Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3462 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Azbek / 2022-12-07 15:32
    Ocena: 1.25 / 5
    Internet codziennie zrywa się, po kilka godzin nie ma internetu, zwalnia co chwilę do prędkości uniemożliwiających pracę, Obługa klienta w BOK w Gdyni - chamstwo, żadnych przeprosin, na technika czekasz do tygodnia - dzień wcześniej łącze poprawia się, technik przychodzi, stwierdza, że wszystko OK i idzie. Dwa dni później internet znowu siada, przy czym zarówno kablowy jak i wifi z routera. Telefon do zgłaszania awarii - płatny. Firma oszustów, teraz kupił ją Play i nic się nie poprawiło. Tylko faktury punktualnie przysyłają, za usługi, których nie wykonali. Nigdy więcej UPC, skończy się umowa i żegnam.
    ZaletyŻadne
    WadyWszystkie możliwe i kilka niemożliwych, np. działa Youtube, a onet.pl nie (czy jakikolwiek inny portal z Polski).
    MiejscowośćRumia
  • ~Lula / 2022-12-07 12:54
    Ocena: 1.25 / 5
    Porażka. Działa tak, że nie działa. Wysyłają błędne kwoty rozliczenia, chamstwo na infolinii. Wciskają produkty, których nie chcesz, wpisują na umowę rzeczy, których nie powinno tam być. Odradzam. Jeśli ktoś chce mieć internet to lepsze jest wszystko inne niż zasrane UPC. Oby ta firma upadła jak najszybciej
    ZaletyNie ma zalet.
    WadyWszystko
    MiejscowośćWarszawa
  • ~kriz / 2022-12-07 12:04
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet nie działa 2 dni, ale faktura przychodzi.
    Dezinformacja w ramach rabatów.
    WadySami nie wiedzą co oferują i wprowadzają klienta w błąd
    MiejscowośćOstrołęka
  • ~Karol / 2022-12-06 17:11
    Ocena: 2.25 / 5
    Z ręką na sercu nie polecam ! Zglaszam awarie i musze czekac tydzien na technika , ten wychodzi z domu i ten sam problem - kolejne 9 dni na kolejna wizyte ! Jak mozna czekac 9 dni na technika ? Nieporozumienie
    MiejscowośćBytom
  • ~W / 2022-12-04 20:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Szukanie oszczędności kosztem klientów - BRAK TVP 4K na mundialu
    ZaletyBRAK
    WadyBrak TVP 4K na mundialu
    MiejscowośćZabrze
  • ~Radek / 2022-12-04 19:46
    Ocena: 1.75 / 5
    Właśnie mam okazję korzystać, siedzę za granicą, a komputer stoi u teściów, mają internet z UPC. Zestawiłem przed wyjazdem wejście zdalne (zdalny pulpit, terminal, ssh, ftp itd). UPC udostępnia zewnętrzny zmienny numer IP, chociaż dynamika zmian zerowa, od trzech miesięcy ten sam numer, łącze szybie, tyle zalet. Wady, stabilność żadna, co kilka minut połączenie jest przerywane, przesłanie większych plików praktycznie nierealne, może jako tako przez www, ale o innych protokołach można zapomnieć, hasło (skomplikowane) do zdalnego pulpitu potrafię już wpisać bez patrzenia na klawiaturę. Problem wielokrotnie zgłaszany do obsługi technicznej, odpowiedź: wina po stronie użytkownika. Wiedziony ciekawością i dzięki uprzejmości znajomych zestawiłem podobne połączenia korzystając z usług innych dostawców Internetu. Nie ma co ukrywać, przerwy w połączeniu występują z tą różnicą (subtelną) raz na kilka godzin. Podsumowując, dla osoby przeglądającej zasoby Internetu i nie korzystającej z żadnych nawet nieco bardziej zaawansowanych dobrodziejstw tego medium może być, w każdym innym przypadku omijać szerokim łukiem.
