Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Dostawcy internetu Kraków

  • ~petite99 / 2019-03-28 00:25:03
    Dostawcy internetu › Orange
    Ocena: 1.50 / 5
    EDIT Nigdy więcej nie popełnię tego błędu, jakim było podpisanie umowy z Orange! Oczywiście, jak wszyscy studenci umowy na czas nieokreślony. Na "dzień dobry" Pani, która sporządzała umowę i rejestrowała nowego klienta "zapomniała" wprowadzić zgłoszenia i montaż zamiast 4 dni trwał 10. W dniu nawiązania umowy owa Pani ustaliła datę, kiedy monterzy przyjdą, tak się nie stało, naturalnie wszystko bez jakichkolwiek informacji, dopiero po 2h na infolinii okazało się, że takiego zlecenia nigdy nie było. Rok akademicki i brak internetu, super ;) Następnie przez kolejne miesiące internet działał bez zarzutu, co do parametrów, nie znam się, ale wszystko działało, nic się nie ścinało, nie było przerw w dostawie, w skrócie problemu odnośnie, co do samego internetu nie było. Kiedy jednak plany co do mieszkania uległy zmianie i z umowy trzeba było zrezygnować, okazało się, że była ona na czas nieokreślony, jednak z 2 miesięcznym wypowiedzeniem (o tym też szanowna pani nie raczyła poinformować, a mniejszej czcionki chyba nie było), co jest absurdem w sytuacji, w której zostaje się zmuszonym do opuszczenia mieszkania z dnia na dzień z przyczyn niezależnych ode mnie. No trudno, dwa rachunki zostały opłacone(120zł w plecy). Myślałam, że sprawa na tym została zakończona. Ale nie, trzeba zarabiać na młodych, niedoświadczonych studentach albo utrzymujących ich rodzicach... Po 4 miesiącach od rozwiązaniach umowy przyszła nota obciążeniowa w wysokości 700zł ze względu na nie oddanie ruteru i urządzenia ONT, szybka wizyta w salonie z pudełkami i sprzętem i okazuje się że nie 700, a 400, bo urządzenia ONT brak. Panowie z salonu nie byli w stanie pomóc albo nie chcieli, nie wiem. 4 tygodnie wizyt w salonie, czekania, stresu, strachu, tłumaczenia, próśb, żeby wysłali tam kogoś po wymontowanie sprzętu,(bo jak człowiek ma znaleźć coś, jak nie ma pojęcia gdzie tego szukać?!) na marne. Po 4 tygodniach w końcu coś ruszyło, natrafiłam na infolinii na jedynego, KOMPETENTNEGO człowieka, który odkrył albo któremu chciało się sprawdzić, że nie ma możliwości fizycznego oddania w salonie do ręki przedstawiciela tej małej skrzyneczki, ponieważ nigdy nie była ona zamontowana w moim mieszkaniu, ze względu na technologię, jaką była podłączona, więc nie miałam możliwości jej zwrócić!!! Podsumowanie: Orange dramatycznie traktuje swoich klientów, zwłaszcza tych poniżej 21 roku życia, obsługa klienta to dno, gdyby istniała możliwość wystawienia oceny zero lub ujemnej, natychmiast i bez zawahania taka byłaby moja ocena dotycząca obsługi klienta. Dziwne rzeczy się tam dzieją, panowie z salonu, którzy na co dzień mają kontakt z klientami, nie mają dostępu do technicznej bazy danych monterów (przynajmniej tak mi tłumaczono). Opieprzałość nie ma granic... a terminy nieugięte. Na szczęście i po zaciekłych bojach kara została odsunięta. Wszystko się dobrze skończyło.Wciąż rozważam nad należnością odszkodowania za zszargane nerwy. Nie polecam salonów Orange i stanowczo odradzam! Dla własnego dobra trzymajcie się od nich z daleka. NIE POLECAM! Nigdy więcej nie skorzystam.
    Zaletyże działa.
    WadyHaczki, kruczki w umowach, dramatyczny poziom obsługi klienta.
    Miejscowośćkraków
  • ~masakratenplej / 2017-04-07 20:53:08
    Dostawcy internetu › Play Online
    Ocena: 2.50 / 5
    zgadzam sie z ludzmi, ktorzy pisza negatywnie o tej sieci. Mam ich internet bezprzewodowy od okolo 5 lat i od kilku miesiecy jest coraz gorzej. od paru tygodni dzwonie i robie zgloszenia, ktore koncza sie albo resetem sygnalu, albo zmiana karty sim..to nic nie daje. na ich mapie zasiegu w mojej miejscowosci jest full zasieg lacznie z full zasiegiem lte. biuro nr1 mam na wzniesieniu skad widac cala miejscowosc (15tysiecy mieszkancow nie jest to dziura na koncu swiata) biuro nr2 w centrum. w zadnym miejscu w tym momencie internet praktycznie nie dziala. gdy przychodzi wieczor (a pracuje bardzo czesto do pozna) nie jestem w stanie otworzyc wiekszosc stron i nie dziala zupelnie zaden komunikator. coraz gorzej z zasiegiem telefonu takze. jadac autem rozlacza co kilkanascie sekund przy zmianie nadajnika. podpisalem przedluzenie umowy liczac, ze cos zostanie zmienione i od 5 dni nie mam internetu na drugiej karcie w biurze nr2, na karcie w biurze nr1 internet faluje, komunikator skype na komputerze nie jest w stanie zaskoczyc, nie mozna rozmowy przeprowadzic, jesli jednak juz sie uda, to praktycznie nie widze drugiej osoby. strona play24 ledwo chodzi. przez kilka dni nie bylem w stanie wejsc na nia, aby oplacic rachunek czy sprawdzic czy nie ma jakiejs zlotowki zaleglosci. akurat po przedluzeniu umowy. pamietajcie, ze w umowie nie macie minimalnego zasiegu jaki oferuja i nie uda wam sie zerwac umowy. nie polecam tej sieci. bede jednak probowal zerwac umowe, gdyz byla podpisana o godzinie 22 na parkingu sklepu handlowego w krakowie co rozumie sie, ze zostala podpisana poza salonem play i moze uda sie ze wzgledu na prawo, ktore w takich przypadkach daje mozliwosc odstapienia od umowy w ciagu 14 dni JESZCZE RAZ ZAZNACZE: NIE POLECAM TEJ SIECI GDYZ ICH ZASIEG DRASTYCZNIE STRACIL NA JAKOSCI PRZEZ OSTATNIE KILKA MIESIECY.
