Obsługa klienta to dramat podobnie jak stabilność internetu. Stanowczo odradzam.!!
ZaletyBrak
WadySame wady
MiejscowośćWieckowice
~Hubert / 2018-02-04 10:41
Ocena: 1.00 / 5
Internet od poniedziałku do piątku działa normalnie lecz gdy nadejdzie weekend spadek do 0.8 mb/s 1000pingu. Do obsługi bardzo ciężko się dodzwonić. Nie polecam
ZaletyBRAK!
MiejscowośćElbląg
~nieznajomy / 2018-02-02 10:49
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsze chujostwo jakie tylko może być netia to prehistoria
Zaletynie ma
Wadydużo
~Yanek / 2018-01-31 19:57
Ocena: 4.50 / 5
Wykupiony pakiet 900. W realu 900 a nawet 950 pobieranie a wysyłanie do 100 Mbit. Łącze doprowadzone światłowodem do mieszkania. Ping 2-3 ma do bramy. Błyskawiczne wczytywanie stron. Torrenty rownież latają 90-100 MBajtow na sek! Router huwawei. Śmiało moge polecić niezdecydowanym. Internet w neti jest jednym z lepszych w Polsce. Nie muszę dodawać ze trasowanie w Polsce jest "normalne". Nie jak w Orange przez Frankfurt. Obsługa klienta mogłaby byc lepsza. Długi czas odpowiedzi na wiadomości mail. Minimum 3 dni robocze. Póki co bez awarii.
ZaletyWysoki i stabilny upload
~Oszukana klientka / 2018-01-26 23:34
Ocena: 1.00 / 5
Oszukana klientka
Przed chwilą otrzymałam e-fakturę, kwota wyższa o 20 zł jakim prawem ?. Bardzo częste prerwy w dostawie internetu. Kontakt z infolinią i Biurem Obsługi tragedia, a jak już się doczekam na połączenie po kilku minutach połączenie jest zerwane. Nigdy więcej Netii oraz UPC.
Zaletybrak
Wadypodwyższenie kwoty faktury pomimo zapewnień, że kwota przez czas trwania umowy nie ulegnie zmianie, częsty brak internetu, Kontakt z BOK czasochłonny
MiejscowośćKraków
~Janusz / 2018-01-26 21:13
Ocena: 5.00 / 5
Mieszkam we Wrocławiu i w moim bloku mam paru providerów. Wybrałem Netię (w ciemno).I t był dobry wybór wykupiłem pakiet 100 na 50, a w realu na kablu mam 92Mb na 48Mb ping 11 i tak jest zawsze- co dzień sprawdzam. Kilka razy była awaria i brak internetu ale po kilka godz. "prace budowlane urwany kabel"
http://www.speedtest.pl/test/168339678
ja polecam.
ZaletyStała prędkość. Płacę za 100/50 i tyle mam. 39,99zł na m-c
WadyNikt nie odbiera na zgłoszeniach jak jest awaria-a była ostatnio. Trzeba zgłaszać na stronie netii. I szkoda ze nie ma szybszego internetu
MiejscowośćWrocław
~Autumn81702 / 2018-01-25 23:28
Ocena: 1.00 / 5
Niedawno skontaktowała się ze mną konsultantka z działu utrzymania klienta - oczywiście podałem powody (wcześniej tutaj opisane) z jakich to rezygnuję z usług działalności firmy... no ale postanowiłem zapoznać się z ofertą, co mogą mi zaproponować.
Niestety nie można ocenić firmy pod kątem oferty - gdyby było to możliwe, dostaliby 1/5. Dostałem bowiem propozycję albo pozostania przy tej samej prędkości łącza i zmianie pakietu telefonicznego (2 lata), albo wyłączenie telefonu i pozostanie przy tej samej prędkości łącza internetowego (czas nieokreślony).
Niestety - albo i stety (zależy dla kogo ;-]) - nie dałem się przekonać do dalszej współpracy. Ciekawe dlaczego ( ͡° ͜ʖ ͡°).
Tak czy owak - nie polecam.
WadyMyślałem ze oferta zaproponowana przez dział utrzymania klienta będzie korzystna - o ja naiwny...
MiejscowośćWarszawa
~Włodzimierz / 2018-01-24 10:03
Ocena: 4.50 / 5
Mam NETIĘ 1,5roku - jestem b.zadowolony. Internet działa szybko i bezproblemowo. Z telewizją z początku coś nie grało, ale poprawili. Przez cały czas wysoka jakość .Tylko raz awaria masowa, ale usunięta w ciągu kilku godzin.
ZaletyMam trzy dekodery HD i internet - wszystko działa OK !
