Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Deutsche Bank opinie

Ocena na podstawie 195 opinii

1.93 / 5

  • Prostota obsługi
    1.77
  • Oferta
    2.26
  • Obsługa klienta
    1.77

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~hanka / 2015-11-05 10:59
    Ocena: 2.00 / 5
    po zamknięciu rachunku 3 razy przychodziły monity do zapłaty na różne drobne kwoty, pomimo że natychmiast po pierwszym monicie przesłałam pieniądze, których żądano.
    Dopiero wysmarowanie pisma do centrali z żądaniem rzetelnego zamknięcia rachunku odniosło skutek.
    Zaletycałkowity brak zalet
    Wadynie wie prawica co czyni lewica, ciągłe zmiany opiekunów i warunków oprocentowania
    1 rok
  • ~Irek / 2015-07-17 23:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam
    dopóki nic od nich nie chciałem to było ok.
    natomiast z chwilą kiedy chciałem zamienić kredyt gotówkowy na hipoteczny rozpoczęła się gehenna.

    Pracownicy w oddziałach nie znają swoich procedur,
    Po 3 tygodniach od wypełnienia wniosku okazało się że wniosek był wypełniony błędnie przez pracownika, po ponownym wypełnieniu otrzymałem wstępną decyzję na "tak" i poproszono mnie o zapłacenie za wycenę nieruchomości 300 zł.
    Po kolejnym tygodniu oczekiwania okazało się że wcale nie są na "tak" bo nie mam zdolności kredytowej - dlaczego?
    dlatego że analityk stwierdził że mimo że nie posiadam samochodu to kiedyś go kupię i policzył mi do kosztów jego utrzymanie, oraz że mimo że obecnie mieszkam w mieszkaniu rodziców to że kiedyś się wyprowadzę i doliczył mi średni koszt wynajmu.... spadłem z krzesła kiedy informował mnie o tym pracownik banku, równie dobrze można by założyć że zostanę milionerem i spłacę kredyt wcześniej albo że spłodzę 3 dzieci.... na moje pytanie po co kazali zapłacić mi za wycenę skoro nie miałem zdolności kredytowej pracownik banku odpowiedział "nie wiem"...
    Oczywiście zapytali czy chce się odwołać...
    Kolejną kwestią jest ukrywanie kosztów - niby proponują dość niską marżę 2,5% ale do tego obowiązkowo:
    Konto 300zł rocznie, karta minimum 150 zł rocznie oraz ubezpieczenie mieszkania - procent od wartości wyceny - oczywiście wycena zawyżona do granic możliwości.. - mieszkanie warte 350 000 wycenione powyżej 500 000 -
    Zaletybrak
    Wadyopieszałość, brak szacunky do klie ta
    4
  • ~Wojtek / 2015-07-09 16:59
    Ocena: 2.00 / 5
    W ciągu całego czasu od kiedy posiadam konto w tym "banku"? (ok. rok) kilkanaście razy moje konto było obciążone podwójnie tą samą transakcją dokonywaną kartą: raz kwota zaksięgowana i odjęta od salda a drugi w tym samym czasie na blokadzie i też odjęta od salda. "Bank"? pobierał sobie kredyt z moich pieniędzy nie pytając mnie o zgodę!!!!!!!!!!!!!!! Infolinia nic nie może bo to SYSTEM i nie ma dostępu do nikogo kto coś może.
    Zalety-
    Wady!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~ADAM / 2015-07-09 00:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Warunkiem uzyskaniu kredytu w DB było otwarcie konta osobistego, walutowego itd. Szczęśliwie udało mi sie spłacić zobowiązanie wobec DB. Obsługa kredytu poniżej wszelkiej krytyki, po prostu dranat! Cesja z polisy ubezpieczniowej - coroczna gehenna!! Pomimo dostarczania wymaganych dokumentów do oddziału ciagle pojawiały sie ponaglenia z centrali.
    Obsługa konta osobistego I walutowego? Obsługa? Nie to zwykłe, ustawiczne przekazywanie wszystkiego do akceptacji centrali! Moja rada: dobrze sie zastanówcie zanim dacie się skusić korzystną ofertą z tego banku!
    Zaletynie ma!!!!!
    Wadyskostniała, nieelastyczna, żenująca struktura obsługi
    5lat
  • ~Irek / 2015-06-30 21:00
    Ocena: 1.67 / 5
    Jeśli ktoś chce się poczuć lekceważony to polecam DB
    mam konto life od 4 lat

