Bank niewart opinii jednej gwiazdki, zawarłem umowę na zakup pompy ciepła , umowa była zawarta i nagle otrzymałem
odpowiedz na email że nie otrzymam kredytu , próbowałem skontaktować się tel z placówką w Piotrkowie tryb ale nikt nie odebrał. .
Bank beznadziejny omijacie dalekim łukiem .
Nie ma jak PKO Bank Polski !!!
Zaletyżadnych
WadyBank nie wiarygodny.
~Nigdy Więcej C.A. / 2023-09-28 13:43
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank jaki sobie można wyobrazić,drakońske "złodziejskie" opłaty za "prowadzenie konta" przy braku wpływów,bardzo aroganckie i z nieuzasadnioną wyższością patrzące na klienta Panie.Telefonów też nie chce im się odbierać,po prostu nie można się dodzwonić,niegrzeczna obsługa w placówce banku
'
Zaletybrak
Wadybrak szacunku dla klienta,drakońskie opłatu,brak kontaktu telef.
~Tomasz / 2023-09-27 22:04
Ocena: 3.00 / 5
ostrzegam
nie informujA klijentow o zajeciu komorniczym tak jak w innych bankach
~KASIA / 2023-09-27 14:19
Ocena: 1.00 / 5
najgorszy bank jaki moge sobie wyobrazic, zlodziejskie oplaty pojawiajace sie niewiadomo skad, zmiana strony internetowej co chwila, apki takze, ciekawe po co?!!!, prace serwisowe w godzinach gdzie nie mam dostepu do swoich pieniedzy, i to nie raz, a ostatnio koniecznosc aktualizacji danych osobowych, gdzie napotykam same przeszkody i klopoty, skonczylo sie na zablokowaniu mi konta,,,, DZIS PODJELAM DECYZJE O ZAMKNIECIU RACHUNKU, koniec z tym powalonym bankiem
NIE POLECAM
ZaletyBRAK
WadySAME WADY!!!
~Piter / 2023-09-24 22:15
Ocena: 2.00 / 5
Złodziekski bank, nie wiadomo za co pobierają koszty. Wysłanie SMS uwaga 6 Ziko, fajna oferta tylko w reklamie, mydlenie oczu i nic wiecej
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Irena / 2023-09-24 18:45
Ocena: 1.00 / 5
kontroluje swoje wydatki miesięczne, kwartalne i roczne. W nowej stronie tego nie ma. Często zmieniana strona startowa. Dzisiaj i chyba 2-3 miesiące temu ciekawe w jakim celu. Dziękuję, po kilkunastu latach tylko irytacja i brak stabilnosci a dodatkowo niepewnośc czy to czasem nie jest falszywa strona.
Zaletyzawsze było ok przez kilkanaścielat
Wadyjak wyżej
~Monika / 2023-09-24 18:00
Ocena: 1.00 / 5
Nie miła obsługa często prace serwisowe dzisiaj od rana do wieczora miałam okazję coś bardzo tanio kupić ale nie mogłam dokonać płatności bo prace serwisowe zmieniają szatę jakby to komuś było potrzebne bez badziejny bank czas na zmianę banku
ZaletyBrak
WadyWszystko
~S.M / 2023-09-21 12:58
Ocena: 1.00 / 5
Zadzwonili aby przedstawić ofertę, była korzysta, chodziło o zwrot za raty na telefon, założyłam konto jak przekazała mi obsługa a po zapomnieli włączyć tą usługę i przed pół roku pobierali koszty trzymania konta gdy zadzwoniłam, powiedzieli, że ta opcja w ogóle nie była włączona i teraz nie można tego udowodnić! OSZUSTWO - reklamacja została odrzucona.
NIGDY WIECJE Z TYM BANKIEM
WadyBrak dotrzymywania umowy
~Pani Maria Kucherzewska / 2023-09-15 05:29
Ocena: 1.00 / 5
Skarga na Pracownika banku Anna Kwiatkowska Wolska 87 do oddziału przyszedłem załatwić dane osobowe dostałem sms od banku , że muszę zrobić w przeciągu 30 dni . Pani Anna Kwiatkowska zachowanie tej kobiety niepoważne ! jak można wydzierać się na całą sale do pracownika i KRZYCZĄC DAWAJ PIENIADDZE NIE MAM JAK OBSŁUGIWAĆ Klientów Czy ta osoba rozumie w jakiej instytucji pracuje ? Skargę napiszę nie do Wrocławia ale do kontroli firmy . Zastraszanie pracownika bez podstaw bez prawa Czy można podejść i powiedzieć na ucho ? Pani Anna Kwiatkowska powinna zastanowić se bardzo poważnie i powinna podjąć konsekwencje swego zachowania i czynu . Pani Anno brzydko wstyd dla Pani ( zrobiła Pani z siebie pośmiewisko ) .
