Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

MTU opinie

Ocena na podstawie 151 opinii

1.61 / 5

  • Oferta
    1.60
  • Obsługa klienta
    1.56
  • Cena/Jakość
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Boral / 2018-11-24 14:35
    Ocena: 1.00 / 5
    E-mail nie istnieje ten co podali na swojej stronie
    ZaletyBrak
    WadyNic nie da się dowiedzieć
  • ~waclaw / 2018-11-21 00:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Paranoja. Albo sobie robia jaja z ludzi albo sa nienormalni.
    ZaletyBrak
    WadyZa duzo by to opisac
  • ~Anty mtu / 2018-11-20 22:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam, w sierpniu ubiegłego roku sprzedałam samochid, a do dziś przysyłają mi ponaglenie do zapłaty ubezpieczenia. Co pół roku trzeba wysyłać dokumenty o sprzedaży,wyrejestrowaniu i zgłoszeniu tego w ubezpieczalni. Firmy windykacyjne nasyłają, za każdym razem inna. Bałagan w papierach mają i nic z tym nie robią.
    ZaletyBrak
    WadyWyłudzają pieniadze
  • ~Krupa / 2018-10-05 11:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga nie podpisujcie z nimi umowy to jest katastrofa . Dwa miesiące temu wypowiedziałem im umowę a oni nasyłają na ludzi komornika . Trzy razy wysyłałem , dzwoniłem na info linie prośby o rozwiązanie umowy . Bezskutecznie - kłamcy , obłuda brak jakichkolwiek zasad . Firma bazująca na oszustwie kłamstwie niedomówieniach . Poziom wiedzy inni pracowników jest katastrofalny !!!’ Jak pójdę do piekarni to więcej się dowiem . Katastrofa
  • ~Łukasz N. / 2018-09-24 19:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Moim zdaniem to oszuści. Ja osobiście czekam za OC już prawie miesiąc i nadal brak informacji zwrotnej. Ignorują i oszukują ludzi. Mają klienta gdzieś.