    Złożyłem wniosek o kredyt hipoteczny konsolidacyjny.
    Po tygodniu zbywania mnie informacjami o procesowaniu kredytu przez centralę, zadzwoniła do mnie Pani informując:
    a) Pracownik banku wypisał ze mną i współkredytobiorcą nieaktualny wniosek kredytowy i jeśli chcę aby w ogóle analityk zajrzał do tego wniosku muszę wypełnić go ponownie
    b) Pracownik banku zapomniał zrobić ksera jednej z umów konsolidowanych (mimo że mu ją przedłożyłem)
    c) w związku z powyższym nie uda się zakończyć wniosku przed spłatą kolejnej raty kredytów konsolidowanych i w związku z tym mam przedstawić zaświadczenia o aktualnych saldach kredytów (oczywiście każde płatne)

    Zdecydowałem zapłacić 1% marży więcej w Eurobank ale nie być traktowany jak śmieć...
    konto 5 lat
  • ~Magda / 2015-06-30 10:13
    Ocena: 2.67 / 5
    Postanowiłam założyć konto firmowe w DB ponieważ w różnych rankingach było na 1 miejscu. Złożyłam wniosek przez internet. Miałam oczekiwać na kuriera z umową. Po prawie 2 tygodniach ciszy, aby przyspieszyć założenie konta udałam się do banku osobiście, gdzie uzyskałam informację, że jeśli złożyłam wniosek internetowo nie mam możliwości założenia konta osobiście i muszę dalej oczekiwać. Po kilku interwencjach przez tel kurier i tak nie dotarł. Anulowałam wniosek intern., aby udać się znów osobiście do banku. Na miejscu uzyskałam info, że czas potrzebny na założenie rachunku to ok 4 h gdzie i tak następnego dnia trzeba znów przyjść, aby coś podpisać. Jak na dzisiejsze czasy i konkurencję to żenujące! Poszłam do konkurencji i w 15 minut mam konto! Ze względu na organizację nie polecam tego banku.
    Zaletydobra oferta firmowa
    Wadybrak organizacji NIc nie można załatwić
  • ~Grzegorz / 2015-06-26 13:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Poziom biurokracji w tym banku przekracza wszelkie granice absurdu. Pracownicy z DB doszli do tego, że zaczęli nawet kwestionować ważność dokumentów sądowych. Np: kwestionują wysokość opłaty (przyjętej normalnie przez sąd), albo nie wierzą, że dostarczyłem z wnioskiem wymagane załączniki i chcą dodatkowego potwierdzenia, że wraz z wnioskiem złożyłęm załącznik (choć na wniosku jest list załączników...). A wszystko to sztuka dla sztuki, gdyż żaden z tych dokumentów nic bankowi nie daje: tak czy siak ubezpieczenie pomostowe "zabezpiecza" kredyt do czasu ustanowienia hipoteki a koniecznośc raportowania każdego kroku procesu ustanowienia hipoteki bankowi to czysta biurokracja nie wnosząca nic do rzeczy.
    ZaletyW miarę dobra oferta
    WadyBiurokracja, konieczność zakupu dodatkowych produktów
  • ~Piotr / 2015-06-22 11:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Korzystna (swego czasu) oferta kredytów hipotecznych. Ale konieczność utrzymywania drogiego (początkowo 24zł miesięcznie znegocjowałem do 12 zł) konta osobistego. Dodatkowo wysokie opłaty za karty - zmniejszane do 1pln w przypadku wykonania płatności na kwotę nie mniejszą niż 700 zł miesięcznie na każdą kartę.
    Słaba obsługa bankowości online - płatności spływają po kilku dniach, w dni wolne od pracy nie ma w ogóle informacji o zmianach w saldzie konta - znacznie poniżej standardów rynkowych.
    Zaletydobra oferta kredytowa (w 2010)
    Wadywysokie opłaty za prowadzenie rachunku, wysokie opłaty za posiadanie kart płatniczych, słaba bankowość internetowa
  • ~Aleksandra / 2015-06-11 15:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Najbardziej upierdliwy bank, z jakim miałam do czynienia. 2 lata temu wzięłam kredyt inwestycyjny na firmę. Spłacam regularnie, bez żadnych opóźnień. Po roku przyszło pismo, że bank prosi o PIT za zeszły rok (przegląd firmy). Wysłałam, ale to nie wystarcza analitykowi banku. Żądają już po raz trzeci co raz to nowych, kolejnych zaświadczeń - jeszcze KPiR za każdy miesiąc, 3 załączniki (jak do wniosku kredytowego)o danych finansowych firmy, trzy stronicowy załącznik o danych firmowych i o osobie fizycznej.
    Zaletynie widzę
    Wadybiurokracja
    2013
  • ~Magda / 2015-05-22 08:46
    Ocena: 2.33 / 5
    Do założenia konta firmowego w DB skłoniła mnie atrakcyjna oferta.
    Niestety, działanie serwisu internetowego jest skandaliczne - do dokonywania wpłat do ZUS-u czy Urzędu Skarbowego służą osobne formularze, które regularnie się zacinają. Nie mogąc kolejny dzień z rzędu dokonać wpłaty do skarbówki zadzwoniłam do Obsługi Klienta, gdzie usłyszałam, że serwis działa poprawnie tylko w przeglądarce Internet Explorer (!) a na Mac-u (wspomniałam, że korzystam z takiego komputera) to już w ogóle nie będzie działało. Pani, z którą rozmawiałam wspomniała między wierszami, że nie pierwszy klient dzwoni w tej sprawie.

