MiejscowośćCzęstochowa
strona 8 z 173
- « poprzednia
- 1 ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- nastepna »
-
~Wiola / 2023-11-19 18:40
Przedłużałem umowę przez konsultanta, który twierdził, że wszystkie pakiety które miałem wczesniej zostają. Niestety, po miesiącu wiele programów zostało wyłączone. Po złożeniu reklamacji, otrzymałem odpowiedź, że konsultant się pomylił i że za zerwanie umowy zapłacimy dużą karę. Nigdy więcej UPC. Celowo konsultanci wprowadzają w błąd. -
-
~darwiatr / 2023-11-16 13:06
Poprzednio byłem w UPC i miałem wykupioną prędkość 800 Mb/s teraz w Inea mam 300 Mb/s. Chodzi dwa razy szybciej na 300 Mb/s niż 800 Mb/s - CZARY! Niema kłopotów z zawieszaniem routera. W UPC niemożliwa wymiana routera z wifi 5 na wifi 6 - TRAGEDIA, a ich router to porażka. Aktualnie do routera ZTE mam podłączonych 30 urządzeń i jeszcze dwa inne routery oraz NAS - WSZYSTKO DZIAŁA. W UPC oczywiście na infolinii mają człowieka za "podczłowieka". Na kolanach do Częstochowy idę po decyzji ucieczki z UPC do Inea :) ZaletybrakWadyrouter = tragedia, przesył = oszukaństwo -
~Piotr / 2023-11-16 00:04
...byłem w UPC od samego początku, teraz dzięki kłamliwym konsultantom i kłamliwej reklamie "migrowałem" do Play, czuję oszukany ponieważ udzielano mi nie wiem celowo czy nie nieprawdziwych informacji...ale będę walczył. Po co nagrywarka która nie nagrywa tego co chcę, tylko to co KTOŚ chce, była dobra, bardzo dobry dekoder 4kApollo, ale komuś nie pasował w rachunkach Zaletypóki co brakWadykłamliwe informacje -
~Walter / 2023-11-14 11:52
Nie chce mieć nic wspólnego z ta firma ! Oszuści i tyle ZaletyBrak -
~Michal / 2023-11-13 21:23
Wszystko było w porządku (oczywiście zdarzały się bardzo sporadycznie awarie, ale to normalne) dopóki UPC nie połączyło się z Play. Obecnie korzystanie z internetu wyglada tak, że codziennie kilka razy dziennie są awarie. Dość pozytywną opinię wystawiam wyłącznie ze względu na to, że do niedawna byłem zadowolony z ich usług. Gdybym wystawiał ocenę wyłącznie za dzień dzisiejszy, wystawilbym cztery „jedynki”.MiejscowośćWarszawa -
~ligma / 2023-11-12 22:06
internet notorycznie zrywa jak play jest u sterow ja wysiadam Zaletyjuz brakWadysameMiejscowośćChorzów -
~Olha / 2023-11-11 21:42
Sytuacja jest następująca: pierwszy raz złożyłam wniosek o rezygnacje umowy bez zobowiązań o dostawę internetu pod koniec września 2023 roku. W dniu 25.09.2023 kurier odebrał ode mnie sprzęt. Aby upewnić się, że jest wniosek (nie jest widoczny na stronie) zadzwoniłem do operatora i chciałem odtworzyć wniosek o dystrybucję umowy. Ale operator powiedział mi, że widział mój formularz i że wszystko jest w porządku. Datą rezygnacji umowy na stronie internetowej była 1 listopada 2023 roku. Jakież było moje zdziwienie, gdy otrzymałem fakturę za listopad. Napisałem na czat supportu, gdzie operator powiedział mi, że powinienem otrzymać potwierdzenie rozwiązania umowy w ciągu 24 godzin od wypełnienia wniosku. Nie było żadnego. Na co operator czatu powiedział, że oznacza to, że nie ma i nie było wniosku ode mnie. Podłączyliśmy drugiego operatora - powiedział mi to samo - że nie tworzyłem żadnych wniosków. Ale jak to? Nie ma mnie na terenie Polskej od 26 Wrzesnia... Teraz, 9 listopada 2023 roku, stworzyłem drugą aplikację. Teraz termin upływa 01 stycznia 2023 r.
