Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Deutsche Bank opinie

Ocena na podstawie 195 opinii

1.93 / 5

  • Prostota obsługi
    1.77
  • Oferta
    2.26
  • Obsługa klienta
    1.77

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~dobrapolisa / 2016-12-14 18:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga na konto firmowe. Przy składaniu wniosku przez internet jest informacja że następny krok to telefon od kuriera który umówi się na dostarczenie umowy proszą o przygotowanie ksero dowodu osobistego. Jednak procedura jest inna.
    Dzwonią z info lini przeprowadzają dokładny wywiad w sprawie profilu działalności firmy a na koniec zażyczyli sobie przygotować ksero książki przychodów i rozchodów. Zaznaczam że nie starałem sie o limit kredytowy więc nie rozumiem po co im to. Domyślam się że chca odrazu przygotować ofertę kredytową ale ja nie lubie jak mi się coś wciska na siłe.
  • ~Nigdy Więcej DB / 2016-12-06 14:24
    Ocena: 1.00 / 5
    trochę z innej beczki. Zapłaciłem za buty Bata karta DB w zakupie internetowym. W międzyczasie zlikwidowałem konto, bo znieśli darmowe bankomaty za granicą. Bata reklamację uznała błyskawicznie. Ponieważ płatność była przez Pej Ju, zapytałem co z moimi pieniędzmi? Pani Z Pej Ju, też raczej taka nastawiona do klienta kantem odpowiedziała zwróciliśmy na konto karty, z której była płatność. Mówię, że nie ma już tej karty. Ona na to: NO NIE WIEM NIECH PAN IDZIE DO DB. Oczywiście nie poszedłem, bo oddziału już nie ma. Wysłałem e-maila. Oddzwonił Pan z DB, który powiedział, że pieniądze się odbiły od DB ponieważ nie ma konta i kart, więc powinienem ich szukać w Pej Ju. W Pej Ju powiedzieli, że pieniędzy nie ma. Przeszedłem więc na drugi krąg i ponowiłem korespondencję. Otrzymałem odpowiedź e-mailową od Młodszego Specjalisty z DB. Odpowiedź była w .pdf. DB poinformował mnie, że próbował się ze mną skontaktować, ale numer ma już inna osoba ( w międzyczasie zmieniłem też nr telefonu). Poprosili mnie o nr rachunku na który maja przelać pieniądze. Bank odpuścił, bo nie mógł się dodzwonić, ale jaja jak mawia klasyczka gatunku. Ciekawe czy ws. opóźnienia w spłacie kredytu tez kontraktują się tylko via tel. i odpuszczają jak odbierze ktoś inny? Pod listem podpisały się kolejne "spesjalystky" o przepraszam Główna Specjalistka i Specjalistka. Tak więc DB w Departamencie Zarządzania Jakością ma 3 biur.. Młodszego Specjalistę, Specjalistę i Głównego Specjalistę, które chyba z nudów odpychają klientów. Gratuluję i nie polecam.
    ZaletyNie umrzesz z nudów!!!
    WadyWeź folder dowolnego banku zamień tak na nie, nie na tak i masz WADY.
    A z pięć lat miałem konto i wróciłem do Inteligo
  • ~Ant / 2016-11-15 12:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Jako były klient, nie polecam. Kilkanaście prób zmiany hasła-nadania nowego hasła przez system telefoniczny zakończyło się niepowodzeniem. Różne telefony komórkowe, różne sieci- zawsze to samo. Za każdym razem ta sama weryfikacja, za każdym razem całkowita bezradność konsultanta na występujący problem w postaci stwierdzenia przez telesystem, że wprowadzone hasła nie pokrywają się, choć oczywiście się pokrywały. Standardowa spychologia przez ludzi dzwoniących z DB w innych sprawach na wieść o problemach. Z całą przyjemnością opchną ci dodatkowe produkty... a że nie masz dostępu do swojego konta? Drobnostka. Do najbliższej placówki miałem w najlepszym razie kilkadziesiąt kilometrów a konto było alternatywne, więc odpuściłem temat.

