Opiniami warto się dzielić!

Emag.pl (Agito.pl) opinie

Ocena na podstawie 332 opinii

2.67 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.97
  • Dostawa
    2.53
  • Poziom cen
    2.97
  • Łatwość zamawiania
    3.10
  • Asortyment
    2.96

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 17
  • / 2023-07-22 08:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Możecie kasować komentarze złodzieje i oszuści banda kretynów
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie możliwe
  • / 2023-07-22 05:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda oszustów zamówiłem towar dostałem całkiem coś innego nie polecam tego sklepu nikomu porażka
    ZaletyDramat żadnych
    WadySame wady
  • / 2020-12-03 16:44
    Ocena: 2.40 / 5
    UWAGA:!
    jtj elektronics nie zapłacił VAT od mojej fvat i teraz US sciagnal ze mnie cala kwotę!!
  • / 2020-07-20 18:43
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamówione towary już po ich opłaceniu okazują się niedostępne. Bardzo trudny kontakt. Za nic nie biorą odpowiedzialności. Odsyłają klienta do producenta i tu zaczyna się zabawa z odzyskiwaniem pieniędzy. Nie polecam!
    ZaletyBrak
  • / 2020-05-25 11:12
    Ocena: 1.80 / 5
    EMAG TO OSZUŚCI. Próbuje się skontaktować od 2 tygodni.Nikt nie odpowiada na maile i nie odbiera telefon ów.Zakupiłem towar 2 tyg temu i do tej pory nic. Kasę ściągnęli a towaru nie przysłali. OMIJAJCIE TYCH OSZUSTÓW DALEKIM ŁUKIEM.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • / 2020-05-14 12:36
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamówione zostały 2 produkty - jeden przyszedł, ale niekompletny, z reklamacją odesłali do "oryginalnego" sprzedawcy, drugi do tej pory nie dotarł, i zero odzewu ani od emagu, oni od tego oryginalnego
    Sprzedawcą "oryginalnym" reklamowanego produktu był z kolei ewimax, który dla odmiany zareagował od razu, i wygląda na to, że tam obsługa jest normalna.
    Zaletyceny
    Wadybardzo, bardzo słaba obsługa klienta
  • / 2020-04-30 22:53
    Ocena: 2.80 / 5
    To ja miałam podwojne szczęście. Bo towar do mnie dojechał, a kilka dni pózniej dostałam na konto zwrot pieniędzy!!! i na maila informację, że anulowano moje zamówienie (to jest chyba u nich standard z tym anulowaniem). Cyrk na kółkach, tylko teraz w oczach faktycznego sprzedawcy, to ja wyszłam na nieuczciwego klienta, który nie zapłacił. Tylko jaki zysk z tego ma emag? Musieli sie ostro pomylić zwracając mi kasę.
  • / 2020-04-30 13:17
    Ocena: 1.50 / 5
    Towar zamówiony Cały czas w realizacji!!telefon do emag nie działa .Sprzedawca też nie odbiera i nie odpisuje na meila Dobrze że zrobilam płatność na miejscu !!!! Co to za firma !!nie czytalam wczesniej opinji to był moj błąd Ludzie nie zawracajcie sobie głowy i nie robie z mini interesów !!!!!
  • / 2020-04-29 18:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedyś eMAG był poważnym i niezawodnym sklepem. Ale to się SKOŃCZYŁO. Ostatnio dobrali sobie multum różnych poddostawców o różnej solidności, którzy korzystają z dawnej renomy eMAG i niszczą ją skutecznie, na własne życzenie eMAG. Właściciele eMAG próbowali tu skopiować Amazona z jego marketplace... Z tym, że Amazon, w przypadku problemów z dostawcą, pomaga załatwić problem, a w ostateczności zwraca klientowi pieniądze w ramach SWOJEJ gwarancji. EMAG odsyła klienta, w razie problemów, do sprzedawcy-poddostawcy i całkowicie umywa ręce od tematu. Osobiście wywalczam teraz zwrot drobnej kwoty od niesolidnego poddostawcy sklepu eMAG (anulowali moje zamówienie bez podania przyczyny, a pieniądze jak najbardziej wzięli), a w następnym kroku kasuję na eMAG konto. W przeszłości zamówiłem u nich sporo rzeczy, za duże pieniądze. No, ale koniec tego dobrego, i sam eMAG zgotował sobie ten los. Jest mnóstwo firm konkurencyjnych, które traktują klienta poważnie. I to one, a nie eMAG, dostaną moje kolejne zamówienia. Jeszcze jedno - na Ceneo wyłączono pisanie komentarzy innych, niż z ankiety. A ankieta przychodzi po udanej transakcji. W przypadkach takich jak mój (transakcja anulowana) - nie. Domyślcie się, dlaczego tak jest. :-)
    ZaletyByły... kiedyś
    WadyNiesolidność
  • / 2020-04-29 10:54
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA! BRAK MOZLIWOSCI REKLAMACJI!
    3krotna reklamacja tego samego towaru, sklep ciągle odmawia prawa do odstąpięnia od umowy
    brak odpowiedzi na reklamację w ciągu ustawowych 14 dni
    odbiór przesyłek reklamacyjnych jest celowo opóżniany (czekałem tydzień na odbiór towaru)
    infolinia telefoniczna jest niedostepna, zamknieta na amen
    Zaletybrak
    Wadylamanie prawa konsumenta
  • / 2020-04-24 18:28
    Ocena: 4.60 / 5
    W niedzielę - 19 IV 2020r. zamówiłam 4 leżaki, dzisiaj kurier dostarczył - fantastycznie....
    To co chciałam i takie jak chciałam.
    ZaletyCena
    Wadynie stwierdzono
  • / 2020-04-23 16:10
    Ocena: 1.80 / 5
