Opiniuj.pl

Opiniami warto się dzielić!

Ocena
OGÓLNA 2.21
Obsługa klienta1.98
Oferta2.64
Prostota obsługi2.02

Deutsche Bank

Kategoria: Internetowe konta bankowe

Dodaj opinię

Deutsche Bank
  • monika saleh / 2012-05-29 12:22
    Najgorszy bank gdzie miałam okazje współpracować. Obsluga tragiczna, brak podejścia
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Obsługa klienta1
    Oferta1
    Prostota obsługi1
    Najgorszy bank gdzie miałam okazje współpracować. Obsluga tragiczna, brak podejścia do klienta, brak wspolpracy. Stanowczo nie poleca?x
  • grzegorz 38 / 2012-05-09 09:33
    Niestety czas poświęcony na złożenie dokumentów to czas stracony, sprawaprzewlakana,
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Obsługa klienta1
    Oferta1
    Prostota obsługi1
    Niestety czas poświęcony na złożenie dokumentów to czas stracony, sprawaprzewlakana, ostatecznie z odmową udzielenie kredytu pomimo zapewnień doradcy, iż wszystko jest w pozrądku i tzreba tylko czekać. Na sczęście wniosek złożyłem po 3 tygodniach oczekiwania do 2 innych banków gdzie miałem oczywiście decyzję pozytywną,co umożliwiło mi realizację inwestycji zgodnie z zapisami umowy przedwstępnej. Po prosztu szkoda czasu i omijajcie palcówki tego banku szerokim łukiem, chyba że nie chcecie mieć kredytu hipotecznego:). Nie wierzyłem, że neagtywne opinie mają odzwierciedlenie w rzeczywistości do czasu, aż sam przekonałem sie na swojej skórze.
  • PieknyRoman / 2012-04-04 21:38
    zadzwoniłem poprosiłem o przedstawienie oferty, zaproponowali kontakt przedstawiciela,
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Obsługa klienta1
    Oferta1
    Prostota obsługi1
    zadzwoniłem poprosiłem o przedstawienie oferty, zaproponowali kontakt przedstawiciela, zostawiłem namiary i ...zostałem olany. Nie wiem czy to kwestia ignorancji, czy bałaganu, nie podoba mi się takie podejście do klienta, w końcu to bank.
  • JaroJas / 2012-03-03 22:04
    Bardzo polecam ten bank. Założyłem konto przez internet w 2010 roku. Byłem w Banku
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 5.00
    Obsługa klienta5
    Oferta5
    Prostota obsługi5
    Bardzo polecam ten bank. Założyłem konto przez internet w 2010 roku. Byłem w Banku PKO BP i ten bank odradzam strasznie drogi tak samo jak Bank Zachodni oraz ING. W sumie to badałem wiele banków nawet MBank, który daje podobne zasady jak db net ale zaden nie daje możliwości korzystania z karty zagranica za darmo. Wybierałem we Włoszech i bez problemu ;) Polecam tym co podróżują po świecie. Jeśli chodzi o lokaty zero haczyków. Podają oni w netto oprocentowanie.
    ZaletyMożliwość pytania się w placówkach tego banku o karte itp
    Zakładanie lokat w banku i przez internet
    Wszystkie darmowe bankomaty w Polsce i na świecie
    Szybka obsługa bankowa
    WadyBrak, chociaż zdarzają się tak naprawdę Pani, która jest znudzona swoją pracą.
    Okres użytkowania i cena2 lata
  • Esti / 2012-02-05 16:50
    Tragedia! Nie wiem czy to polityka banku, czy pani z obsługi klienta, ale szybkość
    [...] pokaż całą opinię ↓ Tragedia! Nie wiem czy to polityka banku, czy pani z obsługi klienta, ale szybkość wypłat transz kredytu jest fatalna. Bałagan w dokumentach- muszę kilka razy jeździć do banku, bo wysłali mi nie ten dokument do wypełnienia. Kredyt mam w euro i od dyspozycji wypłaty transzy do przelewu mija tydzień do półtora miesiąca. Mam nieodparte wrażenie, że czekają na dogodny kurs. Wymyślane są błahe wymówki, albo pani nie odbiera telefonu,nie oddzwania, nie odpisuje na maile. Przy wizycie w banku pani chowa się po kątach i każe koleżankom mówić, że jej nie ma.
    Planujemy zmienić bank, ze względu na poziom nerwów jaki w nas wyzwala.
    Jednym zdaniem: chroniczny bałagan i przedłużanie wszystkiego.
    Zaletynie zauważyłam
  • meganiezadowolony / 2012-02-04 19:22
    Skandal!!! Niedawno założyłem tam konto, ale jak najszybciej uciekam gdzie indziej!
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.33
    Obsługa klienta2
    Oferta1
    Prostota obsługi1
    Skandal!!! Niedawno założyłem tam konto, ale jak najszybciej uciekam gdzie indziej! Obsługa przez internet skandaliczna, dokładnie jak ze średniowiecza. Uwaga na płatności np.przez Allegro, nie mają możliwości zrobienia płatności internetowej, jedynie zwykły przelew, który może się realizować kilka dni (np jak zrobisz w piątek po 17-stej, to może łaskawie w poniedziałek odbiorca dostanie kasę) ale tez niekoniecznie, bo może to trwać do trzech dni roboczych! Jak zadzwoniłem na infolinię odwołać przelew który automatycznie zapisał się w tzw "przelewach odroczonych" to po kilku minutach mocno denerwującego słuchania przymusowej wku......cej muzyczki zgłosił się łaskawie miły cyniczny pan i poinformował mnie, że nie ma możliwości cofnięcia przelewu, który i tak się dokona i mogę złożyć reklamację, która będzie rozpatrywana - UWAGA!! - 30 dni !!! SKANDAL!!! Do tego w bankowości elektronicznej wszystko skomplikowane, niejasno poukładane i ogólnie na opak, zupełnie odwrotnie niż w innych bankach. Konto dla lubiących się denerwować, nic nie wymagających i baaaaardzo cierpliwych. Skrót DB - debilny. Ogólnie szkoda nerwów. Odradzam ten szczerze wszystkim ten hitlerowski bank!
    Zaletyjuz teraz nie widzę
    Wadywiele - czytaj tekst powyżej...
    Okres użytkowania i cenatydzien - czyli za długo...
  • Michał431123 / 2012-01-24 10:20
    Deutsche Bank to najgorsze konto jakiem miałem. Po wypłacie środków albo przelewie
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Obsługa klienta1
    Oferta1
    Prostota obsługi1
    Deutsche Bank to najgorsze konto jakiem miałem. Po wypłacie środków albo przelewie internetowym bank ma 7dni na zaktualizowanie danych na koncie. Czyli np. zrobisz przelew lub wypłatę i musisz czekać zazwyczaj 2-3 dni aż dane na koncie będą zaktualizowane.
    Konto niczym ze średniowiecza, nic nie jest zautomatyzowane, najprawdopodobniej wszystkie przelewy wklepują pracownicy banku dlatego wszystko aż tak długo trwa.