    ps1: wklejam tutaj linka do jednego speedtestu z wczoraj, ktore robilem co kilka minut przez pare godzin, zeby miec dowod w razie czego jaki rzeczywiscie zasieg maja.
    ps2: w trakcie pisania tego komenta zostalem wywalony z internetu kilkukrotnie
    ps3: zaznaczam, ze za posiadanie bezlimitowego internetu w zasiegu LTE dopłacam kilkanaście złotych miesięcznie, a LTE ma poniżej 1% możliwości LTE, natomiast brak limitu oznacza, ze jest limit 100giga po osiagnieciu którego predkosc spada do 1mb (czyli kurde więcej niż mam teraz? - to chyba posciagam 200 filmow i mi przyspiesza do 1mega!!!)

    https://zapodaj.net/a698ebcdcceea.jpg.html
    Zaletyjesli zasieg jest zly to nie ma zalet.
    Wadyzasieg.
    okolo 5 lat, zaplacilem za duzo za to co dostaje. miala byc zmiana, ktora nic nie dala
  • ~Agnieszka / 2017-01-02 19:44:23
    Dostawcy internetu › Play Online
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałam wsiąść kolejny numer na firmę. Okazało się, że salon na Zakopiance w krakowie podpisał umowę bez wiedzy właściciela konta. Pan na początku miły, jeden telefon dostaliśmy, ale edga nie było na stanie więc umówiliśmy się, że Pan go dla mnie ściągnie. PO tygodniu okazało się, że telefon przyszedł, ale niestety dopóki właściciel nie podpisze umowy to muszę zapłacić kaucję w wysokości około 800 zł (Przypominam, że jeden telefon był już zabrany OLG 5). Powiedziałam, więc Panu, że w takim razie chcemy odstąpić od umowy, (Pan mówił nam na początku, że oczywiście tak można do 1 miesiąca), a Pan mi na to, że jeżeli od niej odstąpimy to musimy zapłacić 400 zł za to, że telefon OLG 5 tydzień leżał u nas w domu i oczywiście oddać ten telefon - żeby nie było. Nawet nie będę pisać jakie dalej były robione tam przekręty, bo to się nadawałoby tylko do TV.
    W efekcie chciałam odstąpić od umowy i nie przenosić telefonu od mojego obecnego operatora. I kolejna niespodzianka. Pan tuż przed podpisaniem (gdzie wcześniej nic nie wspominał) kazał mi zapłacić za odstąpienie od umowy 100zł.

    Ostrzegam wszystkich przed Playem. Nie podpisujcie tam żadnych umów. Ten operator to czysta kpina. Zresztą siedząc tam trochę się nasłuchałam. Pracownicy w ogóle nie douczeni. Umowę da się podpisać z datą 10 dni wstecz, ale rozwiązać nie da się jej nawet po 5 minutach.

    Jeszcze jako przestrogę dla starszych ludzi mogę opisać historię zasłyszaną w tymże samym salonie.
    Przychodzi starszy mężczyzna i mówi do Pana obsługującego go, że zakupił telefon, jednakże po kilku dniach z jego konta zniknęły środki. Pan z salonu na to mówi, że zapewne zostały one wykorzystane na internet. I zaczął mu przeliczać ile go ta przyjemność kosztuje. Na co starszy Pan do sprzedawcy mówi: "To proszę mi powiedzieć co ja mam teraz zrobić, bo dopiero co podpisałem tą umowę." I teraz tekst życia Pana z Play: "Proszę iść na wysepkę do Careffouru, sprzedać ten telefon i kupić sobie taki z przyciskami. Jeszcze Pan na tym zarobi."
    ŻENADA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletybrak
    WadyProszę przeczytać wyżej.
    Nie korzystając z usługi ani 1 minuty jestem w plecy 100 zł i tydzień nerwów.
  • ~Adam / 2017-10-24 17:48:27
    Dostawcy internetu › Cyfrowy Polsat Internet
    Ocena: 4.50 / 5
    Mieszkam 25 km od krakowa w dolince, koło Krzeszowic, mam Power LTE 2.0 50 GB. BTS LTE na wzgórzu około 3-4 km w kierunku SW w linii prostej zasłonięty lasem, niewidoczny.
    Kiedyś miałem internet z PLAY i miałem antenę (taką do 3G panelową, z pojedynczym wejściem do modemu, nie-LTE) w szczycie domu (na wys. 11 m) ustawioną na NW.
    Internet był ok. 10 Mb/s DL a w połowie m-ca zwalniał do < 1MB. Zapytałem serwisu CP gdzie jest najbliższy BTS z LTE i dlaczego mi obniża transfer. Powiedzieli, że nie jestem w zasięgu LTE (tak wyczytali z logowania do BTS) i doradzili mi własnie ten BTS w kierunku SW (Rudno/Nieporaz), przestawiłem antenę z zachodniej ściany na południową, mam przydługi kabel chyba 20 m, w chwili obecnej potrzeba mi może max 10 m ale nie zmieniałem. Okazało się, że nagle zyskałem zasięg LTE. Pewnie mam ograniczenie szybkości w postaci słabego sprzętu / anteny lub wina zbyt długiego kabla (E3372 + router MR3420v2) ale mam stałą prędkość 20 MB DL i 7-8 MB UL (http://www.speedtest.net/my-result/6733455905), ping zawsze ok. 30 ms. Na komórce z tej samej sieci (PLUS) mam w punkcie, gdzie jest antena ok. 45-55 MB/s DL. Albo by trzeba skrócić kabel albo zrobić upgrade sprzętu ale szybciej mi nie trzeba a nie chce wydawać kasy na sprzęt (lepszy router czy antena). Dzisiaj - 24 dzień okresu rozl. mam wykorzystane 100 GB i działa cały czas z tą samą prędkością.