    Nadmienię, iż w ciągu kilku lat DB w najmniejszym stopniu nie zainteresowało się sprawą, mimo tych wszystkich telefonów, skarg i reklamacji pisanej. Nie zapomnieli rzecz jasna wysyłać mi listów o jak się okazało wprowadzaniu kolejnych opłat i podwyżek wprowadzonych opłat. W tym byli szatańsko niezawodni.

    Po powrocie do kraju i wizycie w oddziale okazało się, że konto zakładane jako całkowicie darmowe, naliczyło sobie kilkaset zł opłat. Debet-dług latami sobie puchł, nawet choćby śladowo nie informując o swoim istnieniu wesołego sponsora.

    Zapłaciłem bez szemrania przy okazji rzucenia kwitu o likwidacji konta- niska cena za szybkie chirurgiczne odcięcie się od tak żałosnej instytucji finansowej.

    Reasumując DB to typowy krajowy bieda-oddział nastawiony na produkt pt. kredyty hipoteczne. Całą resztę mają w głębokim poważaniu, utrzymując niedoinwestowane zaplecze kadrowe i technologiczne w stanie częściowo kontrolowanego rozkładu, zmierzającego sukcesywnie do likwidacji. Której wypada im życzyć.
    ZaletyNie dane mi było poznać.. no może tyle, że wniosek o likwidacje rachunku bez problemu do znalezienia przez google na ich stronie.
    WadyWszystko co dane mi było poznać.
    Były "klient" od 4 lat do niedawna.
  • ~ewa.m. / 2016-10-31 11:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Potwierdzam opinię mewy z 31.03.2016. Miałam dokładnie takie samo doświadczenie- na inną kwotę rat się umawiali a inna była w rzeczywistości i to o 170 złotych. A teraz po pół roku spłacania w terminie wszystkich rat otrzymałam do wypełnienia pismo o dochodach firmy, ze niby procedura- ciekawe czemu ona służy. Szukam innego banku, który nie traktuje mnie jak US.
    Zaletynie ma
    WadyJest ponad klientem i nie liczy się z nim.
  • ~klient / 2016-10-22 21:04
    Obsługa klienta na naprawdę wysokim poziomie, nie można nic zarzucić. Pani obsługująca nasz kredyt hipoteczny jest bardzo pomocna. Ale od pozytywnej decyzji kredytowej do podpisania umowy czekałem 6 tygodni bo ciągle coś brakowało. Jak już udało mi się do podpisania umowy dotrwać to okazało się, że nie dostałem do podpisania dyspozycji wypłaty kredytu przez co muszę czekać jeszcze dodatkowy tydzień albo dłużej (sic!) i jeszcze raz pędzić do oddziału we Wrocławiu. Słabiutko jak na początek, zobaczymy co będzie dalej.
  • ~Didi / 2016-10-13 19:08
    Ocena: 1.33 / 5
    Bardzo długo wszystko się załatwia w tym banku.Nie uzyskuje się prawdziwych informacji od pracowników.Bank wysyła informację poczta o spłacie kredytu mimo iż wyraźnie zastrzegła w umowie iż żadna korespondencja ma nie przychodzić.Zdecydowanie odradzam usługi tego banku.
    WadyNieprofesjonalne podejście do klienta
    Korzystałem parę lat ale co najmniej za dlugo
  • ~Nirvana / 2016-09-09 17:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Wziałem u nich kredyt gotówkowy - najwiekszy bład jaki do tej pory zrobiłem. Odstąpiłem od kredytu po dwóch dniach i musialem zaplacic 1400 zl za uruchomienie kredytu. Co do samego kredytu wg. mnie to lichwa XXI wieku i jedno wielkie oszustwo. Kredyt na 20 000 zl a do splaty ponad 31 000 to ponad 50% przecież!!!
    ZaletyŻadnych, dałbym 0 gwiazdek jakby było można.
    Wady-Ukryte opłaty
    -kolesiostwo i zalatwianie kredytu byle szybciej, żeby klient przeoczyl istotne rzeczy w umowie.
    Nigdy więcej kontaktów z tym Bankiem
  • ~Dominik / 2016-09-01 18:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, chciałbym przestrzec wszystkich , którzy zamierzają kupić nieruchomość na kredyt w DB, ja wytrzymałem w nim 8 miesięcy i wole zapłacić kare i przejść do każdego innego niż dalej czuć , że bank na każdym kroku chce Cie oszukać, np bank wysyła harmonogram spłaty na 3 miesiące listownie , a na internecie jest zupełnie inna suma , po prostu zastawia pułapkę ,żeby człowiek zapłacił mniej wtedy podwyższają marże , po drugie przez niekompetencję osób prowadzonych traci się pieniądze itd za dużo jest takich rzeczy , żeby opisać ale mam nadzieję , że chodź jedna osobą przeczyta to i nie weźmie kredyty w tym banku dla własnego dobra .
    Zaletyżadnych
    WadyCała polityka nastawiana na zastawianie pułapek.
  • ~michał / 2016-08-29 12:55
    najgorszy bank z którym miałem do czynienia.
    bardzo trudny kontakt jeżeli chodzi o karty
    chamska obsługa. !!!!
    maile podane na stronie DB nie są aktywne !!!
    Zaletyczy w ogóle są !!!!
    Wadyna każdym kroku i w każdym oddziale bardzo duże
    o 6 lat za długo
  • ~Tomasz / 2016-07-20 10:26
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank nastawiony na łupienie klienta.

