Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3460 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mamdoscwaszegointernetu / 2023-05-09 14:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety od 4 lat jestem użytkownikiem i tylko pierwszy rok był bez zarzutów. dalej internet zwalnia a rachunki rosną. Pomoc techniczna - dramat! Wiedza merytoryczna,techniczna i dobre wychowanie zostały w domu… czas zmienić dostawce.
    ZaletyBrak
    WadyCena, prędkość, awaryjność, brak pomocy ze strony konsultantów
    MiejscowośćSzczecin
  • ~B / 2023-05-08 22:21
    Ocena: 2.50 / 5
    W UPC jestem od nastu lat, ostatni rok to porażka, szukam innego dostawcy.. już z tej złości rozwaliłam tableta, bo mieli i mieli, zamula, zrywa łącze, dziadostwo.. a kiedyś mieli internet jak dzwon
    ZaletyJuż nic
    WadyJakość łącza internetowego
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Koala / 2023-05-06 20:31
    Ocena: 2.50 / 5
    Używam internetu UPC od roku i regularnie coś się psuje, średnio 3/4 razy w miesiącu występują duże komplikacje z połączeniem. Internet się rozłącza i nie dostarcza obiecanych mb/s.
    Wadysłabe połączenie, przerwy w dostawie internetu
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~nika / 2023-05-05 09:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Co prawda nie jestem klientem, ponieważ zdążyłam anulować usługę, ale chciałam przedstawić jak sprzedawcy UPC naciągają na umowę...
    Przedstawiciel handlowy przedstawił mojemu partnerowi i rodzicom ofertę (ja byłam nieobecna w domu). Ponieważ warunki były korzystniejsze od tych, które obowiązują nas obecnie w innej firmie, to partner wyraził zainteresowanie, jednak z wyraźnym zaznaczeniem, że mamy umowę do końca września i nie chcemy jej zrywać, będziemy zainteresowani podpisaniem nowej DOPIERO we wrześniu, było to kilkukrotnie podkreślone. Przedstawiciel stwierdził, że oczywiście jest to możliwe, zachęcił do przekazania moich danych osobowych (twierdził, że będzie to zgłoszenie i że skontaktuje się ze mną, aby przekazać oferowane warunki i porozmawiać co dalej, jako że jestem właścicielem i to na mnie jest poprzednia umowa). Tymczasem kilka dni po jego wizycie, bez żadnego kontaktu ze strony UPC otrzymałam smsa o planowanym montażu... Próbowałam się skontaktować z panem przedstawicielem, udało mi się to po 2 dniach. Jak się okazało, pan potraktował nasze zgłoszenie jako chęć podpisania umowy od teraz (w momencie wizyty monterów podpisywana jest umowa), a nie jak cały czas było deklarowane OD WRZEŚNIA. Pan był również bardzo zniesmaczony moim telefonem i informacją, że nic nie było ustalone i ja na żaden montaż za 4 dni się nie zgadzam...
    W moim odczuciu - próba wyłudzenia, inne warunki były przedstawiane mojemu partnerowi, inaczej sytuacja wyglądała. Pan przedstawiciel najwidoczniej liczył, że przez niedopatrzenie uda mu się podpisać umowę dużo wcześniej niż chcieliśmy.
    Gratuluję podejścia do klienta, ponieważ przez powyższą sytuację jestem zrażona do usług tej firmy i wolę przedłużyć starą umowę, na gorszych warunkach, ponieważ w tym przypadku podejście do klienta jest dużo lepsze, a warunki nie zmieniają się w trakcie ;)
  • ~net_w_wawie / 2023-05-05 09:37
    Ocena: 2.25 / 5
    UPC ma tragiczną jakość obsługi klienta. Już się nie da porozmawiać z człowiekiem jak nie działa Internet. Mi padł na 3 dni - od czwartku po południu do niedzieli po południu i to w centrum W-wy. Wszelkie próby przedarcia się przez boty były bezskuteczne (próbowałem przez chat, telefon i twitter) ????. Trzeciego dnia, po godzinie straconego czasu na próby kontaktu złożyłem w końcu reklamacje. Otrzymałem zadośćuczynienie w kwocie UWAGA 3,30 zł a na moją odpowiedź, że są śmieszni napisano mi: "Szanujemy Klientów, jednak nie spełniamy roszczeń odszkodowawczych." oraz że jak mi się nie podoba to mogę iść do sądu ????
    ZaletyJak działa to działa.
    WadyJak nie działa to można sobie tylko z botem porozmawiać.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Nicram / 2023-05-04 09:25
    Ocena: 2.75 / 5
    Odkąd PLAY przejęło UPC jest coraz gorzej.