    Kolejny minus brak możliwości powiadomień SMS, nieczytelny interfejs, historia rachunku aktualizuje się czasem dopiero po 4 dniach.

    NIE POLECAM NIKOMU TEGO BANKU

    Ci co piszą, że DBbank jest ok. nie mieli chyba konta w innym banku. DB nie umywa się do Inteligo bądź ING. Wiec radze zaoszczędzić sobie nerwów związanych z korzystaniem z konta DB i założyć w innym banku.
    Zaletydarmowe wypłaty z bankomatów
    Wadywszystko inne
    Okres użytkowania i cena1 rok
  • sebgas / 2011-11-08 10:58
    dnia 04.11.11 poinformowano mnie w deutsche banku w Kedzierzynie Kozlu ze przy wybieraniu
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 2.33
    Obsługa klienta1
    Oferta1
    Prostota obsługi5
    dnia 04.11.11 poinformowano mnie w deutsche banku w Kedzierzynie Kozlu ze przy wybieraniu pieniedzy z bankomatu przelicznik euro (poniewaz posiadam zagraniczna karte)bedzie wynosil 4.23zl(sredni kurs NBP wynosil ok4.33zl),a okazalo sie ze wymieniono mi za niecale 4zlote!Zenada !na 500euro stracilem ponad 100zlotych.Nigdy wiecej w tym banku nie skorzystam z bankomatu a wszystkim swoim znajomym bede odradzal korzystanie z tego banku,ktory tak traktuje klientow(oczywiscie zgodnie z prawem)
    Zaletybrak
    Wadyobsluga banku
    Okres użytkowania i cenanigdy nie bede posiadal nic z tego banku
  • mk / 2011-10-25 21:10
    Klientom którzy podpisali umowę przysłaną przez kuriera polecam obejrzenie podpisu
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 2.67
    Obsługa klienta1
    Oferta4
    Prostota obsługi3
    Klientom którzy podpisali umowę przysłaną przez kuriera polecam obejrzenie podpisu pracownika banku przed wpłaceniem pieniędzy, gdyż jest on po prostu wydrukowany. I jak teraz udowodnić, że nie wydrukowaliście sobie umowy skanując wcześniej podpis od kolegi???
  • anty / 2011-08-20 21:56
  • Rychu / 2011-07-05 16:25
    POLECAM. Złożyłem wniosek w interncie kurirer inpost zadzwoił po 3 dniach w piątek
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 4.33
    Obsługa klienta4
    Oferta5
    Prostota obsługi4
    POLECAM. Złożyłem wniosek w interncie kurirer inpost zadzwoił po 3 dniach w piątek (ale że mnie nie było w tedy w miejsce zamieszkania powiedziałem żeby przyszedł w poniedziałek. Zanim jeszcze podpisałem umowę przyszła do mnie karta debetowa i karta TAN ;D . Kurier przywiózł 2 umowy jedną podpisałem 2 była dla mnie (dostałem teczkę broszurki inne duperele jak aktywować konto krok po kroku, wydrukowany cały regulamin oraz tabela opłat). 2 dni po podpisaniu umowy przyszedł email o aktywnym koncie. Zadzwoniłem do teleserwisu. Za jednym razem aktywowałem kartę debetowę, kartę tan, oraz dostęp do konta przez neta (z tym był problem, kilkukrotnie wpisywałem ten sam kod i automatyczna sekretarka pi#$@#$ła że nie zgadzają się hasła i odsyłała mnie do konsultanta ten mi znowu włączał tą sekretarkę łącznie 4 razy mnie przełączał, wnerwiłem się niemiłosiernie, zadzwoniłem z innego telefonu i za 1 razem od razu ustaliłem hasło). Przeniosłem się z mBanku, faktem jest że dbeasy (dostęp do konta przez neta) nie dorównuje mbankowi. Ale ideału nie ma. Mi przelew wewnątrz banku zastał zrealizowany w 5min (może nie jest to błyskawicznie jak w mbanku ale nie tak długo jak tu opisywali inni). Zewnętrzne przelewy jak w każdym innym banku. Księgują zazwyczaj na drugi dzień. Wadą jest karta tan ale lepsze to niż 2zł w mbanku za kartę a mi to i tak wisi. Trochę słabo że dostęp do konta można zabezpieczyć tylko i wyłącznie 6 cyfrowym kodem gdzie w mbanku miałem kombinacje 15. Konto i bank jest spoko a jak będą się rozwijać w dobry kierunku (nie jak mbank) to będzie SUPER
    Zalety-darmowe konto
    Wady-karta tan
    -mało rozbudowany dostęp do konta przez internet
    Okres użytkowania i cena3m
