Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Generali opinie

Ocena na podstawie 282 opinii

1.61 / 5

  • Oferta
    1.70
  • Obsługa klienta
    1.58
  • Cena/Jakość
    1.59

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anna / 2023-05-25 11:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, a wręcz odradzam. Wykupione ubezpieczenie turystyczne, najdroższy pakiet. Sytuacja nagła, ość w gardle, pobyt w szpitalu, konieczność wykonania gastroskopii, żeby wyjąć ciało obce. Przez 5 godzin brak akceptacji Generali na bardzo konieczny niezwłoczny zabieg. Z ością w gardle wypisana, bo towarzystwo nie udzieliło zgody. SKANDAL!!!!!!
    WadyBrak pomocy pomimo wykupionego ubezpieczenia
  • ~Dam / 2023-05-24 12:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Nieuczciwi ludzie, najpierw naciągają na wykupienie ubezpieczenia sprzętu w tym przypadku narciarskiego, a gdy sprzęt uległ uszkodzeniu, nie wypłacają odszkodowania. Złodzieje jednym słowem.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Rozczarowany / 2023-04-28 14:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Najpierw twierdzą że nie dostali dokumentów, później karzą założyć kolejne roszczenie po czym wydają negatywna decyzję i dokumenty przekazują do pierwszego roszczenia. Nie trzymają się terminów, nawet ustawowych. Brak kontaktu z opiekunem sprawy. Jest to najgorsza firma ubezpieczeniową z jaką kiedykolwiek miałem styczność.
    ZaletyBrak
  • ~emka / 2023-04-19 12:19
    Ocena: 1.00 / 5
    zwalniają bez podania przyczyny z dnia na dzień. żadnego maila poprzedzającego, nic.
    Zaletybrak
    Wadysam wady
  • ~Luk / 2023-04-15 07:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam ta firmę. Ignorowanie klienta, wpisali mi w historii czyjąś szkodę. Od kręcenie tego jest wręcz niemożliwe bo Generali klientem się nie przejmuje
  • ~Aneta / 2023-04-14 15:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Mili gdy chcą zawrzeć ubezpieczenie. W przypadku wyplaty ubezpieczenia jedna wielka kpina. Odradzam. Najgorsza firma z jaką się spotkałam
  • ~Marcin / 2023-04-05 15:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Nr sprawy 2001775921. W łazience zalał mnie sąsiad cały pion jest do wyrzucenia ponieważ jest z regipsów łącznie z kafelkami półsufitu spadło na głowę i jest podwieszany firma Generali zaoferowała za szkody mieszkaniowe 294 zł wszystkim chciałbym powiedzieć żebyście omijali tą firmę z daleka ponieważ nawet na farbę nie wystarczy naprawdę nie wystarczy na samą farbę. Gdybyście próbowali dodzwonić się na infolinię to proponuję dodzwonić się do prezydenta Stanów Zjednoczonych bo będzie szybciej.
    ZaletyBrak
    WadyOdszkodowanie wypłacą na lizaka i nic więcej.
  • ~Adam / 2023-03-26 11:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Niedziela 26.03.2023 około godziny 9.00 rano… zaraz po przesunięciu czasu… po 24h dyżurze w szpitalu… szkoda z oc sprawcy ubezpieczonego w Generali. Wyłączone auto zastępcze z Carnetu . Generali zamknęło szkodę w piątek. Uszkodzone auto jest jeszcze w naprawie. Infolinia Carnetu - jeśli nie zapłacę z własnej kieszeni auto pozostaje wyłączone. Infolinia Generali - brak możliwości przedłużenia naprawy. Brak możliwości kontaktu Generali - Carnet. Masakra jakaś… no cóż wracam pociągiem…:(
    WadyOceńcie sami…
  • ~M.D / 2023-02-20 16:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam Generali,jedno oszustwo w sprawie polis. Będąc wieloletnim klientem zostałam oszukana przez firmę Generali. Nigdy więcej w tej firmie żadnej polisy nie podpiszę. Jest wielu innych zaufanych ubezpieczycieli.
    ZaletyNie ma
    WadyNegatywne
  • ~Jeremoasz1980 / 2023-02-19 16:06
    Ocena: 1.67 / 5
    Stanowczo odradzam. Wycena szkody miała miejsce w czasie pandemii, była nierzetelna, znacznie zaniżona, nie do zaakceptowania przez jakikolwiek zakład naprawczy. Wycena online to jedna, wielka ściema. Raport z kosztorysem otrzymałem na e- maila 1,5 min po rozłączeniu się z rzeczoznawcą. W raporcie brak kilku, widocznych gołym okiem elementów do wymiany. Najśmieszniejsze jest to, że sami sobie przyznali rabaty na części 17%, na materiały lakiernicze 45% i na łączny koszt naprawy 10%. Niezależny rzeczoznawca niekompetentny albo bez wiedzy potrzebnej do wyceny albo w zmowie z ubezpieczycielem. Każdy właściciel samochodu całe życie płaci OC, a jak przyjdzie co do czego, to wszyscy chcą go oszukać na kasę, która " po prostu mu się należy". Wartość z kalkulacji ledwo pokrywała koszt oryginalnych części. Ostatecznie zamiast 9k zapłacili 18k.