    Instytucja, która czyha na klienta wykorzystując wszelkie kruczki w umowach aby narzucić dodatkowe prowizje czy opłaty. Zero kontaktu, opieki (jestem klientem sektora "private banking"). Odpowiedź na reklamację przyszła po 45 dniach.

    Czytajcie uważnie wszyskie zapisy umowy i wszystkie klauzule Ogólnych Warunków. Jeżeli jest tam coś niekorzystne dla Was to na pewno zostanie wykorzystane!
    Zaletybrak
    WadyBank nastawiony na karanie klienta.
    Klient od roku w Warszawie.
  • ~Obcokrajowiec / 2016-07-19 02:58
    Ocena: 3.00 / 5
    Chciałem założyć konto. Na stronie internetowej brak opcji dla zakładania konta jeśli jesteś cudzoziemcem. Udałem się do banku, poproszono mnie o dokument tożsamości, i ponieważ jestem cudzoziemcem, to potrzebują zgłosić mnie do centrali, po góra trzech dniach miała być odpowiedź i telefon do mnie z placówki. Minęło 2 mieś. jak nikt nie odezwał się. Dwa razy do nich dzwoniłem sam, 3 razy pisałem maili i nadal zero kontaktu.

    Tak nieprofesjonalnego podejścia do klienta nie widziałem jeszcze nigdzie!
  • ~Matt / 2016-07-11 18:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam konto maklerskie i rachunek bankowy. Tragedia!!! Przez błędy systemowe zablokowano internetowy dostęp konta maklerskiego. Próba odblokowania tylko przez telefon. weryfikacja nie przyjmuje kodu dostępu i procedura odblokowywania wstrzymana, więc proszę o zresetowanie kodu dostępu. Kod zresetowany, ale nie można wprowadzić nowego kodu. Kolejne resetowania nie przynoszą skutku. Od godziny i wiszę na telefonie i żadnego rezultatu. Byłem też w placówce - pomoc: dostałem komórkę do ręki i kazali dzwonić na infolinię. Wcześniej podobne problemy przy zmianie adresu korespondencyjnego. Organizacja - tragedia i totalny chaos.
    ZaletyJak działa, to działa ...
    WadyChaos, chaos i jeszcze raz chaos!!!
    Korzystam niecały rok.
  • ~Łukasz / 2016-07-08 08:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Odradzam ten bank. Czekam już blisko 6 tygodni, tj. od 27.05.2016r. do 08.07.2016r., na zwrot części składki na ubezpieczenie niskiego wkładu. Zapłaciłem kredyt w sporej części przed czasem, dzięki czemu pozostały okres nie powinien był być objęty ubezpieczeniem. W tej części bank powinien był sam zwrócić składkę, zamiast tego, musiałem bank wezwać do zwrotu, ale jak widać i to nie pomaga, gdyż mimo uznania długu, pieniędzy nie dostałem. Centrala udzieliła lakonicznej odpowiedzi, a pracownik Oddziału przy al. Wojska Polskiego w Szczecinie, nie potrafi podać daty zwrotu pieniędzy.
    Zaletybrak,
    Wadypowolność i niekompetencja
  • ~anwa / 2016-06-16 13:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Gdyby nie to, że mam u nich kredyt hipoteczny, to omijałabym ich szerokim łukiem. A może tylko mój oddział (przy rondzie ONZ w Warszawie) jest tak niekompetentny?