    Moja rada: zapytać serwisu CP o najbliższy BTS LTE - to co ma sam CP w mapkach w sieci i na innych stronach WWW nie pokrywa się z rzeczywistością, tego może nie być w necie. Istotne jest skierowanie anteny w kierunku najbliższego BTS LTE.
    Ja mimo wszystko polecam

    Zaletystabilna duża prędkość, rzeczowa/pomocna informacja z serwisu CP, chociaż dość długo czekałem na odpowiedź
    Wadyprzy tej cenie (SmartDOM) - brak
  • ~POD ŻADNYM POZOREM NIE KUPUJ INTERNETU / 2017-09-06 21:23:29
    Dostawcy internetu › Cyfrowy Polsat Internet
    Ocena: 1.00 / 5
    Szanowni Państwo,

    Piszę tę wiadomość już nie wiem który raz, ponieważ ciągle zawiesza się ładowanie strony po wciśnięciu przycisku "dodaj". Zupełnie jakby Wielki Brat Polsat patrzył i uniemożliwiał mi wstawienie tej opinii ( :D ).

    Mieszkam na obrzeżach krakowa i mimo dobrego zasięgu ten internet działa tragicznie. Wahania pingów są olbrzymie, standardowo między 60 a 120 (ciągłe zmiany co uniemożliwia komfortowe uczestniczenie np. w grach online) a rekordowy pomiar pingu wyniósł uwaga : 20 000 pingu. Tak, dwadzieścia tysięcy. Komedia lepsza niż Akademia Policyjna. Użytkuję ten internet ponad rok, raz działa raz nie działa, raz obrazki na Facebooku czy Youtube się ładują, raz się nie ładują i po ponad roku dalej nie wiem od czego to zależy. Jakość na Yt czasem sama spada do 144p bo łącze nie wyrabia. Jeśli w domu macie Państwo 2+ komputery to będziecie się tylko na siebie złościć, że jedna osoba "zużywa" za dużo internetu i druga nie może wtedy nic zrobić. STANOWCZO ODRADZAM TEN INTERNET, PROSZĘ SIĘ 20 TYSIĘCY RAZY ZASTANOWIĆ ZANIM GO PAŃSTWO ZAKUPICIE. Nie jestem aktywny w internecie i proszę zrozumieć, że to właśnie beznadziejny sposób w jaki działa ten internet przyczynił się do tego, że piszę tą opinie. Nie muszę chyba wspominać, że opcja "bez limitu" to też nieprawda, gdyż jest limit bodajże 100gb ( co w dzisiejszych czasach jest nieakceptowalne - można zapomnieć o ściąganiu czegokolwiek ) po przekroczeniu którego transfer jest blokowany do prędkości bodajże 1mb/s ( w praktyce nigdy nie wynosi on tyle, zawsze mniej co sprawia, że nawet strony ładują się często po kilka minut albo wcale.) PROSZĘ NIE KUPOWAĆ INTERNETU CYFROWEGO POLSATU I NIE NABIJAĆ KIESZENI TYM OSZUSTOM.

    Pozdrawiam serdecznie i miłego dnia :D
  • ~Slawomir / 2020-07-15 13:54:35
    Dostawcy internetu › Orange
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry.
    Zakupiłem na firmę w lutym usługę telewizja i internet instalacja miała być 7 lutego 2020 roku i była.
    Pan który przyjechał zadzwonił do drzwi otworzyłem i nie było ani dzień dobry ani pocałuj dupe tylko tego się nie da zrobić. Podłączyli mi tylko internet a jak instalatora spytałem się dlaczego nie podłącza telewizji okazało się że się nie da. Oki. Zarzadalem przewodu do anteny i usłyszałem nie jest Pan klientem Orange a jak mogę nie być jak przyjechał podłączyć dekoder Orange. Ale nic nie należało mi się. Więc zadzwoniłem po firmę zewnętrzna przyjechali i podłączyli za 130 zł brutto.
    Zadzwoniłem do Orange aby zwrócili mi kwotę 130 zł brutto i oddali w 2 pierwsze miesiące odliczyli od faktury po 65 zł brutto zaznaczę ze dwa pierwsze miesiące są za 0 zł.
    Przed upływem terminu 14 dni rozwiązałem umowę a że było wzięte na firmę to nie mogę odstąpić od umowy ale zerwałem umowę.W trakcie składania reklamacji okazało się że Pan nie podłączył kabla ponieważ nie mają uprawnień aby wejść na drabinę oczym nie zostałem poinformowany w trakcie zawierania umowy. Zarzadalem protokołu z montażu od Orange bo moja kartka jest pusta, Orange powiedziało ze to jest ich protokół wewnętrzny i nie mogą udestepnic klientowi.
    Walka trwa do teraz ponieważ wystawili karę za zerwanie umowy 2500 zł brutto. LUDZIE UWAŻAJCIE CO ROBICIE TO SA OSZUSCI ZROBIĄ WSZYSTKO ABY PODPISAĆ UMOWĘ A PÓŹNIEJ MAJA KLIENTA W DUPIE.
    JA BĘDĘ WALCZYŁ W SĄDZIE.