    Co do obsługi klienta - w moim mieście już na etapie zakładania konta musiałam trzy razy pojawiać się w placówce gdyż zarówno w okresie przed, jak i po świętach wielkanocnych za każdym razem brakowało tej jednej, jedynej pani, która zajmuje się zakładaniem kont firmowych.

    Podsumowując - atrakcyjne warunki proponowane przez DB przypłaca się później zbędnymi nerwami, korzystaniem z archaicznego serwisu internetowego i nieprofesjonalną obsługą. Niestety, odradzam.

    ZaletyKorzystna oferta (darmowe przelewy, praktycznie 0 zł za prowadzenie konta)
    WadyArchaiczny serwis internetowy, praktycznie uniemożliwiający poprawne korzystanie; nieprofesjonalne podejście do klienta
  • ~Jacek Kaczmarek / 2015-05-07 07:38
    Ocena: 1.00 / 5
    W Łodzi przy Aleksandrowskiej próbowałem wpłacić pieniądze na swoje konto. Nic z tego!!! Siedem kobitek kręci się po oddziale, dyrektorka nawet tyłka z fotela nie podniesie gdy wszedł starszy pan z prośbą o umożliwienie wpłaty. Według jej słów jest jedna kasjerka i trzeba czekać. Wysoka specjalizacja. Osobna od kasy, osobna przyspawana d...do fotela dyrektora, osobne do siedzenia przy innych biurkach i snucia się po pokojach. A klient? Klient jest po to żeby przeszkadzał.Chyba,-- że kredyt. Wtedy wszystkie pewnie by przy mnie stały, a cieć na dokładkę.
    Zalety-
    Wadyopisane wyżej
  • ~Tomasz / 2015-05-05 15:02
    Ocena: 1.33 / 5
    Obsługa po sprzedaży kredytu we frankach jest skandaliczna. Opiekun nie odbiera telefonów i nie oddzwania. Na infolinii nie udzielają informacji o wziętych kredytach i to po mimo weryfikacji danych i odsyłają do opiekuna, który... nie oddzwania. Cynizm na maxa i niska etyka zawodowa zagościła w DB. Odradzam zdecydowanie!
    Zalety???
    Wadydrastycznie spadła jakość obsługi, nie odbierają telefonów, nie oddzwaniają, kręcą
    ponad 5 lat
  • ~Aleksy / 2015-04-20 08:52
    Ocena: 1.33 / 5
    namówili mnie na zmianę kredytu z innego banku dadzą niższe oprocentowanie ale obowiązkowo ubezpieczenie, zgodziłem się było niższe o około 0,8 punkta procentowego w umowie było że zmian stóp o 0,5 punkta powoduje zmianę oprocentowania w X/14 obniżono stopy wiec napisałem do nich odpisali się że mam się cieszyć bo mam niskie oprocentowanie w lutym znowu obniżyli stopy o 0,5 a oprocentowanie kredytu ciągle jest takie same
    Zaletybrak
    Wadybrak obniżek oprocentowania mimo obniżek stóp procentowych
    8 miesiecy 156 000,00
  • ~teomnich / 2015-03-26 20:36
    Ocena: 2.33 / 5
    czekalem na otwarcie konta ponad dwa tygodnie i dostalem odmowe
    niegdy nie bylem zadluzony i jestem pozytwny w BIK
    a taka tresc dostalem
    Dziękujemy za wypełnienie wniosku o otwarcie internetowego konta dbNET w Deutsche Bank Polska S.A. oraz dostępu do Funduszy Inwestycyjnych. Z przykrością informujemy jednak, iż Pani/a wniosek został odrzucony*. Tym samym konto nie zostanie uruchomione.




    Dziękujemy za zainteresowanie ofertą naszego Banku.




