Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3454 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Krzysztof / 2023-03-21 14:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Usuńcie tego robota co gada jako sekretarka żeby można porozmawiać z człowiekiem a nie głupim robotem.

    MiejscowośćLeszno
  • ~Mateusz / 2023-03-18 13:12
    Ocena: 2.25 / 5
    Regularne awarie. Nie polecam dla ludzi, którzy potrzebują internetu do pracy zdalnej, handlowania na giełdzie, grania online w weekend lub wieczorami.
    Spotkanie w pracy lub rozmowa z szefem? - Awaria w środku dnia. Piątek wieczorem jakiś film, może gra? - "Awaria" od 24:00-6:00 rana.
    WadyZbyt częste "awarie" i brak sieci.
    MiejscowośćKęty
  • ~Grzegorz / 2023-03-18 11:47
    Ocena: 1.75 / 5
    Odkąd Play kupiło UPC jakość usług poleciała w dół a dojenie klienta w górę. Mam w umowie 500Mbit/s a testy pokazują mi że mam od 180 do 240Mbit/s bez względu na porę dnia. Zgodnie z regulaminem minimalna prędkość to 40% deklarowanej a maksymalna 80% . Rozumiem gdyby prędkość była na poziomie 80-90% ale nie k....a 40% a rachunek trzeba płacić pełną cenę. Zgłoszenia nic nie dają, kontakt prawie niemożliwy a rezygnacja po skończeniu zobowiązania maksymalnie utrudniony. . Jeszcze dwa miesiące i po 16 latach płacenia w terminie ja, stały klient ,pierdyknę wam papierami i poszukam czegoś innego u konkurencji. Mam nadzieję że ogłosicie upadłość.
    ZaletyObecnie żadnych.
    Wady-Maksymalnie zaniżone prędkości ( 40% prędkości która jest zgodna z regulaminem usług UPC);
    -Utrudniony (specjalnie) kontakt z obsługą klienta i reklamacje które nic nie dają;
    -Maksymalnie utrudniona(ukryta lub zablokowana opcja przez formularz i telefonicznie ) opcja rezygnacji po skończeniu zobowiązania tylko listownie;
    -Maksymalnie utrudniony sposób zwrotu sprzętu po skończeniu umowy;
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~upcsmierdzi / 2023-03-17 20:03
    Ocena: 1.75 / 5
    upc smierdzi gownemupc smierdzi gownemupc smierdzi gownemupc smierdzi gownemupc smierdzi gownemupc smierdzi gownemupc smierdzi gownem
    Zaletybrak
    Wadyproblemy z internetem srednio 10 razy w miesiacu
  • ~Anna / 2023-03-17 00:42
    Ocena: 2.50 / 5
    Jeśli tylko macie możliwość wyboru, to nie wybierajcie internetu ani telewizji UPC. Obsługa klienta to najczęściej dno dna (z małymi wyjątkami w osobach niektórych konsultantów). Ceny usług bardzo wysokie (płacę 164 zł miesięcznie), a w razie awarii nie ma kto pracować. Skontaktować można się cudem, a czas oczekiwania na naprawę to minimum tydzień. UPC zabetonowało się bardziej niż firmy ubezpieczeniowe. Na stronie brak danych kontaktowych. Nie da się napisać maila, ani normalnie zadzwonić. Jedyny numer telefonu to 813813813, gdzie rozmawia się z robotem. Gdy mówię (robotowi), że chcę zgłosić awarię, bo kabel od internetu jest zerwany i leży na ulicy, robot pyta co wyświetla się na telewizorze i czy dekoder jest podłączony do odpowiedniego wejścia. Ponadto każe resetować router. Dopiero po kilku minutach łączy z żywym człowiekiem. Klient traktowany jest w UPC jak zło konieczne. Od tygodnia nie mam internetu ani telewizji i nie będę mieć jeszcze minimum przez drugi tydzień, bo obsługa techniczna też jest okrojona. 10 marca wysoki pojazd zerwał kabel światłowodowy na mojej ulicy. 14 marca technicy naprawili kabel, jednak zawiesili go za nisko. 15 marca kabel na ulicy został znowu zerwany, nie utrzymał się nawet przez dobę. Udało mi się dodzwonić do żywego człowieka z obsługi klienta. Nie mogłam jednak zgłosić nowej awarii, bo technicy zaklepali termin wizyty u mnie na 16 marca (nie wiem po co, skoro 14 marca naprawili awarię). Pan na infolinii, na moje prośby o przyjęcie zgłoszenia nowej awarii zachowywał się po chamsku i rozłączył się, mówiąc, że nie da się ze mną merytorycznie rozmawiać. 16 marca czekałam na techników, dostałam smsa, że będą o 12.45. Nikt nie przyjechał. Udało mi się znowu dodzwonić do żywego człowieka i umówić kolejną wizytę na za tydzień 23 marca. Czyli nie będę mieć internetu ani telewizji, za które płacę, minimum przez 2 tygodnie. Jest to moje narzędzie pracy, jestem adwokatem, dokupuję cały czas nowe pakiety internetu na telefon w Play, ale ile można? Jeśli kabel zostanie zerwany po raz trzeci, czwarty itd. to mam cały czas nie mieć usług, płacić UPC faktury za nic i dokupować pakiety internetu? A co z telewizją? UPC to monopoliści, więc wiedzą, że nawet jeśli potraktują klienta jak śmiecia, to ten klient nie zrezygnuje z usług, bo nie ma żadnej alternatywy. Mogę jedynie zrezygnować z abonamentu na telefon w Play, bo przynajmniej w tym zakresie mam jakiś wybór. Nie mam pretensji do szeregowych pracowników (z wyjątkiem tych zachowujących się po chamsku), bo nie oni są winni, a osoby, które wymyśliły ten chory system i okrojenie załogi. Jeśli tylko można, zalecam trzymać się z daleka od UPC.