    ZaletyBrak
    WadyLUDZIE UCIEKAJCIE OD ORANGE
    Miejscowośćkraków
  • ~pasqctfo / 2016-07-11 19:55:49
    Dostawcy internetu › Cyfrowy Polsat Internet
    oszukują, niedoinformowują, kłamią.
    na początek - podpisywałam umowę przez telefon. zadawałam pytania - ale jak się okazuje źle i niewłaściwie chyba?
    poprosiłam o włączenie internetu, usłyszałam, że do kilku dni przyjedzie sprzęt - super! przyjechał, zamontowałam - nie działa. dzwonię. oczywiście czas oczekiwania kilkanaście do kilkudziesięciu minut. no ale chcę się dowiedzieć! w końcu jest. Pan sprawdza i okazuje się, że usługa uruchomiona zostanie za trzy tygodnie, ponieważ nie poprosiłam o natychmiastową usługę włączenia. dlaczego? no cholera, bo nikt mnie o to nie zapytał! no to poproszę o przyspieszenie. niestety. nic nie da się zrobić. współczujący operatorzy zaproponowali... rozwiązanie umowy!
    zaczekałam. ufna w dobrą wolę. bo obiecali internet bez limitu w zasięgu LTE. czy na pewno? tak! - zapewniała Pani w telefonie. ale na pewno? - pytał mój chłopak. tak tak! tylko musicie być państwo w zasięgu LTE. jaki kod pocztowy? kraków? no to tak! na pewno. ale na pewno? - chóralnie pytaliśmy. TAK! odpowiadali chóralnie konsultanci.
    otóż bullshit, dziś zadzwoniłam po raz kolejny, zapytać o co chodzi - czy coś im się popsuło, bo nagle internet spowolnił drastycznie? wszak mam LTE bez limitu!
    dowiedziałam się, że... po wykorzystaniu wysokiego w ich mniemaniu (200GB) pakietu, potraktowali nas jako "heavy userów" - dolną granicę wyznaczając sobie sami i... spowolnili transfer do 0,88MB/sek. jest nas czworo, każdy ma net w telefonie, trzy kompy, telewizor z internetem, konsola. oddam, że nie jesteśmy piratami, nie ściągamy filmów, muzy - bo dopiero by było! czekamy co dalej.
    totalnie nie polecam Cyfrowego Polsatu. TOTALNIE.
  • ~Michał / 2020-10-26 22:01:34
    Dostawcy internetu › UPC Internet
    Ocena: 2.00 / 5
    Od pół roku występuje problem z wysokimi skokami pingu do routera. Po wifi jest seria 2-5 ms a co 30-60sekund skacze do 400-700ms. Reset routera nic nie pomógł. Zdalny reset po kontakcie z obsługą techniczną też nic. Router był wymieniony i to samo. Pierwszych dwóch techników zachowało się skandalicznie. Ich wizyta trwała niecałe 2 minuty. Pierwszy stwierdził, że problemu nie ma bez sprawdzenia pingu tylko sprawdził, że prędkość się zgadza i poszedł. Kolejny technik wymienił router i nawet nie poczekał czy się wszystko poprawnie załaduje tylko jak zobaczył, że się świeci to poszedł. Trzeci technik starał się coś zdziałać, bo wykazałem w badaniu pingu po kablu i wifi skoki. Po wifi od 400 do 700 gdzie bywały przypadki skoku do 1400. Po kablu 60-140ms skoki. Jakakolwiek transmisja na żywo jest niemożliwa do oglądania ze względu na przerwania. Parę razy konsultant próbował mi wmówić że mam wysoki ping do routera bo mają awarię sieci... Ostatecznie wykonałem ponad 20 telefonów 4 wizyty technika i dostałem propozycję jeszcze jednej wizyty technika, ale od 2 miesięcy nie otrzymałem żadnej informacji. Jakakolwiek transmisja na żywo musi być oglądana na pakiecie z telefonu. Dodatkowo router potrafi się sam wyłączyć co 5-10dni i nieprawidłowo raportuje urządzenia w sieci np. wskazuje, że mój telefon jest połączony po kablu
    Zaletycena
    Wadybrak poprawnego wparcia technicznego
    Miejscowośćkraków
  • ~STEFAN / 2017-10-06 14:18:26
    Dostawcy internetu › T-Mobile Internet
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet, a konkretnie stacjonarny. Przesyłkę otrzymałem 3 października. Rozpakowałem, podłączyłem. Zadzwoniłem celem szybkiej aktywacji. I po chwili miałem połączenie z internetem. Wszystko się zgadzało, prędkość nie przekraczała 20 Mbit/sek. Wynosiła około 600 kbit/sek. W miejscu gdzie z Pay uzyskuję w zależności od pory 15 do 40 Mbit/sek. Do dnia 5 października cztery razy reklamowałem szybkość internetu. Straciłem ponad dwie godziny słuchając muzyki w oczekiwaniu na konsultanta. I na koniec dnia straciłem cierpliwość. Spakowałem to wszystko i dzisiaj odesłałem kurierem. Straciłem czas, trochę nerwów i pieniądze na odesłanie. Nie spodziewałem się, że przy takiej konkurencji operator tak nabiera nowych klientów, choć może się mylę. Warunek że prędkość nie przekroczy 20Mbit/sek został spełniony. Kilkanaście lat temu, po zmianie nazwy z ERA na T-Mobile zrezygnowałem z ich usług. Przy podpisywaniu umowy nie przeczytałem jej dokładnie (uwierzyłem doradcy) i straciłem kilka tysięcy. Umowa firmowa, kilka numerów.
    Nadmienię, że mieszkam w krakowie, na osiedlu gdzie nie ma problemu z zasięgiem. Nie w puszczy Świętokrzyskiej. Mam nadzieję, że czytając wszystkie powyższe posty w raz moim nikt się już nie nabierze na propozycje T-Mobile. Ja niestety nie czytałem wcześniej, uwierzyłem reklamie.

    pozdrawiam

    Stefan
    ZaletyBrak.
    WadyWszystkie możliwe.
    KRAKÓW
  • ~Tomasz / 2018-08-21 22:00:02
    Dostawcy internetu › Cyfrowy Polsat Internet
    Ocena: 1.00 / 5
    Po 2 latach posiadania cyfrowego polsatu jako dostawcy internetu mogę to skomentować jedynie jednym słowem DRAMAT.
