Miałem ostatnio przygodę z Blink.pl. W jakiś sposób dogadali się z moim dotychczasowym dostawcą i postanowili przenieść usługi na ich serwery. Całość miała trwać od 22 w piątek do 8 rano w sobotę. Na mój gust to już zbyt długa przerwa w dostawach, ale niech im będzie. Efekt jednak był taki że nie potrafili skonfigurować nowych serwerów tak by mój serwis działał poprawnie. Stronę uruchomił dopiero człowiek którego wynająłem, za co oczywiście musiałem zapłacić. Całość ruszyła w niedzielę około 13. Po wszystkim napisali mi że za wszystko odpowiada mój dotychczasowy dostawca i to do niego powinienem kierować roszczenia.
Moim zdaniem to patałachy do potęgi.
NIE POLECAM.
Zaletyjak narazie brak
Wadyfatalna obsługa, długi czas reakcji, ignorancja, wiele by wymieniać
3 dni