Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Credit Agricole opinie

Ocena na podstawie 231 opinii

1.62 / 5

  • Obsługa klienta
    1.65
  • Oferta
    1.73
  • Prostota obsługi
    1.56

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 12
  • ~dido / 2023-08-16 12:28
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo miła i życzliwa obsługa, Ponadto wykazała się profesjonalnym podejściem i przedstawiła najlepsza ofertę wykonania usługi. Odpowiedzi udzielała w jasny i zrozumiały sposób.
  • ~Dorota / 2023-08-09 19:00
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo miła i profesjonalna obsługa.
    Pani Katarzyna Rzemyk wykazała się profesjonalnym podejściem do potencjalnego klienta. Przedstawiła ofertę wykonania usługi w bardzo dobrym stopniu. Udzielała odpowiedzi w wyczerpujący jasny i klarowny sposób.
    Jeżeli ktokolwiek będzie miał pytania bądź niejasności polecam Panią Katarzynę, gdyż jest bardzo miłą osobą posiadającą ogromną wiedzę i umiejętności w zakresie wykonywanych obowiązków.
    ZaletyProfesjonalne doradztwo finansowe pracownika Pani Katarzyny Rzemyk
    WadySzkoda że nie każdy pracownik / konsultant jest tak profesjonalny w tym banku.
  • ~Eugeniusz / 2022-03-18 12:19
    Ocena: 5.00 / 5
    Jak dla mnnie super. Mają dużo placówek i jak coś trzeba zalatwić to są pod ręką. Wiadomo przez telefon czy internet nie wszystko da się załątwić
    Zaletywiele placówek, bezpłatne konto
    Wadyaplikacja na telefon mogła by mieć więcej możliwości
  • ~Ewa / 2023-11-20 15:35
    Ocena: 5.00 / 5
    Oddział w Gdyni p. Monika - super doradca, człowiek, pomocna. Oferta kredytowa najlepsza z dostępnych dla mnie, załatwiona w kilka minut. Aplikacja super
    ZaletySzybko
    Wady-------
  • ~Graża / 2023-08-16 17:30
    Ocena: 5.00 / 5
    Doradca Anna Toborek - obsługa na najwyższym poziomie.
    Miła, sympatyczna osoba.
    WadyBrak wad
  • ~IpsumSolum / 2023-04-01 08:47
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam , jak na razie bank super . Skusiłem się na lokatę 10 % , szkoda ,ze tylko 50,000 można było założyć . Na szczęście były jeszcze lokaty na 8 % więc dołożyłem jeszcze trzy po 50,000 . Nie rozumiem czemu można założyć lokaty tylko na łączną kwotę 200,000. W innych bankach można do miliona złotych . Ogólna ocena bardzo dobra , Panie w banku super pomocne , apka genialna . Przelewy w kilka sekund , konto Oszczędzam fajne . Przy zleceniu karty z własnym motywem , szybka realizacja . Polecam konto Vip , brak opłat .Polecam
    ZaletyBogata oferta , bardzo miła obsługa . Bardzo czytelna i intuicyjna apka . Świetne konto VIP . Ogólnie Super.
  • ~IpsumSolum / 2023-05-30 08:07
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam , nie rozumiem utyskiwań na temat aplikacji , działa super . Wszystko super . Założyłem 4 lokaty na łączną kwotę 200 tysięcy { szkoda że nie można było więcej } oraz konto VIP żadnych opłat nawet za spersonalizowaną kartę . Za 10 transakcji kartą bank przelewa Mi co miesiąc premie .Polecam
    ZaletyFajne lokaty , brak opłat za konto i karty , premie za używanie karty . Miła obsługa . Bardzo dobra aplikacja .
  • ~jadrek32 / 2023-03-05 20:55
    Ocena: 5.00 / 5
    Ja serdecznie polecam :https://tmlead.pl/redirect/666850_2395
  • ~Jerzy / 2023-11-01 11:10
    Ocena: 5.00 / 5
    Oddział w Piasecznie. Pani Karolina Zagórska wysoki profesjonalizm, życzliwość i wysoka kultura obsługi klienta.
    Byłem w innych bankach ale przy Pani Karolinie nie mają szans. Jesteście otwarci do klienta.
    Bardzo dziękuję.
  • ~Jerzy / 2024-01-26 13:42
    Ocena: 5.00 / 5
    Niedawno miałem okazję korzystać z usług w banku credit Agricole w Toruniu przy ul Czerwona droga. Miał okazję i wielką przyjemność być przyjęty przez panią Anetę Bojakowską, starszym doradcą. Była niesamowicie przyjemna i przyjazna atmosfera. Od razu zauważyłem olbrzymi profesjonalizm i wielką życzliwość w stosunku do mnie jako do klienta. Pani Aneta w sposób bardzo zaangażowany i profesjonalny załatwiła kilka spraw i to w sposób pozytywny dla mnie. Bardzo miła atmosfera i bardzo przyjazne warunki do rozmów i załatwienia spraw.polecamten bank
    ZaletyProfesjonalizm i duże zaangażowanie pracowników
  • ~Justyna / 2021-04-15 19:17
    Ocena: 5.00 / 5
    Korzystam z tego banku już ponad 10 lat i nigdy nie miałam z nim problemu. Jak miałam problem wszystko było załatwione na kartę czekałam około 1,5 tygodnia a na pin niecały tydzień z przeniesieniem konta nie miałam problemu bo oni wszystko załatwili i nawet zwrot 200 zł był oddany podczas całego roku, nie od razu ale co miesiąc jakaś część była zwracana. Ogólnie jestem mega zadowolona
    ZaletyFachowa obsługa
    Pomoc w załatwianiu spraw bankowych jak i pożyczkowych