    * Po 2 latach od zaciągnięcia kredytu wciąż nie mam swojego Opiekuna w banku. Aby czegoś się dowiedzieć muszę dzwonić na infolinię. Infolinia umawia telefon z oddziału. Mają dzwonić zazwyczaj na następny dzień. Natępnego dnia znów tel na infolinię, bo nikt z oddziału nie myślał się skontaktować ze mną. Wtedy ktoś łaskawie dzwoni

    *potrzebowałam zaświadczenia do notariusza żeby wpisać hipotekę do aktu notarialnego. Na to pisemko czekałam 3 tygodnie. w tym czasie 4 razy dzwoniłam na infolinię, dwa razy byłam w oddziale. Pani zajmująca się moją sprawą poszła na urlop, a kolejna osoba została do tego przydzielona po moich licznych próbach kontaktu.

    * zaniosłam do oddziału akt notarialny. Pan przyjmujący dokumenty najpierw kazał czekać na dokumenty, które mam wysłać do sądu. Dokumenty dotyczące wpisu hipoteki do ksiąg wieczystych. Pokazałam palcem, że to już jest w akcie. Pan z prekąsem powiedział "ciekawe skąd notariusz wiedział jaką kwotę trzeba wpisać". No... przecież o ten dokument walczyłam miesiąc wcześniej i mi go dali.

    * kazali donosić dokumenty, o których wcześniej nie było mowy. Z ich działu zabezpieczeń przychodzą listy. W jednym napisane było aby przynieść akt notarialny, w drugim polisę mieszkania. Na miejscu okazało się, że oprócz aktu trzeba przynieść wyciągi z ksiąg wieczystych (dobrze ze akurat miałam). A oprócz polisy trzeba mieć ze sobą dodatkowe dokumenty od ubezpieczyciela i potwierdzenie opłaty polisy. Niby rzeczy logiczne, ale nie można było o tym poinformować w listach, które wysyłają?

    Ogólnie było jeszcze kilka takich sytuacji, gdzie oddział wykazał się niekompetencją i brakiem szacunku do klienta. Nie było wizyty w odddziale po której wyszłabym spokojnie.