  • rychu / 2011-07-05 16:23
    POLECAM. Złożyłem wniosek w interncie kurirer inpost zadzwoił po 3 dniach w piątek
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 4.33
    Obsługa klienta4
    Oferta5
    Prostota obsługi4
    POLECAM. Złożyłem wniosek w interncie kurirer inpost zadzwoił po 3 dniach w piątek (ale że mnie nie było w tedy w miejsce zamieszkania powiedziałem żeby przyszedł w poniedziałek. Zanim jeszcze podpisałem umowę przyszła do mnie karta debetowa i karta TAN ;D . Kurier przywiózł 2 umowy jedną podpisałem 2 była dla mnie (dostałem teczkę broszurki inne duperele jak aktywować konto krok po kroku, wydrukowany cały regulamin oraz tabela opłat). 2 dni po podpisaniu umowy przyszedł email o aktywnym koncie. Zadzwoniłem do teleserwisu. Za jednym razem aktywowałem kartę debetowę, kartę tan, oraz dostęp do konta przez neta (z tym był problem, kilkukrotnie wpisywałem ten sam kod i automatyczna sekretarka pi#$@#$ła że nie zgadzają się hasła i odsyłała mnie do konsultanta ten mi znowu włączał tą sekretarkę łącznie 4 razy mnie przełączał, wnerwiłem się niemiłosiernie, zadzwoniłem z innego telefonu i za 1 razem od razu ustaliłem hasło). Przeniosłem się z mBanku, faktem jest że dbeasy (dostęp do konta przez neta) nie dorównuje mbankowi. Ale ideału nie ma. Mi przelew wewnątrz banku zastał zrealizowany w 5min (może nie jest to błyskawicznie jak w mbanku ale nie tak długo jak tu opisywali inni). Zewnętrzne przelewy jak w każdym innym banku. Księgują zazwyczaj na drugi dzień. Wadą jest karta tan ale lepsze to niż 2zł w mbanku za kartę a mi to i tak wisi. Trochę słabo że dostęp do konta można zabezpieczyć tylko i wyłącznie 6 cyfrowym kodem gdzie w mbanku miałem kombinacje 15. Konto i bank jest spoko a jak będą się rozwijać w dobry kierunku (nie jak mbank) to będzie SUPER
    Zalety-brak opłat
    Wady-karta tan
    -słabo rozbudowany dostęp do konta przez internet
    Okres użytkowania i cena3 m
  • Darek R / 2011-06-07 15:36
    Nie chce mi się rozpisywać, najgorszy bank, poza może citibankiem, jaki dotąd
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.33
    Obsługa klienta1
    Oferta2
    Prostota obsługi1
    Nie chce mi się rozpisywać, najgorszy bank, poza może citibankiem, jaki dotąd spotkałem, traktują stałego klienta jak śmiecia, rozpatrzenie wniosku o mały kredyt, 3 tygodnie, 5 wizyt w oddziale donosząc co chwile nowe dokumenty (jakby raz nie mogli powiedzieć czego chcą), że w końcu po 3 tygodniach powiedzieli że... jednak nie dadzą. Klientowi co 8 lat odprowadza tam 6000zl pensji co miesiąc nie udzielili kredytu wpływy x 3.. :)
    Zaletynie ma
    Wadyo czym tylko pomyslisz
    Okres użytkowania i cena8 lat współpracy
  • jacek / 2011-06-03 15:57
    Na każdym etapie załatwiania kredytu tworzą atmosferę niepewności nawet u
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 3.00
    Obsługa klienta3
    Oferta4
    Prostota obsługi2
    Na każdym etapie załatwiania kredytu tworzą atmosferę niepewności nawet u wymarzonego klienta. Klient prawie do końca nie wie czy posiada w opinii banku zdolność kredytową i czy jego nieruchomość spodoba się jego analitykom. Zmuszają klienta, w przeciwieństwie do wielu banków na przeprowadzenie kosztownego operatu szacunkowego, by później się z nim w ogóle nie liczyć, ponieważ najważniejsza jest opinia analityka zupełnie różna od opinii rzeczoznawcy (z listy DB), na której ten pierwszy się opiera. Z oferty zrezygnowałem, ponieważ mając wysoką zdolność kredytową bank próbował mnie skłonić (brak dialogu) do zadłużenia się w nim na 120% większą sumę niż wnioskowałem. Na stronach reklamujących DB inormuje się, że ich doradcy mają pewne kompetencje do negocjacji kredytu. Zaprzeczam, ponieważ ten tzw. "doradca" tylko pośredniczy między klientem a tajemniczymi decydentami nieuchwytnymi nawet przy pomocy telefonu komórkowego. Pamiątką przygody z DB pozostały mi tylko reklamy przychodzące na moją pocztę elektroniczną, którą byłem zobowiązany im podac w trakcie załatwiania kredytu.