24 godziny po wypełnieniu formularza nie otrzymała potwierdzenia (niestety nie zrobiłem zrzutu ekranu ze słowami pierwszego operatora). Napisałem do czatu, a nowy operator (trzeci z rzędu) informuje mnie, że powinienem otrzymać potwierdzenie w ciągu 48 godzin od momentu wypełnienia formularza. Teraz minęło ponad 48 godzin - i nie ma potwierdzenia. Piszę na czat, ale operator mówi mi, że widzi moje zgłoszenie, ale potwierdzenie będzie 10 dni przed końcem umowy. Sytuacja się powtarza. Nie mam żadnych dowodów na to, że zamierzam rozwiązać umowę. To wygląda jak oszustwo.ZaletyNie ma możliwości rozwiązania umowy, bo aplikacje w cudowny sposób znikają, a operator zmusza do kontynuowania płacenia, nawet jeśli oddałeś sprzęt i nie korzystałeś z usług dłużej niż 1,5 miesiącaWadyNie ma możliwości rozwiązania umowy, bo aplikacje w cudowny sposób znikają, a operator zmusza do kontynuowania płacenia, nawet jeśli oddałeś sprzęt i nie korzystałeś z usług dłużej niż 1,5 miesiącaMiejscowośćKraków -
~Niezadowolony / 2023-11-11 17:41
Po połączeniu z play internet
Non stop się zawiesza wg operatora wszystko jest okZaletyBrakWadyInternet bezprzewodowy non stop się zawiesza
Prędkość spadła tak że czasem ciężko jest otworzyć strony w przeglądarce
Rwie połączenie co jakiś czasMiejscowośćWarszawa -
-
~Ania / 2023-11-10 14:32
Od ponad 2 tygodnii internet notorycznie się ścina!! Nie da się pracować zdalnie, bo albo internetu nie ma albo chodzi tak wolno, że nie mogę wysłać maila! Pomoc techniczna jest bezradna, ciągle każą restartować router, nie porafi rozwiązać problemu. Przez 4 miesiące od zawarcia umowy było wszystko było ok, a teraz jest kompletna katastrofa. WadyInternet od 2 tyg ciągle sie przycina lub nie ma go wcale, pomoc techniczna po nr 813813813 nie potrafi rozwiązać problemuMiejscowośćTarnów -
~Jacek / 2023-11-09 19:15
Jak była promocja i podpisanie umowy internet działał 6 miesięcy teraz chodzi jak radiowy porażka obsługa klienta bardzo nieprzyjemna i nie potrafi rozwiązać problemu ZaletyZero zaletWadyNie działaMiejscowośćBrody Duże 41a -
~Cora / 2023-11-09 00:16
Do h.pana skaczcie powrarzac te same programy i filmy co tydzien i weekend i tak co tydz. ZaletyNicWadyPowtarzanie sie programow filmow co tydz.ten sam serial film itd do kituMiejscowośćKatowice -
~niezadowolony zabrzanin / 2023-11-08 22:09
BEZNADZIEJA !!!!! 3 lata temu założyłem internet UPC dostałem propozycje 800mb/s i wszystko było wspaniale lecz jednak od paru miesiecy notorycznie tracę połączenie z internetem, prędkość spadła do zaledwie 100mb/s a infolinia twierdzi ze zawsze miałem taką prędkość dodatkowo stwierdzili ze muszę zmienic internet na lepszy bo ten nie wyrabia co mnie bardzo dziwi bo jakos przy założeniu było wszystko ok. jako usługodawca ma wy****ne w starych klientów. ZaletybrakWadywszystkieMiejscowośćzabrze -
~Eryk / 2023-11-08 21:46
