Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Pocztowe TUW opinie

Ocena na podstawie 76 opinii

1.67 / 5

  • Oferta
    1.69
  • Cena/Jakość
    1.62
  • Obsługa klienta
    1.71

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 4
  • ~maciej1212 / 2010-04-14 22:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam wczoraj wykasowano mój post odnośnie wiecznie zajętego telefonu w tym towarzystwie oddział Bydgoszcz,więc napiszę jeszcze raz i będę pisał do skutku. Więc gdy pojechałem tam osobiście okazało się,że Panie mają odłożony telefon.Tłumaczyły się,że to awaria centrali ale po chwili jednym ruchem ręki udało się naprawić.Gdy siedziałem w poczekalni telefony dzwoniły co chwila,a Panie nawiązywały kontakt bezproblemowo. Gdy za dwa dni chciałem uzyskać informację co dalej z moim odszkodowaniem,znów ta sama sytuacja telefon przez trzy dni cały czas zajęty.Po interwencji w Warszawie telefon już po pół godzinie był znów sprawny.Po niedzieli znów ta sama sytuacja.Nie dziwię się,że ten telefon jest odłożony z widełek bo takich klientów tej nierzetelnej firmy zrobionych w balona jak ja jest pewno setki.Dziwię się jednak centrali,że toleruje takie praktyki.Chyba,że jest to firma kolesi i rączka,rączkę myje. Jeżeli ktoś mi nie wierzy proszę spróbować się dodzwonić pod niżej podany numer 52 3401755.A Może wnioski zostały wyciągnięte i teraz będzie można się dodzwonić
  • ~asiorek / 2011-02-07 12:50
    witam ja w przeciwieństwie do kolegi nie miałam najmniejszego problem z kontaktem pod wskazanym numerem telefonu. Pani niezwykle uprzejma, orzymałam bardzo wyczerpujące informacje.
  • ~Tommy / 2015-06-04 11:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, wręcz odradzam. Firma działająca "za plecami" klienta. Wypowiedziałem im umowę OC z art 28a (tzw. podwójne ubezpieczenie) prosząc o podanie wysokości składki za okres podwójnego ubezpieczenia. Podałem prawidłowy adres do korespondencji, dopisałem numer telefonu. Zero odzewu. Tymczasem owa należność została sprzedana firmie windykacyjnej, która doliczyła swoje odsetki, opłaty manipulacyjne itd i teraz mnie ściga strasząc komornikiem. Niepoważna firma, zdecydowanie odradzam !
    Zaletybrak
    Wadypodejście do klienta jak do barana, którego należy ostrzyc (najlepiej za plecami)
  • ~versus / 2011-01-20 09:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeden z najgorszych ubezpieczycieli, z jakimi przyszło mi współpracować. Nie dotrzymują terminów, zerowy kontakt a i wysokość wypłacanych odszkodowań jest b. niska!
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~kierowca / 2008-11-17 13:58
    Ocena: 1.00 / 5
    TUW Pocztowe przedłuża terminy i zaniża odszkodowania . piszę to jako osoba poszkodowana przez klienta TUW Pocztowego - normalne to każdemu może się zdarzyć - ale i przez TUW Pocztowe które opornie płaci za szkody.
    Zaletybrak
    Wadybeznadziejny kontakt, przedłuzanie terminów obcinanie kwot odszkodowania bez uzasadnienia
  • ~MAREK POPIELAS / 2012-05-23 21:14
    Ocena: 1.00 / 5
    JA MAM PROBLEM Z WYPLATA ODSZKODOWANIA PRZEZ TUW POCZTOWY.OTOZ PRZEZ SPADAJACY SNIEG ZOSTALO USZKODZONE OPIEZENIE KOMINA I ZACIEKA WODA NA ELEWACJE ZEWNETRZNA.OPINIA RZECZOZNAWCY POZYTYWNA A TUW TWIRDZI ZE ZLE ZROBIONY DACH I ZACIEKA.OPINIA KIEROWNIKA BUDOWY NIE BUDZILA TEZ ZASTRZEZEN A DOM ODDANY 2 LATA TEMU DO UZYTKU.NAPISAŁEM ODWOLANIE I BRAK ODPOWIEDZI Z ICH STRONY.PORAZKA.NIE POLECAM NIKOMU TEGO UBEZPIECZYCIELA.WYCIAGACZE PIENIEDZY.
    ZaletyBRAK
    WadyTRUDNOSC Z ODZYSKANIEM ODSZKODOWANIA
    2 LATA
  • ~DR / 2015-07-28 09:12
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAŻAJCIE NA NICH !!!!W marcu 2015 komornik zajął mi konto bankowe na podstawie rzekomo nie opłaconej składki. Jak wysłałam dowód wpłaty to twierdzili, że nie mają tej wpłaty i nic się nie da zrobić. Pani z infolinii przeżuwając coś stwierdziła, że oddali sprawę do firmy windykacyjnej, firma windykacyjna EOS nie może się dogadać z PTUW co do wpłaty.Wykonałam setki naprawdę setki telefonów, napisałam pisma po kolei do PTUW, EOS, komornika. Pracownicy firmy windykacyjnej EOS traktują człowieka jak śmiecia i ostatniego złodzieja.Ostatecznie napisali mi że " w wyniku niezidentyfikowanego błędu systemu elektronicznego" powstała pomyłka a ja do dziś walczę z komornikiem o odzyskanie niesłusznie zabranych pieniędzy. I nikt nie reaguje. Konto mam nadal zablokowane.