  • kmis / 2011-05-09 13:13
    3 miesiace starałem się o kredyt mieszkaniowy pod zastaw mojego własnego mieszkania!!
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Obsługa klienta1
    Oferta1
    Prostota obsługi1
    3 miesiace starałem się o kredyt mieszkaniowy pod zastaw mojego własnego mieszkania!! 3 miesiące mordęgi, zaświadczeń , poświadczeń, oświadczeń i co tydzień cos innego - w końcu myslałem ,ze każą mi przynieśc akt urodzenia potwierdzony przez księdza ,który mnie chrzcił!! Straciłem cierpliwośc ale chyba wiem o co im chodziło - sprzedali mi produkty zafajdane ich konto i zasrane ich karty kredytowe- był to wymóg do kredytu - NIE DAJUCIE SIĘ IM NABRAĆ NA TZW MINIMUM FORMALNOŚCI- nie chodzi im o żaden kredyt tylko o te ich pieprzone produkty____ NIEEEE POLECAM!
    Zaletynie ma
    Wadymnóstwo
  • anita / 2011-04-11 15:07
    Witam Z całego serca odradzam korzystanie z usług DB. Po krótce opiszę moją
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.33
    Obsługa klienta1
    Oferta2
    Prostota obsługi1
    Witam
    Z całego serca odradzam korzystanie z usług DB. Po krótce opiszę moją "przygodę z bankiem": W 2009 roku wzięłam w owym banku kredyt na kwotę 80 tys. Spłacałam comiesięczne (niemałe zresztą około 1.800/mies.) raty. W 2010 roku zdecydowałam się spłacić pozostałą kwotę kredytu - w całości. Zadzwoniłam więc na infolinię DB i dowiedziałam się, iż muszę wpłacić 72.120 zł, aby zamknąć kredyt. ponieważ wpłacałam na drugi dzień popołudniu - wpłaciłam 72.400 zł.
    Jakież było moje zdziwienie, gdy w lutym 2011 roku dostałam pisemko z informacją i blankietami, że muszę wpłacić jeszcze 12 rat po ponad 1800 zł! Udałam się do oddziału banku i... okazało się, że 20 tys. (!) zniknęło, ponieważ Bank z wpłaconej kwoty pobierał sobie comiesięczne raty, obracając jednocześnie moimi pieniędzmi. Tak więc pozostało niewiele ponad 50.000 zł. Kwotę tę natychmiast kazałam wpłacić na poczet kredytu, zaś i tak muszę płacić comiesięczne raty.
    Podsumowując - zero informacji, nierzetelność, a przede wszystkim świadome działanie na szkodę klienta. ODRADZAM!!!
    P.S. Zastanawiam się nad złożeniem wniosku do Urzędu Praw Konsumenta. Co byście zrobili na moim miejscu??
    Pozdrawiam
    WadyOszustwo konsumenta
    Okres użytkowania i cena2 lata
  • ww / 2011-03-18 23:43
    oferta - przystępnie i dość tanio (hipoteczny i dbNET) obsluga - fatalna, przewlekłe
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 2.33
    Obsługa klienta1
    Oferta4
    Prostota obsługi2
    oferta - przystępnie i dość tanio (hipoteczny i dbNET)
    obsluga - fatalna, przewlekłe procedury, biurokracja, nieprzewidywalne terminy
    prostota - dbNET daleko w tyle za iPKO, ale działa, 6-cio cyfrowe hasło do konta!
  • coffeek / 2010-09-07 13:59
    Absolutnie odradzam z korzystania z usług tej instytucji. Po pozyskaniu klienta obsługa
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 2.00
    Obsługa klienta1
    Oferta4
    Prostota obsługi1
    Absolutnie odradzam z korzystania z usług tej instytucji. Po pozyskaniu klienta obsługa jest tragiczna i niekompetentna. Ani jeden termin realizacji usług nie został dotrzymany, co dziwne, bo bank sam sobie te terminy wyznacza. Co więcej tzw. opiekun nie odbiera telefonów, podaje coraz to bardziej egzotyczne wytłumaczenia, które często stoją ze sobą w sprzeczności - w normalnym świecie nazywa się to oszukiwaniem Klientów.
    Szczerze mówiąc nigdzie do tej pory nie było mi dane przeżyć tak żenującego dopraszania się o wyegzekwowanie tego co mi się należy i jest obowiązkiem banku!!!

