Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3454 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Michał / 2023-10-29 16:06
    Ocena: 2.50 / 5
    Jeden wielki dramat, myślałem że winna jest moja karta sieciowa, ale po zmianie komputera nic się nie zmieniło. KATASTROFA!!!!!!
  • ~robert / 2023-10-29 00:36
    Ocena: 1.00 / 5
    to jest skandal, prosze Was, nigdy nie podpisujcie z nimi umowy. nie da sie zerwac umowy. nie działa formularz kontaktowy z zerwaniem, na stronie jest napisane, ze mozna zerwac telefonicznie, po czym konsultant zaprzecza, w salonie twierdza ze sa niepodlaczeni do systemu, listownie sie wypieraja. sprawa skeirowana do sadu, to skandal ktory zostanie opisany w gazetach. przestrzegam przed tymi oszustami!!!!!!!!!!!!!
    Zaletybrak
    Wadyoszustwo
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Niezadowolona / 2023-10-28 10:34
    Ocena: 1.00 / 5
    UPC to jedna z najgorszych firm. Mam z nią podpisana umowę od 3 lat i wymienia mi 5 urządzenie. Infolinia zero profesjonalizmu. Siedzą i dostają pieniądze za kompletny brak pomocy. Niekompetentny pracownik powiedział mi że jak nie ma internetu w domu z ich urządzenia to mam sobie hotspot w telefonie załączyć. Nie płacę ponad 160 złotych za ich usługi żeby korzystać z internetu w telefonie aby na wykładzie zdalnym uczestniczyć. Nie polecam nikomu tej firmy. TOTALNIE NIE RADZĄ SOBIE Z AWARIAMI.
    WadyCzęste awarie. Zero porozumienia z konsultantem. Mia na infolinii.
    MiejscowośćKatowice
  • ~odpad / 2023-10-28 03:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Zlodzieje oszukuja klientow jak moga. Niepodpisuj umowy z tymi zlodziejami
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Inia / 2023-10-27 22:13
    Ocena: 3.75 / 5
    Od kiedy Play przejęło UPC z netem są problemy. Zaczyna mnie to irytować. Czas i pora zmienić dostawcę usług.
    ZaletyTv działa puki co
    WadyInternet już od dwóch godzin nie działa mimo resetu twardego.
    MiejscowośćOtwock
  • ~Pawel / 2023-10-27 20:34
    Ocena: 3.00 / 5
    Do czasu przejecia przez plyay bylo ok, teraz wkurzajaca infolinia z botem i arogancka obsluga
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Anna / 2023-10-27 18:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak internetu ,nie ma komu zgłosić awarii ,konsultanc i nie mają żadnych kompetencji .Porazka !Technicy kłamią że sa w budynku !Nie widzą problemu ,mam pakiet 12-godzinny w razie problemu ,awarii za który oczywiście płacę!96 godzin tyle każą czekać na naprawę .Żart!
    Brak profesjonalizmu ,w dzisiejszych czasach tak traktować klientów.Odbiorca UPC jest tylko po to żeby płacić rachunki!!!
    ZaletyLenistwo ,brak wspołpracy ,-nie posiadaja zalet
    WadyKłamstwo ,brak kompetencji ,brak profesjonalizmu
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Maciej / 2023-10-27 17:38
    Ocena: 1.00 / 5
    UPC to porażka ,brak internetu ,usługa zgłoszona 24 godziny temu brak rekcji.Technik nie pojawił się w obiekcie ,wysłał wiadomośc iz sie spóżni ,następny juz jedzie ,po czym wizyta odwołana. Na infolini usłyszałem iż nie zastał domowników .SKANDAL.Przez cały dzień nie są w stanie przysłać technika.Na infolini kłamią iż za chwilę będzie ,po czym przychodzi odwołanie wizyty.Firma nie dorosła żeby pracować z klientami.
    ZaletyBrak
    WadyKlamstwo i oszustwo
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Kochamorange / 2023-10-26 14:44
    Ocena: 3.00 / 5
    Odkąd upc to play mój internet praktycznie nie działa, jakość usług jest dramatyczna. Jedyny plus to rozmowa z przemiłym konsultantem Marcinem Kulej który za wszelka cenę chciał mi pomóc, był profesjonalny i wykfalifikowyany
    ZaletyKonsultant Marcin Kulej
    WadyPrzejście do play
    MiejscowośćRadom
  • ~Mochal / 2023-10-26 00:49
    Ocena: 1.50 / 5
    Codziennie od 23 do 1 nie da się nic zrobić pograć lagi w grach tak jest codziennie nie to ze 1-2 dni z rzędu masakra
  • ~Jestembogiem / 2023-10-25 21:18
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolona z obsługi klienta, chodzi o zamówienie sprzedażowe składane dzisiaj. Szybka i konkretna rozmowa z panem Albertem Piechaczkiem którego serdecznie polecam, jest uprzejmy, konkretny i profesjonalny
    ZaletyObsługa Klienta
    WadyPrzejście do play
    MiejscowośćWadowice
  • ~atrej51 / 2023-10-25 20:09
    Ocena: 2.50 / 5
    UPC to teraz PLAY i zaczęło się. Brak internetu i telewizji przez z dekodera APOLLO. Awaria wywołana zakłóceniami, ale z jakiej przyczyny??? Umówiona wizyta technika. Internet i TV działają, ale tylko 40 Mb/s i buforuje, a płacę za 750 Mb/s. W panelu konfiguracyjnym COMPAL informacja na czerwono: DEGRADACJA USŁUGI TYLKO DS. Infolinia, dzwonię, oczywiście najpierw gaduła...Jest połączenie z konsultantem, reset routera i...to samo. Jeszcze raz z konsultantem i informacja: mamy zakłócenia w Pana rejonie, potrwają jeszcze 6 dni, teraz "twardy" reset. Proszę poczekać 20 minut. Czekam. Sprawdzam do 20 minutach, to samo. Szkoda, ale to chyba ostatnia umowa. Może UPC wykupi PLAY, to wtedy się zastanowię. Klient upadły...Pozdrawiam.