    Zaletyzewnętrzny numer IP, wysokie transfery
    Wadyłącze niestabilne, mnóstwo utraconych pakietów, korzystanie z protokołów ftp, ssh, rdp i przesyłanie dużych plików praktycznie niemożliwe
    MiejscowośćKędzierzy - Kożle
  • ~Meeko / 2022-12-03 22:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Gówno, po prostu gówno. Wole śmigać na LTE niż na tym ścierwie, niby mam najwyższy pakiet a internet to sobie jakieś jaja robi. Gram, wywala nagle, po prostu. Warto dodać że pod biurkiem mam router oraz kabel ethernet więc nie możliwe że coś tnie wifi. Oglądam coś na youtube to, nagle brak internetu. No co to jest za gówno. I za to ja płace 60 zł miesięcznie? Dziękuje bardzo, wole już korzystać z play usb gdzie musze płacić za każdy GB internetu i nara z wami ci z upc eluwina tego typu benc
    ZaletyJak się wyłączy to nie działa
    WadyWszystko
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Mike / 2022-12-03 15:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Uważajcie, czy nie próbują zainstalować wam jakiegoś starego dziadostwa. Ja tak miałem, monter zaczął coś pyszczyć do mnie, to od razu kazałem spakować mu swoje "zabawki" i wynosić się z mojego mieszkania!
    ZaletyMoże i są jakieś zalety?
    WadyObsługa klienta i montaż
    MiejscowośćKatowice
  • ~Małgorzata / 2022-12-03 14:04
    Ocena: 4.50 / 5
    Od wielu lat korzystałam z usług UPC i wszystko działało perfekcyjnie. Na przestrzeni lat było tylko kilka krótkich awarii i to z powodów trudnych warunków atmosferycznych. Obsługa w biurze i poza biurem bez zarzutu, najczęściej miałam kontakt z Panią Katarzyną. Ale UPC nie miała możliwości podłączenia do światłowodu pod moim adresem. Dlatego po zakończeniu umowy zdecydowałam się przejść do innego operatora. Jednak okazało się, że światłowód nie daje spodziewanej jakości, wręcz przeciwnie, bo obraz w tv jest dużo gorszy niż po kablu koncentrycznym w UPC. Pozostałe parametry na podobnym poziomie.
    MiejscowośćGdynia
  • ~Kamil / 2022-12-03 12:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Mówiąc totalne dno Gram se na luzie i zrywa połączenie kiedy chce przegląd internet to samo
    Ogólnie nie polecam i totalne GÓWNO!
    ZaletyŻadne
    WadyWszystko
    MiejscowośćGorzów Wielkopolski
  • ~Matezer / 2022-12-03 12:05
    Ocena: 1.50 / 5
    Totalne gówno i ściek nie da się normalnie pograć czy nawet przeglądać internet. Internet wyłącza się kiedy mu się zachce TOTALNE GÓWNO NIE POLECAM TEGO OSZUŚCI!
    ZaletyNie mają śmiecie
    WadyGówno
    MiejscowośćWarszawa
  • ~MT / 2022-12-01 18:55
    Ocena: 3.50 / 5
    Zapomnieli mi powiedzieć, że oferta na telefony jest ważna jedynie z aktywnym internetem stacjonarnym. Przy zakończeniu umowy na internet światłowodowy wyłączyli również usługi na telefony mobilne. Miałem ofertę 25GB internetu za 25zł/msc. Jako utrzymanie klienta proponują 3GB internetu za 39zł na miesiąc xD
    MiejscowośćWarszawa
  • ~PM / 2022-12-01 14:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Chciałem zmienić dostawcę netu, wypełniłem formularz na początku listopada przez net, wybrałem termin montażu na sobotę 26go, oddzwoniła po chwili miła pani z informacją, że technicy nie pracują jednak w soboty, także ustaliliśmy piątek 25go popołudniu. W dniu montażu nikt się nie pojawił, na infolinii dowiedziałem się, że technik był, ale nie zastał nikogo, więc anulował umowe/zlecenie. Pomyślałem, że trudno, rezygnuje, ale miła pani zaproponowała, że zapisze mnie na dogodny termin i zaproponuje 10zł mniejsze opłaty - ustaliłem termin na podziałek 28go. W niedzielę przed godziną 23 dostaje maila, że termin montażu będzie 05.12. W poniedziałek kontakt z infolinią, miły pan mówi mi, że faktycznie technik zmienił termin montażu, ale dlatego, że budynek będzie oddany do użytku po 9.12 (budynek ma ponad 50 lat i został oddany do użytku w latach 60). Chciałem zrezygnować, zaczęło się przełączanie od pracownika do pracownika, w efekcie dowiedziałem się, że nie mogę zrezygnować przez telefon i muszę wysłać odstąpienie pisemnie. Także szkoda czasu na upc.
