena: 1.00 / 5
    2 godziny kolejnego oczekiwania na połączenie z konsultantem do spraw windykacji
    WadyObsługa klijenta
  • ~Tomasz / 2023-12-27 11:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga
    Kwota wolna od zajęcia komorniczego to jeszcze w tej chwili 2700
    Credit agricole przywłaszczają sobie cudze pieniądze.
    Jeżeli zablokowali Ci pieniądze na koncie to oblicz sobie dobrze kwoty.
    Łączenie z konsultantem do spraw windykacji
    1 połączenie 20 minut
    2 połączenie 60 minut
    3 połączenie narazie 40 minut
    ZERO ODEZWU????
    Złodzieje!!!!!
  • ~Michał / 2023-12-27 10:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Chcesz się połączyć z infolinią to bierz URLOP bo tyle czasu Ci potrzeba :) TRAGEDIA!!!!!!!!!!!
  • ~Madzik / 2023-12-22 11:54
    Ocena: 2.67 / 5
    Najgorszy Bank potrafią wydzwaniać trzy razy w tygodniu bo myślą że człowiek ma milion na koncie by zapłacić.Sa nie wyrozumiali powinni się cieszyć że spłacam z tych zasobów Pienieżnych co mam .
    Zaletyobsługa Mila
    WadyNękanie z windykacji oraz Nachodzenie w miejscu zamieszkania po pieniadze
  • ~Rozgoryczony / 2023-12-22 11:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Ponad godzina czekania, żeby nie otrzymać żadnej informacji
  • ~Kasandra / 2023-12-15 12:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekanie na połączenie z konsultantem niemożliwe powyżej 20 minut i nikt nie odbiera.
    Mam nadpłatę jedej raty, a wysyłają mi informacje do bik, że niespłacam.
    ZaletyŻadnych
  • ~Zdz / 2023-12-13 14:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Zlikwidowałem konto w tym banku w listopadzie 2023r. na koncie pozostała środki ,prosiłem o zwrot przy likwidacji konta. Podałem konto gdzie można przelać, przeprowadziłem już dwie rozmowy telefoniczne pierwsza informacja było że po 8 dniach następna że po miesiącu i dalej czekam.
    Zaletybrak
  • ~Wera / 2023-12-11 10:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank !!! Na infolinii czekasz po 20 minut i nie odbierają masakra ! Kompetencje mniej niż zero ! Nie polecam
    ZaletyŻadnych
    WadySame wady tego banku
  • ~Nie / 2023-12-08 17:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Zablokowali mi dostęp do aplikacji z niewiadomego powodu. Godzina 16- infolinia cały czas przerywa połączenie, albo każe rozmawiać z robotem, który nie potrafi rozwiązać problemu. Czat z konsultantem też nie działa, bo konsultant…. nie odpisuje. Porażka. Rezygnuje z usług.
    ZaletyZadnych
    WadyWszystko
  • ~Iwona / 2023-12-08 07:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Poprosiłam o dokument poświadczający, że spłaciłam u nich całe zadłużenie. W każdym innym banku robili to od ręki. W Credit stwierdzili, że zrobią to do 14 dni!!! Mija już 7 i nadal mimo moich próśb dokumentów nie dostałam. Żenada. Już nie mówiąc o tym, że Pani w placówce była bezbrzeżnie zdziwiona i oburzona, że mam pretensję, że tyle to będzie trwało.
  • ~Bogusław / 2023-12-05 16:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego banku ,zmieniają opłaty za prowadzenie konta ale informują to e-mailem i wtedy musisz zgłosić sprzeciw ,jeśli nie zgłosisz sprzeciwu to akceptujesz nowy regulamin,ja nie czytam spamów w e-mailu ,sory ale od tego są powiadomienia na aplikacji mobilnej oraz numer telefonu że można zadzwonić do klienta !!!Nie polecam
    WadyOszukiwanie klienta
  • ~Mateusz / 2023-12-02 14:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i złodzieje. Naliczanie dodatkowych opłat niewłaściwa obsługa klienta..
    ZaletyŻadnych
    Wadymnóstwo
  • ~flaguś / 2023-11-30 20:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dość że człowiek nie może się dodzwonić na infolinie to potem jak już mu się uda trzeba czekać zasrane 40 minut a i tak nikt nie odbiera...
  • ~Ute243 / 2023-11-30 11:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank najgorszy w jakim miałam konto.Doradczyni konta w oddziale w Słupsku p.Agnieszka O.-L.to osoba działająca na niekorzyść klienta.Przy zamknięciu konta,uniewaznieniu karty do konta ta pani zamawia w centrali koleją kartę:(oczywiście to na koszt właściciela konta.Dzialania niedorzeczne i poprostu głupie.Przez 10 miesięcy wieczne reklamacje na działania i zmianę oplat za użytkowanie konta.Podpisana umowa przy zawarciu otwarcia konta ,niedotrzymana przez okres promocji konta.Bank nie wypłaca obiecanych prowizji za spełnienie warunków przez posiadacza konta.Uwolnienie się od tego banku pelne nerów ,przez niekompetentnych doradców w placówce w Słupsku.
    Dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem i oczekiwania po 1h .Na infolinii dowiadujemy się o innych zasadach działania konta ,niż to jest pięknie klarowane w placówce stacjonarnej.NIE POLECAM TEGO BANKU OMIJAJCIE GO SZEROKIM ŁUKIEM.
    ZaletyBrak
    WadyOpisane wyżej-obiecywane zyski przy otwarciu konta, nie są spełniane przez bank.Nie wypłacają prowizji po spełnieniu warunkow
  • ~Adam / 2023-11-24 09:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia!!! Koszmarny kontakt poprzez infolinię, zawsze zajęte. Likwidacja konta tylko w oddziale. Ukryte opłaty i ich podwyższanie w zakonspirowany sposób. NIGDY WIĘCEJ!
    ZaletyBrak
    WadyCałe mnóstwo
  • ~Elżbieta / 2023-11-22 09:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Brak możliwości kontaktu telefonicznego z bankiem
    Dzwonie dwa dni czekal po 20 i 30 min na połaczenie niestety bez rezultatu ,to jest porażka
  • ~Zofijka / 2023-11-21 20:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Wprowadzanie w błąd klientów, brak możliwości zmiany ustawień na kocie internetowym i w aplikacji - bardzo wąski wachlarz .Brak opcji wypłaty darmowej z innych bankomatów przy koncie biznes
    Zaletybrak
  • ~Stefan / 2023-11-21 15:50
    Ocena: 1.00 / 5
    ***** ****** ********
    ***** ****** ********
    ***** ****** ********
    ZaletyBrak
  • ~Pirat / 2023-11-21 14:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank do niczego drogi w utrzymaniu za wyplacenie kasy z konta 9 pln jakieś niby smsy oplata a nic nie przychodzi robisz przelew rano na inne konto idzie wieki nie polecam tego banku najgorszy w polsce
    Zaletyzadne
    Wadydużo ich drogi w prowadzeniu
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1939
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1427
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1171
Millennium
Ocena: 1.73, ilość opinii: 898
PKO Bank Polski
Ocena: 2.68, ilość opinii: 785
ING Bank Śląski
Ocena: 1.78, ilość opinii: 784
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4257
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4135
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3747
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3460
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2786