    - pobieranie śrenio z prędkością 30kb/s co powodowało pobieranie zwykłych dokumentów w wordzie średnio 10 minut. Biorąc pod uwagę że mieszkam w centrum krakowa (10 min od rynku) jest to nie do pomyślenia.
    - w 50 metrowym mieszkaniu nie łapało internetu dalej niż 15 metrów od routera
    - średnio raz w tygodniu internet przestawał działać
    - na zgłoszoną reklamację drogą mailową otrzymałem odpowiedź listownie (chyba bali się, że z racji jakości internetu nie odczytam wiadomości :)) z informacją, że nie odpowiadają za jakość dostarczonego internetu a jedynie mają obowiązek mi internet dostarczyć co oznacza, że dostarczanie go na poziomie 30 kb/s było według nich jak najbardziej poprawne.
    - Po rozwiązaniu umowy i dostarczeniu sprzętu do oddziału na 2 tygodnie przed wymaganym terminem zwrotu sprzętu, otrzymałem list po miesiącu z informacją, że zostałem obciążony kwotą 350 PLN za nieterminowe zwrócenie sprzętu. Uczulam więc aby podczas rozwiązywania umowy ZAWSZE brać potwierdzenie, że sprzęt zwróciliśmy. Oczywiście będę się odwoływać, bo mam wszystkie potwierdzenia ale zobaczymy co to da.... Najprawdopodobniej czeka mnie ponownie kilka wizyt w oddziale
    Podsumowując - NIE POLECAM
    Miejscowośćkraków
  • ~Aga / 2018-07-27 13:57:14
    Dostawcy internetu › Netia Szybki Internet
    Ocena: 1.75 / 5
    Stanowczo ODRADZAM korzystania z usług Internetu i telewizji Netii w krakowie! Usługa notorycznie przestaje działać średnio co godzinę, pół i tak oto nie działa ani Internet, a co za tym i TV. Problem zgłaszany kilkanaście razy, wciąż słyszę to samo, że to "awaria masowa" (to samo słyszałem od Netii mieszkając w Poznaniu, kiedy notorycznie Internet przestawał działać w pracy, tak więc wnioskuję, że to stary trik i stałe wytłumaczenia w wykonaniu firmy). Po kilku dniach doszli do wniosku, że awaria leży po stronie elektryki, która to niby miała już zostać naprawiona. W dalszym ciągu jednak Internet szwankuje, a ja wiszę codziennie na infolinii przedstawiając problem na nowo i w kółko słyszę to samo, że "nie wiadomo kiedy", że "nie wiadomo co to". Rozumiem, że równie dobrze problem może trwać jeszcze pół roku albo i rok?! Żadnych konkretów, żadnych odpowiedzi. Porady konsultantów w stylu "a może powinien pan sobie kable poprowadzić do urządzeń po mieszkaniu". ?! Ludzie, jest XXI wiek, to nie Bangladesz, żeby sobie kable wieszać pod sufitem! Jeszcze raz ODRADZAM KAŻDEMU, kto choćby zastanawia się nad umową z Netią, ja na pewno przedłużać jej nie będę i poważnie zastanawiam się nad zerwaniem jej w postępowaniu konsumenckim!
    Miejscowośćkraków
  • ~bunin / 2016-05-05 09:29:39
    Dostawcy internetu › Netia Szybki Internet
    Szanowni Państwo. Internet w większych miastach takich jak Warszawa , kraków i.t.p. zawsze będzie pracował znacznie lepiej , gdyż tam jest lepiej rozwinięta firmowa infrastruktura. Dlatego proszę o zrozumienie tych klientów którym świadczona jest usługa Netii w innych regionach Polski . Klienci z Warszawy którzy mają dobrze świadczone usługi zawsze będą zadowoleni , bo przecież nie mogą narzekać. SZANOWNI WARSZAWIACY FIRMA NETIA TO NIE TYLKO STOLICA. Ja osobiście też jestem klientem Netii na Dolnym Śląsku na łączach Dialogu (była fuzja) i posiadam usługę max 20. Ale w umowie wyraźnie jest napisane , że MAX 20 oznacza maksymalną prędkość jaką mogę osiągnąć co nie oznacza że takowa będzie i dlatego ja nie tragizuje bo zdaje sobie sprawę jak jest. Z jednym muszę się zgodzić jeśli chodzi o obsługę klienta , że bardzo często konsultanci przerzucają klientów do innych konsultantów w jakiejś sprawie i ZA często obiecują , że zajmą się sprawą i poinformują nas telefonicznie o jej przebiegu. Nigdy do mnie żaden z nich nie oddzwonił choć nie raz obiecywali. Dlatego tutaj dla BIURA OBSŁUGI KLIENTA ŻÓŁTA KARTKA ! Ale na szczęście pojawiła się stabilniejsza alternatywa dla mnie jeśli chodzi o usługi więc żegnam się z Netia jako nie do końca w porządku dostawcą usług.
    ZaletyW miarę przystępna cena
    Wadyobsługa klienta pozostawia wiele do życzenia
  • ~ula / 2017-11-16 18:20:40
    Dostawcy internetu › Gigakablówka Netia
    Ocena: 1.00 / 5
    jeden wielki dramat !!!! omijać szerokim łukiem !!!! oklejają drzwi ofertami, wrzucają do skrzynek super oferty, wysyłają przedstawiciela z ofertą usług, zapewniają, że wszystko będzie działało super, oferują same cuda, giga internet, full wypas kablówka, do podpisania umowy to są pierwsi, oddzwaniają, sami dzwonią a potem ..... zaczyna się farsa ? komedia ?? dramat ?? bo sama nie wiem jak to już nazwać - przyjeżdżają technicy, wiercą, montują kabelki podłączają sprzęt i .... nie działa !! dlaczego ?? sami nie wiedzą ! wydzwaniają do swoich techników, sprawdzają i nic, nie działa a podobno powinno super śmigać, werdykt - oni nie wiedza (albo wiedzą ale nie powiedzą) ale ktoś zadzwoni i powie, wyjaśni ! no więc panowie technicy zwijają kabelki, zabierają sprzęt i słuch po Netii zanika. Nikt już nie dzwoni, nikt nie powie dlaczego tak się dzieje, czy i kiedy podłączą usługę zgodnie z podpisaną umową, opiekun budynku jest już nieuchwytny. Po dłuuuugich próbach dodzwonienia się do operatora dowiaduję się w końcu, że usługi świadczyć nie mogą bo .... SIEĆ JEST WYSYCONA !!!!!
