Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Allianz opinie

Ocena na podstawie 264 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.50
  • Obsługa klienta
    1.32
  • Cena/Jakość
    1.37

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Hanna / 2014-08-05 15:27
    Ocena: 1.67 / 5
    Rok temu spowodowałam stłuczkę. Zgłosiłam szkodę przez internet, bo w końcu mamy XXI wiek... Nie polecam tej metody bo jest nie tylko czasochłonna, ale jeszcze w dodatku okazało się, że system pominął moje zgłoszenie!I to dwukrotnie. Pomimo wykupionej opcji samochodu zastępczego musiałam się o niego dośc długo wykłócać ponieważ Allianz oraz dealer u którego kupowałam samochód (Volvo) nie mogło się zdecydowac kto ma mi ten samochód zapewnić (jednak, o dziwo, Allianz). W końcu pomimo wyraźnego zapisu umownego, że auto powinno mi zostać wypożyczone na cały czas trwania naprawy i ma być w maksymalnie zbliżonym standardzie do mojego, oraz mimo deklaracji dealera ,który napisał oświadczenie,że naprawa będzie trwała 7 dni dostałam auto na całe 2. Nie wspomnę też o infolinii, która po baaardzo długim procesie weryfikacji czy Ty to napewno Ty, w żaden sposób nie jest w stanie pomóc. Reasumując, naprawianie szkody, faktycznie rozległej, ale sam serwis trwał 7 dni, zajęło ponad 6 tygodni.
    Zaletynie zauważam
    Wadykiepska jakośc obsługi na infolinii; wysoka cena ubezpieczenia
  • ~Iwona / 2023-04-13 12:11
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam ,kiedyś ceniłam sobie tą firmę ale teraz,,,pan konsultant pracuję i iro ironizuje
    ZaletyBrak
    WadyKontakt
  • ~Jakub / 2021-04-24 20:36
    Ocena: 1.67 / 5
    Po 10 latach płacenia składek, okazało się że mam mniej pieniędzy niż włożyłem... Wrzuciłbym na lokatę bym wyszedł lepiej, a tak straciłem pieniądze. Chyba mają kiepskich ludzi od inwestowania. Nie polecam!!!
    ZaletySponsor Bayernu hahaha
    WadyNieudolność inwestycyjna
  • ~Kamila / 2023-08-21 09:11
    Ocena: 1.67 / 5
    Paniktora została naszym agentem bardzo nie miła i opryskiwa kobieta nic nie wytłumaczyła tylko burkała przy rezygnacji z ubezpieczenie.
    ZaletyNie ma zalet
  • ~Kasia / 2022-10-31 15:44
    Ocena: 1.67 / 5
    Tragedia odszkodowanie dziecka który był unieruchomiony prawie dwa miesiące. Marne grosze nigdy więcej nie chcę mieć nic wspólnego z tym ubezpieczycielem.
  • ~Katarzyna / 2022-12-15 13:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Od 16.10.2022, czekam za zamknięcie roszczenia za szpital i operację. Miłe Panie na infolinii informują, że decyzje muszą jeszcze "przejść przez system". Nie odpowiadają na wiadomości nie oddzwaniają. Nie oczekują też ode mnie żadnych dodatkowych dokumentów. Dodam, że chodzi o sumę poniżej 1000 zł. Czekam, az upłynie 90 dni i zgłaszam skargę do Rzecznika Finansowego. następnie zmieniam ubezpieczyciela. Dramat
    ZaletyMiłe Panie na infolinii
    WadyWszystkie pozostałe czynniki. Małe sumy ubezpieczenia, fatalny czas rozpatrywania roszczeń.
  • ~lukka / 2019-08-30 10:43
    Ocena: 1.67 / 5
    Miesiąc czekam na rozpatrzenie szkody z AC. Poza mailami nie da się z nimi skontaktować.
    Dwa razy wysłali informację, że wysłali wycenę, ale wyceny nie ma.
    Strasznie irytujące podejście do klienta.
    Wadywszystkie z opinii
  • ~Miiiii / 2019-03-27 15:18
    Ocena: 1.67 / 5
    Od ponad 3 tygodni próbuje aby załatwić szkodę z OC. Najpierw czekanie na rzeczoznawcę który co 3 dni dzwonił i pytał kiedy możemy się spotkać gdy odpowiedziałem codziennie po godzinie 14 mówił że on pracuje i nie ma takiej możliwości więc poinformowałem iż godziny 8-9.30 mi nie odpowiadają. Po 4 dniach znowu dzwoni tym razem inny ta sama sytuacja i znów 4 dni czekania, aż w końcu Pan przyjechał 2 dni temu. Ciekaw jestem ile czasu będą tym razem potrzebowali na decyzję.... Najgorsze jest że z tą firmą nie ma jakiegokolwiek kontaktu tylko maile które trafiają nie wiem gdzie....