  • ~Roman / 2009-01-12 10:34
    Nie oceniam wysokości składki NW,OC,tylko obsługę klienta i szacowanie szkód!
    Zgłoszenie szkody przyjmowane jest całodobowo telefonicznie,ale szkodę zgłoś na piśmie,bo wyprą się zgłoszenia.Odszkodowanie wypłacane jest na podstawie wyceny przez Centrum Rzeczoznastwa "Partner".Wartość pojazdu jest określana w oparciu o najniższą cenę podaną w katalogu"Pojazdy Samochodowe-Wartości rynkowe".Wartość ta obniżana jest dodatkowo poprzez różne korekty.Na podstawie tej wyceny towarzystwo wypłaca odszkodowqnie bez możliwości odwołania się co do jego wysokości.Odszkodowanie nie pokrywa poniesionej szkody,bo jest tylko wirtualną wyceną wartości pojazdu.Kontakt telefoniczny z Centrm "Partner" jest bardzo trudny i kosztowny.Po połączeniu z centralą telefoniczną musisz odsłuchać reklamy firmy, co odczujesz płacąc rachunek za telefon.
    ZaletyNie oceniam,nie jestem klientem
    WadyPodałem j.w.
  • ~maciej1212 / 2010-04-14 22:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Na początku lutego miałem szkodę z samochodem ubezpieczonym w tym towarzystwie.Wypadek był spowodowany przez kierowce tira z tego towarzystwa.Szkoda została zgłoszona,przyjechał rzeczoznawca zrobił zdjęcia,notatki.Zostawił numer do biura w Bydgoszczy i kazał się dopytywać co do szkody.Przez cztery tygodnie nie mogłem dowiedzieć się nic,gdy w końcu udałem się do nich osobiście to dostałem informację,że nie mogli zakończyć sprawy bo nie mieli kilku dokumentów takich jak..karta pojazdu,kopia dowodu rejestracyjnego.Wszystko rozumie,że brak tych dokumentów mógł opóźnić procedurę,ale dlaczego nikt o te dokumenty się do mnie nie zwrócił.Na moje tak zadane pytanie odpowiedzieli,że mieli zamiar w najbliższych dniach poprosić o dokumenty,a poza tym to jakiś kolega zawalił(minęło już sześć tygodni.Po trzech dniach dowiozłem z Gdańska brakujące dokumenty i poprosiłem o potwierdzenie,które otrzymałem.Po siedmiu dniach po interwencji w Warszawie udało mi się wyciągnąć inny numer,niż ten który podał mi rzeczoznawca i w taki sposób udało mi się połączyć telefonicznie z Bydgoszczą.Dowiedziałem się,że w dalszym ciągu brakuje tych dokumentów które dowiozłem siedem dni wcześnie,na szczęście mam potwierdzenie.Gdy przedstawiłem kolesiowi przez telefon o tym fakcie,to zaczął tłumaczyć swoje ble,ble,ble..bo kolega,bo tamto,w końcu gość powiedział,ze ma na to dwa tygodnie i odrzucił słuchawkę.Proszę spróbować się do nich do dzwonić na oficjalny numer ciągle zajęty.I co wy o tym sądzicie.
  • ~Magda Braniecka / 2015-09-01 11:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia po prostu! Od prawie dwóch miesięcy walczę z tą firmą o odszkodowanie. Pracownik poczty wjechał mi na parkingu pod domem w auto, skasował prawie cały tył. Spisaliśmy oświadczenie sprawcy, opisaliśmy sytuację, skierowałam sprawę do TUW Pocztowy, bo Pan był tam ubezpieczony. Firma dostała wszystkie dokumenty, łącznie z oświadczeniem podpisanym przez sprawcę, jego danymi itp., a ja do dziś (prawie 60 dni od szkody) nie mam nawet decyzji o wypłacie, bo... nie mają oświadczenia sprawcy wypadku (Pan nie napisał odręcznie, że to on jest jedynym sprawcą). Chore to jest!
  • wiola / 2010-04-14 13:22
    Ocena: 1.00 / 5
    spalił mi się dach strażacy pozalewali mi pomieszczenia dostałam 2700zł dom ubezpieczony na 240 000
    Zaletybrak
    Wadyniekompetentni pracownicy
    2
  • ~pawel s / 2015-03-24 09:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga.banda zlodzieji.zatrudniaja niekompetentne osoby,pozbawione podstawowych informacji o funkcjonowaniu tej firmy.infolinia to zenada.nie polecam!!!!!