WadyMogła być ta usługa trochę tańsza -ja płacę 114PLN/miesiąc
MiejscowośćŁódź
~FrogoQ / 2018-01-14 20:07
Ocena: 1.25 / 5
Najgorszy ze wszystkich dostawców internetu. Umowe miałem napisaną na 100mb/s a w rzeczywistości prędkość wynosiła 100 ale kbs. Za każdym razem gdy dzwoniłem do obsługi klienta ,Pani, mówiła że w połączeniu wszystko sie zgadza, po czym za tydzień ewidentnie się poprawiło, ale po drugim tygoniu znowu zaczęło być beznadziejnie i tak w kólko.
ZaletyNie posiada żadnych zalet.
WadyBeznadziejna obsługa klienta, najwolniejszy internet. W grach ms wzrastają do 900ms.
MiejscowośćCieszyn
~Oszukany abonent / 2018-01-10 13:05
Ocena: 1.00 / 5
UWAGA PUŁAPKA !!!!!!!!!!
Reklamują internet 150 mb/s i deklarują, ze na ich routerze po wifi jest spadek transferu na poziomie 10-15%
Mam 63 mb/s. W dziale reklamacji poinformowali mnie, ze powinienem się cieszyć bo to i tak dużo. Nie mam na piśmie wypowiedzi technika, wiec reklamację tez moge sobie wlozyc w buty.
Nawet gdyby po ich routerze wifi transfer będzie na poziomie 10mb/s to według nich jest wszystko ok.
Oszukany klient!!
WadyOszuści na bezczelnego
MiejscowośćWarszawa
~anonim / 2018-01-10 13:01
Ocena: 1.00 / 5
oszuści!!
tylko non stop zrywa internet a pomocy 0
gdybym miał wybierać neta to nie od nich
Zaletybrak
Wadywszystko
~Mecenas / 2018-01-10 08:17
Ocena: 3.25 / 5
Witam brak możliwości szybszego transferu internet
ZaletyStabilnosc łącza
Wadybrak
MiejscowośćWrocław
~627 / 2018-01-08 20:30
Ocena: 1.25 / 5
internet tnie non-stop o prędkości nawet nie warto wspominać.
ZaletyBrak
WadyJedna wielka wada.
MiejscowośćMysłowice
~Paweł / 2018-01-07 11:53
Ocena: 2.25 / 5
Powiem krótko, byłem klientem Dialogu przez lata, wszystko chodziło jak należy dopóki Dialogu nie przejęła Netia. W Dialogu był stały niski ping, a przerwa zdarzyła się jedna na rok przez parę godzin lub 1 dzień maksymalnie. W Neti muszę restartować router i to często żeby mieć przez chwile normalny internet. Kiedy nie ma internetu albo coś się dzieje to oczywiście w obsłudze klienta wciskają że to moja wina i coś u mnie:) temat znam, nie jestem "zielony w te klocki" i nawet nie chce mi się już sprawdzać tylko czasem zadzwonię do paru osób u mnie w mieście i pytam czy u nich jest ten sam problem (odpowiedź oczywiście dostaję że "TAK" ) no to sprawa jasna.
Nie polecam.
Zaletybrak
Wadyduże pingi
internet niestabilny
przerwy w dostawie
MiejscowośćŻagań
~Dawid / 2018-01-05 20:55
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam zamówiłem Internet mobilny w Netii lecz niestety nie otrzymałem w raz z modemem karty SIM ... jest piątek rozwiązalem z dotychczasowym operatorem umowę. Miał być już Internet w weekend a tu taka farsa.. szkoda słów ..
ZaletyBrak
WadyZero kontaktu dlaklienta
MiejscowośćStróża
~Kazik / 2018-01-03 23:41
Ocena: 1.00 / 5
KATASTROFA Internet,telewizja ,telefon nie działa od 23.12.2017 dziś 03.01.2018 Mają na usunięcie usterki 48 godzin.Unikać jak ognia
ZaletyNie ma zalet
WadySAME WADY
MiejscowośćWałbrzych
~Tomasz / 2018-01-02 19:33
Ocena: 1.00 / 5
Szajs a nie internet, umowa na 20 mbit/s a ciągnie ledwie 5, ping 75 ms na speedtest a co dopiero w grach... Jest popyt na światłowód ale nie ma komu robić.
ZaletyŻadne
WadyPing
Prędkość
MiejscowośćLegnica
~Krystian / 2017-12-31 15:08
Ocena: 1.00 / 5
Od kilku dni ping powyżej 1000 0.3 mb/s, obsługa klienta tragiczna, zamiast rozwiązywać problem proponują mi kolejne pakiety O.o , częste braki internetu, jeszcze rok do końca umowy i koniec tej męczarni, radzę trzymać się z daleka od tej firmy.