    Przepraszam jeśli coś niezrozumiale napisałam. Ale właśnie wróciłam z tego banku. I znów jestem cała w nerwach.
    Zaletydali mi kredyt
    infolinia
    Wadybrak szacunku do klienta
    brak organizacji, marny przepływ informacji pomiędzy pracownikami
    brak opiekuna klienta
    ogólny rozgardiasz, żeby nie napisać jakoś dosadniej
    jestem klientem od 2 lat
  • ~mark / 2016-06-12 17:22
    Ocena: 1.00 / 5
    odrzucają wnioski na kredyt hipoteczny bez żadnego uzasadnienia-pracownik nie jest wstanie wytłumaczyć o co chodzi bo sam nie rozumie.To podobno stosowane tylko w naszym kraju bo u siebie nie mogli by się tak zachować!mam zdolność kredytową a oni żądają ode mnie jeszcze dodoATKOWYCH WEKSLI i podobne pierdoły, u siebie w życiu by tak się nie zachowali bo tam jest ochrona praw konsumenta!
    Zaletynie ma.totalny brak szacunku do klienta-dla nich to tylko tabelaryczny petent.
    Wadyj.w
    już zrezygnowałem i p.....
  • ~domink / 2016-06-06 17:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Po 4 miesiącach rozpatrywań otrzymałem decyzje negatywną na mój wniosek. Powód... na mojej umowie jest podana stawka za godzinę pracy, a nie za cały miesiąc.. straciłem około 1tys zł na tłumaczenia wyceny itp których zażądał bank... dodam iz mój dochód netto roczny jest niemalże taki jak kredyt który chciałem zaciągnąć na 20lat, mam nieskalaną historie kredytową, umowe na czas nieokreślony, zastawiam włane mieszkanie itp. ale bank ocenia według własnego widzi mi sie... analityków kredytowych biorą chyba z ulicy...
    Zaletyna dzisiaj brak
    Wadydługotrwałe procedury i zlecanie dostarczenia zbędnych dokumentów i generowanie kosztów dla klienta
  • ~Janusz / 2016-06-05 11:11
    Ocena: 3.00 / 5
    Poprawili doładowania telefonów, reszta po staremu
    Zaletymożna już doładować telefon przez 24godz
    WadyDROGI
  • ~Łukasz - prawnik / 2016-06-01 11:06
    Ocena: 3.00 / 5
    I. Spłacam kredyt hipoteczny w PLN, od 3 lat, terminowo i bezproblemowo. Bank zatem też mi nie stwarza kłopotów z faktu, że wpłacana pensja okresowo jest ciut niższa od wymaganej. II. Po odejściu jednej pani, która zajmowała się moim kredytem, nie dostałem jednak drugiej osoby, z którą mógłbym kontaktować się w razie pytań i wątpliwości. Widocznie, nie ma takiej praktyki albo potrzeby. III. Systematycznie otrzymuję zawiadomienia o ratach kredytu wysokości. IV. W miarę potrzeby otrzymuję oferty pożyczki w ramach karty kredytowej (jakieś 6 % w skali roku). W tych okolicznościach oceny są uśrednione a zatem w porządku.
    ZaletyBezproblemowo
    WadyNie mam z kim z oddziału kontaktować się, gdyby zachodziła taka potrzeba.
    3 lata
  • ~Marianos / 2016-05-07 17:58
    Ocena: 1.67 / 5
    Konto osobiste miało być darmowe jak i przelewy, jednak okazało się ze jest płatne 5zl miesięcznie i 50Gr za przelew, otrzymałem kartę do rachunki mimo tego ze jej nie zamawiałem, gdybym ja aktywował to prowizja 10zl miesięcznie !!! Wciskają na silę to z czego maja prowizje. Działanie obsługi konta przez internet: praktycznie co weekend nie można zapłacić online za zakupy bo ciągle jakieś błędy !!! Żałosne !!! NIE POLECAM
    ZaletyA są jakieś ?
    WadyCzęste problemy z funkcjonowaniem systemu internetowego !!!
    2 lata
  • ~PM / 2016-04-05 08:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Związek z przymusu trwa już kilka lat. Na początku było zauroczenie i pełna obsługa konta. Teraz jest dokładne zerowanie po każdej wypłacie (bo zlikwidować nie mogę - sprytnie pomyślane współczesne niewolnictwo hipoteczne). Trzymać się z daleka, zwłaszcza z depozytami w świetle kłopotów spółki matki z prawem i bilansami.
    ZaletyBrak
    WadySpecjalista od prowadzania opłat za wszystko i wymagania ubezpieczeń od powodzi poza terenami zalewowymi - spodziewają się potopu czy jak?
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1940
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1432
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1172
Millennium
Ocena: 1.73, ilość opinii: 899
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 787
ING Bank Śląski
Ocena: 1.78, ilość opinii: 784
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4261
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4137
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3750
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3460
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2789