    ZaletyProponowane ceny są konkurencyjne, ale co z tego jak usługi nie są dostępne
    WadyBrak aktualnej informacji na stronie o braku możliwości montażu usługi, brak tej wiedzy u pracowników, działania technika/techników który/którzy sami sobie odwołują i przekładają terminy montażu
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Maciek / 2022-12-01 12:13
    Ocena: 2.75 / 5
    Podejście do klienta to dno. Zaznaczam wyraźnie przy zawieraniu umowy żeby technik kontaktował się przed przyjazdem ma montaż ponieważ będzie on odbywał się w niezamieszkałym mieszkaniu i będę musiał dojechać. Rano dostaje SMS z informacją o której godzinie będzie technik. Pojawiam się na miejscu 2 min przed czasem i dostaje SMS z o formacja że usługa się nie odbędzie bo nikogo na miejscu nie ma. Oddzwoniłem od razu czyli mniej więcej w momencie kiedy technik dopiero odjechał. Nikt z konsultantów (a było ich łącznie chyba 9) nie potrafił mi pomóc zasłaniając się że technik zamknął zlecenie i nie można się z nim skontaktować. Nie chciano także podać mi namiaru żebym osobiście się z nim skontaktował i finalnie po prawie godzinie wiszenia na telefonie nie udało się nic ustalić. Montaż się nie odbył, byłem przekierowywany to kolejnych i kolejnych osób i każda z nich powtarzała w kółko to samo.
    WadyFatalne podejście do klienta
    MiejscowośćRadom
  • ~Paula / 2022-11-30 17:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenująca firma, niepunktualnii, nie szanują czyjegoś czasu, ciagle coś jest nie tak jak nie z telewizja to internet. Żałuję, ze wcześniej nie czytałam opinii w życiu bym nie skorzystała z tych usług bandyci
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćWarszawa, kondratowicza
  • ~Oszuści z upc / 2022-11-29 16:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam ścierwo jedne ścina się co chwile
    Lepszy jest nawet orange od tego gówna obsługa nie pomocna
    ZaletyBrak
    WadyDużo kasy kosztuje
    Ciągle się zacina
    Obsługa klijenta nie pomaga
    2m od rutera internet nie chodzi szybciej niż 20 mb/s nawet na światłowodzie
    MiejscowośćWrocław
  • ~Paula / 2022-11-28 18:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Wymiana na nowy modem to masakra. Płacę 29.99 zł za to że sam sobie zainstaluje modem. Panie na infolinię nie potrafią pomóc. Mam sobie kupić przejsciówkę żeby podłączyć pod pod komputer. Tragedia.
    Prośba o instalatora stwierdzono że nie ma takiej możliwości.
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Andrzej / 2022-11-28 09:37
    Ocena: 3.25 / 5
    Często zrywa połączenie, nie ma takiej prędkości jak zamówiona.
    WadyNie działa stabilnie
    MiejscowośćKraków
  • ~Joanna / 2022-11-24 20:48
    Ocena: 1.75 / 5
    To trzecie mieszkanie z UPC. Za każdym razem pierwsza rozmowa inauguracyjna miła. Potem się zaczyna. Na umówiony termin podają czas przybycia od do- 2 godziny. Nie przyjeżdzają. Piszą, że nie zastali klienta. Kłamstwo. Przekładają na inny termin. Przesuwają go na kolejny dzień. W tym po 4 godzinach oczekiwania piszą, że się spóźnią. Nadal ich nie ma. Instalator nie odbiera telefonu. Infolinia przyjmuje zgłoszenie i mam czekać na informację. Napisali dwie- w pierwszej, że będzie za pół godziny, w następującej po niej, że mam zadzwonić na infolinię, by umówić się na inny termin. Dramat! Jestem użytkownikiem sieci Play. Naiwnie wierzyłam, że coś się zmieni . Nie polecam! Ludzi i ich czas mają za nic. Kontakt fatalny. Niesłowni. Dziwię się, że takie firmy jeszcze istnieją. Gdy pojawi się konkurent - powinni odpaść z rynku. Uważajcie, to kpiny nie umowa. Ludzie widmo
    ZaletyNie mają
    WadyNiesłowni, nie przyjeżdzają na instalację, fatalny kontakt, nie ma możliwości rozmowy z instalatorem, jedynie z infolinią, która przyjmuje żale i nie zmienia sytuacji
    MiejscowośćGliwice
  • ~Jarek / 2022-11-24 14:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet się zawiesza non stop. Jak niżej pisałem po połączeniu z Play jest masakra.
    ZaletyNie na ma zalet UPC się zepsuło a jak się połączyli z Play to masakra.
    WadyCzęsto brak internetu . W domu muszę korzystać z mobilnego
    MiejscowośćKatowice
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4264
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2535
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2030
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4141
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3754
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2791
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2438
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1942
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179