    ZaletyBrak!!
    WadyBrak kontaktu
    Zerowe podejście do człowieka
  • ~Milena / 2019-10-06 11:40
    Ocena: 1.67 / 5
    Mimo wykupionego AĆ ubezpieczyciel miga się od wypłaty za naprawę auta. Na wycenę szkody czekaliśmy 6dni. A od prawie dwoch tygodni auto stoi i nke mozna podjac naprawy bo dalej nie mamy decyzji co do wyplaty ubezpieczenia. Nie polecam tego ubezpieczyciela. Mimo że mają daje oferty są bardzo nierzetelni i mają w głębokim poważaniu swoich klientów. Radzę się trzymać zdala od tego ubezpieczyciela
    WadyNierzrtelnosc
    Brak zainteresowania klientem
    Bardzo długi czas oczekiwania na decyzję
    Opóźnienie z wysłaniem dokumentów
  • ~Mira / 2023-02-05 14:33
    Ocena: 1.67 / 5
    Słaba obsługa klienta. Niekompetentne i nie miłe osoby na infolinii.
    Brak aplikacji do umawiania wizyt.
    Oczekiwanie tydzień na umówienie wizyty przez infolinie,plusów nie widzę....
    NIE POLECAM
    ZaletyBrak
    WadyBrak aplikacji do samodzielnego umawiania wizyt,niekompetentne osoby na infolinii,
  • ~Paulina / 2023-06-19 12:38
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam. Ubezpieczenie ac opisane tak, że nie wiadomo co człowiek ma w pakiecie, po szkodzie czeka się bardzo długo na rozpatrzenie wniosku, po czym człowiek sam musi do nich zadzwonić, aby dowiedzieć się ze szkoda nie została uznana, ponieważ Pani pakiet nie obejmuje takiej kolizji.
    ZaletyZero
    Wady- długi czas oczekiwania na rozpatrzenie szkody
    - niejasno opisany pakiet
    - brak uznania szkody z AC oraz brak informacji (bez zapytania), że szkoda nie została uznana
  • ~Paweł / 2022-05-18 06:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Zdecydowanie nie polecam Allianz naciągają klijętow i robią wszystko żeby nie wypłacić odszkodowania. U mnie był brak dokumętów.
  • ~Pokrzywdzona / 2020-04-30 14:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Ubezpieczenie na życie dobre póki się nie zachoruje, później paragrafy i drobne druczki i poważne zachorowanie w Allianz jest tylko wtedy , gdy już trzeba kupować trumnę !!!Pieniadze w razie poważnego zachorowania w najgorszym stadium choroby nowotworowej!!!
    Proszę dobrze czytać , można się później nardzo rozczarować !
  • ~ppatti / 2023-08-16 21:53
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam,
    Drodzy internauci - omijajcie Allianz SZEROKIM łukiem !!! Kontakt w sprawie szkody - fatalny ,firma wstrzymywała decyzję o przyznaniu odszkodowania, mnożąc o kolejne "wymagane dokumenty" jednocześnie wcale nas nie informując, ze są wymagane. Brak odpowiedzi na maile, brak odpowiedzi na telefony [chociaż na infolinii automat zapewnia, iż opiekun sprawy odzwoni w ciągu 24 godzin. nie polecam. FATALNY ubezpieczyciel
    Patrycja
    Wadybrak kontaktu działania zmierzające do odmowy wypłaty odszkodowania
  • ~spray74 / 2023-08-29 14:59
    Ocena: 1.67 / 5
    Ubezpieczyłem się w Alianz Assistance wyjeżdżając w podróż motocyklem. Na powrocie , na granicy Serbia-Węgry miałem usterkę motocykla. Próba dodzwonienia się do konsultanta trzy krotnie odrzucona. Grała muzyczka i tyle. Nie polecam. Reklamacja oczywiście odrzucona. Po co mi ubezpieczenie skoro i tak nie odbierają. Pomoc przyszła od obcych ludzi.
    ZaletyBRAK!!!!!!!
    WadySame wady. Nie polecam!!!!!!!!