    ZaletySzybki internet, dużo programów tv - zakładając że nie ma awarii!
    WadyTragiczna obsługa klienta, oczekiwanie 1-2 tygodnie na naprawę awarii (zerwany swiatłowód na ulicy), chamskie odzywki konsultanta na infolinii, traktowanie klienta jak zło konieczne, brak możliwości normalnego skontaktowania się (trzeba przejść przez rozmowę z robotem), za mało pracowników na liczbę abonentów liczoną w milionach
    MiejscowośćMichałowice
  • ~El / 2023-03-13 20:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Od kiedy UPC przejoł pley wszystko jest gorzej żeby obejrzeć to co się nagrało trzeba najpierw zresetować ta skrzynke,dodzwonić się tam to już wogole mija zanim pojmie o co chodzi to szok
  • ~Tet / 2023-03-13 12:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo słaba jakość usług i serwisu pod 813 813 813.
    Niby jest online serwis mojeUPC gdzie mają być bierzące dane ale tam się wyświetla informacja że płacisz na bierząco, a nagle dostajesz sms od komornika o windykacji i odłączenie internetu. I to wszystko po przeniesieniu umowy na inny adres.
    Dodatkowo, przy przeniesieniu umowy pan od instalacji wyrzucił router poprzedniej firmy, która to firma teraz wymaga zapłaty za sprzęt. Na infolinii od kilku miesięcy gubią mój wniosek, jak dzwonię się upomnieć, to mówią że sprawdzą i oddzwonią i nigdy nie oddzwaniają.

    I żeby wywiązać się z tej umowy bo obsługa jest fatalna, to muszę zapłacić 350 zł kary. Przecież niewolnictwo nie jest legalne w 21 wieku
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Agnieszka / 2023-03-12 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza telewizja i internet. Zaproponowano wymianę dekodera na bialy plus kostka do internetu . Jest gorzej niż bylo a cena jeszcze wyzsza. Albo internet pada albo tv nie działa. Resetuje, odlaczam kable, a non stop wyswietla sie błąd albo pisze, że kable byly odłączone kilka dni. Dno dna!!!!!! Kompletne zero i zero zainteresowania ze strony UPC na problemy. Technika wysyłają- po jego wizycie w ogóle sygnału nie było. Zwalali winę na remonty obok mieszkania remonty skończone ponad rok temu, a dekoder jak sie zawieszał tak zawiesza.
    ZaletyNie ma zalet
    WadyMnostwo!
    MiejscowośćGdansk
  • ~Monika / 2023-03-11 15:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Jednym słowem WIELKIE NIEPOROZUMIENIE i PORAZKA!
    Banda oszustów! Kończyła mi się pierwsza umowa więc i trener hulał jak szalony. Podpisałam umowę i dostałam oprócz horizons biały ruter ...działało kilka dni i dramat. Dzwoniłam , kombinowałam, resetowalam itp jak kazano na infolinii i nic...mieszkam w centrum miasta, nie na jakichś obrzeżach i z jednej strony mieszkania internet dziala jeszcze jako tako s z drugiej wpgole go nie ma ....czary? Ostatecznie kazali kupić mi kolejny dodatkowy sprzęt który będzie umacniał sygnał internetu który miał być niezawodny. Kiedy powiedziałam że rezygnuje to pani na infolinii szyderczym tonem powiedziała że zrezygnować mogę ale 4 tysiące zapłacić będę musiała....nigdy więcej!