    Z poważaniem,
  • ~Marcin / 2015-03-03 13:52
    Ocena: 1.33 / 5
    Przysłano mi kartę kredytową z pay pass. Mimo, że zgłaszałem iż pay pass nie chcę. Otrzymałem odpowiedź, że owa karta jest z tą opcją, ale można ją wyłączyć. NIc bardziej mylnego. Trzeba zablokować kartę kredytową i czekać, aż wydadzą nową z możliwością blokady usługi pay pass. Wszystkie karty wydane przed 23.02.2015 nie mają możliwości blokady pay pass. Błąd banku, a nie klienta, a i tak ten ostatni traci, bo nie ma możliwości używania karty kredytowej. Banda baranów i ch chorych procedur.
    Zaletybrak
    Wadystawianie klienta przed faktem dokonanym
  • ~Grzegorz / 2015-02-24 21:06
    Ocena: 1.33 / 5
    Jeżeli masz taki kaprys dać się "wydymać" przez bank zapraszam do Deutsche Banku! Zrobią to z kurtuazją, a ból odczujesz na koncie. Zasada jest prosta: najpierw pobiorą środki, a potem uniemożliwią ci jakiekolwiek operacje! Oczywiście, towarzyszy temu język wyszkolonych kretynek, nierozumiejących tekstu pisanego! Zatem internaucie: chcecie się dać "wydymać" i stracić pieniądze Deutsche Bank z siedzibą (niestety!) w Warszawie ZAPRASZA!
    Zaletyżadnych
    Wadywszystkie możliwe!
    trzy miesiące
  • ~rr / 2015-02-22 11:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgadzam się z poniższymi wpisami. Pracownicy banku (czy to w oddziałach czy na infoliniach) nie przygotowani i metodycznie popełniający błędy przy obsłudze klienta jak i przekazywaniu informacji. System bankowości internetowej toporny jak mało którym. Po godzinie 19.00 brak możliwości zrealizowani przelewu wewnętrznego. Na stronie internetowej banku dość często zdarzają się błędy (np. proponowali ubezpieczenie z nieistniejącą firmą, a konsultant przekazywał o tym produkcie informacje). Ostatnio kontrahent odrzucił mi transakcję płatniczą wykonywaną karta Deutsche Banku. Zespół Zarządzani Jakością (piękna nic nie znacząca i nazwa) odpowiedział mi, ze skoro pin się zdarzał i bank wyraził zgodę na transakcję (suma została zablokowana na koncie) to już nic nie mogą zrobić. Zasugerowali abym swoje roszczenia skierował nie do Deutsche banku jako wystawcy karty i banku obsługującego jej transakcje oraz prowadzące moje konto, lecz do kontrahenta. Zabawne!
    Zaletykonto bezkosztowe
    Wadymnóstwo: obsługa, jakość, system
    ponad 2 lata
  • ~Wiesława / 2015-02-17 07:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Po wcześniejszym spłaceniu całości kredytu (spłacałam regularnie przez okres 6-ciu lat) zwrocilam się do Banku o wydanie dokumentu ze kredyt został w całości spłacony i prosiłam o zamkniecie linii kredytowej, a otrzymałam zaświadczenie w którym Bank potwierdza spłate kredytu, ale "Bank nie ponosi odpowiedzialności za skutki decyzji podjętych w oparciu o powyższe dane"
    Zaletybrak
    Wadyobnizono stopy procentowe- jednak nie bylo odbicia w rozliczeniu kredytu
    od 2009r.
  • ~zadowolony do czasu / 2015-02-10 10:40
    Ocena: 3.67 / 5
    posiadam konto dbnet oraz 2 konta oszczędnościowe.do tej pory byłem zadowolony z DB.
    Problemy zaczeły się w momencie otrzymania karty kredytowej IQ.
    Miała być w promiocji tzn:3 lata bez oplat (nie trzeba jej nawet aktywować!)
    Szkoda ze umowa którą zawarłem telefonicznie nie zgadzała się z dokumentami podpisanymi w oddziale ,a miala być tylko formalnością.
    Po aktywacji karty trzeba jej użyć w ciągu 30 dni ,albo zaplacic 200pln.Mało tego okazało się że taka opłata jest też za 2 i 3 rok użytkowania karty.Chyba że będe miał obrót na 30 tys.
    Nie polecam umów przez telefon-NACIĄGACZE
    Wadysposob sprzedazy bezpośredniej
    3 m-ce
  • ~Aleksander / 2015-02-04 08:37
    Dostałem kredyt negocjowalny w umowie było że jak stopy się zmienią o 0,5 procent to nastąpi zmiana oprocentowania w październiku 2014 była obniżka nie obniżyli więc do nich napisałem w grudniu odpisali że nie widzą podstaw bo i tak ich oprocentowanie jest konkurencyjne. Mają w poszanowaniu klienta odradzam z nimi interesy. Jeszcze raz dałem się oskubać
    Wadybrak dotrzymania warunków umowy
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1939
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1428
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1171
Millennium
Ocena: 1.73, ilość opinii: 898
PKO Bank Polski
Ocena: 2.68, ilość opinii: 785
ING Bank Śląski
Ocena: 1.78, ilość opinii: 784
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4257
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4135
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3747
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3460
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2787