Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3181 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kuba / 2017-11-04 16:47
    Ocena: 1.50 / 5
    Wyłączają mi internet bardzo często, czasami 100 razy dziennie. Często 10dni przd terminem zapłaty wyłączają mi internet. Linia do dupy, dużo czekania, specjaliści nic nie robią prócz podłączenia telefonów. Umowa z nimi to największy błąd w moim życiu. Płacę za 10mb/s a mam 150kb/s.
    ZaletyŻadna
    WadyWszystkie
    7 lat
  • ~grzegorz / 2017-11-04 09:15
    Ocena: 1.50 / 5
    natia przy dostępie za pomocą lini napowietrznej-nikt nigdy z nią nic nie robił- na ostatnim odcinku -jakość tragiczna.
  • ~mielcarek / 2017-11-04 08:36
    co prawda mialem miec 50 a w rzeczywistosci jest 30 ale dziala bez problemow bardzo mila obsloga ogolnie jestem zadowolony
  • ~Marek / 2017-11-03 23:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet jaki miałem do tej pory. Zrywanie połączenia kilka razy dziennie, przesył tragedia. Buractwo i niedouczone głąby w obsłudze klienta. NIE POLECAM!!!!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Joanna / 2017-11-03 06:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Od kilku dni prędkość mojego Internetu to ok 12KB masakra !!!!!
  • ~Najgorszy_internet_ROKU / 2017-11-02 19:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet w Netii to NAJGORSZA MOJA DECYZJA W ZYCIU! Nie moge się doczekać końca umowy, nigdy tam nie wrócę. Podłączenie internetu zajęło "fachowcom" dwa tygodnie!! oczekiwanie na połączenie z konsultantem to wieczność... Najdłuższy mój czas to ponad 20 min!!!!! DNO i totalna żenada!
    Zaletymożliwość rzucania ruterem o ścianę etc...
    WadyWszystko :)
    A dajcie spokój...
  • ~Anna / 2017-11-02 19:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to dramat. Zgloszenie awarii linii telefonicznej trwało prawie 4 godziny-za połączenie Netia wystawiła rachunek telefoniczny na kwotę 174 zł. Nastepnie tak podlaczyli linię że pod moim numerem telefonu odbierała jakaś obca rodzina...kolejne zgłoszenie awarii z winy Netii oczywiście płatne...Rżną stałych klientów na kasę...
    ZaletyBrak
    WadyNetia nie posiada żadnych zalet tylko wady...
    Prawie 8 lat
  • ~Ssssssss / 2017-11-01 17:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągle zacina niepolecam.cena nie jest przystępna na taką jakość
    ZaletyBrak
    WadyZacina sie
  • ~Ganjah / 2017-11-01 08:31
    Ocena: 1.50 / 5
    Najgorszy dostawca internetu ever! Zrywanie połaczenia co 10 minut, prędkość pobierania do dupy, miało być 20mbps jest od 2 do 10. Szajs!!! Nie polecam!
    ZaletyBrak zalet
    WadyWszystko
    1 rok uzytkowania
  • ~Adam / 2017-10-31 22:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Po prostu dramat i patologia!!! Brak komentarza zostawiam dla tych dostawców. Współpraca z nimi jest niczym próba nawiązania kontaktu z kałem. Płace im miesiąc w miesiąc po czym oni kilka razy w miesiącu wyłączają po prostu internet z nie wiadomej przyczyny. I nie jest to ani troche śmieszne gdyż płacę za internet i telewizje dosyć sporo co powinno wiązać sie z jakością no a tu taka niespodzianka. No ale jeszcze taki bonus, kiedy juz internet zostanie wyłączony, to włączą go może następnego dnia;))) nie polecam ani troche
    ZaletyZbyt wiele ich nie ma więc nie bede się wszczegulać
    WadyJest ich bardzo wiele napisałem je w opinii
    Korzystam okolo roku, dokładnej ceny nie pamietam ale są to duże koszta
  • ~Anna / 2017-10-29 22:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Kiedy internet działa jest ok. Szybko, bezproblemowo. No właśnie... kiedy działa. Często się wiesza, nie działa nawet restart routera.
    Najgorsza w tym wszystkim jest ignorancja obsługi, która ma 48 godzin na naprawę i raczej wcześniej się nie wyrobi... Odnoszę wrażenie, że robią wszystko żeby jak najpóźniej wziąć się za robotę. Rozumiem, że nie jestem sama ale to chyba przesada żeby dzwonić po kilka razy na infolinię i w efekcie trzeci dzień nie mieć Internetu...
  • ~Piotr / 2017-10-25 13:36
    Ocena: 1.50 / 5
    W czerwcu br. obiecali mi internet 50 mb/s, nowy router i nowe przyłącze - to był warunek przedłużenia umowy na kolejne dwa lata. Rozmowa jest zarejestrowana. Po kilku dniach otrzymałem od telefon z informacją, że taka szybkość w mojej lokalizacji nie jest dostępna. Poprosiłem więc o pozostawienie umowy w czasie nieokreślony, na co konsultantka wyraziła zgodę.

    PRZEDŁUŻYLI JEDNAK TĄ UMOwĘ BEZ MOJEJ ZGODY I WIEDZY !!

    Dalej jest te biedne 20 mb/s, zero nowego routera i przyłącza. Przecież to jest ewidentna niezgodność towaru z umową !!
    Będąc święcie przekonanym że umowa jest na czas nieokreślony od dwóch tygodni próbuję rozwiązać umowę a Wy i straszą mnie karą 700 zł.