    ZaletyBrak
    WadyJedno wielkie oszustwo, internet zrywa, nie dziala
    MiejscowośćNowy Sącz
  • ~Ksawery / 2023-03-11 00:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Gówno jakich mało, ping w niektórych momentach sięga 500
    ZaletyBrak
    WadyWszystko co UPC
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~Mariusz / 2023-03-10 22:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Badziewie najgorsze z możliwych. 12 lat mam u nich usługi po 120 złotych miesięcznie płacę za to...
    Wczoraj tj.w dniu 9 03.2023(godz 15.30)podłączony został mi dekoder kostka 4K . Wróciłem do domu po pracy 10.03 o godzinie 14.30 telewizja nie działa.
    Czyli nie całe 24 godziny po podłączeniu.
    A OMNIBUSY z działu technicznego kazali mi przekładać wtyczki z gniazdka do gniazdka. Co robiłem dla ŚWIĘTEGO SPOKOJU. I nie działa.
    Technik na poniedziałek na 13 .03.
    Ale się na oglądałem. Podwyżka abonamentu o 13 złotych. Ze 120 na 134. Złodzieje!!!!
    ZaletyŚmiechu WARTE
    WadyNaciagacze
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Krzysztof / 2023-03-10 15:34
    Ocena: 2.25 / 5
    Daje radę dla max 300 Mbps (najlepiej na starym horizonie a nie tych nowych białych pudełkach) przy małej intensywności użytkowania. Im dalej w las tym gorzej. Jak chcecie 1Gbps i więcej niż 2 urządzenia podłączone do sieci, to idźcie do Orange lub Netii (choć i tu podobno słabo ostatnio z jakością). UPC używa fatalnych procesorów, które nie dają rady z takim obciążeniem.
    I jeszcze jedno - często są problemy z VPNami przez co praca z domu może być nie lada wyzwaniem. UPC wie o problemie wynikającym z rekordowo wysokich pingów i fatalnego DNS ale zwalają winę na soft po stronie klienta, choć ten na tetheringu z 3g czy łączu od innego dostawcy działa bez zarzutu.
    ZaletyW moim przypadku stabilność, z wykluczeniem problemów ze sprzętem
    WadySerwis
    Fatalny modem
    Co najwyżej przeciętne parametry
    nie nadaje się do esportu czy pracy przez VPN
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Mikolaj / 2023-03-09 09:34
    Ocena: 2.25 / 5
    Internet po zamontowaniu nie został doprowadzony światłowodowo, internet cały czas przerywał i przerywał - tyczyło się to każdego urządzenia które się łączyło z ta siecią.
    Zaletybrak
    WadyPrzerywanie
    Brak doprowadzonego światłowodowu do mieszkania
    MiejscowośćKraków
  • ~Kuba / 2023-03-08 20:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Non stop braki internetu. Braki internetu braki internetu



    ZaletyBrak
    WadyTylko wady
    MiejscowośćKielce
  • ~A / 2023-03-07 23:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety nie chcą podać warunków rezygnacji z upc automatycznie jestem przełączana na automatyczna kolejna sekretarkę, dosyć przechodzę do vectry tam działają profesjonalnie
    ZaletyŻadne
    WadyAutomatyczne sekretarki, niekompetentny doradca, który nie może pomóc, nie chcą podać warunków rezygnacji
    MiejscowośćGdańsk
  • ~A / 2023-03-07 23:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety nie chcą podać warunków rezygnacji z upc automatycznie jestem przełączana na automatyczna kolejna sekretarkę, dosyć przechodzę do vectry tam działają profesjonalnie
    ZaletyŻadne
    WadyAutomatyczne sekretarki, niekompetentny doradca, który nie może pomóc, nie chcą podać warunków rezygnacji
    MiejscowośćGdańsk
  • ~A / 2023-03-07 22:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia ciągle awarie a doradca techniczny Pan KK niestety nie udzielił pomocy, tak nieprofesjonalnego zachowania nie widzialam i oczywiście najpierw zaczął uspakajać by potem beż udzielenia pomocy zakończyć rozmowy, potem już tylko automatyczna sekretarka a tv nie mam , przechodzę do vectry tam była profesjonalna obsługa, upc to jakaś porazka
    ZaletyZadnych
    WadyTo co napisałam powyzej
    MiejscowośćGdańsk
  • ~jaroxxx223 / 2023-03-07 17:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,moja mama zdecydowala sie zalozyc tv kablowa,mieszka w Bydgoszcz na Kapach,dzwonie rozmawiam z konsultantem upc to byl 1 marca umawiam wizyte technika na 2 marca,niestety 2 marca nikt ise nie pojawia,ja dzwonie do upc i dowiaduje sie ze juz mam zalozone tv i konto aktywne(choc nikogo nie bylo),wiec dzwonie znowu na drugi dzien i sie okazuje ze upc popelnilo blad i musze znowu sie umowic na wizyte technika zeby w koncu zalozyli te tv.