Zaletyżadne
Wadyprzenieść pracownika albo zwolnienie Pani Anny Kwiatkowskiej
~Art / 2023-09-13 16:01
Ocena: 1.00 / 5
Dzwonię do banku informując że chyba padłem w formie oszustwa. Ale żeby informacje taką zostawić trzeba spędzić pół godziny bo pani Asia elektroniczna musicie wszystkie logarytmy przeprowadzić.
Po informacji uzyskania ode mnie ode mnie danych. Gdzie pani Asia drugie pół godziny spędziła na to żeby zweryfikować kim jestem.
Po dodzwonieniu usłyszałem nie dodzwonił się pan do mnie bo ja udzielam kredyty.
Na litość boską to gdzie mam dzwonić jeżeli zostałem poddany oszustowi na policję chyba będzie szybciej.
ZaletyNa chwilę żadnym
WadyLudzie przyjmujący telefony są w logarytmie od a do z i nie funkcjonują tam gdzie trzeba Asia nie funkcjonuje też tam gdzie nie trzeba załatwiać trzeba sprawy jeszcze raz chyba listownie bo mail może też nie dotrzeć jak widać u nich.
~Dark / 2023-09-04 19:14
Ocena: 1.00 / 5
Mamy XXI wiek i możemy w tym cudownym banku założyć konto przez internet ale zamknąć w ten sam sposób już nie da rady, bo trzeba stawić się osobiście w oddziale lub w tradycyjny sposób typowy dla bankowości lat 90 minionego wieku wysłać pisemne oświadczenie o tym że chcemy zamknąć konto. Najlepsze że po osobistej wizycie w oddziale człowiek usłyszy że musimy wysłać pocztą pismo o zamknięciu konta, gdyż konto założone było online???????? Nowoczesność na miarę XXI wieku i cudownych reklam o ekologicznych kartach ????
ZaletyBrak
WadyObsługa klienta a w zasadzie jej brak
~janosik / 2023-08-30 12:54
Ocena: 1.00 / 5
nigdy wiecej tego banku wpisywanie do BIK zlych informacji
Zaletybrak
~( nie) zadowolony uzytkownik / 2023-08-30 08:39
Ocena: 1.00 / 5
Wyrażenie " szybkość obsługi online " dzięki temu bankowi nabrało dla mnie nowego znaczenia, podczas gdy reszta rynku i ich konkurencja załatwia sprawy finansowania online w przeciągu 2-10 minut u nich zajmuje to juz 24 godziny....... nowoczesny bank, zamiast na gwiazdy w reklamie polecał bym wydawać pieniądze na systemy , wyjdzie taniej i milej dla użytkownika. Nie polecam systemów finansowania online, az jedna gwiazdka bo nie ma ujemnych :)
~Andrew / 2023-08-29 09:27
Ocena: 4.67 / 5
Wszyscy pracownicy oddziału CA BP S.A.w Szczecinie ul.Traugutta89 wykazują wysoki profesjonalizm, kulturę i szacunek a w szczególności p.Damian i p.Karolina.Jestem kontent, ze trafiłem do "prawdziwego" BANKU.
ZaletyProfesjonalizm, kultura.
WadyBrak a długo jestem klientem.
~Megan 155 / 2023-08-26 14:43
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsze doświadczenie jakiego możecie doznać, to ulokowanie swoich własnych pieniędzy właśnie w tym "banku".
A tak w skrócie to, razem z siostrą rodzicami zostałam oszukana, oskubana przez owy bank.
Oszczędności, które miały się powiększyć po 5 latach o 12 tysięcy złotych, zostały pomniejszone o 11 tysięcy złotych.....
Żeby było ciekawiej, rok temu siostra straciła 8 tysięcy złotych, w tej samej lokacie, która nie była lokatą, tylko giełdą, no ale żeby zdobyć klienta obraca się kota ogonem i takie obiecanki mówi ile to nie będzie odsetek za 5 lat.
Naciągacze, którzy nie są w ogóle przeszkoleni co do swoich zadań, wciskają jeden wielki kit, a na końcu i tak nie ma winnego bo okazuje się , że ten Pan z którym została podpisana umowa niestety już u nas nie pracuje.... No tak, nie pracuje, ale to za jego pośrednictwem ulokowane zostały pieniądze w tej placówce , a teraz nikt nie pała się do odpowiedzialności za to. Sprawa nadaje się do sądu i tyle.