    Odradzam
    ZaletyBrak
    WadyOszuści, złodzieje, ignorancja klienta
  • ~Agnieszka / 2018-09-07 11:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiliśmy ubezpieczenie z 2tyg wyprzedzeniem, gdzie w międzyczasie okazało się, że musimy wyjechać za granicę więc auto zostało sprzedane tydzień przed rozpoczęciem się nowej polisy. Żeby uzyskać zwrot nasz agent ubezpieczeniowy wysłał im email z wszystkimi szczegółami. Tydzień później dzwonimy i pytamy czy coś wiadomo itp. Okazało się że nawet emaila nie przeczytali więc musieliśmy wszystko tłumaczyć przez tel. Mija kolejny tydzien i znowu cisza więc dzwonimy i okazało się że zamiast zaznaczyć, że samochód został sprzedany zaznaczyli coś o kasacji i uwaga dowiadujemy się że jeszcze mamy im dopłacić! Półtora godzinna rozmowa gościu wkoncu zaczaił o co chodzi i twierdzi że kasa zostanie przelana na konto. Czekamy dzień, dwa, trzy nic nie ma. Dzwonimy dalej i uzyskujemy informacje ze kasa została wysłana przez pocztę. Dziwna sytuacja. Koniec końców zwrot otrzymaliśmy 2tyg później. Tak ciężko uwierzyć ale według uzyskanych informacji na infolinii mtu kasa szła 2tyg.
    ZaletyBrak
    WadyDużo by wymieniać..
  • ~AD / 2018-09-03 22:05
    Ocena: 5.00 / 5
    Ja kupiłem polisę OC w MTU24 bo najtaniej i tyle. Przez rankomat w kilka minut. Wcześniej z UFG pobrałem przebieg OC, żeby nie było rozczarowań. Dwa poprzednie lata miałem w MTU. Z tego samego powodu co obecnie - cena. Nie rozumiem jak w wypadku OC ktoś może się kierować innymi aspektami. Pozdrawiam!
    Zaletycena, łatwość zakupu polisy online - bezpośrednio po wypełnieniu danych w rankomat.pl
    Wadynie stwierdziłem
  • ~roman / 2018-08-02 13:13
    Ocena: 1.00 / 5
    oszusci i zlodzieje niema co znimi pisac tylko prosto do Sadu a tam jak poniosa wszystkie koszta to moze w tedy opamientaja sie
  • ~Kedzior900 / 2018-07-21 10:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Całkowita ignorancja. Przez miesiąc nie potrafią odpowiedzieć na e-mail,który był wysłany już trzykrotnie...
  • ~Aleksandra / 2018-06-25 11:00
    Ocena: 1.33 / 5
    STANOWCZO ODRADZAM. Byłam klientem tej firmy przez kilka lat. Za każdym razem firma przysyłała mi kilka wariantów polisy na kolejny rok. Za każdym razem wybierałam opcję 2 raty, OC + NW + Pomoc drogowa. W tym roku firma przysłała mi opcję 1 rata i samo OC. PO skontaktowaniu się z infolinią dowiedziałam się, że firma nie wystawi mi żadnej innej polisy zawierającej opcję pomocy drogowej oraz płatności w 2 ratach. A JAK MI SIE NIE PODOBA, TO NIE MUSZĘ BYĆ ICH KLIENTEM. Zero woli współpracy, zero otwartości na klienta. Mam 60% zniżek za 18 lat bezszkodowej jazdy, a po wielu latach w MTU, gdybym miała kupić to ubezpieczenie od agenta, w opcji takiej jak przez ostatnie kilka lat, to musiałabym zapłacić tak, jakbym miała może z 15% zniżek. Na infolinii niekompetentne i aroganckie osoby, jakby robiły łaskę, że sprzedadzą ubezpieczenie. Poziom obsługi jak w PRL. Po kontakcie z infolinią przypomina mi się film "Miś" i scena, kiedy klient prosi o 2 misie, a ekspedientka znad talerza pomidorowej warczy na klienta "JEM PRZECIEŻ".
  • ~Patrycja / 2018-04-26 17:05
    Ocena: 1.00 / 5
    STANOWCZO NIE POLECAM!!! Okradają ludzi. Mam 60%zniżek muszę zapłacić jakbym miała 15%
    Kupiłam auto, które było ubezpieczone w mtu przez poprzedniego wlasciciela, który miał tylko 15%zniżek teraz sama muszę zapłacić resztę ubezpieczenia (po znizkach poprzedniego właściciela) mimo, że mam 60% znizek. Od początku, Pan rozdzielil sobie płatność ubezpieczenia na 4raty, gdzie 2 były już zapłacone, kiedy kupiłam auto i następna rata była płatna dopiero za ponad 2 miesiące. Po paru dniach od zakupu przyszedł blankiecik do zapłacenia całości ubezpieczenia i system sam wygenerowal ubezpieczenie z nowym numerem polisy na moje dane. Było wysyłane pismo jako wypowiedzenie ubezpieczenia w terminie, gdzie po jakims czasie kiedy sprawa miala byc zalatwiona okazalo sie, ze tak nie jest. Owszem ubezpieczenie zostalo wypowiedziane to z nowym numerem polisy i na moje dane ale ubezpieczenie poprzedniego właściciela dalej widnieje i muszę je zapłacić. Już trudno, że nie mogę zmienić firmy ubezpieczeniowej bo jako jedyna firma ma tak, że na miesiąc wcześniej trzeba wysłać rezygnację a nie tak jak w innych, że w ostatni dzień trwania ubezpieczenia, ale dlaczego skoro mam 60% zniżek mam płacić ubezpieczenie tak jakbym miała ich tylko 15%? Czuje się pokrzywdzona i na pewno nigdy nie wezmę ubezpieczenia w tej firmie. To jest chore. Zamiast 600zl na cały rok (po przeliczeniu na moje znizki) muszę zapłacić ponad 600zl na pół roku. Ostrzegam wszystkich zastanówcie się milion razy zanim zawrzecie umowę z tą firmą. Ja na pewno jej nigdy nikomu nie polecę, wręcz będę ja odradzac. Sprawa oparła się o dyrekcję niestety nic nie załatwiłam- taki mają regulamin żeby okradać ludzi!!!
    WadySTANOWCZO NIE POLECAM!!! Okradają ludzi. Mam 60%zniżek muszę zapłacić jakbym miała 15%
  • ~Paweł / 2018-03-30 11:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłem pojazd w sierpniu 2017 w grudniu sprzedałem, a Mtu dopiero teraz się obudził że poprzedni właściciel nie opłacił składki do końca gdzie ja miałem kwitek, że składka jest opłacona i postanowiło wysyłać wezwania do zapłaty.Nie polecam tego towarzystwa ubezpieczeń. To jakaś kpina z ich strony bo ja sprzedałem pojazd zanim się skończyło ubezpieczenie.
    ZaletyBrak
    WadyBałagan w systemie
  • ~Jarek / 2018-02-21 17:51
    Ocena: 5.00 / 5
    Od kilku lat korzystam z tego towarzystwa. MTU to najlepsze co moze byc. Obecnie ubezpieczam tam 3 pojazdy, i nigdy nie mialam problemow, ceny zawsze nizsze od konkurencji.