    Jest 6 marca a 7 ma przyjsc technik podlaczyc w koncu tv,oczewiscie nikt sie nie pojawia,wiec znowu dzwonie i dowiaduje sie ze usluga zostala odwolona,bo Pan technik nie mial sprzetu(karty cam) ktora sie tw.
    Pani na moje pytanie kto odwoloala mi technika mowi ze nie wie,ale proponuje mi rekatywacje uslugi,oczewiscie juz przeszla mi chec na zalozenie telewizji.
    Oczewiscie wczesniej mi mowiono ze trzeba bedzie zaplacic oplate aktywacyjna,ale juz jak rozmawialem z Pania po raz kolejny to mowi ze nic nie trzeba placic,bo usuluga zostala zdeaktywowana,mam nadziej ze sie nie okaze ze jednak trzeba bedzie placic za nic.
    Wiec szczerze odradzam wszystkim te firmew,ja nie mailem wyjscia(choc juz nie raz slyszalem zle zdania na temat upc),bo akurat firma ta ma monopol w Bydgoszczy na Kapusciskach.
    Nie poklecam nikomu,czyste kpiny z klienta.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~aneta / 2023-03-07 14:38
    Ocena: 1.25 / 5
    UPC to dno i kilometr mułu. Infolinia - drammmmat, - tam kazdy sobie, rzepkę skrobie - mam z nimi doczynienia od 4 w zasadzie juz od 5 miesięcy. Dzwonię co 2 dzień ...Każdy mówi co chce - brak spójności. W listopadzie poddpisłam z nimi nową umową na 2 lata (korzystam z ich usług 17 lat) to co mi zapronowali to szybszy internet do 1000.
    Z szybszym interenetem wiązało się wymiana modemu na Sagem (nie polecam nikomu) oraz lepsza jakość obrazu jaką jest 4k . Nie dajcie się wmanewrować , konsultanci was namawiają wiedząc, że to totalnie niedopracowany chłam - to jeden wielki bufor , tv potrafi mi zacinać 30 x na minutę, wywalia mnie ze wszystkich urządzeń podłaczonych wi fi. miesiącami walczyłam z reklamacją tego g... w końcu uznali mi reklamację (po 30 mejlach i setkach telefonów) za zasadną, wróciłam to znaczy chcę wrócić do starych ustawień które nigdy mnie nie zawodziły, umówili mni technika w piątek (między 19-21) który ma przyjść i podłączyć nowy/stary modem. Rano mi odceieli syngnał tv a Technik i tak się nie pojawił / , infolinia w sobotę nie działa, napisłam e mialia. Trudno, odpuściłam przeczekałam weekend. w poniadziałek dzwonię umawiają mi termin na wtorek. We wtorek dzwonię upewniam się czy technik przyjdzie a konsultantka mi mówi że będzie technik ale w czwartek (13.00.-15.00) który jest dla mnie niedpouszczalny gdyż pracuję do 16.00 . Więc łaskawie pani mnie umawia na piątek 17-19) Pytam czemu nie odpowiadają na emila odnośnie NIE przyjścia w zeszły piątek technika. Odpowiedz : odpowiedz na e miala do 30 dni. ta firma jest tak zjeb...ana że cisną mi się tylko brzydkie wyrazy na usta. Ciagle nie mam sygnału - tv, w piatek to bedzie tydzień
    Zaletybrak zalet
    Wadywszystko
    MiejscowośćWrocław
  • ~Kruk840 / 2023-03-07 12:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet dość często przerywał na połączeniu wi-fi, dotyczyło to wszystkich trzech laptopów w mieszkaniu. Praktycznie raz na godzinę trzeba było robić ponowne połączenie.
    Po wymianie urządzenia sytuacja wygląda tak samo.

    NIE POLECAM
    MiejscowośćOpole
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4230
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3454
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3180
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2533
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2195
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2024
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4084
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3734
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2770
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2420
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1919
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179