    Wystawiają na swoich stronach towar, którego fizycznie nie mają. Nikt nie dba o aktualizację asortymentu. Pobierają pieniądze i natychmiast po zaksięgowaniu anulują zamówienia. Pamiętam jeszcze stare Agito gdzie dbano o klienta, teraz klient jest dla EMAG na ostatnim miejscu. Unikajcie tego sklepu, szczególnie, że opinie mają naprawdę słabe. Dodatkowo na wielu portalach opiniotwórczych zrezygnowali uczestnictwa w programie typu "słucham swoich klientów". Zawiodłem się kolejny raz na sklepie EMAG, tym razem chyba ostatni.
    WadyHandlują towarem którego nie maja na stanie. Pobierają opłaty i anulują zamówienia.
  • / 2020-04-21 15:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamawiałem wyspę SKYE a otrzymałem dodatek oszustwo i brak kontaktu... Ludzie nie nabierajcie się to jest oszust...
    ZaletyBrak
    WadyWiele brak kontaktu, brak odpowiedzi...
  • / 2020-04-20 08:10
    Ocena: 2.60 / 5
    Zamówiłem i zapłaciłem za towar,nie dotarł,zero kontaktu,fałszywe adresy mailowe , stacjonarne i nr. telefonów.
    Nikt w opiniach nie pisze,że zgłosił oszustwo na policję
    Ja z mojej strony daję im tzn. EMAG jeszcze jeden dzień na dostarczenie towaru,jeśli go nie otrzymam zgłaszam oszustwo na policję.
  • / 2020-04-16 11:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Na ich stronie kupiłem towar. Przelałem z góry za pomocą PayU na konto emag.pl. Po dwóch tygodniach zamówienie anulowano. Na BOK nie dało się dodzwonić. Formularz reklamacji na ich stronie nie działa(przekierowuje do głównej strony). Na ok. 10 e-maili dostałem 2 razy odpowiedź, że mam się skontaktować ze sprzedawcą.??? Transakcja zawarta u nich na stronie, a oni odsyłają do sprzedawcy/producenta. Ze sprzedawcą nie było kontaktu, emag podał błędne dane. Dopiero jak sam odnalazłem właściwy numer tel. udało się skontaktować i teraz czekam na wyjaśnienie w jaki sposób otrzymać zwrot pieniędzy. Emag.pl po transakcji umywa ręce i kończy się kontakt. Nie polecam.
  • / 2020-04-15 21:40
    Ocena: 4.00 / 5
    Czytając opinie to ja chyba miałem szczęście. Kiedyś zamawiałem w Agito i po wisaniu nazwy wyskocz mi Emag, nie czytałem opinii i zamówiłem maszynkę do strzyżenia Moser. Potem trafiłem na b. negatywne opinie o emagu które sugerowały oszustwa. Trudno nie sugerować się tym, dlatego myślałem że ja też dałem się tzw. zrobić. Jednak maszynkę dostarczono szybko, wprawdzie nie dołączono f ry, ale reszta jest OK. Jeżeli tak działa ta firma to chyba nie można dyskwalifikować ich działań. W moim przypadku oceniam na cztery. Muszą jednak poprawić opis oferowanych produktów,i kontakt z klientem. Mogę polecić.
  • / 2020-04-09 13:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!
    Firma cały czas wymiguje się od przekazywania informacji i ciągle odsyła mnie do sprzedawcy twierdząc, że oni nie są za nic odpowiedzialni - to skoro nie są to po co w ogóle istnieją?
    Firma wciska kit i myśli, że nabierze ludzi.
    Nie polecam!!!!!!
  • / 2020-04-09 11:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna gwiazdka to za dużo. Zakupiłam kojec dla dziecka. Zrobiłam przelew i...ma tym koniec. Napisałam do sklepu, odpisali żeby pisać do sprzedawcy bezpośrednio. Odebrał powiedziałam o co chodzi, miał sprawdzić i dać znać. Dwa kolejne dni nie dbieral tel. Zadzwoniłam z innego nr i odebrał, powiedziałam o co chodzi i się rozlączył. Zero kontaktu, brak towaru, pieniądze stracone
    WadyZero kontaktu, oszust, pobrał pieniądze, brak towaru
  • / 2020-04-07 15:03
    Ocena: 2.20 / 5
    Podobnie jak inni zostałem oszukany przez eMAG.pl
    Na ich stronie kupiłem towar. Przelałem z góry za pomocą PayU na konto emag.pl. Otrzymałem zupełnie inny produkt.
    Na BOK nie dało się dodzwonić. Formularz reklamacji na ich stronie nie działa.
    Na mejla dostałem odpowiedź, że mam się skontaktować ze sprzedawcą, bo im nic to tego.
    Ze sprzedawcą nie ma kontaktu.
    Po kilkudniowej wymianie mejli z emag.pl oględnie powiedzieli, żebym spadał na drzewo.
    Podsumowując, mam towar, którego nie kupowałem i do niczego mi się nie przyda.
    Pieniędzy nie mam!
    Sklep emag.pl, gdzie kupowałem produkt powiedział, żebym spadał.
  • / 2020-04-06 11:24
    Ocena: 3.67 / 5
    Od 3 tygodni próbuje złozyc reklamacje.
    Telefon nie odbiera - "trwaja prace techniczne"
    Formularz reklamacji nie działa
    Nie odpowiadaja na maile.

    ktoś wie co się dzieje z tą spółką i czy da się z nimi skontaktować?
strona 1 z 17

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1692
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1662
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.66, ilość opinii: 1296
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 973
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 692
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4408
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4396
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3870
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2901