    Co do wyplaty ew. odszkodowania - nie oceniam tego, bo to problem tego, ktorego ewentualnie "stukne", nie bardzo mnie to interesuje. Skadinad wiem, ze raz jedna kobieta miala grube problemy odnosnie uzyskania od nich odszkodowania, ale to glownie dlatego, ze to ona tak naprawde spowodowala wypadek (monitoring byl dowodem), a policja zle wyznaczyla sprawce, wiec chyba jednak sprawiedliwie dla takiej osoby.

    Dla mnie jednak OC jest najwazniejsze, a takze to, zeby jak najmniej uzyskal ewentualny "poszkodowany", bo to potem mi podnosi skladki.
  • ~Teresa / 2018-01-17 19:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Całkowicie zgadzam się z Andrzejem-ignorancja ze strony opiekuna szkody, brak kontaktu, ciągle nieobecny /pozazdrości takiej nieobecności za nasze składki/.
  • ~Andzrej / 2018-01-11 10:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Całkowita ignorancja ze strony opiekuna szkody, brak jakiegokolwiek kontaktu z opiekunem, telefon przez 24 godziny na dobę informuje że opiekun jest chwilowo nie dostępny i tak przez trzy tygodnie, brak odpowiedzi na maile, całkowicie olewają klientów. Po trzech tygodniach od czasu zdarzenia dowiedziałem się że mam opiekuna szkody i nr. szkody z infolinii, a po tygodniu wydzwaniania na infolinię pani się raczyła odezwać i znowu kontakt całkowicie się urwał. Żeby nie być gołosłownym podaję nr. szkody MTU Hestia 93690/2017 a opiekun to pani Olga K. Swoją drogą to pozazdrościć takiej pracy, a po za tym najem auta zastępczego może przewyższyć koszt odszkodowania.
  • ~fuksik / 2017-11-04 22:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Polisa była zawarta do 21.10.2017. W dniu 13.10.2017 złożyłem wypowiedzenie polisy, co zostało udokumentowane pieczątką i datą wpłynięcia pisma przez agenta. Jakie było moje zdumienie kiedy dziś otrzymałem od wezwanie do zapłaty rozwiązanej polisy!!. To że wypowiedzenie do wpłynęło również potwierdził konsultant infolinii podczas rejestrowanej i nagrywanej rozmowy. Będę musiał złożyć sprawę do Rzecznika Ubezpieczonych. Ponoć niektórzy też mieli takie sytuacje, dzwonili na infolinię i powiedzieli im że wszystko jest już załatwione po czym otrzymali pismo z firmy windykacyjnej. Co robić?
  • ~engeener_pl / 2017-10-28 22:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam przed ta firmą..