    Zaletyżadnych
    Wadysame wady
    Miejscowośćkraków
  • ~Filip / 2019-01-25 09:18:56
    Dostawcy internetu › Orange
    Ocena: 1.00 / 5
    Orange to jest dramat. Rozmowa z Urzędem Skarbowym czy ZUS'em to przyjemność w porównaniu z próbą załatwienia czegoś z ORANGE. Zamontowali internet, który przez pół roku nie działał. Wysyłali różnych techników do tej samej usługi, którzy wydawali różne opinie co niby nie działa. Jakaś młodociana telefonistka próbowała mnie nawet przekonać, że mamy zepsute wszystkie komputery i telefony bo ona w systemie ma napisane, ze połączenie jest. Po pół roku walki ktoś wreszcie przyznał że internetu nie ma i od samego początku nie było. Teraz walczymy od dwóch miesięcy o unieważnienie faktur, w których internet nie działał. Nawet głupie oddanie routera do salonu wymagało trzech wizyt bo pani nie umiała znaleźć go w systemie. Podpisanie umowy z Oragne to jak złapanie trypra - bujasz się z tym później przez lata, żeby to odkręcić. Najgorsza firma z jaką spotkałem się w życiu... i to w skali wszystkich firm ze wszystkich branż a nie tylko telefonii komórkowej.
    ZaletyŁadny wystrój w salonach
    WadyWszystko - jakość usług, obsługa klienta, serwis... ogólnie dramat na całej linii.
    Miejscowośćkraków
  • ~pyrcius / 2018-04-06 09:38:35
    Dostawcy internetu › UPC Internet
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem klientką UPC od ponad 6 lat. Początkowo internet był poprawny, nie miałam zastrzeżeń. Po zmianie oferty, musiałam wypowiedzieć umowę żeby dostać ofertę zbliżoną dla tej dla nowych klientów, wymieniono mi router na nowy "connect box" internetu notorycznie nie ma :( przynajmniej raz na miesiąc muszę robić twardy reset i zmieniać tym samy wszystkie ustawienia i hasła sieci - proces trwa około 40 minut. Na infolinii dowiaduję się ze technik może przyjechać za tydzień, kiedy już uda się ustalić wizytę a internet jakimś cudem się uruchomi wizyta technika zostaje odwołana <3 w efekcie technika nie widziałam na oczy a internetu nie ma. Dodam że często pracuję zdalnie z domu wiec internet nie jest mi potrzebny tylko do Netflixa ;) Co do samego świetnego connect boxa spodziewałam się małego urządzenia łatwego do wkomponowania w pomieszczenie, a dostaliśmy wielkie pudło wyglądające jak coś z przełomu wieku.
    Zaletykiedy internet wreszcie zadziała (jeśli) prędkość jest ok
    Wadybrak stałego podłączenia
    ciągłe awarie
    długie oczekiwanie na połaczenie z infolinią
    Miejscowośćkraków
  • ~Max / 2016-04-02 23:15:55
    Dostawcy internetu › UPC Internet
    Ocena: 3.75 / 5
    Mieszkam w krakowie .Jestem z UPC 8 lat.Zaczynałem przygodę z internetem 30Mb/s. 2 razy w miesiącu awaria.Brak internetu 2-3 dni.Prace modernizacyjne.Odpowiedz UPC.Zrezygnowałem z telefonu.(Niedziałający internet to i brak telefonu).Zostałem po dwóch latach Z internetem 60Mb/s. Awarie stały rzadsze .Ze trzy przez 2 lata. Zato deklarowana prędkość to tylko życzenia...Wymiana modemu poprawiła sprawę. Jak w budynku zaczęło przybywać nowych posiadaczy uslug UPC poziom sygnału czasem miał 30 procent tego co powinien.TV z dekodera Philipsa jedna wielka mozaika. Czasem trzeba było wyłączyć dekoder i go na nowo włączyć zęby złapał synal TV . Tak że podziękowałem UPC za ich TV.Nową umowę zostałem tylko z internetem 60 Mb/s. A tu zaczęły się prawdziwe prace modernizacyjne.Wymiana kabli i podstacji.Skusiłem się na zwiększenie prędkości do 120Mb/s.Obecnie wszelkie awarie i braki sygnału internetu nie maja miejsca. Prędkość deklarowana 120Mb/s w praktyce jest do 112Mb/s po kablu i Wifi.(5GHz modem Ubee EVW3226) Telewizja UPC u sąsiadów ma dalej tendencje do mozaikowania.
    ZaletyW mojej lokalizacji (kraków)najtańszy internet o takiej prędkości i stabilności działania.
    WadyWalka o prawa klienta.Stary klient jest zobowiązany tylko do płacenia abonamentu.Nowe usługi i niższe ceny tylko dla nowych klientów.
  • ~Aro / 2017-06-14 17:15:59
    Dostawcy internetu › Cyfrowy Polsat Internet
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy i ostatni raz kupiłem cokolwiek od POLSATU! Sprzedają internet LTE Bez Limitu danych zgadza się! I bardzo pięknie się tym reklamują! A w praktyce wygląda to tak, że w momencie przekroczenia +/- 80 - 100 GB ucinają transfer do takiej prędkości że Onet czy Interia ładuje się 5 min. Już po pierwszym telefonie do Biura Obsługi dowiedziałem się, że została nałożona blokada ze względu na mój duży transfer danych... kpina.. pytałem się przy kupnie kilkukrotnie czy są jakiś limity! I oczywiście otrzymywałem odpowiedź, "nie nie ma o ile jest Pan w zasięgu LTE". Zostałem oszukany ale biorę to na klatę bo nie przeczytałem tych 50 stron umowy które dostałem. Naiwnie zaufałem sprzedawcy, mój błąd. Dlatego OSTRZEGAM WSZYSTKICH !!!!!! Z DALA OD CYFROWEGO POLSATU !!!!