Jedno wielkie nieporozumie. Jestem już ok 10 lat w UPC,do momentu przejęcia przez Play wszystko było w miarę Ok teraz katastrofa net zrywa i niestabilny, prace serwisowe ciągle i wciąż, kontakt z infolinią wręcz niemożliwy, zero kompetencji osób obsługujących klienta na infolinią,tel stacjonarny przerywa podczas rozmowy, tv obraz staje. Trzeba raczej przekazać sprawy w ręce instytucji które ich rozliczą za poziom usług, które świadczą tak być nie może aby abonament pobierać, a odpowiedzialności zero za sprzedany produkt. WadyTylko i wyłącznie same wadyMiejscowośćKatowice -
~xxx / 2023-11-07 04:12
najgorszy interntet jaki istnieje internt czescoej nie dziala niz dziala ZaletybrakWadyza malo miejsca na wymienienie wszystkichMiejscowośćLublin -
~Selena / 2023-11-05 16:52
Tragedia!!!!Gorzej chyba być nie mogło. Cały czas wywala internet i to po 10 razy dziennie, telewizja bez internetu nie pójdzie. Masakra i tragedia w jednym ZaletyBrakWadyWszystkoMiejscowośćKraków -
~szczakin / 2023-11-05 03:20
Z tych opinii wychodzi że mam b. dobrze bo zdarza się prędkość pow. 40 mb. Podkreślam - zdarza się, bo jest zwykle dużo niżej. W umowie do 150. tak było jak było UPC. Teraz jest niestety PLAY. Netflix 4k długo się uruchamia. Z HBO to samo. Infolinia itp. nie do opanowania (ale to już było w UPC). MiejscowośćWarszawa -
-
~Marcin / 2023-11-04 23:46
Żenada. Płacę 139zł za internet i tv. Przesył internetu ostatnio jest na poziomie 5 i 10 Mb/s. Rada konsultanta upc to reset modemu Horizont po którym zresztą nic się nie zmienia. Pora zmienić firmę bo gorzej już być nie może. ZaletyŻadnychWadyTv w miarę ok i tylko tyleMiejscowośćNysa -
~Kreska / 2023-11-03 16:15
Kilka dni wcześniej umówiona wizyta serwisowa. W dniu w którym ma być technik dostaje smsa "...wizyta serwisowa nie zostanie zrealizowana. Zgłoszenie zostało wystawione na błędny adres..." Jakim cudem adres był błędny skoro w systemie jest poprawny? To nie pierwszy raz gdy serwis nie dojeżdża. Słowa "przepraszamy" oczywiście nie było. ZaletyparametryWady- Ostatnie miesiące to ciągle jakiś problem
- pomoc techniczna na infolinii ogranicza się do - zresetuj ruter. Tyle to i ich bot potrafi
- serwis ma problemy z dotrzymywaniem terminówMiejscowośćKraków -
~wojtek / 2023-11-03 13:39
Kontakt z upc utrudniony. strona obsługi klienta bardzo słaba brak info o awariach jedyna porada konsultanta to zresetować modem nierzadko kilka razy w ciągu dnia niestabilny internet często zrywane połączenie a co się z tym wiąże nie działa również kablówka posiadam giga connect box dzisiaj prędkość ślimaka a gdy sprawdzam status moich usług to komunikat brzmi że wszystkie usługi działają normalnie Zaletyjest bo jestWadysporoMiejscowośćSzczecin -
~Keynes / 2023-11-03 12:11
Odcinają od internetu Zmieniają modem nie informując o tym klienta. Brak internetu o 4 godzin. Infolinia to jakaś porażka, brak osób odpowiedzialnych. Pilna naprawa błędów zrobionych przez UCC trwa już 2 godziny ZaletyBrakWadyDuzoMiejscowośćWarszawa
strona 8 z 173
- « poprzednia
- 1 ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- nastepna »