    Z działu reklamacji nikt się nie odzywa, to wszystko z ich strony jest śmieszne i żałosne !!!
    12 lat
  • ~Krzysiek / 2017-10-22 16:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Z firmy korzystam ogólnie teraz 2 miesiące i są przerwy w dostawie internetu (niedługie ok.10-15min.)
    Cena trochę za wysoka, internet ma mniejszą prędkosć niż było mówione na obsługę klienta czeka się (na infolinii) bardzo dlugo.polecam dla osób niezadużo wymagających
    ZaletyMiła obsługa na infolinii
    WadyCzęste przerwy w dostawie internetu
  • ~Marcin / 2017-10-21 17:47
    Ocena: 4.50 / 5
    Korzystałem z Netii kilka lat, od 2012 do 2015. Nie odszedłem bo mi się coś nie podobało, tylko skusił mnie Orange szybkim netem. Miałem 100 Mb, Orange dawał 300. Przez cały ten czas przerwy w łączności można by policzyć na palcach jednej ręki. Może miałem szczęście - nie miałem ani złych doświadczeń z fakturami, ani z usługami, a z pomocy technicznej nie musiałem korzystać wcale. Nietani Orange mi się kończy, szukam alternatywy i wszedłem tutaj - co nie sprawdzę porażka. Jakbym kierował się opiniami z tej strony nie kupiłbym znowu Netii za żadne skarby. Ani Netii, ani Vectry, ani niczego innego. Życzę wszystkim chłodnych głów przy podejmowaniu decyzji.
    Zaletyniezawodność
    Wadynie wiem, nie napotkałem na żadne problemy
    Opole, os. AK, 2012-2015
  • ~Nikisss / 2017-10-21 16:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalnie. Internet miał być szybki a wlecze się jak dziw*a po ulicy. Internet ma straszne opóźnienie, dodatkowo jest wyłączany przez operatora, dosłownie odłączają internet na pare godzin bądź aż nie zadzwoni się do nich. Obsługa klienta również jest fatalna, kilka dni trzeba czekać na to aż ktoś przyjdzie i "zbada" przyczynę. Ostatnio kilka dni przyszło mi czekać żeby znów włączyli internet, więc niezawodność to na pewno nie sformułowanie jakiego bym użył. Za co najmniej połowę ceny można kupić szybszy internet chociażby u T-mobile. Niestety zakończenie umowy jest bardzo niekorzystne dla użytkownika. Mam nadzieję, że ta opinia gdzieś dotrze a sama Netia zdechnie.
    Cieszyn
  • ~kiedyś użytkownik niestety / 2017-10-20 14:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Największy oszust na rynku spośród wszystkich operatorów. Zorientujecie się dopiero kiedy dostaniecie wysokie rachunki, a wtedy człowiek z Netii powie Wam -trzeba było pilnować terminów, przeszliśmy na umowę na następny okres i musisz zapłacić - dosłownie tak usłyszałem. Rozwiązałem umowę natychmiast i zapłaciłem karę za jej rozwiązanie bo nie chciałem mieć nic wspólnego z tą firmą. Ale to nie koniec ich złodziejskich praktyk. Odesłałem routery i sprzęt który od nich miałem. Po miesiącu przysłali mi rachunek za niedostarczenie sprzętu !!!! Stwierdzili, ze w przesyłce nie było całego sprzętu - a ja sprawdziłem dokładnie i wysłałem całość !!! Powiedzieli, że w ich magazynie otrzymali tylko część i uruchomili firmę windykacyjną celem ściągnięcia należności. To było ewidentne oszustwo. Gdybym wiedział, to osobiście zawiózł bym sprzęt i zażądał potwierdzenia odbioru. Nie korzystajcie z tej firmy, dobrze Wam radzę
  • ~Maciej / 2017-10-20 14:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Miałem internet za 39,90 pln na 1 rok .Umowa na 1 rok.Miałem czas na rozwiązanie 14 dni sam pracownik gdy instalował to zapewnił jednak tydzień poźniej dzwoni pani i że mam do zapłacenia 664 pln bo zerwałem umowę przed czasem jednak tak nie było.Wifi też chodziło dobrze tylko na początku a potem też zamulało.Mieszkam w warszawie.Odradzam tą firmę wielkim łukiem.
    Zaletycena
    szybka instalacja
    Wadywadliwość sprzętu
    obsługa klienta
    polityka firmy (rozwiązywania umów przed czasem)
  • ~Dana / 2017-10-20 11:49
    Ocena: 1.75 / 5
    Niesamowite problemy z łączem, bardzo często zanika. Prędkość jest zaniżona. Obsługa klienta na poziomie (proszę zresetować router)
    Akcje podejmują dopiero gdy przypomnę im o tym, że internet jest moim narzędziem pracy.
    Nie polecam, ostatni raz z Netią. Tragedia
    Mikołów
  • ~Hekate / 2017-10-19 08:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedy Netia w Wałbrzychu obejmie chociaż powyżej 100mb bo powinni mieć już dawno światłowody dla swych klientów jak reszta konkurencji kontakt i czas czekania na wszystko tragedia usługi kuleją 30-60mb Tragedia !!!
  • ~Lack / 2017-10-17 22:12
    Od tygodnia prosze sie o podłączenie Internetu. To jedną jedna wielka porażka a nie firma. Odradzam serdecznie. Konsultanci są wogule nie pomocni i nie mogą załatwić najprostszych spraw. Sprawę przekazano do koordynatora po czym zapadła grobowa cisza.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4259
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3460
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2535
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2029
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4137
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3748
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2789
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2430
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1940
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179