    ZaletyBRAK
    WadyWprowadzanie klientów w błąd, nakładanie blokad transferu prędkości do śmiesznie niskich wartości uniemożliwiających tak naprawdę korzystanie z internetu
    kraków praktycznie centrum, 8 miesięcy a modem LTE już leży w pudle i czeka na koniec umowy
  • ~Jasiek / 2016-11-02 17:42:39
    Dostawcy internetu › Netia Szybki Internet
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak sygnału TV na łączach modemu od 07.10.2016r do 28.10.2016r. Internet kulał i przestał "chodzić". Wszystko trwało ok 140 godzin roboczych. Umowa zezwala na usuniecie usterki w 48 godz. roboczych. W firmie pracują sami podwykonawcy i zatrudnieni młodzi ludzie z łapanek. Tak zwani wolni strzelcy?! Dobro firmy NETIA jest im OBOJĘTNA. Zgłaszają się telefonicznie na usunięcie usterek i nie przychodzą. Bez słowa przepraszam! Nie miał kto usunąć awarii bo wszyscy byli w hotelu Galaxy w krakowie gdzie kończyła się w dniu 07.10.2016r 12 edycja Wystawy SAT KRAK skupiająca liderów branży RTV/SAT w Polsce. Takie jaja bez skorupek!
    ZaletySą także ludzie dobrzy m.in. Pan Romuald i Pan Wojciech! Pani Sylwia-Katarzyna !Ale to dopiero jedna ręka!
    WadyZatrudnianie dużej liczby podwykonawców którzy przynoszą wstyd Firmie NETIA: techniczny, finansowy i organizacyjny. Posłuchajcie co Odbiorcy mówią o "Sanitariuszkach" zatrudnionych w punktach NETII.
    Z produktu korzystam od początku. Mówiąc językiem Firmy: szkoda lasów!
  • ~Jerzy / oper11 / 2016-03-04 04:24:58
    Dostawcy internetu › Play Online
    Ocena: 2.50 / 5
    Wszyscy tu narzekają na Playa a mój kolega który mieszka 100m od nadajnika w krakowie na ul.Lea ma prędkość 15Mb właśnie z Playa.Ja natomiast podpisałem tydzień temu umowę z T-Mobile i żałuję bo prędkość mam 6Mb [niezależnie od pory dnia czy nocy] a mieszkam 50m od nadajnika.Sprawdziłem pod trzema innymi nadajnikami i wszędzie jest tylko 6Mb.Natomiast u mojego drugiego kolegi w Nowej Hucie na oś.Dywizjonu 303 jest w T-Mobilu jest 18 Mb, ale tam pewnie nadają z większą mocą.Ale jak podpisywałem umowę to mi gościu machnął przed nosem telefonem z włączonym speed testem i rzekomo miał 43Mb.Ale mi tego nie pokazał.Dwa dni póżniej pojechałem do niego z laptopem i pokazałem mu że ma tylko 5Mb.Ale umowy rozwiązać się już nie dało bo kara umowna 2 tyś.To są oszuści, powiedzą wszystko byle złapać klienta.Napisałem maila do T-Mobila to mi odpisali że prędkość jest zależna od "różnych czynników" i nie jest stała a w ogóle to jest "współdzielona przez innych użytkowników".Jak to się ma do ich reklam "SUPER SZYBKI INTERNET LTE"
    ZaletyNiska cena, 34.99zł za 55GB z ruterem Huawei E5577
    WadyZa niska prędkość jak na LTE
    Dopiero drugi tydzień [od22.02.2016]
  • ~TADEO / 2018-10-29 10:07:58
    Dostawcy internetu › Plus GSM iPlus
    Ocena: 1.00 / 5
    Przeniesienie numeru do innego operatora to horror. W salonie podpisałem umowę na przeniesienie,miało się dokonać do 14 dni. Po chyba miesiącu od innego operatora dowiedziałem się że umowa nie doszła do skutku. Wróciłem do salonu gdzie powiedzieli że oni nic nie wiedzą i ich to nie interesuje, umowa nie zadziałała?!. Poszedłem do innego salonu gdzie mieli zupełnie inne wymogi w tym sprawdzanie moich rachunków z innymi podmiotami ???. Nie wydali mi żadnego dokumentu pokwitowania dokonania zmiany operatora. Po ok. 2 miesiącach i wielu perturbacjach dokonałem w końcu zmiany płacąc za to dodatkowo PLUS'owi. Sprawę powinienem skierować do sądu ale wiadomo jak działają sądy dla "wygrania" kilkudziesięciu złotych to nie ma sensu sprawa może trwać latami, a na odszkodowania jak w cywilizowanych krajach nie ma co liczyć. Niestety wie o tym dobrze PLUS dlatego tak traktuje klientów. JEDNOZNACZNIE TO NAJGORSZA FIRMA Z JAKĄ MIAŁEM DO CZYNIENIA.
    Zaletybrak
    Wadyj.w.