    Wadycwaniactwo
    oc i ac
  • ~Michał / 2015-12-10 22:21
    Ocena: 1.33 / 5
    Przy podpisywaniu umowy zapewniają czego to niema w pakiecie. A jak coś się stanie okazuje się ze jest sporo wyłączeń i odszkodowania nie będzie
    WadyWprowadzają w blad
    Rok
  • ~olka / 2015-04-20 06:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Wprowadzają w błąd Ze przy wypowiedzeniu umowmy liczy się data stępla ppocztowego,przy wypowiedzeniu dzień przed zakonczeniem umowy,potem . Się okazuje ze liczy się dzień kiedy TUW ma wypowiedzenie u siebie na biurku. Jak tak można!!!!! Człowiek trzyma się podanych przez nich zasad wypowiedzenia a potem takie rozczarowanie!!!!! Stanowczo NIE POLECAM!!!!!!!
    Wadybardzo duzo!!
  • ~posiadacz OC w PTUW / 2013-08-18 22:24
    Ocena: 5.00 / 5
    każda firma ciągnie do siebie... nie ma takich grabi, które grabią od grabiącego... pozdrawiam wszystkich niezadowolonych... bezpiecznej jazdy!
    Zaletyniska składka, assistance do 200 km gratis, szeroki zakres NNW
    Wadyzbyt duży dokument zawarcia ubezpieczenia
    2 lata
  • ~borek / 2016-03-16 13:43
    Ocena: 1.00 / 5
    jest to wyjątkowo nie kompetentne Towarzystwo, a za błędy pracowników płaca klienci. Opłaciłem polisę przekazem pocztowym jako składkę jednorazowa bez NW. po jakimś czasie dostałem wezwanie do opłacania tej samej polisy o dodatkowe 240 zł. zwróciłem się o wyjaśnienia, ale zamiast wyjaśnień dostałem nakaz zapłaty ze Sądu. Na podstawie dokumentów dołączonych do tego nakazu ustaliłem, że pracownik Towarzystwa pisząc maila do mnie z wyjaśnieniami popełnił błąd w moim adresie mailowym i ta informacja nigdy do mnie nie dotarła. Nikt nie upewnił się czy otrzymałem taka wiadomość. Skierowali za to wniosek do Sądu a w kwocie, której od mnie żądali oprócz podniesionej opłaty OC zażądali ubezpieczenia NW, które jest dobrowolne. ODRADZAM korzystania z usług tego ubezpieczyciela
    Wadybałaganiarze i nacviągacze
  • ~fatall1ty / 2016-01-10 18:04
    Ocena: 4.50 / 5
    Kilka dni temu pewna kobieta wjechała w bok mojego auta. Załatwiliśmy wszystko przez oświadczenie, po przeczytaniu opinii o TUW Pocztowy się przeraziłem bo myślałem, że szybko pieniędzy nie zobaczę, a samochód mi potrzebny. Po zgłoszeniu zdarzenia przez internet zostałem poproszony o wysłanie brakujących dokumentów na email, a następnego dnia skontaktował się ze mną rzeczoznawca. O dziwo wycena była bardzo korzystna. Nie radzę kierować się opiniami, różne miasta różni ludzie :) W każdym razie polecam
    ZaletySzybka wypłata, zadowalające odszkodowane
  • ~Roman PATRON / 2016-04-09 20:26
    Ocena: 1.33 / 5
    cena niby niska, choć nie do końca . Obsługa słaba , nie kompetentna , nie doradzą obiektywnie. Oferta wąska, i słaba , brak wszystkich zakresów . Cienizna dla osób bez wiedzy ubezpieczeniowej.
    Zaletyproste
    Wadybrak profesjonalizmu
    pytanie nie obiektywne, tendencyjne
  • ~Stanislaw / 2016-01-09 09:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Zawarlem z nimi w ubieglym roku OC, w Grudniu przed swietami dostalem trzy oferty przedluzenia,wybralem jedna i dokonalem przelewu na ich konto 27 grudnia.Poniewasz polisa wygasala 9-01 a w dniu 8-01 nie otzymalem nowej wiec tam zadzwonilem i oslupialem gdy mi jakas Paniusia powiedziala ze oplcony przekaz jest polisa i nim mam sie legitymowac przy kontroli,takiej niekompetencji konsultanta jeszcze nie widzialem
    ZaletyZadne
    WadyBalagan
  • ~anka / 2015-12-22 22:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Likwidacja szkody porazka po ponad 30 dniach wyplata odszkodowania zero kontaktu z klientem nie polecam
strona 1 z 4
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Hestia
Ocena: 1.82, ilość opinii: 819
PZU
Ocena: 1.45, ilość opinii: 709
Link4
Ocena: 1.49, ilość opinii: 604
Uniqua
Ocena: 2.11, ilość opinii: 439
Warta
Ocena: 1.36, ilość opinii: 408
Generali
Ocena: 1.61, ilość opinii: 282
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4230
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4084
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3734
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3454
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3180
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2770