    Transfer, który powinien być w okolicy 500 Mb, przeważnie ledwo powyżej 300 Mb.
    Oczywiście cena jest wyższa ni u konkurencji a usługi coraz gorsze.
    ZaletyObecnie brak
    WadyDrogo i coraz gorzej, słabe rzeczywiste transfer, bardzo różniące się od deklarowanych.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~20kris1 / 2023-05-03 16:34
    Ocena: 1.00 / 5
    gdzie ta predkosc internetu od momentu przedluzenia umowy internet z 200Mbps spad do 20Mbps gratulacje!!!
  • ~Imienick / 2023-05-02 07:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje i jeszcze raz złodzieje, naliczają do fv dodatkowe koszty, a potem tłumaczą, że onj zapomnieli dodać to wcześniej, i tak miesiąc w miesiąc płacisz za coś, o czym nawet nie wiesz. Jesteś przygotowany na konkretną kwotę, a masz do zapłaty znacznie więcej. Przejęłam internet upc po poprzednich lokatorach i na szczęście na dniach będę wypowiadać umowę, bo nie wywiązują się w ogóle z umowy
    ZaletyŻadnych zalet
    MiejscowośćKraków
  • ~Agnieszka / 2023-04-30 22:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Do niczego.ciagle problem z internetem a co z tym się wiąże brak telewizji w całym domu.NIE POLECAM chyba że lubicie bardzo się złościć
    ZaletyBrak
    WadyDużo
    MiejscowośćPionki
  • ~Patryk / 2023-04-30 21:10
    Ocena: 1.00 / 5
    1gb/s internet? Na pewno nie w UPC, na umowie moze i taka przepustowosc bedzie widnieć, ale w rzeczywistosci speedtest 50mb/s pobierania to norma. Nigdy nie mają żadnych awarii ale internet przerywa, urywa, przycina co najmniej kilka razy w tygodniu - jeśli gracie w gry to zdecydowanie nie polecam UPC, chyba ze lubicie pokazy slajdów zamiast płynnej gry.
    Zaletybrak
    Wadynie jestem w stanie wyslistować wszystkich przez limit znaków
    MiejscowośćWrocław
  • ~UPC1369821 / 2023-04-30 16:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Podpisałem umowę na 600 mb/s
    A maksymalnie miałem 92 mb/s

    Za każdym razem gdy dzwoniłem zgłosić problem, proszą zresetować.
    To nic nie daje.

    Temu nie rekomenduje!!!
    MiejscowośćWrocław
  • ~Piotr / 2023-04-28 16:58
    Ocena: 1.00 / 5
    wieczne pady internetu do predkosci prawie 0 Mbs, nieraz zupelnie pada jak odciety kabel, TV z duzymi opoznieniami wzgledem naziemnej
    Zaletybrak zalet
    Wadywieczne pady internetu do predkosci prawie 0 Mbs, nieraz zupelnie pada jak odciety kabel, TV z duzymi opoznieniami wzgledem naziemnej
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Leon / 2023-04-28 01:00
    Ocena: 1.50 / 5
    Od kiedy UPC połączyło się z PLAY to jest dramat, internet na umowie do 600MB, w rzeczywistości ok.20MB.
    Telewizja - pikseloza, niektórych kanałów brak (czarna plama).
    Konsultanci traktujący cię jak kolegę.
    ZaletyCena (ale co z tego)
    WadyJakość (a raczej jej brak)
    MiejscowośćKatowice
  • ~Krzysztof / 2023-04-25 21:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety, od czasu kiedy UPC zostało przejęte przez PLAY - fatalna jakość usług. Spadek transferu w sieci dużo poniżej minimum - łącze 750Mb/S, deklarowane minimum to 300Mb/s, realny transfer w weekendy czy w godzinach wieczornych często poniżej 200Mb/s a zdarza się poniżej 100Mb/s (rekord 11Mb/s). Nie zawsze, ale często. Do tego fatalne podejście konsultantów do zgłoszeń reklamacji, zwodzenie, zasłanianie się brakiem kompetencji, kierowanie problemu i zrzucanie odpowiedzialności na innych. Brak możliwości porozmawiania lub nawet kontaktu mailowego do przełożonych. W moim przypadku różni konsultanci opisują źródło problemu zupełnie odmiennie, raz zrzucają winę na degradację sieci, innym razem twierdzą, że problem leży w moim sprzęcie. 2-krotnie próbowałem umówić wizytę serwisu, ale się nie udało, serwis został dziś odwołany bez powiadomienia mnie o tym. Kilka razy wcześniej konsultanci zamknęli zgłoszenie o usterce bez jej usunięcia. Bo ich zdaniem wszystko ok. Tylko zapewnienia, że wszyscy nad tym pracują aby usunąć problem ale nic się nie zmienia. Szczerze odradzam, każdemu, kto chce mieć stabilne i szybkie łącze, nie warto inwestować w UPC. Dla przeglądania stron i odbierania poczty może być, nic więcej. A konsultanci to dramat. Coś w stylu: nic nie poradzę, to nie moja wina, przykro mi....