    Mili
    Uprzejmi
  • ~Maria / 2023-03-20 17:36
    Ocena: 5.00 / 5
    Miła i sprawna obsługa klienta. Jasno wyjaśnione warunki polecam Karolina Drabińska
  • ~Mariusz / 2023-06-18 12:45
    Ocena: 5.00 / 5
    Bank bardzo dobry i łatwy w obsłudze i prosty. Jestem bardzo zadowolony. Dodzwoniłem się bardzo szybko i pani wszystko mi wytumaczyla. Super bank
    ZaletyPłatność bardzo szybko przechodzi kartą i bankowość szybko jest opsugiwana ilatwo
  • ~Monika Bien / 2023-03-23 13:10
    Ocena: 5.00 / 5
    Super i miła obsługa, zwłaszcza Pani Emilia bardzo sympatyczna Pani.
  • ~RYSZARD / 2023-01-20 13:15
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam wczoraj byłem w waszym oddziale w 58-100 Świdnicy i spotkała mnie bardzo miła obsługa !!!! przez Panią która mnie obsługiwał to jest Pani Agnieszka Raj -mówiąc krótko korzystam z banków i nigdy nie doświadczyłem takiej miłej i profesjonalnej obsługi przez tą Panią życzę bankowi żeby wszystkie obsługi w tym banku były na takim poziomie jak Pani Agnieszki
    pozdrawiam Ryszard K ze Świdnicy
    Zaletyprofessionalism , miła obsługa , dokładne przekazane wiadomości o produktach banku itd
    Wadynie zauważyłem
  • ~Andrew / 2023-08-29 09:27
    Ocena: 4.67 / 5
    Wszyscy pracownicy oddziału CA BP S.A.w Szczecinie ul.Traugutta89 wykazują wysoki profesjonalizm, kulturę i szacunek a w szczególności p.Damian i p.Karolina.Jestem kontent, ze trafiłem do "prawdziwego" BANKU.
    ZaletyProfesjonalizm, kultura.
    WadyBrak a długo jestem klientem.
  • ~Rafał / 2023-01-24 09:07
    Ocena: 4.67 / 5
    Konto założyłem w oddziale w Kaliszu ul Górnośląska u pani Magdaleny C. Obsługa sympatyczna ale również rzetelna. Po dwuch dniach miałem tel czy wszystko gra i czy nic nie potrzebuje (szok) karta miała przyjść do dwuch tygodni przyszła po tygodniu. Konto założyłem dla lokaty 10% która w aplikacji założyłem w niestety jakieś 3 minuty bo słabo klikam. Nie chcę przesadnie chwalić wszystkiego bo na razie tylko place i przelewam środki z obsługą klienta nie miałem styczności ale tam zawsze różnie bywa. Po nie całym miesiącu boge tylko pochwalić bank a dalej zobaczymy.
    ZaletyOpisane wyżej
    WadyBrak
  • ~Doradca Klienta Warmia i Mazury / 2022-05-10 14:14
    Ocena: 4.33 / 5
    Jestem doradcą w tym banku, fakt jest taki, że nie każdy bank jest idealny. Podstawa to wyjaśnienie jak funkcjonuje, pracuję już 4 rok w tym banku, specjalizuję się w ubezpieczeniach. Gdyby ktoś miał pytania to odpowiem, ponieważ podstawa to wyjaśnienie problemu. Jest szereg udogodnień i bonusów jakie oferuje bank: Karta Dużej Rodziny, Klub Rabatowy, Program Poleceń. Wystarczy zapytać się albo odwiedzić placówkę. Na pewno osoba z doświadczeniem Wam pomoże.
    Przecież chodzi o to, żeby móc z tych zniżek korzystać, inflacja jest na poziomie 12.3%. To można zawsze zaoszczędzić.
    Zaletykonto VIP z kartą dużej rodziny(bezpłatne do końca życia dla rodziców utrzymujących przynajmniej trójkę dzieci), klub rabatowy, program pleceń, kontakt z Doradcą od poniedziałku do piątku w godzinach jego pracy, fachowa pomoc
    Wadysystemowe, są błędy jak i awarie, mam jeszcze dwa konta w innych bankach, uwierzcie mi, nie tylko Credit Agricole ma takie sytuacje
  • ~Michał / 2023-06-22 06:23
    Ocena: 4.33 / 5
    Osobiście do placówki w ktorej zgłaszam wszelkie problemy nie mam nic do zarzucenia ???? jestem zadowolony Pani Ela kobietka która lubi swoją pracę. Pozdrawiam
    ZaletyMiłą obsługa kontaktowość.
    WadyBrak
  • ~Robert / 2023-01-28 19:37
    Ocena: 4.00 / 5
    Bank jak bank. Ma swoje zalety i wady. Obsługa klienta na przyzwoitym poziomie. W placówkach można wszystko załatwić. Ale APLIKACJA na telefon tego banku jest nie do zaakceptowania.
    ZaletyPrzejrzysta strona internetowa.
    WadyAplikacja!!! Dramat. Po aktualizacji działa 2 razy dłużej niż apki innych banków. Nie wiem, kiedy to zostanie poprawione, ale po wielu latach spędzonych w tym banku rozważam opuszczenie go właśnie przez aplikacje.
strona 1 z 12
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1915
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1419
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1168
Millennium
Ocena: 1.73, ilość opinii: 885
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 769
ING Bank Śląski
Ocena: 1.78, ilość opinii: 767
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4229
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4082
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3734
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3454
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3179
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2770