Och korzystamy z Netii (moja rodzinka) od (chyba) 1999 lat od 9 mamy internet, były problemy nie raz. Na początku czyli te 9 lat temu przez kilka miesięcy mieliśmy internet 500 Kb/s zamiast 2 Mb/s ale na szczęście reklamacja została wtedy przyjęta i mieliśmy spory zwrot. Było też kilka awarii, ale niestety jakieś 18 miesięcy temu okłamano nas że osiągniecie 50 Mb/s w naszej lokalizacji jest jak najbardziej możliwe - nie było, i do dziś nie jest max 24 mega - i tego im jakoś zapomnieć nie mogę Dlatego chyba pora się rozejrzeć za czymś innym - byle nie za vectrą. Router z Netii fajny, ale w ciągu roku to już 3-ci, dwa miału usterkę fabryczną (chyba, tak wnioskuję). Plus taki że szybko reagują, i panowie do dwóch dni potrafią przyjść i zobaczyć co się stało, telefoniczna pomoc techniczna też stoi na - powiedzmy dobrym poziomie, ale kwiatki też były, kiedy jedna konsultantka nie potrafiła pomóc to najzwyczajniej się rozłączyła. Czasami - na szczęście tylko czasami trzeba dzwonić na infolinię kilak razy bo czasami każdy kolejny konsultant mówi co innego. - Ale Jak czytam to co ludzie wypisują na Vectrę, to chyba w Netii nie ma najgorzej przynajmniej jeśli o mnie chodzi. ZaletyDobra telefoniczna obsługa techniczna, szybkie i sprawne wymienianie sprzętu na nowy, mało awarii, duże możliwości konfiguracyjne routera Netii, maksymalnie 3 tygodniowy okres oczekiwania na złożoną reklamację - niektóre uwzględnione - cóż za niespodzianka :) Zdalne aktualizowanie oprogramowania Routera należy mimo wszystko zaliczyć jako plus.
WadyKłamanie co do możliwości technicznych i prędkości internetu, aby tylko przedłużyć umowę, namolne telefony z ofertami dodatkowymi, trzeba zadzwonić i wydać polecenie o wycofaniu zgody na otrzymywanie materiałów.... itd, itd - wtedy jest spokój. Nie spójne wypowiedzi, czasami każdy konsultant mówi co innego.
Od 1999 roku, telefon, od 2007 roku, telefon + internet