    W roku 2009 miałem ubezpieczony pojazd zgodnie z obowiązującym prawem powinno się wypowiedzieć umowę przynajmniej dzień przed końcem umowy, tak też uczyniłem - dzwoniąc na info-linię dowiedziałem się od jakiejś pani, że nie ma z tym najmniejszego problemu najprościej to zrobić faksem, tak też uczyniłem ostatniego dnia obowiązywania umowy = przesłałem faks z informacją o rezygnacji z OC. Po jakimś miesiącu dostałem odpowiedź że moje wypowiedzenie nie zostało uznane z uwagi na brak podpisu i proszą o uzupełnienie. Po przesłaniu tym razem listem poleconym dostałem informację że tym razem nie zostało ono uwzględnione z uwagi na to że jest już po terminie. Po jakimś czasie zaczęły przychodzić rachunki o opłacenie nowej składki OC mimo moich wielokrotnych tłumaczeń że je przecież wypowiadałem. Sprzedano mi na siłę mimo mojego aktywnego odmawiania i ponieważ od początku się z tym nie zgadzałem po 9 latach bez informacji o rozprawie o wyroku ani nawet o przyczynie kwotę prawie 4 tys zl zajął mi komornik.. CO ciekawe w ostatnim piśmie jakie posiadam od wierzyciela jest informacja że badają sprawę i dadzą znać jak do czegoś dojdą.. Takie coś może wydarzyć się tylko w tym kraju.. Z mojej pracy utrzymuję żonę ( będącą aktualnie w ciąży ) oraz 1,5 roczne dziecko, nie mam słów którymi mógłbym opisać działania tej firmy - ale napisze tylko co mnie spotkało.. jeśli oczekujecie uczciwego ubezpieczyciela wnioski wyciągnijcie sami..
    Zaletybrak
    Wadyjak w opisie
    nie korzystam
  • ~Kamil / 2017-09-27 15:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam po obliczeniu składki wyszło 1200 zł. Po upływie kilku miesięcy ta tkz. firma naliczyła sobie dodatkowo prawie 5000!!!!!!!!! Nie dostałem żadnego pisma informującego iż zostanie naliczona tak skandaliczna cena!!!!!!!! Jedyne co dostałem to pismo windykacyjne!!!! BRAWO MTU!!!! Trzymajcie się z dala od tej firmy bo to oszuści i złodzieje
    ZaletyŻadne
    WadyMAsa
  • ~jacek / 2017-08-28 18:02
    opinia jest negatywna chyba siedzą tam jacyś nie douczeni lub oporni na wiedzę aut dawno sprzedane przed terminem opłaty drugej składki
    kopia umowy zgłoszona i podbita w oddziale a oni w dalszym ciągu domagają się o de mnie zapłaty należności za coś z czego już nie korzystam i nie jest ju z moją własnością a zgodnie z ustawą polisa przechodzi w raz z autem na kupującego jednak w mtu polisa przechodzi ale składka zostaje u tego kto podpisał umowę czy to nie jest chore lub próbują wyłudzić opłatę z 2 miejsc i na dodatek wysyłają jakieś pisemka że oddadzą do komornika i do jeszcze innych cybałów a na mię tak to działa jak by straszył WILKA LASEM A KOBIETĘ K..... I wam którzy są w podobnej sytuacji zrobić to samo po prostu OLAĆ DZIADOSTWO i przejść do innej firmy a ich omijać WIELKIM łukiem

  • ~Marcin / 2017-08-24 19:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragedia. Z kalkulatora OC wyszła bardzo atrakcyjne cena, ale bez możliwości zakupu... ciągle jakiś błąd ładowania strony, błąd formularza, nic się nie zapisuje, pomimo, że jestem zalogowany i ciągle od nowa.
    Po 4 razie (!!!) zrezygnowałem i biorę AXA Direct.

    Nie polecam, najwyraźniej to jakaś firma krzak, skoro nawet strony i systemu informatycznego nie potrafią ogarnąć.
    ZaletyCena
    WadyWszystko
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Hestia
Ocena: 1.82, ilość opinii: 820
PZU
Ocena: 1.45, ilość opinii: 712
Link4
Ocena: 1.49, ilość opinii: 606
Uniqua
Ocena: 2.11, ilość opinii: 439
Warta
Ocena: 1.36, ilość opinii: 409
Generali
Ocena: 1.61, ilość opinii: 282
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4263
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4138
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3752
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3461
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2789