  • ~Sylwester / 2023-04-19 22:31
    Ocena: 1.67 / 5
    Mam przymusowe OFE, dawniej Aviva OFE. Kilka tygodni temu dowiedziałem się, że teraz Allianz przejął aktywa. Do tej pory nie poinformowano mnie o fuzji.
    Mam też drugi produkt i też nikt nie jest zainteresowany tym, że już kończę umowę i nie jest to OC/AC pojazdu. Dziwne, chyba, że to też zamknie działalność
    ZaletyNie widzę zalet
    WadyZaczynają pączkować
  • ~Tom / 2021-06-23 08:33
    Ocena: 1.67 / 5
    Przy umawianiu wizyt dość często są problemy. A to wizyta nie umówiona, albo umówiona ale nie zostałem poinformowany, albo umówiona na termin w którym mówiłem, że nie mogę.
    Zwroty ryczałtowe za wizyty w innych placówkach - często blisko maksymalnego terminu (30 dni roboczych), często nieuwzględniane bez żadnej wiadomości.
    Dział reklamacji niekompetentny - napisałem reklamację i odpisali mi rzeczy niezgodne z prawdą...
    Podsumowując jest z tym tyle problemów, że odradzam.
  • ~Uousju / 2018-08-13 11:07
    Ocena: 1.67 / 5
    Umówienie na wizytę lekarską to dramat. Pani miała oddzwonić z propozycjami terminów i placówek do jakich miałabym się udać, po czym dostałam SMSa z informacją, że moja wizyta została umówiona, bez pytania czy mi to pasuje czy nie. Nikt mnie wcześniej nie zapytał czy pracuję i czy mogę przyjść w środku dnia o 11:00, na którą zaplanowano moją wizytę.

    Przy kolejnym kontakcie i pytaniu, kiedy otrzymam odpowiedź zwrotną o innych terminach, zostałam poinformowana, że stanie się to kiedy tylko ustalą mi nowy termin. W związku z tym nie wiem kiedy otrzymam informację, a termin na wykonanie wizyty skraca się.

    Panie w telefonie niezbyt miłe, jedynym plusem jest to, że nie trzeba wisieć na infolinii godzinami. Niestety nie dorównuje to opiece medycznej w konkretnej sieci placówek, gdzie można do woli wybierać i zmieniać terminy wizyt przy użyciu aplikacji. Trafienie na dogodny termin i placówkę w Allianz może ciągnąć się tygodniami.
    ZaletyNie trzeba długo czekać na połączenie z obsługą klienta, kontakt jest wyjątkowo szybki.
    WadyBrak pytań o preferencje godzinowe. Brak propozycji terminów i placówek, wizyta została umówiona bez konsultacji. Bardzo powolny proces zmiany terminu, trzeba dzwonić, czekać, nie ma możliwośći wyboru placówki czy terminu w bardziej dogodny sposób, np. dzięki aplikacji, w której dostępne byłyby różne opcje co oferuje dzisiejszy rynek.
    Panie w obsłudze klienta średnio miłe.
  • ~Karolina / 2023-07-20 23:51
    Ocena: 1.50 / 5
    Pomijając fakt że odrzucili polisę, bo nie pasowała im jedna sytuacja która miała miejsce jeden raz i to wiele lat wcześniej zwlekali ze zwrotem składki prawie 3 tygodnie mimo stwierdzenia że zrobią to w ciągu 3-4 dni... (Nie rozpoczną sprawdzania wniosku o polisy bez wpłaty pierwszej składki)
  • ~Savana / 2023-06-20 22:04
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie Polecam.To Towarzystwo ma klienta w glebokim powazaniu,kontak tylko wtedy jak sie zbliza termin platnosci ale juz gdzie i na jaki nr konta ,to laskawie odpisali dopiero n 3 e-maila. Nigdy wiecej tego towarzystwa. Moze ktos sie temu przyjzy z kierownictwa?
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontatku tel,brak informacji zwtotnej na e-mail, w czasie dogodnym dla klienta,odzew
    Po 3 tyg,gdzie taksie postepuje z klientem to sa kpiny.Nie Polecam tegotowarzystwa
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Hestia
Ocena: 1.82, ilość opinii: 819
PZU
Ocena: 1.45, ilość opinii: 709
Link4
Ocena: 1.49, ilość opinii: 604
Uniqua
Ocena: 2.11, ilość opinii: 439
Warta
Ocena: 1.36, ilość opinii: 408
Generali
Ocena: 1.61, ilość opinii: 282
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4230
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4086
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3734
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3454
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3180
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2770