    MiejscowośćRadom
  • ~Kasia / 2023-10-24 08:15
    Ocena: 1.00 / 5
    UPC i PLAY to jakaś porażka!!! Odkąd się połączyli CODZIENNIE mamy problem z Internetem. Mieszamy w centrum dużego miasta, a internet chodzi gorzej niż na wsi. Obraz nie nadąża za obrazem. Nikt z tym nie jest w stanie nic zrobić, bo gwarantują internet tylko po kablu!! Zanim przeszli do PLAY nie było żadnego problemu, teraz to jakaś tragedia. Na infolini przerzucają mnie jak kotleta, technicy nie przychodzą, odbijam się od ściany. Jedyne rozwiązanie to rozwiązanie umowy. PORAŻKA, nie polecam.
    ZaletyBRAK
    WadyCAŁE UPC i PLAY to jedna wielka wada.
    Miejscowośćzachodniopomorskie
  • ~Aleksandra / 2023-10-23 17:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak profesjonalizmu .W czwartek dostałam smsa ze jest problem techniczny i wyłączają mi Upc i internet mam się skontaktować z działem technicznym gdzie nie była wina po mojej stronie ich awarii która po skontaktowaniu się pani przypisała mi gdzie telewizja i internet nie był w tym dniu używany ponieważ byłam w pracy po konsultacji z działem technicznym wyznaczono termin na usunięcie usterki nikt na umówiony termin się nie zjawił dzień wolny wzięłty w pracy poszedł na marne po konsultacji na infolini pani powiedziała ze niewie czemu nie przyszedł ich technik i nie potrafi się z bim skontaktować ani mi w żaden sposób pomoc śmiech na sali kazała czekać do wieczora dzwoniąc wieczorem na infolini kolejna pani mówi ze technik był ale mnie nie bylo kolejne kłamstwo i stwierdziła ze trzeba umówić kolejna wizytę kolejna wizyta wyznaczona na jutro ciekawe czy ktoś łaskawie sie zjawi jeśli jutro zrobią kolejny numer zgłaszam sprawę do wydziału konsumenta i nie omieszkam walczyć o odszkodowanie
    Zalety
    MiejscowośćOpole
  • ~Aleksander / 2023-10-22 15:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Odkąd Play przyjął UPC co chwilę awarie internetu lub telewizji. Wcześniej jakąś awaria zdarzała się raz na 2-3 miesiące teraz 2-3razy w tygodniu. Masakra jakaś
    ZaletyBrak
    WadyPlay
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~Alex / 2023-10-20 23:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten dostawca usług internetowych jest pełen gówna!!!
    Prędkość - gówno!!!
    Cena - gówno!!!
    Serwis - gówno!!!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Krsytain / 2023-10-20 10:23
    Ocena: 1.75 / 5
    Masakryczny jakoś internetu
    Mam wykupione Szybkość 800mb/S
    A jest ledwo 100mb/s

    Nie polecam ‼️‼️
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko to wada
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Cyr4x / 2023-10-18 21:47
    Ocena: 4.50 / 5
    Stabilnie i szybko. Mam jeszcze stary modem Cisco i opcję 120/25 MBps. Nie mogę narzekać. Lokalne awarie czy prace planowe zdarzają się bardzo rzadko.
    ZaletyStabilność i ogólnie bezawaryjność.
    WadyWymuszanie zawarcia cyrografu na 24 miesiące przy chęci podwyższenia parametrów usług. Nie można umowy na 12 miesięcy, czy bezterminowej, nawet z wyższą ceną abonamentu. Cena sama w sobie też średnio konkurencyjna.
    MiejscowośćKraków
  • ~Paula / 2023-10-17 15:15
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet w upc to jakiś żart , router niby dobrze działa ale internet to koszmar …. Non stop brak zasięgu wi fi wolne…
    Obsługa klienta nic nie wie ….
  • ~Zakarocc / 2023-10-16 11:31
    Ocena: 1.75 / 5
    Fatalna obsługa online, gubią płatności i potem odłączają konta. Po czterech latach, nagle nie widzą wpłat. Profesjonalizm zero, szacunek dla klienta zero. infolinia robot. Na montera z nowym dekoderem czekałem 2 tygodnie i nie przyszedł. Po kolejnych dwóch pojawił się księciunio z fochem.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
    MiejscowośćGdańsk
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4229
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3454
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3179
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2533
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2195
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2024
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4082
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3734
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2770
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2419
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1915
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179