Zaletybrak
MiejscowośćElbląg
~Marcin / 2017-12-30 10:28
Ocena: 1.00 / 5
Prametry na papierze swietne ale potem okazuje sie ze sa ciagle przerwy w dostawie internetu a co za tym idzie tv tez w piatkowy lub sobotni wieczor nie mozna bylo w spokoju obejrzec filmu dekoder resetowal sie na jednym filmie chyba z 5 razy. Placilem najwyzszy pakiet tv+internet kzoszt okolo 220zl wraz z HBO i Canal+ po dwoch lata poszedlem renegocjowac umowe a Pan powiedzial mi ze nie ma mi nic do zaproponowania(salon Tychy)....wiec z miejsca zlozylem wypowiedzenie. Zdecydowanie NIE POLECAM !!!
ZaletyBRAK !!!
~leo72 / 2017-12-29 13:59
Ocena: 1.25 / 5
Nie polecam. Podejście do klienta żenujące. W salonie był pewien Pan i Pani. Moja opinia opinia odnosi się do tego ,,przemiłego Pana'' gdyż z nim miałem niesamowitą ,,przyjemność'' rozmowy. Zacznę od tego, że moja babcia miała pakiet telewizyjny z internetem w Dialogu od wielu, wielu lat, następnie chyba właśnie Netia przejęła abonentów Dialogu i dlatego też staliśmy się abonentami Netii. Babcia pakietu nie zmieniała bo po prostu się tym nie interesowała, umowy przedłużały się samoczynnie. W końcu stwierdziła, że chyba płaci za dużo bo sąsiadka ma taniej. No i faktycznie płaciła około 70zł za internet 2mb plus 24 kanały telewizyjne. Rozejrzałem się w internecie i znalazłem odpowiadający babci pakiet kanałów telewizyjnych w cenie 35 złotych plus internet 10mb gratis. Zapisałem babci wszystko na kartce i udała się ona na renegocjowanie umowy. Oczywiście ,,przemiły'' Pan powiedział, że nie ma tej oferty za 35zl ale on ma podobną w cenie 55zł. Oprócz tego chciał babci ,,wcisnąć'' super pakiety HBO i Canal+ zupełnie za darmo przez pierwszy miesiąc a po miesiącu należy tylko napisać wypowiedzenie umowy na kanały PREMIUM. !!!! Sam fakt wciskania takich rzeczy kobiecie która ma 83 lata uważam za bezczelny i chamski. Manipulowanie, że za darmo byle wcisnąć coś na siłę a tak naprawdę jakie są szanse, że babcia po miesiącu będzie o tym pamiętała i do tego napisze wypowiedzenie????Babcia pewnie by się zgodziła i podpisała to co jej podsuną, ale na szczęście facet chciał ją naciągnąć na droższy pakiet telewizyjny w cenie zamiast 35zł 55zł i babcia zadzwoniła do mnie czy ten pakiet jest dobry i czy jest tam TVN24 i TVN POGODA. Powiedziałem babci aby wstrzymała się, żeby nic nie podpisywała, żę przyjadę do Zielonej Góry i pójdziemy razem. Po przyjeździe zacząłem rozmawiać z Panem Hieną. Nagle okazało się, że jednak ten pakiet za 35zł jest a Pan Hiena po prostu go przeoczył. Cóż za szcęscie!!! Dzień podpisania umowy to była środa, umówiliśmy się, że ktoś z Netii przyjdzie zamontować nowy dekoder i popodłączać wszystko na następny dzień czyli w czwartek, gdyby jednak coś było nie tak to maksymalnie w piątek, żeby babcia miała telewizje na weekend, zresztą Pan powiedział, że odłączą starą telewizję dopiero w dzień montażu nowej. A jak to wygląda w rzeczywistości? Wczoraj tzn w czwartek nikt nie przyszedł. Dziś od rana w telewizorze komunikat konto nie aktywne. Dzwonimy więc kiedy przyjdzie monter ponieważ nic nie działa. Odpowiedź jest następująca: no dziś nie zdążę, w poniedziałek też ma cały dzień zaklepany, ale postara się na wtorek!!! Tak o to się traktuje stałych abonentów(15 lat w jednej firmie). Produkt sprzedany więc teraz można klienta ignorować. Co z tego, że próbowano naciągną starszą kobietę na niepotrzebne rzeczy. Co z tego, że kłamano nas prosto w oczy, że telewizja będzie zrobiona w ciągu 24h/ max 48h. Powiedzą wszystko aby tylko wcisnąć umowę. Kogo obchodzi ustne zapewnienie, że zamontują wszystko jak najszybciej. Tylko tej babci mojej szkoda, piątek, sobota, niedziela, poniedziałek i kto wie ile jeszcze dni minie zanim włączą jej telewizję. Droga Netio, mam nadzieję, że po prostu miałem wyjątkowego pecha, a Pan sprzedawca Hiena i pan monter którzy mogliby zagrać oskarowe role w ,,Wilku z Wallstreet" to niefortunny przypadek.