    Totalna porazka!
    Wadyobsługa klienta
    Okres użytkowania i cenaponad rok
  • bunio14 / 2010-06-09 23:18
    Podejscie do klienta - chamstwo i olewka, mimo ze kredyt wzialem na niemala kase..
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.67
    Obsługa klienta1
    Oferta3
    Prostota obsługi1
    Podejscie do klienta - chamstwo i olewka, mimo ze kredyt wzialem na niemala kase..
    Opoznienia, problemy i oszukiwanie klienta. Do tego konto online - totalny badziew. Wymieka w porownaniu z mBank, ING czy Alliorem.
    Jak tylko minie okres karencji, uciekam od nich daaaaleko.

    NIE POLECAM!!!
    Zaletybezplatne bankomaty PL
    Wadykonto online, obsluga klienta
    Okres użytkowania i cena2 lata
  • basia / 2010-05-12 16:27
    Witam, proponuję, by pracownicy tegoż banku zapoznali się ze słowem "kultura
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Obsługa klienta1
    Oferta1
    Prostota obsługi1
    Witam,
    proponuję, by pracownicy tegoż banku zapoznali się ze słowem "kultura osobista" w słowniku wyrazów obcych. Sposób kontaktu z klientem jest żenujący. Już parodniowe opóźnienie w spłacie kredytu powoduje tzw. twardą windykację i nieustanne telefony i SMS-y. Dodam tylko, że było to AŻ 66 zł... i zalegałam 4 dni z wpłatą i wynikało jedynie z nieświadomości. Z takim nagabywaniem spotkałam się tylko ze strony pseudo Sygma Banku.

Kategorie

Najlepsze w kategorii

ING Bank
Ocena: 3.91, ilość opinii: 14
Fortis Bank
Ocena: 3.81, ilość opinii: 4
Inteligo
Ocena: 3.39, ilość opinii: 34
eBGŻ
Ocena: 3.17, ilość opinii: 2
eurobank
Ocena: 3.00, ilość opinii: 2