    Miejscowośćkraków
  • ~FoxyxAdcQueen / 2018-05-08 15:36:06
    Dostawcy internetu › Netia Szybki Internet
    Ocena: 1.50 / 5
    Witam,
    Rok temu zakupiłam Internet oraz Telewizję od NETII, na początku gdy oferta została zrealizowana Internet był bez zarzutów. Około miesiąc temu, Internet strasznie źle chodził, osobiście gram w różne gry, ping strasznie skakał utrzymywał się w okolicy 150 ms, nie byłam w stanie grać. Na konsoli podobnie, lagi, zawieszki, masakra! Nie wspominam o przeglądarkach internetowych, strona ładuję się 5 minut, o oglądaniu filmików w dobrej rozdzielczości na YouTube mogłam pomarzyć ewidentnie co w 140p. Zadzwoniłam do Obsługi Klienta, powiedziano mi że połączenie jest słabe i że połączenie zostanie zrestartowane, jak powiedzieli, tak zrobili. Po paru godzinach znowu to samo się stało. Dwa dni potem zadzwoniłam, powiedziano mi iż za 48 godzin dotrą do nas technicy, co oczywiście było kłamstwem. Osobiście odradzam, aby Państwo zmieniali swoje dawne oferty na oferty NETII.
    Zalety~NIE MA
    Wady~Internet
    ~Telewizja
    ~Router sam się restartuje
    Miejscowośćkraków
  • ~Marek / 2020-10-18 18:10:15
    Dostawcy internetu › Orange
    Ocena: 2.75 / 5
    Przez cztery lata mialem internet domowy z Orangu. Poniewaz nie znam sie na szybkosci pracy internetu to przez ten czas uwazalem, ze zacinanie sie netu, przerwy w dzialaniu netfixa czy brak odbioru telewizji internetowej w godzinach dziennych sa rzecza normalna. Dopiero gdy przyjechal syn i na probe wlozyl swoja karte (od innego operatora)do mojego rutera i wszystko nagle zaczelo swietnie dzialac zorientowalem sie, ze Orange daje mi minimalna szybkosc przesylu danych jaka figuruje w umowie. Na szczescie umowa sie zakonczyla i przeszedlem do operatora syna bo Orange mydli oczy klientom zapewniajac, ze lada moment bedzie lepiej a nic w tym kierunku nie inwestuje. Na mojej ulicy w krakowie nie maja swiatlowodu i nie wiedza kiedy bedzie !! Odkad skonczylem z Orange to mam internet jak sie patrzy. A 4 lata brali kase za niskiej jakosci usluge !
    ZaletyBrak
    WadyBardzo wolny internet domowy
    Miejscowośćkraków
  • ~Michał / 2020-09-13 11:01:58
    Dostawcy internetu › UPC Internet
    Ocena: 2.75 / 5
    Jestem u nich qpe lat, odkąd się przeprowadziłem zaczął się cyrk jak u "Barei"
    Zwiększyłem neta do 1000mb/s , po zmanie routera na connet boxa , wifi spadło o 60%, i nic z tym nie zrobią twierdząc że w umowie są prędkości "do", i nie szkodzi że na starym routerze do 500 mb miałem osiągi 3 razy lepsze . Firma zewnętrzna która świadczy usługi dla upc w krakowie w zakresie instalacji to klauny i krętacze.Miałem dwa razy umówioną instalacje i dwa razy instalator nie przyszedł bez jakiegokolwiek kontaktu. Ciągłe telefony i reklamacje do obsługi klienta nic poza zapewnieniami. Za lepszę ofertę Netia chce 100 pln net 1gb/s + tel + multiroom + hbo, Upc za to samo chce 150pln, i jeszcze nie mogą dojechać by zainstalować KPINA!!!
    ZaletyNet , ale tylko po KABLU
    WadyWifi tragedia, obsługa klienta masakra, instalatorzy mega masakra
    Miejscowośćkraków
  • ~Ralf47 / 2016-10-20 12:12:06
    Dostawcy internetu › Cyfrowy Polsat Internet
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam serdecznie od dwóch lat jestem użytkownikiem smartDOM w Cyfrowym Polsacie na szczęście umowa dobiega końca zamiast polecić komukolwiek Cyfrowy Polsat internet szczerze odradzam nie polecam Jeżeli chodzi o telewizję jest ok, odnośnie internetu prędkości i obsługi najgorszemu wrogowi nie polecam tego I zgadzam się Z bardzo wieloma negatywnymi opiniami odnośnie internetu z Cyfrowego Polsatu jeżeli firma dba o klienta to po dwóch latach współpracy Klient nie odchodził do innej firmy niestety Cyfrowy Polsat nie dba o swoich kontrahentów Pozdrawiam serdecznie i proponuję przed podpisaniem umowy naprawdę zastanowić się co jest dobre a nie przez 2 lata walczyć i czekać do końca umowy.
    Wady Niestety internet z Cyfrowego Polsatu ma więcej wad niż zalet ograniczone limity ograniczone prędkości niestabilne falowanie zasięgu falowanie prędkości nie polecam Pozdrawiam.......
    jestem mieszkańcem krakowa i korzystam z internetu od dwóch lat.
  • ~Kozak / 2019-08-19 23:28:12
    Dostawcy internetu › T-Mobile Internet
    Ocena: 1.00 / 5
    Uważam, że T-Mobile powinno wypłacić KAŻDEMU użytkownikowi odszkodowanie w ogromnej kwocie.
    Po godz. 22-ej wyłączają chyba prąd dla oszczędności. Zarówno w Katowicach, krakowie i Gliwicach mam ten sam problem.
    Od początku wakacji przebywam w Kołobrzegu. Przed chwilą wyjrzeliśmy przez okno z hotelu Marine jakie samochody stoją przed hotelem. Zjechaliśmy na dół i policzyliśmy ich wartość.
    Szef T-Mobile musi być upośledzony, skoro zgadza się na to, aby nie działał internet w miejscu, gdzie mieszkają klienci jeżdżący samochodami wartości ok. 235 mln Euro.
    To samo dzieje się w dzielnicy willowej, w której posiadam jeden z domów.Aby wysłać maila właściciel jednego z pensjonatów co wieczór jeździ do centrum Kołobrzegu i tam z laptopem łapie zasięg. W okolicach Hosso dopiero może coś wysłać. To jest przegięcie. Staram się tym zainteresować media.
    Zaletyżadnych
    Wadysame