    Wadyprzede wszystkim zaniżona wycena szkody
  • ~O / 2023-01-11 22:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma w Polsce. Trzymajcie sie od nich z daleka.
  • ~Marta / 2022-12-16 11:28
    Ocena: 1.00 / 5
    ODRADZAM! Firma odmawia udzielenia pomocy, mimo wykupienia jednej z najdrozszych polis. Mialam wypadek w Alpach, dwa dni czekam na pomoc w bolu po wypadku. Telefony do assistance koncza sie propozycja zebym sama sobie ogarnela taksowke i pojechala do lekarza, bo oni akurat tam nie maja placowki. Oszusci! Sprawa skonczy sie u rzecznika praw konsumenta i procesem, poniewaz narazili mnie na jeszcze wieksza utrate zdrowia. Nie kupujcie tam polis, bo zaplacicie a pomocy nie dostaniecie. Na infolinii pracuja tez Ukraińcy, którzy nie rozumieją i sie rozłączają
    ZaletyZadnej
    WadyOszustwa, brak pomocy w kryzysowej sytuacji wypadku, infolinia nie mowi po polsku
  • ~Michał / 2022-12-13 18:08
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo profesjonalne podejście co do ub mieszkań, wypłata odszkodowania bez problemu
    ZaletyJakość mało wyłączeń
    WadyCena
  • ~Michal / 2022-11-14 08:56
    Ocena: 1.67 / 5
    Skandal firma brak kontaktu z opiekunem firma 30 dnia ma na załatwienie sprawy a tu mija 50 i nie ma jakiegokolwiek kontaktu z opiekunem
    ZaletyBrak
    WadyBrak kompetencji jawne zlodziejstwo
  • ~Lucas / 2022-10-28 14:10
    Ocena: 1.00 / 5
    10 lat płacenia składek, efekt 20% straty vs wpłacone pieniądze. Oczywiście opłaty za zarządzanie, ryzyko i inne pobierali. Poziom konsultantów żenująco niski. Zamiast pomóc tylko generują kolejne problemy, sami sobie zaprzeczają. Nawet wniosek o wypłatę o droga przez mękę.
    Zaletybrak
    Wadykiepscy zarządzający, mierna obsługa klienta
  • ~X / 2022-10-20 21:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nie polecam firmę GENERALI, gdy się dzwoni nikt nie odbiera, na zgłoszona sprawę i rozpatrzenie czekałam 2 miesiące, po czym "opiekun" powiedział że za to nie należy się odszkodowanie. Chociaż w tabeli która dostałam na początku, wszystko ładnie wypisane.
    Nie dajcie się nabrać na oszustów!
  • ~John the John / 2022-10-10 12:54
    Ocena: 2.33 / 5
    Nikt nie odbiera telefonów. Brak nr. telefonu do opiekuna szkody. Nie polecam. To na pewno ostatnie moje ubezpieczenie w tej firmie.
    ZaletyBogata oferta.
    WadyNikt nie odbiera telefonów w dziale Status szkody - dom/mieszkanie. Brak numeru do opiekuna sprawy.
  • ~Ruren / 2022-09-26 12:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu. Tragedia. Umywają ręce od wszystkiego. Ciężki uraz kończy się odmową wypłaty jakiegokolwiek odszkodowania. Omijać szerokim łukiem
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~ewa / 2022-09-22 12:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Z całym przekonaniem odradzam tę firmę, termin realizacji wydłuża się w nieskończoność. Dodzwonić sie do firmy graniczy z cudem. Ogólnie dramat, nie potrafią zlikwidować prostej szkody. Nie polecam.
    ZaletyDobrze obiecują....kończy się tragicznie
    WadyBrak kontaktu, opózniony termin realizacji, niekompetencja pracowników, nierzetelne informacje.
  • ~Ania / 2022-09-08 03:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Naprawa szkody po zalaniu mieszkania kosztowała ponad 15 000 zł.Po zgłoszeniu do generali szkody, bez oględzin lokalu wypłacono 1500zl po czym kontakt się urwał. Juz nie odpowiadają na maile... Omijać szerokim łukiem ta firme
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Hestia
Ocena: 1.82, ilość opinii: 820
PZU
Ocena: 1.45, ilość opinii: 712
Link4
Ocena: 1.49, ilość opinii: 604
Uniqua
Ocena: 2.11, ilość opinii: 439
Warta
Ocena: 1.36, ilość opinii: 409
Generali
Ocena: 1.61, ilość opinii: 282
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4258
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4137
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3748
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3460
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2789