    Zaletycena za usługi w przypadku długoletnich klientów całkiem ok.
    WadyFatalna obsługa klienta, częste spadki transferu pobierania dużo poniżej deklarowanego minimum
    MiejscowośćLubin
  • ~Алексей / 2023-04-25 21:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Ужасный интернет, постоянно перебои со связью, звонил много раз, приезжал мастер, платил 50 злотых, проблемы все теже не решаются, Ужас ! не рекомендую !
    ZaletyУжас
    WadyУжас
  • ~Klient upc / 2023-04-21 17:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nieuczciwie działanie firmy upc doliczanie kwot dodatkowych pomimo, że nikt nie uzytkuje internetu i tv od dwóch miesięcy. Abonament plus oplata dodatkowa. Pani na infolini stwierdziła, że wszystko jest zasadne a kiedy na koniec życzyłam jej również tak zasadnych faktur. Powiedziała, że bardzo nieładnie życzyć tak drugiemu człowiekowi. Teraz już nie bardzo rozumiem faktura zasadna a ja nieładnie życzę. Skoro zasadna i upc jest fantastyczne to coż nieładnego było w moim życzeniu.
    ZaletyBrak
    WadyOszustwo i naciąganie klienta
    MiejscowośćGliwice
  • ~Pit / 2023-04-21 10:06
    Ocena: 3.25 / 5
    Mam internet 1Gb od UPC, Warszawa (bemowo), ciekawostka, bo na ich sprzęcie, nawet po podłączeniu kablowym, nie ma 1GB. Internet jak wszystko jest ok. działa bardzo szybko. Niestety cały czas coś nie działa, trzeba co raz resetować router Hitron Chita (miał być taki HIT, och, ach).
    Cena umiarkowana, szybkość działania ok, ale stabilność tego łącza-dramat.
    Jedno na "+", to obsługa, sprawnie się można do nich połączyć, chętnie pomagają, nawet jak policzyli mi za usługę technika (którego z reszta zarekomendował konsultant telefoniczny), przyznali się do błędu i skorygowali następna fakturę.
    Suma sumarum, z niecierpliwością czekam na koniec umowy ;)
    WadyStrasznie niestabilne łącze
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Pewna osoba / 2023-04-18 18:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Co do rezygnacji porażka, miał być miesiąc wypowiedzenia za który trzeba zapłacić i odesłać dekoder.Mija miesiąc wypowiedzenia zamiast kodu do paczkomatu żeby odesłać, przychodzi kolejny rachunek do zapłaty w którym się nie korzysta,dzwonione tyle razy że szkoda gadać. Został opłacony miesiąc wypowiedzenia, przychodzi mail że jest niedoplata pomimo że było placone tyle ile trzeba A nieraz z nadwyżka. Nie polecam!!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćNowa Sól
  • ~Pawel / 2023-04-17 22:57
    Ocena: 1.50 / 5
    Generalnie to niezawodnie działa tylko wystawianie faktur częste braki internetu i tv, brak możliwości uzyskania jakiejkolwiek informacji, rozmowa z botem i odtwarzanie w pętli informacji zdecydowanie nie polecam, lokalizacją Warszawa Mokotów
    ZaletyBrak
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Krzysztof / 2023-04-17 14:36
    Ocena: 2.25 / 5
    Tydzień temu został wymieniony dekoder Horizon i do tej pory nie mam telewizji.W tym czasie dzwoniłem kilka razy dziennie w sprawie usunięcia awarii Error 1030. Za każdym razem tą samą procedura, będzie dzisiaj zrobione, a ciągle nie ma. Pan z UPC miał przyjść dzisiaj na kontrolę czy wszystko działa i nie ma co do tej pory.
    Naprawdę koszmar, czy tam w UPC ktoś to wszystko kontroluje. To jest po prostu koszmar. Jak tak można postępować.
    ZaletyNie
    WadyWszustko
    MiejscowośćGdynia
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4257
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3460
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2535
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2029
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4132
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3747
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2786
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2430
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1938
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179