~Megan154 / 2023-08-26 14:38
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsze doświadczenie jakiego możecie doznać, to ulokowanie swoich własnych pieniędzy właśnie w tym "banku".
A tak w skrócie to, razem z siostrą rodzicami zostałam oszukana, oskubana przez owy bank.
Oszczędności, które miały się powiększyć po 5 latach o 12 tysięcy złotych, zostały pomniejszone o 11 tysięcy złotych.....
Żeby było ciekawiej, rok temu siostra straciła 8 tysięcy złotych, w tej samej lokacie, która nie była lokatą, tylko giełdą, no ale żeby zdobyć klienta obraca się kota ogonem i takie obiecanki mówi ile to nie będzie odsetek za 5 lat.
Naciągacze, którzy nie są w ogóle przeszkoleni co do swoich zadań, wciskają jeden wielki kit, a na końcu i tak nie ma winnego bo okazuje się , że ten Pan z którym została podpisana umowa niestety już u nas nie pracuje.... No tak, nie pracuje, ale to za jego pośrednictwem ulokowane zostały pieniądze w tej placówce , a teraz nikt nie pała się do odpowiedzialności za to. Sprawa nadaje się do sądu i tyle.
~Anna / 2023-08-24 07:59
Ocena: 1.00 / 5
NIGDY WIĘCEJ nie skorzystam z tego banku. Z powodu podwyżki opłat zdecydowałam się na rozwiązanie umowy. Pani na infolinii przyjęła moje wypowiedzenie w trybie standardowym tj. 09/2023, ale przez pomyłkę dostęp do bankowości elektronicznej zamknęła z datą aktualną. Jak się zorientowałam co się wydarzyło złożyłam reklamację w banku. W odpowiedzi otrzymałam informację, że przepraszają za błąd ale dostępu nie dadzą. Nota bene w między czasie dzwonili z nową ofertą ale dostępu do bankowości elektronicznie nie chcieli przywrócić bez wizyty w banku ( kto ma na to czas w dzisiejszych czasach). Koniec końców cieszę się, że tak się stało bo wcześniej traktowałam ten bank poważnie i miałam plany żeby był moim wiodącym. Zdanie zmieniłam i nie chcę mieć z nimi nic wspólnego - tylko tyle żeby odzyskać pieniądze, które zostały na koncie a straciłam do nich dostęp.
~Agnieszka / 2023-08-21 16:08
Ocena: 1.00 / 5
Jeżeli chodzi o kontakt z klientem to najgorszy bank z jakim miałam do czynienia. Czat z doradcą w aplikacji PORAŻKA. Nie doczekasz się. Na infolinii następna katastrofa.
Nie polecam i w pierwszym możliwym terminie likwiduję konto i żegnam się tą instytucją
~Rysiek / 2023-08-20 11:31
Ocena: 2.33 / 5
Drugi raz wyrywałem banknoty z bankomatu przy banku Credit Agricole. Tym razem się udało i bankomat nie połknął pieniędzy .
WadyMałe zainteresowanie klientem . Na zwrot pieniędzy miałem czekać dwa tygodnie a trwało to miesiąc
~dp / 2023-08-17 17:55
Ocena: 1.00 / 5
W żadnym wypadku nie polecam korzystania z żadnych rat w banku Credit Agricole, jeśli chcecie mieć jakąkolwiek zdolność kredytową. Bank ten rozpowszechnia o swoich klientach nieprawdziwe informacje w BIK, raportując FIKCYJNE zaległości w spłacie. Gdy złożyłem wniosek na infolinii aby te fałszywe informacje usunąć, dostałem informację o przyjęciu wniosku, który jednak w rzeczywistości nigdzie nie zostanie zarejestrowany. Dopiero uporczywe dzwonienie na infolinię sprawiło, że taki wniosek został przyjęty. Usłyszałem jednak, że bank ma na to 30 dni od czasu, zarejestrowania wniosku. Twierdzą też, że nic się z tym nie da szybciej zrobić, mimo tego, że błędy leżały wyłącznie po ich stronie: raz wpisano informację o fikcyjnych zadłużeniach, drugi raz nie przyjęto wniosku o usunięcie danych, mimo, że poinformowano mnie o przyjęciu go. Przez działania banku Credit Agricole nie mogę uzyskać kredytu hipotecznego, a moje oszczędności (zadatek za mieszkanie) mogą przepaść. Pod żadnym pozorem nie korzystajcie z żadnych usług tej instytucji - jest ona mniej wiarygodna niż firmy udzielające tzw. chwilówek, które mają jasne procedury co do korekty błędnych danych w BIK. Na wszystko jestem w stanie przedstawić dowody.